Parašė Knope
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Lievakas. Ką mes, šio forumo dalyviai, galėtume padaryti, pasiūlyti, kad baigtųsi viena vertus lievų plytelių gamyba, kita vertus - šaligatvių drožimas automobiliais? Tai negali būti neišsprendžiamas klausimas.
- 5 patinka
Comment
-
Aš tik niekaip nesuprantu, kodėl Vilniuje visur, VISUR naudojamos plytelės vietoj trinkelių, kai trinkelės yra ženkliai atsparesnės automobiliams dėl savo mažesnio dydžio? Logiška, kad argumentas yra kaina, tačiau vieno iš didžiausių gamintojų Lietuvoje Betono Mozaika kainyne 50mm storio klasikinių 100x200 trinkelių kvadrato kaina yra 11,50€ (tvirtesnių 60mm - 13,80€), kai Vilniuje itin populiarių 375x375 plytelių kvadrato kaina yra 16.90€... Kiek žinau, pagrindo atveju trinkelės reikalauja papildomo dolomito atsijų sluoksnio, kurio kaina iš internete besireklamuojančių klojėjų - 3€/m2. Tai vis dėl to, kur yra priežastis, kad naudojamos po pusmečio subyrančios plytelės vietoj tikrai ilgiau laikančių trinkelių?..
- 3 patinka
Comment
-
Tai trinkeles perkant didžiuliais kiekiais, jų kaina irgi turėtų būti geresnė.
Problema tame, kad plytelių klojimo kainos internete rasti nepavyko - visi siūlo tik trinkeles. Tačiau pagal vieną rastą straipsnį:
Šaligatvio plytelės:- Dėl didesnių parametrų ir svorio plyteles fiziškai sunkiau kloti;
- Klojant greičiau padengiamas norimas paviršiaus plotas;
- Klojimo metu sunkiau išlaikyti atsijų sluoksnio tolygumą;
- Dėl nemažo paviršiaus ploto plytelės gaminamos storesnės (standartiškai 7 cm);
- Laikui bėgant plytelių grindinio deformacijos būna didesnės ir atsiranda "klibančių" plytelių tikimybė;
- Labiau tinkamos pesčiųjų ir dviratininkų naudojamui grindiniui kloti.
Grindinio trinkelės:- Nedidelis trinkelių svoris leidžia fiziškai legnviau dirbti;
- Dėl mažesnėio trinkelių dydžio lengviau išlaikyti ir koreguoti ištisas linijas;
- Trinkelės atsparesnės deformacijoms ir lengviau perneša apkrovas;
- Platesnis panaudojimas.
Tuo labiau, trinkelėms yra mechanizuoto klojimo metodai:
Žinant ir tai, kad mažesniuose miestuose trinkelės daug kartų populiaresnės, galima viską nurašyti pirkimų kiekiui, tačiau kaina nuo to turėtų skirtis tikrai neženkliai, o vertinant ilguoju laikotarpiu - trinkelės vienareikšmiškai laimėti, kadangi jos nesutrupa po pusmečio..
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAš tik niekaip nesuprantu, kodėl Vilniuje visur, VISUR naudojamos plytelės vietoj trinkelių, kai trinkelės yra ženkliai atsparesnės automobiliams dėl savo mažesnio dydžio? Logiška, kad argumentas yra kaina, tačiau vieno iš didžiausių gamintojų Lietuvoje Betono Mozaika kainyne 50mm storio klasikinių 100x200 trinkelių kvadrato kaina yra 11,50€ (tvirtesnių 60mm - 13,80€), kai Vilniuje itin populiarių 375x375 plytelių kvadrato kaina yra 16.90€... Kiek žinau, pagrindo atveju trinkelės reikalauja papildomo dolomito atsijų sluoksnio, kurio kaina iš internete besireklamuojančių klojėjų - 3€/m2. Tai vis dėl to, kur yra priežastis, kad naudojamos po pusmečio subyrančios plytelės vietoj tikrai ilgiau laikančių trinkelių?..
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Lievakas. Ką mes, šio forumo dalyviai, galėtume padaryti, pasiūlyti, kad baigtųsi viena vertus lievų plytelių gamyba, kita vertus - šaligatvių drožimas automobiliais? Tai negali būti neišsprendžiamas klausimas.
Comment
-
Senamiestyje padarius paviršius viename lygyje automatiškai dingtų reiškinys ,,reikia užvažiuoti ant šaligatvio, kad iškrauti / pakrauti prekes''. Žinoma, tai ilgesnės strategijos klausimas, bet iš kitos pusės - koks skirtumas? Juk ir taip daug kur senamiestyje subyrėję tie šaligatviai tad... Taip, tai tik vienas aspektas, tiesiog į jį norėjau atkreipti dėmesį.
- 2 patinka
Comment
-
Pašilaičių 9 ir 11 namų kiemuose keičiamos plytelės. Gyventojai sako, kad tai savivaldybės iniciatyva, tarsi dovana gyventojams, kurie renovavo savo namus. Viskas o.k, gal bus gerai, bet mąstau dėl tokio atnaujinimo tikslingumo šioje vietoje - veik visos plytelės kieme (9-to) be pažeidimų, tik vienoje vietoje yra remontuotina įduba. Kokia prasmė lupti jas visas ir tiesti asfaltą?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąasfaltą ten ties kad lengviau nelegaliai būtų automobilius statyti, nes dabar gauna buadas už stovėjima ant šaligatvio, tai patiesus asfalta savivaldybė galės atmazinti kad "nėra šaligatvio".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kiemas nėra uždaras, tik apsuptas namais iš 3 pusių. Vienintelis privažiavimas ten kur nuotraukoje stovi automobilis yra per pėsčiųjų bulvarą. Fone matomi vartai - nesu matęs, kad jie kada nors būtų atrakinami, automobiliai važiuoja pro kitur. Ar teritorija yra privati ar savivaldybės nežinau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.
- 2 patinka
Comment
-
Šaligatvių Vasario 16-osios g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g. ir Lukiškių g. atkarpoje ties sklypo ribomis, dviračių tako J. Tumo-Vaižganto g. ties sklypo riba, A. Goštauto / J. Tumo-Vaižganto gatvių sankryžos rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...umo-vaizganto/
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąViešpatie, ar jie gerai jaučiasi? Dafiga Vilniaus šaligatvių arba visai subyrėję arba jų net nėra / nebuvo net tokiose vietose kapi gatvelėse šalia Petro Povilo bažnyčios, o čia geros būklės dangą... Trūksta žodžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.Paskutinis taisė Perfect; 2022.07.08, 16:13.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąApgailetina, butent sitie kiemai vieni normlaliausiu. Ten aplink tikras Celiabinskas, bet vat keist reikia butent cia.
Šiaip tai įdomi praktika. Žirmūnų trikampyje irgi pertiesė takus, kurie buvo remontuoti maždaug prieš 15-20 metų. O kiti liko dar nuo 1966 m. jau pusiau skalda pavirtę. Palyginti geras plyteles išvežė (gal būt) į savartyną.
- 1 patinka
Comment
Comment