Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Štai, pabraižiau, kaip aš suprantu šią komplikuotą vietą. Kiekviena spalva žymi atskirą kryptį.

    Atvaizdas
    Kvailiausia, kad su dviem viadukais (tiesa, vienu plačiu) galima padaryti pilnavertę 4 krypčių sankryžą be jokių šviesoforų, ir dar su galimybe prijungti dubliuojančias gatves.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, bet sankryžoje pagrindinis eismas ko gero bus tik ukmergė - vilnius.
    Pas mus skyriuje jau 3 kandidatai laukia kada iš Fabijoniškių/Pašilaičių atsiras galimybė važiuoti aplinkkeliu (o ne per centrą ar Laisvės pr.)
    Paskutinis taisė Sula; 2013.02.27, 08:40.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Kvailiausia, kad su dviem viadukais (tiesa, vienu plačiu) galima padaryti pilnavertę 4 krypčių sankryžą be jokių šviesoforų, ir dar su galimybe prijungti dubliuojančias gatves.
      Dobilo formos sankryža užimtų per daug vietos, beto dabar prioritetas yra, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą (ir artvirkščiai) būtų galima patekti nestabdant.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Dobilo formos sankryža užimtų per daug vietos, beto dabar prioritetas yra, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą (ir artvirkščiai) būtų galima patekti nestabdant.
        Ar ten laukuose trūksta vietos?

        Problema dar atsiras jei bus sumanyta kada nors statyti šiaurinį aplinkelį, nes tada sankryža taps išvis labai komplikuota.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Ar ten laukuose trūksta vietos?

          Problema dar atsiras jei bus sumanyta kada nors statyti šiaurinį aplinkelį, nes tada sankryža taps išvis labai komplikuota.
          Aplink visur trobos ir savininkai gali nenorėti užleisti sklypus.
          Greito eismo gatvėje tokių nesąmonių neturėtų būti:
          http://goo.gl/maps/GqL9v
          Paskutinis taisė Lettered; 2013.02.27, 08:58.
          Flickr

          Comment


            Jei ten šviesoforas, važiuojant iš Ukmergės į Vilnių, tuomet galimas toks atvejis, kai eilutė prie šviesoforo išsirikiuos dar nuo išvažiavimo iš ukmergės plento (ten, kur pažymėta rožinėm rodyklėm). Na, sekmadienį vakare, pavyzdžiui, kai studentai ratuoti grįžta į Baltupius, Saulėtekį... Nebent per tą sankryžą šita kryptis bus permesta antram lygyje.
            N N N

            Comment


              Parašė LBP Rodyti pranešimą
              Jei ten šviesoforas, važiuojant iš Ukmergės į Vilnių, tuomet galimas toks atvejis, kai eilutė prie šviesoforo išsirikiuos dar nuo išvažiavimo iš ukmergės plento (ten, kur pažymėta rožinėm rodyklėm). Na, sekmadienį vakare, pavyzdžiui, kai studentai ratuoti grįžta į Baltupius, Saulėtekį... Nebent per tą sankryžą šita kryptis bus permesta antram lygyje.
              Dabar kamštis būna nuo sankryžos su prie BIG iki Naujasodžių (iki 6km maždaug), bet tai būna retai, tik po ilgųjų savaitgalių, eiliniais sekmadieniais vakare kamščiai nesusidaro.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Dobilo formos sankryža užimtų per daug vietos, beto dabar prioritetas yra, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą (ir artvirkščiai) būtų galima patekti nestabdant.
                Plačiuoju viaduku A2 eismas vyktų be jokių kliūčių.
                O ką darysit, kai kamštis ant šviesoforo užkimš magistralę?

                Comment


                  Nereikia visko piešti tokiomis niūriomis spalvomis. Kada ten tokie baisūs kamščiai būna? Kitas dalykas, kad už 350 m nuo šios sankryžos yra kita šviesoforu reguliuojama sankryža su Perkūnkiemio g. Jeigu jau ten bus dideli kamščiai, tai jie susiformuos prie sekančios sankryžos ir taip užkimštų visą Vakarinio aplinkkelio - A2 transporto mazgą. Dobilo lapo sankryža netinka, nes čia pagrindinės kryptys yra ne tiesiai. Sankryžos tipas parenkamas atsižvelgiant kiek transporto važiuoja tam tikromis kryptimis.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nereikia visko piešti tokiomis niūriomis spalvomis. Kada ten tokie baisūs kamščiai būna? Kitas dalykas, kad už 350 m nuo šios sankryžos yra kita šviesoforu reguliuojama sankryža su Perkūnkiemio g. Jeigu jau ten bus dideli kamščiai, tai jie susiformuos prie sekančios sankryžos ir taip užkimštų visą Vakarinio aplinkkelio - A2 transporto mazgą. Dobilo lapo sankryža netinka, nes čia pagrindinės kryptys yra ne tiesiai. Sankryžos tipas parenkamas atsižvelgiant kiek transporto važiuoja tam tikromis kryptimis.
                    Kamščiai būna, bet kaip sakiau labai retai, ir užsikemša prie BIG sankryžos, nes Perkūnkiemio sankryžoje ciklas žymaii ilgesnis ir ten kamščiai nesusidaro. Jeigu bus planuojamas Šiaurinis aplinkkelis (ar bent jau išasfaltuos ten einančią Mykolo Lietuvio gatvę), tuomet maždaug toks variantas turbūt labiausiai tiktų pagal srautus?

                    http://goo.gl/maps/L6SGf
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kamščiai būna, bet kaip sakiau labai retai, ir užsikemša prie BIG sankryžos, nes Perkūnkiemio sankryžoje ciklas žymaii ilgesnis ir ten kamščiai nesusidaro. Jeigu bus planuojamas Šiaurinis aplinkkelis (ar bent jau išasfaltuos ten einančią Mykolo Lietuvio gatvę), tuomet maždaug toks variantas turbūt labiausiai tiktų pagal srautus?

                      http://goo.gl/maps/L6SGf
                      Tokia sankryža būtų optimaliausias variantas, tačiau su tam tikromis išlygomis. Pavyzdyje visomis kryptimis tęsiasi automagistralės todėl tokia ganėtinai sudėtinga ir nepigi schema yra būtina. Mūsų atveju nei Mykolo Lietuvio g., nei Ukmergės g. nėra (nebus) greito eismo gatvės. Taigi statyti tokį brangų mazgą gatvėms, kuriose už poros šimtų metrų toliau eis šviesoforinės arba išvis nereguliuojamos sankryžos - neracionalu. Jeigu pažiūrėjus į tą patį Vokietijos pavyzdį, tai netgi jie taip nedaro. Ten aplinkkeliai dažnu atveju yra automagistralės (autobahn) ir jų tęsiniai, bet iš jų išsukus į miestą stovi vieno lygio sankryžos su šviesoforais. O mes ekonomiškai tikrai mažiau pajėgesni už vokiečius.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Dobilo lapo sankryža netinka, nes čia pagrindinės kryptys yra ne tiesiai. Sankryžos tipas parenkamas atsižvelgiant kiek transporto važiuoja tam tikromis kryptimis.
                        Kas sakė, kad dobilo? A2 eitų estakadinio tipo viaduku, o per Ukmergės g. - viadukas Šiauriniam aplinkkeliui. Konfigūracija beveik neišeinanti už suplanuotos sankryžos ribų.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Kas sakė, kad dobilo? A2 eitų estakadinio tipo viaduku, o per Ukmergės g. - viadukas Šiauriniam aplinkkeliui. Konfigūracija beveik neišeinanti už suplanuotos sankryžos ribų.
                          Kažkas minėjo dobilo tipo sankryžą, tikriausiai Lettered.
                          Nelabai suprantu aprašytos sankryžos. Tai A2 su Vakariniu aplinkkeliu jungtųsi estakada? Kam ten reikia estakados, kuri būtų brangesnė už du paprastus viadukus, kurie numatyti dabar. Mano galva dabartinė A2 sujungimo su aplinkkeliu schema yra pati racionaliausia (ekonomiškai ir eismo organizavimo prasme). Diskutuotina vieta yra M. Lietuvio ir Ukmergės gatvių sankryža. Vien tik viadukas yra gatvių susikirtimas skirtingame lygyje. Šiuo atveju reikalinga sankryža su galimybėmis važiuoti visomis kryptimis. Vienintelis tokios dviejų lygių sankryžos variantas su vienu viaduku - keturlapis dobilas.

                          Gal įmanoma išvysti kokią paprastą tokio siūlymo schemą?

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Gal įmanoma išvysti kokią paprastą tokio siūlymo schemą?
                            Kažkas panašaus:


                            Senas dydis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20130227/i67_Bajoru cross2.JPG
                            Paskutinis taisė Romas; 2013.11.01, 22:13. Priežastis: Pataisytas dydis

                            Comment


                              Jeigu gerai atsimenu, platiems išvažiavimams Aplinkkelis ->Vilnius ir Vilnius -> Aplinkkelis į šiaurę ir Aplinkkelis iš šiaurės-> Ukmergė nėra vietos, sklypai prieina iki pat sankryžos stačiu kampu. Pataisykit, jei klystu.
                              N N N

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Kažkas panašaus:

                                Atvaizdas
                                Šiuo atveju nėra trijų jungčių: A2 -> M. Lietuvio g.; M. Lietuvio -> Ukmergės g. ir Ukmergės g. -> Vakarinis aplinkkelis. Be dobilo lapo tipo sankryžos apsieiti neįmanoma, o jai vietos nėra. Jau geriau vieno lygio sankryža su paprastai atliekamais posūkiais visomis kryptimis, nei dviejų lygių sankryža su trūkstamomis jungtimis. Čia kaip pvz. galima paimti Laivės pr.- Ukmergės g. sankryža. Nejaugi patogu visokiais zigzagais bandyti patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. ir taip kimšti bei apkrauti šalutines gatves.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Šiuo atveju nėra trijų jungčių: A2 -> M. Lietuvio g.; M. Lietuvio -> Ukmergės g. ir Ukmergės g. -> Vakarinis aplinkkelis.
                                  Jos nepavaizduotos.
                                  OK, sakykim taip - beveik dobilo sankryža bus Ukmergės g.- Šiaurinis aplinkkelis. Bet ne A2.

                                  Tokio varianto pliusas yra galimybė pajungti šalutines Tarandės gatves, naikinti apsisukimą A2.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2013.02.27, 12:53.

                                  Comment


                                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                    Jeigu gerai atsimenu, platiems išvažiavimams Aplinkkelis ->Vilnius ir Vilnius -> Aplinkkelis į šiaurę ir Aplinkkelis iš šiaurės-> Ukmergė nėra vietos, sklypai prieina iki pat sankryžos stačiu kampu. Pataisykit, jei klystu.
                                    O tų sklypų negalima išpirkti arba paimti valstybės nuosavybėn? Tai normali praktika visame pasaulyje. Kodėl Lietuvoje tai turėtų būti problema?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O tų sklypų negalima išpirkti arba paimti valstybės nuosavybėn? Tai normali praktika visame pasaulyje. Kodėl Lietuvoje tai turėtų būti problema?
                                      Pats Vakarinis III etape kabina net kelioliką privačių sklypų (iki šios sankryžos). Kokie reikalai su jų išpirkimu, nežinoma.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Jos nepavaizduotos.
                                        OK, sakykim taip - beveik dobilo sankryža bus Ukmergės g.- Šiaurinis aplinkkelis. Bet ne A2.

                                        Tokio varianto pliusas yra galimybė pajungti šalutines Tarandės gatves, naikinti apsisukimą A2.
                                        Tai gaunasi praktiškai identiška sankryža, kokios pvz. iš Vokietijos pateikė Lettered. Toliau diskutuojant apie sankryžos tipą, reikėtų žinoti kokios kategorijos bus M. Lietuvio g. Man atrodo jog geriausiu atveju ji bus B2 kat., o galbūt netgi ir C1. Pagal reglamentus ta sankryža tada ir turėtų būti tik vieno lygio.

                                        Su Tarandės prijungimu tai visiškai niekaip nesisieja, nes papildomas šio rajono prijungimas turi būti vykdomas per esamą kelių/gatvių tinklą Gineitiškių kryptimi. Apsisukimo naikinimui turi būti įrengiamas skirtingų lygių prasilenkimas esamo apsisukimo vietoje, jį sujungiant su esamomis nuovažomis (kas berods ir planuose numatoma). Nuo šitos vietos ir reikia tiesti kelią šiaurės kryptimi iki Molėtų plento, kuris ir atliktų Šiaurinio aplinkkelio vaidmenį.

                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O tų sklypų negalima išpirkti arba paimti valstybės nuosavybėn? Tai normali praktika visame pasaulyje. Kodėl Lietuvoje tai turėtų būti problema?
                                        Galima, bet viskas kainuoja papildomas lėšas, kurių ir taip trūksta. O kai prasidėtų papildomi sklypų išpirkimai, tai galimas jau minėtos Laisvės pr. ir Ukmergės g. sankryžos scenarijus, kai reikiama jungtis nenutiesta iki šiol. Jeigu taip atsitiktų, tai dviejų lygių sankryža sukeltų žymiai daugiau problemų nei naudos lyginant su vieno lygio sankryža. Kadangi be jungčių tai gautųsi tik prasilenkimas skirtinguose lygiuose. Sklypai yra problema visose šalyse, tik vienose tai sprendžiasi greičiau, kitose - lėčiau. Tačiau papildomi sklypai visur atitolina projekto įgyvendinimą, o tas atitolinimas kartu kelia grėsmę ir finansavimo šaltinių praradimu.

                                        Comment


                                          atrodo uzsites III etapo pradzia:

                                          Šioje finansinėje perspektyvoje nepanaudotų 30 mln. litų europinių lėšų, skirtų Vilniaus vakariniam aplinkkeliui, siūloma atiduoti šilumos tiekėjams. Vyriausybė trečiadienį svarstys, ar lėšas, skirtas pakeisti aukštos įtampos oro linijas kabelinėmis tarp Ozo ir Šiaurinės gatvių, skirti kitai programai.

                                          Anot Ūkio ministerijos, Vilniaus savivaldybė informavo, jog Vakarinio aplinkkelio trečiasis etapas dar nepradėtas įgyvendinti, todėl 2013 metais nebus pakeistos ir šios atkarpos elektros linijos, todėl pinigus siūloma skirti šilumos tinklų modernizavimui.

                                          Siekiant kuo skubiau įsisavinti 2007-2013 metų ES Lietuvai skirtą paramą, Ūkio ministerija parengė Ekonomikos augimo veiksmų programos pakeitimus.

                                          Šiuo metu vyksta antrasis Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos etapas. Jo rangovė yra didžiausia Lietuvos kelių ir tiltų statybos grupė „Kauno tiltai“ kartu su statybos ir montavimo bendrove „Alvora“ bei Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo įmone „Fegda“ - įmonės tiesia 169 mln. litų vertės aplinkkelio tęsinį.

                                          Be to, „Kauno tiltų“ vadovaujamas konsorciumas už 40,488 mln. litų keičia šiame ruože esančią 110 kilovoltų elektros liniją kabeline. Tai yra pirmasis didelis „ Kauno tiltų“ įgyvendinamas energetikos projektas Lietuvoje.

                                          Pernai rugsėjį „Kauno tiltai“ pranešė, kad linijų keitimas jau yra įpusėjęs.



                                          Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/miesta...#ixzz2MkX1yxsN

                                          Comment

                                          Working...
                                          X