Ukmergės/Ateities jungtis jau atskira problema ir nelabai susijusi su dabartiniais kamščiais Gabijos g. Pabaigus Ukmergės/Ateities jungtį pirmiausia nusikraus Ateities/Fabijoniškių sankryža.
Gabijos g. didžiausi kamščiai susidaro būtent nuo Justiniškių g. pusės ir eina iki sankryžos ties 5 autobuso žiedu. Ir sudaro tuos kamščius būtent transportas iš Justiniškių g. važiuojantis į Gabijos g., Ukmergės g. arba tolyn į Fabijoniškes. Kamštį iš šitos pusės prailgina ir tai, kad šita kryptim važiuojantys link Ukmergės g. sukdami turi praleisti atvažiuojančius iš priešingos pusės, bet esmė visgi ta, kad dauguma mašinų atvažiuoja būtent nuo ten. Ir dėl to Ukmergės/Ateities jungtis šiuo atveju mažai turės įtakos.
Dar vienas dalykas, kad Ukmergės g. sankryža prie Norfos įrengta taip, kad tik už galvos galima imtis... Nežinau kas ir kaip ten eismo srautus projektuodami skaičiavo, bet nuskaičiavo taip, kad gavosi visiška infrastruktūros katastrofa lygioj vietoj.
Gabijos g. didžiausi kamščiai susidaro būtent nuo Justiniškių g. pusės ir eina iki sankryžos ties 5 autobuso žiedu. Ir sudaro tuos kamščius būtent transportas iš Justiniškių g. važiuojantis į Gabijos g., Ukmergės g. arba tolyn į Fabijoniškes. Kamštį iš šitos pusės prailgina ir tai, kad šita kryptim važiuojantys link Ukmergės g. sukdami turi praleisti atvažiuojančius iš priešingos pusės, bet esmė visgi ta, kad dauguma mašinų atvažiuoja būtent nuo ten. Ir dėl to Ukmergės/Ateities jungtis šiuo atveju mažai turės įtakos.
Dar vienas dalykas, kad Ukmergės g. sankryža prie Norfos įrengta taip, kad tik už galvos galima imtis... Nežinau kas ir kaip ten eismo srautus projektuodami skaičiavo, bet nuskaičiavo taip, kad gavosi visiška infrastruktūros katastrofa lygioj vietoj.
Comment