Matyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
Kad čia Vilniaus miestas tiek vienoje, tiek kitoje aplinkkelio pusėje. Taip pat tas viadukas realiai reikalingas tik tiems keliems kvartalams esantiems tarp aplinkkelio ir tvenkinių, tai VMS turėtų įpareigoti vystytojus sutvarkyti prieigas.
Matyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
Žurnalistė turbūt nežiūrėjo į žemėlapį su administracinėmis ribomis ir bandė dirbtinai eskaluoti nesamą priešpriešą tarp Vilniaus miesto ir rajono.
Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.
Žurnalistė turbūt nežiūrėjo į žemėlapį su administracinėmis ribomis ir bandė dirbtinai eskaluoti nesamą priešpriešą tarp Vilniaus miesto ir rajono.
Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.
Kalba eina apie šį žvyrkelį, kurio Vilniaus rajono sav. kol kas neprioritizuoja ir tai tikriausiai nėra LAKD dalis (su Dvaro g. rekonstrukcija nebus tvarkoma). Vilniaus mieste dalis projektuojama, dalyje kažkoks statybos leidimas yra, o rytinėje viaduko pusėje kol kas nieko apie jungtį su Talino g.
Sąžiningai nesuprantu problemos, na niekas nesiruošia to gabaliuko Vilniaus rajono savivaldybės ribose tvarkyti na ir dzin, tai ko VMS stabdo savo dalį?
Sąžiningai nesuprantu problemos, na niekas nesiruošia to gabaliuko Vilniaus rajono savivaldybės ribose tvarkyti na ir dzin, tai ko VMS stabdo savo dalį?
Būtent, ta dalis nelabai kam reikalinga, tiems naujiems kvartalams aktualus susisiekimas su miestu, o ne Buivydiškėmis.
Būtent, ta dalis nelabai kam reikalinga, tiems naujiems kvartalams aktualus susisiekimas su miestu, o ne Buivydiškėmis.
Bet būtent šis straipsnis atsirado dėl kažkurių Buivydiškių gyventojų interesų, kuriems ta dalis reikalinga. Ir pabudo jie dabar nes miesto savivaldybė pradėjo pagaliau judinti savo pusę su projektais ir pasiruošimais statybų konkursams. Bendrai apie viaduko prieigas vis karts nuo karto parašydavo jau keli metai, dabar aišku kodėl dažniau užkliūdavo būtent šis, o ne esantis Perkūnkiemyje, nors jie abu buvo statomi su mintimi į ateitį.
Būtent, ta dalis nelabai kam reikalinga, tiems naujiems kvartalams aktualus susisiekimas su miestu, o ne Buivydiškėmis.
O ko jiems į miestą grūstis - dar dažais kvepiantis išparduotuvių centras ranka pasiekiamas, keliolika minučių pėsčiomis - Justiniškių darželiai ir mokyklos, taipogi ir viešasis transportas ?
Kaip tai nesvarbi jungtis su Buivydiškėmis? Alternatyvus kelias Justiniškių su Pilaite, čia labai svarbus. Šia gatve yra numatytas ir autobuso maršrutas.
Minimiems kvartalams aktualesnė yra jungtis su Vakariniu aplinkeliu per Stokholmo gatvę, ko nėra planuojama.
Dar viena trūkstama jungtis yra Helsinkio gatvės su Mozūriškių gatve, kuri eina iki naujojo Outleto. Šią gatvę turėtų įrengti vystytojai.
O ko jiems į miestą grūstis - dar dažais kvepiantis išparduotuvių centras ranka pasiekiamas, keliolika minučių pėsčiomis - Justiniškių darželiai ir mokyklos, taipogi ir viešasis transportas ?
Darbas NMC, mokykla licėjus, bėgiojimas Vingio parke, BA klinika, tūsas senamiestyje.
Keičia horizontalų ženklinimą Vakarinio aplinkkelio jungiamąjame kelyje su Mykolo Lietuvio/Ukmergės g. Buvusį užtušuotą plotą tikriausiai verčia į galimybę važiuoti tiesiai (į M.Lietuvio)
Kosmetiškai patvarkyta labausia nevykusi sankryža prei Vakarinio aplinkelio.
Pavilnionų gatvėje vietoj šviesoforų geriau būtų padarę dvi žiedines sankryžas. Kažkiek padidėjo pralaiduimas sukant į aplinkkelį, bet liko menkas pralaidumas sukant iš aplinkkelio į Pavilnionių gatvę Pašilaičių kryptimi
Susisiekimo paslaugos 2021.11.25
Šią savaitę pradėjo veikti dar dvi atnaujintos sankryžos. (...) Pavilnionių g.–Vakarinioaplinkkeliosankryžos atnaujinimas:
Įrengta dviračių pervaža per pagrindinę gatvę;
Važiuojant Pavilnionių g. nuo Pašilaičių pusės po viaduku į kairę (į Vakarinį aplinkkelį) nuo šiol bus galima sukti iš dviejų juostų;
Važiuojant nuo Lazdynų pusės nuo šiol iš pirmos juostos galima bus sukti tik į dešinę.
Taip pat Pavilnionių g. įrengiama ir nauja trišalė su pravažiavimo keliu, kuri pradės veikti gruodžio viduryje. Šiuo projektu įrengiamas pravažiavimo kelias, sujungiantis Pavilnionių ir Girulių g., papildoma viaduko atlanka į naują pravažiavimo kelią, pratęsiamas dviračių ir pėsčiųjų takas Pavilnionių g. Taip pat šiuo projektu įrengiama nauja šviesoforais reguliuojama sankryža Pavilnionių g. su nauju pravažiavimo keliu.
‘Pavilnionių g.–Vakarinioaplinkkeliosankryžos atnaujinimas‘ – labai gražiai skamba, mintis sveikintina, bet realizavimas turi trūkumų. Pradėti reiktų nuo informacinių ženklų trūkumo prieš ankstesnį šviesoforą prie prekybos centro, čia turim tris juostas iš kurių už šviesoforo tiesiai lieka tik dešniausia ???? Tik pasukus į kairę dingsta kelio juostų žymėjimas, lieka viena plati keliio juosta. Tiek pirma tiek antra sukelia konfliktines situacijas ????
Po praėjusios žiemos keliose vietose nuslinko šlaitai palei aplinkkelį, tai iki šiol niekas jų netvarko... Jau kiek anksčiau buvo nuslinkę šlaitai ir II-ojo etapo atkarpoje, tai jie per kelis metus taip nepaliesti ir užžėlė žole... Nelababi suprantama, kodėl jie netvarkomi? Nebuvo jokios garantijos iš statytojų? Ar nėra aplinkkelio prižiūrinčių įmonių? O gal taip gražiau?
Po praėjusios žiemos keliose vietose nuslinko šlaitai palei aplinkkelį, tai iki šiol niekas jų netvarko... Jau kiek anksčiau buvo nuslinkę šlaitai ir II-ojo etapo atkarpoje, tai jie per kelis metus taip nepaliesti ir užžėlė žole... Nelababi suprantama, kodėl jie netvarkomi? Nebuvo jokios garantijos iš statytojų? Ar nėra aplinkkelio prižiūrinčių įmonių? O gal taip gražiau?
Nesunku užregistruoti problemą per https://tvarkaumiesta.lt/
Šeštadienį užregistravau, kad prie daugiabučio užsikimšusi lietaus kanalizacija, tai vakar Grinda lyg ir sutvarkė, palauksime lietaus.
Gal kas nors turite Laisvės prospekto srautų statistiką prieš aplinkkelio atidarymą ir dabar? Būtų įdomu sužinoti, kiek jie sumažėjo. Ar yra planuojamas Laisvės prospekto humanizavimas dabar, kai tie srautai sumažėjo dėl aplinkkelio atidarymo? Būtų įdomu pamatyti ir Ukmergės gatvės srautus prieš/po.
Gal kas nors turite Laisvės prospekto srautų statistiką prieš aplinkkelio atidarymą ir dabar? Būtų įdomu sužinoti, kiek jie sumažėjo. Ar yra planuojamas Laisvės prospekto humanizavimas dabar, kai tie srautai sumažėjo dėl aplinkkelio atidarymo? Būtų įdomu pamatyti ir Ukmergės gatvės srautus prieš/po.
Naujas madingas žodis humanizavimas. Manau būtina vien kreipti dėmesį į kitą žodį, tiksliau raidę: A
Comment