Girdejau, kad Vakarines gatveje (salia atidaryto aplinkkelio) planuojama statyti kroviniu terminala tarp privaciu namu. Gal kas turite daugiau informacijos apie tai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė Garis Rodyti pranešimąGirdejau, kad Vakarines gatveje (salia atidaryto aplinkkelio) planuojama statyti kroviniu terminala tarp privaciu namu. Gal kas turite daugiau informacijos apie tai?
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3147
Comment
-
Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąArba man vakar tik pasirodė, arba VA davė rezultatų Narbuto gatvėje prie VPU žiedo Nepamenu, kada paskutinį kart sukdamas iš Saltoniškių gatvės į dešinę neatsirėmiau į kamštį iki žiedo. Tiesą sakant, nuvažiavau iki pat stotelės ir sustojau tik ten, o ir pačiam žiede srautas daug mažesnis buvo Gal tik sutapimas, bet viliuosi, kad ne!
Comment
-
Siandien pirma karta dienos metu vaziavau.Kamstukas buvo tik isukus i Ukmerges kelia prie BIG'o sviesoforu.
Kas uzkliuvo tai vaziuojant nuo lazdynu puses link Ukmerges vos nepralekiau posukio i Fabijoniskes, ar nepastebejau ar vienam pasirode bet posukio zenklas i fabijoniskes jau tik prie sviesoforo?
Comment
-
Viskas labai paprasta, kodėl draudžiama sukti iš Šiaurinės g. link Ukmergės pusės - pernelyg status posūkio kampas ir per daug zig-zag'ų
Nuotrauka iš 15min.lt
http://www.15min.lt/galerija/vilniec...108846/2667672
Paskutinis taisė Xedos; 2016.12.21, 15:18.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai kad nieko ten baisaus nėra, visi kas biški drąsesni suka į dešinę. Eilinis biurokratijos atvejis.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąO tai pats išvažiavimas ties aplinkkeliu ar neužtvertas tais raudonais kuoliukais greitėjimo juostoje link Ukmergės?
Comment
-
Vakar teko pravažiuoti visu aplinkkeliu, tai pagrindinė probleminė vieta aišku įvažiavimas iš Oslo g., realiai 3 juosta egzistuoja ir galėtų būti naudojama nuo pat A1, bet baigiasi už tilto keli šimtai metrų iki nusukimo į aplinkkelį. Išvažiavimas į Ukmergės g. labai lengvas, nors daug kas čia dėl to labai pergyvenimo ir prognozavo spūstis, užtat jos dabar nemažos ties apsisukimu į Tarandę ir Avižienių viaduku. Visas video nuo A1 iki Visorių, III etapas nuo 5.40 iki 7.15:
Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 13:23.
Comment
-
Ant naujos aplinkkelio kelio dangos yra likę nemažai postambių akmenukų, kurie gana pavojingai atskrenda iš po priešais važiuojančių automobilių ratų. Beje, teko girdėti, kad jau yra nukentėjusių, kuriems buvo suskaldytas priekinis stiklas!
Gerai būtų kelininkams dar kartą pravalyti naują kelią...
Comment
-
Sukurta atskira tema
Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąBeje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
Comment
-
Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais
VGTU Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas doc. Darius Bazaras LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ išvardijo problemas, kurias sprendžia aplinkkelis: „Aplinkkelio pirminė paskirtis buvo nukreipti sunkiasvorį transportą iš miesto centro į aplinkkelius, kad sunkiasvorės mašinos nevažinėtų miesto gatvėmis ir t.t. Aplinkkelis sprendžia tris problemas: spūsčių – sumažiname automobilių skaičių mieste; ekologijos – judantis transportas be sustojimų ir įsibėgėjimų ekologiškai yra švaresnis; saugumo – palįsti aplinkkelyje po mašina yra sudėtingiau nei gatvėje.“
Grįždamas arčiau Vilniaus E.Skrodenis užsimena apie dar vieną eismo pagerinimą, susijusį ir su vakariniu aplinkkeliu: „Jau kitais metais tikimės kelyje Vilnius-Panevėžys, kur vakarinis aplinkkelis įsilieja į tą kelią, pastatyti požeminį Tarandės apsisukimą, nes šiandien tai yra vieno lygio apsisukimas. Taip pat žiūrime, kokios galėtų būti galimybės pagerinti išvažiavimą iš Balsių arba į Molėtų, arba į Nemenčinės pl.“ Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus, nutiesti ne mažiau už aplinkkelį svarbias Šiaurinę g., kurią jau projektuojame, Mykolo Lietuvio g., kuri eis nuo Ukmergės g. Molėtų pl. link.“
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAr pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
Panaikinus šviesoforą (ar bent pastačius žalią rodyklę dešinėn) eismas pagerėtų Vakariniame ir gretimybėse - visų pirma Tarandės apsisukime.
Beje, daugelis važiuojančių nuo aplinkelio iki Tarandės apsisukimo turbūt tiesiog pravažiuoja posūkį į Fabijoniškes / Pašilaičius, nes nežino ir/arba nemato aukštai pakabintų mikroskopinių krypčių nuorodų.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ais-221-730574
Matosi, kad žurnalistai - net 15min portalo - tingi pakalbinti daugiau specialistų ar nuvažiuoti į vietą ir išsiaiškinti viską patiems. Spaudai šiais laikais pakanka poros PiaRinių pranešimų.
Comment
Comment