/\ Tai dar pačiam aplinkkelyje prie visų likusių sankryžų dar reikėtų sumontuoti po šviesoforą.
Šviesoforai prie tokių sankryžų kaip Pavilnionių g. yra įprasta praktika, ypač ten kur trūksta vietos. Viršuje antrame lygyje pagrindinis srautas, o apačioje du šviesoforai, arba du žiedai, arba didelis vienas. Panašiai bus ir Geležinio Vilko/Šiaurinės g. sankryžoje ir Šiaurinės/Kalvarijų g.
Kokie dar nauji . Bent man pasirodė, kad jie jau gerokai pagyvenę, matyt kur nors sėdėjo nebenaudojami tai bent kuriam laikui turės paskirtį.
Na didžioji dalis statoma iš ES lėšų ir manau gal yra reikalavimai kažkokie? Laiptai gi ne iš kažkokių papildomų pastatyti, nes padaryti statant aplinkkelį.
O kiek girdėta viešojoj erdvėj, po atidarymo viską tvarkys. Laiptus, jungiamuosius kelius ir pan.
Na didžioji dalis statoma iš ES lėšų ir manau gal yra reikalavimai kažkokie? Laiptai gi ne iš kažkokių papildomų pastatyti, nes padaryti statant aplinkkelį.
O kiek girdėta viešojoj erdvėj, po atidarymo viską tvarkys. Laiptus, jungiamuosius kelius ir pan.
Tų laiptų net nebuvo projekte, tai tik trumpalaikė priemonė, kol bus nutiesta Helsinkio/Rygos g. jungtis. Ir tie laiptai tikrai ne pirmos jaunystės.
Jei turėklai seni, tai negalėjo gauti ES paramos jiems, nes iš fondų finansuojama tik nauja įranga.
Šaaaaa..... O jei rimtai, tai manau, kad juos galėjo "suveikti" ir savivaldybė, nes ilgalaikėje perspektyvoje ten bus normalus viadukas. Tai tik trumpalaikė priemonė pritaikyti brangų, izoliuotą inžinerinį statinį bent jau pėsčiųjų naudojimui.
Šaaaaa..... O jei rimtai, tai manau, kad juos galėjo "suveikti" ir savivaldybė, nes ilgalaikėje perspektyvoje ten bus normalus viadukas. Tai tik trumpalaikė priemonė pritaikyti brangų, izoliuotą inžinerinį statinį bent jau pėsčiųjų naudojimui.
Visiškai teisingai. Panaudoti tam reikalui kokie seni laiptų blokai iš kažkur. Nematau tame nieko blogo. Orai dabar tokie, būtų geriau, juos net palygintų betonu spėčiau.
Comment