Kadangi aktualus aplinkelio atidarymas, tai praeinu po pora kart per savaite
Giruliu viadukas galutinai baigtas, isvezti visi vagoneliai, siandiena tik traktoriukas stumde likusius kalniukus.
apskritai matosi kad darbai eina i pabaiga, braizomos linijos, dedami atitvarai, siandiena state jau apsvietimo stulpus ant Pavilnioniu viaduko, salia siaurines g. viaduko ir buivydiskiu prudu stumdomas smelis, lyginami palikti supilti smelio kalnai.
p.s. is Xedos nuotrauku salia Pavilnioniu g. viaduko matosi kad greitu laiku bus asfaltuojamas ir pats viadukas
Koks keistas horizontalus žymėjimas ties sankryža išvažiuojant iš aplinkkelio į Ukmergės g. Ženklas nurodo, kad yra viena juosta tiesiai, tačiau pažymėtos tik dvi juostos į dešinę. Ar taip ir paliks?
Koks keistas horizontalus žymėjimas ties sankryža išvažiuojant iš aplinkkelio į Ukmergės g. Ženklas nurodo, kad yra viena juosta tiesiai, tačiau pažymėtos tik dvi juostos į dešinę. Ar taip ir paliks?
O kas čia keisto? Į Panevėžio pusę pro šitą sąnkryžą nevažiuos.
Kairė į M.Lietuvio, o kitos 2 į Ukmergės g. centro link.
Kairėje jau nubrėžta ištisinė linija, reiškia juostos link ML gatvės gali išvis nebūti. Ženkluose esančią rodyklę tiesiai uždengs ir tiek žinių, nors projekte juosta tikrai buvo. Viskas bus aišku, kai įjungs mirksintį signalą
Toje juostoje sustatyti juodos spalvos automobiliai, todėl žymėjimo gali ir nesimatyti. O nesužymėtas asfaltas kur bus važiuojama į aplinkkelį iš M.Lietuvio.
Toje juostoje sustatyti juodos spalvos automobiliai, todėl žymėjimo gali ir nesimatyti. O nesužymėtas asfaltas kur bus važiuojama į aplinkkelį iš M.Lietuvio.
Akivaizdu, kad kol nenuties ML ivaziavimo tiesiai i ja nuo VA nebus. Bet negi isvis uzdes plyta? Kitu atveju artimiausioj sankryzoj apsisuki ir ivaziuoji i ML nuo Ukmergws g., bet kam toks apsunkinimas daromas vairuotojams? Beje, teko vakar vaziuoti ML, tai ji isgreideriuota, kaip ir "pasiruosta" intensyvesniam eismui.
Akivaizdu, kad kol nenuties ML ivaziavimo tiesiai i ja nuo VA nebus. Bet negi isvis uzdes plyta? Kitu atveju artimiausioj sankryzoj apsisuki ir ivaziuoji i ML nuo Ukmergws g., bet kam toks apsunkinimas daromas vairuotojams? Beje, teko vakar vaziuoti ML, tai ji isgreideriuota, kaip ir "pasiruosta" intensyvesniam eismui.
Dar įdomu, kad ženklas nedraudžia važiuoti krovininiam transportui. O čia kažkas prognozavo, kad ML bus uždrausta jam važiuoti net nutiesus gatvę.
Xedos pranešimo #2030 pirmoje nuotraukoje puikiai matosi, kad nuvažiavimas tiesiai į ML gatvę atskirtas ištisine linija nuo dviejų juostų posūkio į dešinę. Pasižiūrėjus, kad dar ir tos dvi juostos į dešinę atsišakoja kaip išplatėjimas iš kraštutinės dešinės juostos į dvi juostas, tai į tą trečią juostą, iš kurios pagal matomus ženklus galima važiuoti tiesiai į ML gatvę, patekti bus labai sunku, nes atstumas mažas, įkalnė ir atsišakojimas iš kraštutinės dešinės juostos... Kažkas nelogiško
Xedos pranešimo #2030 pirmoje nuotraukoje puikiai matosi, kad nuvažiavimas tiesiai į ML gatvę atskirtas ištisine linija nuo dviejų juostų posūkio į dešinę. Pasižiūrėjus, kad dar ir tos dvi juostos į dešinę atsišakoja kaip išplatėjimas iš kraštutinės dešinės juostos į dvi juostas, tai į tą trečią juostą, iš kurios pagal matomus ženklus galima važiuoti tiesiai į ML gatvę, patekti bus labai sunku, nes atstumas mažas, įkalnė ir atsišakojimas iš kraštutinės dešinės juostos... Kažkas nelogiško
Logiška, jei net neplanuojama leisti važiuoti į ML gatvę. Projektas tikrai daug kur keitėsi, dabar, kai jau artėja darbų pabaiga, tai aiškiai matosi.
Buvo numatyta taip:
O padarė taip:
Bus galutinai aišku, kai įjungs šviesoforus arba dar anksčiau, jei ženkluose uždengs rodykles rodančias kryptį tiesiai į ML.
Logiška, jei net neplanuojama leisti važiuoti į ML gatvę. Projektas tikrai daug kur keitėsi, dabar, kai jau artėja darbų pabaiga, tai aiškiai matosi.
Bus galutinai aišku, kai įjungs šviesoforus arba dar anksčiau, jei ženkluose uždengs rodyklę rodančią kryptį tiesiai į ML.
Įdomu, ar bus uždarytas įvažiavimas į ML gatvę ir iš pačios Ukmergės g.
Gali būti, kad einama link to. Nuo Ukmergės g. link aplinkkelio bus po dvi juostas, turėjo būti tik viena.
Dvi tiesiai, o į dešinę ? Projekte buvo viena atskira juosta į dešinę. Kai atsiras horizontalus ženklinimas bus aišku ar bus leidžiama sukti į ML gatvę.
Bet šviesoforas tai stovi.....
Paaukojo sustojimo juostą vardan dar vienos eismo juostos.
Comment