Jo, Šiaurinė dar nespės prasidėti, tai gal į kelius prie Marijampolės ? Kita vertus yra ir smulkesnių darbų - Liepkalnio sankryža, pvz. Beje, dauguma statytojų jau turbūt nedirba prie projekto, tai matyt jau kažkur kitur ?
Reportažo pabaigoje Zuokas užsiminė, kad aplinkkelio jungtyje su Ukmergės kelio dalimi yra viena problema, kur trūksta vieno požeminio viaduko, panaikinsiančio šviesoforą, alia nepavyko įtikitnti dabartinės savivaldybės ...
.
Kaži jis šiaip kosmonautas ar tokiu apsimeta, ar ne jo savivaldybė taip ir suprojektavo.
Reportažo pabaigoje Zuokas užsiminė, kad aplinkkelio jungtyje su Ukmergės kelio dalimi yra viena problema, kur trūksta vieno požeminio viaduko, panaikinsiančio šviesoforą, alia nepavyko įtikitnti dabartinės savivaldybės ...
.
Kaži jis šiaip kosmonautas ar tokiu apsimeta, ar ne jo savivaldybė taip ir suprojektavo.
Tiesiog durnelių ieško, panašiai kaip su savo kūdikiu Goštauto estakada, kur atseit važiuos 16-18'000 per parą. Toks New Vasiuki sindromas.
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas jau išmėgino paskutiniąją vakarinio aplinkkelio atkarpą ir nufilmuotais vaizdais pasidalino socialiniame tinkle „Facebook“. A.Zuokas tvirtina, kad darbai jau beveik baigti. Tačiau toks pasivažinėjimas suerzino Vilniaus miesto savivaldybę – jos teigimu, važinėti statybų aikštelėje niekas neturi teisės, tad buvęs meras savo veiksmais rodo itin prastą pavyzdį...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Atsižvelgiant į orus nėra jokių galimybių užbaigti iki Kalėdų, nebent bus priimtas politinis sprendimas ir klojamas asfaltas ant sniego ir pliurzos.
O gal kas gali paaiškint, prie kokių sąlygų (temperatūros, drėgmes ar pan.) galima kloti asfaltą? Ir kokios pasekmės, kai kloja asfaltą lietui lyjant ar sningant
Atsižvelgiant į orus nėra jokių galimybių užbaigti iki Kalėdų, nebent bus priimtas politinis sprendimas ir klojamas asfaltas ant sniego ir pliurzos.
O ar kas nors pastebėjote, kad dabar kelininkai atidirbę kažkokią naują asfalto klojimo technologiją. Tame Ukmergės gatvės ruože, kuris tvarkomas ir asfaltuojamas ties aplinkkelio įsiliejimu į Ukmergės gatvę, naujai paklotas asfaltas dar papildomai apibarstomas smulkiais akmenukais, kurie yra padengti kažkokia rišančia medžiaga, ir paleidus eismą jie suisitrambuoja bei sulimpa su paklota asfalto danga. Pravažiuodamas pastebėjau, kad ties kelkraščiais dar guli paskleistas nesusitrambavęs akmenukų sluoksnis, taip pat supiltos krūvos tokių akmenukų, kurie dar bus paskleisti kituose ruožuose
O gal kas gali paaiškint, prie kokių sąlygų (temperatūros, drėgmes ar pan.) galima kloti asfaltą? Ir kokios pasekmės, kai kloja asfaltą lietui lyjant ar sningant
88. Jeigu dėl kritulių ant posluoksnio susidaro uždara vandens plėvelė, asfalto sluoksnių įrengti negalima. Posluoksnis turi būti švarus ir be sniego bei ledo. Mastikos asfalto ir poringojo asfalto sluoksnių lyjant lietui kloti negalima.
Asfalto viršutiniai sluoksniai iš voluojamojo asfalto, kurių storis yra mažiausiai 3 cm, paprastai, esant žemesnei kaip +5 °C oro temperatūrai, nėra įrengiami.
Mastikos asfalto sluoksniai, kurių storis yra mažiausiai 3 cm, asfalto apatiniai sluoksniai, pagrindo-dangos sluoksniai, kompaktiško asfalto dangos (KAD) paprastai, esant žemesnei kaip 0 °C oro temperatūrai, nėra įrengiami.
Asfalto pagrindo sluoksniai paprastai, esant žemesnei kaip –3 °C oro temperatūrai, nėra įrengiami.
Asfalto viršutiniai sluoksniai, kurių storis yra mažesnis kaip 3 cm, ir asfalto viršutiniai sluoksniai iš poringojo asfalto paprastai, esant žemesnei kaip +10 °C oro temperatūrai ir žemesnei kaip +5 °C posluoksnio temperatūrai, nėra įrengiami.
O ar kas nors pastebėjote, kad dabar kelininkai atidirbę kažkokią naują asfalto klojimo technologiją. Tame Ukmergės gatvės ruože, kuris tvarkomas ir asfaltuojamas ties aplinkkelio įsiliejimu į Ukmergės gatvę, naujai paklotas asfaltas dar papildomai apibarstomas smulkiais akmenukais, kurie yra padengti kažkokia rišančia medžiaga, ir paleidus eismą jie suisitrambuoja bei sulimpa su paklota asfalto danga. Pravažiuodamas pastebėjau, kad ties kelkraščiais dar guli paskleistas nesusitrambavęs akmenukų sluoksnis, taip pat supiltos krūvos tokių akmenukų, kurie dar bus paskleisti kituose ruožuose
Teko tokį dalyką pastebėti kitose Lietuvos vietose. Nesuprantu tokio dalyko. Važiuoji automobiliu, o iš priešais važiuojančio ratų atlekia akmenukai.
Jeigu ir reikia tų akmenukų, nejaugi negalima jų suspausti pravažiuojant volu?
O ar kas nors pastebėjote, kad dabar kelininkai atidirbę kažkokią naują asfalto klojimo technologiją. Tame Ukmergės gatvės ruože, kuris tvarkomas ir asfaltuojamas ties aplinkkelio įsiliejimu į Ukmergės gatvę, naujai paklotas asfaltas dar papildomai apibarstomas smulkiais akmenukais, kurie yra padengti kažkokia rišančia medžiaga, ir paleidus eismą jie suisitrambuoja bei sulimpa su paklota asfalto danga. Pravažiuodamas pastebėjau, kad ties kelkraščiais dar guli paskleistas nesusitrambavęs akmenukų sluoksnis, taip pat supiltos krūvos tokių akmenukų, kurie dar bus paskleisti kituose ruožuose
Ant mastikinio asfalto sluoksnio reikalaujama daryti paviršiaus pašiurkštinimą akmenukais. Matomai susiję su bitumo savybėmis, nes asfaltams su kitais bitumais to nedaroma.
Kadangi teko susidurti su asfaltavimais, tai viskas yra taip:
Asfalto pagrindo sluoksniai paprastai nėra įrengiami prie - 3 laipsnių ir mažiau. Asfalto apatiniai,mastikiniai ir pagrindo - dangos sluoksniai paprastai nėra įrengiami esant -1 ir mažiau. Viršutiniai asfalto sluoksniai, kurie plonesni, kaip 3 cm paprastai prie žemesnės, nei +10 laipsnių, o 3 ir daugiau cm storio, paprastai esant ne žemesnei, nei + 5 laipsniai temperatūrai.
Taisyklė, kad pagrindas turi būti sausas ir švarus, galioja tuomet, kai įrengiamas asfalto sluoksnis klojamas ant jau įrengto asfalto pasluoksnio. Klojant asfaltą ant skaldos pagrindo pageidaujama (ir reikalaujama), kad pagrindas būtų švarus ir drėgnas (bet ne šlapias).
Minimalus klojamo asfalto pagrindo sluoksnio storis 8 cm. apatinio asfalto mišinio storis 4- 9 cm. Viršutinio - 2-6 cm. Mastikinio - 2-4 cm. Minimalūs storiai priklauso nuo mišinio sudėties.
Minėtasis "paprastai" reiškia, kad gali būti ir nepaprastai (gali būti išimčių, išlygų)
Čia jau turbūt paskutinė vieta, kur asfaltą dės? Ar dar Pavilionių g. viadukas liks? Nes jeigu nebedaug liko, tai gal per porą dienų (kai pasirodys koks geresnis oras) ir suasfaltuotų viską?
Čia jau turbūt paskutinė vieta, kur asfaltą dės? Ar dar Pavilionių g. viadukas liks? Nes jeigu nebedaug liko, tai gal per porą dienų (kai pasirodys koks geresnis oras) ir suasfaltuotų viską?
Tikrai taip, cia buvo paskutine vieta kur nepaklotas asfaltas + Pavilnioniu viadukas lieka, bet manau kad ir ten paklos, nejau del 200m atkarpos nukels viso aplinkelio atidaryma 4-5 menesiams.
taip pat matant tempus kad dirbama iki velumos ir savaitgaliais, manau kad iki Kaledu galesim jau pravaziuot
Comment