60 km/h ko gero yra tose vietose kur yra įsukimai ir išsukimai iš aplinkelio, taip pat, kur yra tunelis kiek pastebėjau. Gal tik važiuojant nuo Gariūnų įsukimas į Pilaitės prospektą nėr tokio ribojimo, bet galiu ir klysti,
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPadaro trasa skirta 100km/h greiciui ir pastato apribojima 60. Tik pas mus tai imanoma. Nematau nei vienos priezasties kodel tai reiketu daryt. 3 juostos. Galetu pagaliau pagal juostas greicio ribojimus padaryt, kad trecia juosta kas nori galetu normaliai pravaziuoti. Ir su minimaliu irgi, kad nelistu i ja.
Idėja padaryti skirtingus apribojimus kiekvienai juostai, sakyčiau, labai gera. Kaip ir rekomenduojamo greičio ženklai - tokie turėtų irgi stovėti.
Ko labiausiai nesuprantu, tai to, kad Šešuolių g. viadukas nebuvo statomas motyvuojant tuo, kad jei įvažiavimai/išvažiavimai nuo aplinkkelio bus per dažnai, gatvė neatitiks planuojamos kategorijos. Tačiau 60 km/h tose vietose kaip ir diskvalifikuoja panašius argumentus.
Kažkokios nesąmonės su tuo projektavimu. Tai įvažos, tai šuliniai, dabar - greitis....Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBūtent. Tokie apribojimai, kaip jau būna, sukels daugiau chaoso nei duos saugumo. Panašus atvejis yra ir Batoro g., Nemenčinės pl., Geležinio vilko gatvėje. Gazas-stabdis-gazas-stabdis. Kažkas jų laikosi, kažkas ne. Kažkas dėl to kitam į galą įvažiuoja. Kažkas po skiriamąją juostą pasivažinėja. Ir t.t. Apribojimai turi sutapti su kelyje esančiais inžineriniais apribojimais - posūkiais, vingiais, susiaurėjimais.
Idėja padaryti skirtingus apribojimus kiekvienai juostai, sakyčiau, labai gera. Kaip ir rekomenduojamo greičio ženklai - tokie turėtų irgi stovėti.
Ko labiausiai nesuprantu, tai to, kad Šešuolių g. viadukas nebuvo statomas motyvuojant tuo, kad jei įvažiavimai/išvažiavimai nuo aplinkkelio bus per dažnai, gatvė neatitiks planuojamos kategorijos. Tačiau 60 km/h tose vietose kaip ir diskvalifikuoja panašius argumentus.
Kažkokios nesąmonės su tuo projektavimu. Tai įvažos, tai šuliniai, dabar - greitis....
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDabar smalsu, kaip bus su A2 sankryža? Ar sugebės nesusimauti su juostų paišymu ir srautų atskyrimu, kaip susimovė beveik visur kitur?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDabar smalsu, kaip bus su A2 sankryža? Ar sugebės nesusimauti su juostų paišymu ir srautų atskyrimu, kaip susimovė beveik visur kitur? Čia kaip koks Lietuvos kelininkų užkeikimas. Atrodo lyg tyčia juostas paišo taip, kad būtų kuo blogiau.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąIšvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąIšvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąIšvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąTriukšmas vistiek yra, tik mažesnis. Juk ne tunelyje aplinkkelis.
O dėl greičio, jei ties sankryžomis 60 km/h, tai gal metas pradėt vadinti nebe aplinkkeliu, o gatve.
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąskaitau visai normalu aplink sankryžas dirbtinai sumažinti greitį. Vienas dalykas yra, kad dirbtinai, nes patys pridarė kliurkų, kitas dalykas yra, kad Lietuvoj niekas vis tiek neklauso KET..
Aplinkkelis, GV kai kur - 60 kmh.
Tai kur čia logika? Ir liūdnai atrodo vicemeras, kuris paisto, kad GV viršyti normalu, savivaldybė nekontroliuos, nes nėra avarijų. Gal padidinkite leistiną greitį tuomet?
Turi būti išbrėžti reikalavimai gatvei/keliui (stotelės, apsisukimai, perėjos, nusukimai į kiemus) ir pagal tai išvesti greičiai.
Ir problema yra ne greitis, o sistemiškumas. Jei aplinkkelis yra "gatvė", tai tarkime Pilaitės pr.-Spaudos g. sankryža (kairieji posūkiai) gali būti panaikinta suvedus apsisukimus į aplinkkelio dobilą. Nes ten 60 km/h ir niekam nesutrukdys tas truputis srauto.
Dabar greitis mažas, o išnaudoti aplinkinių kvartalų naudai neleidžiama. Nei žuvis, nei mėsa.
Comment
-
Vakarinio aplinkkelio ir būsimosios Šiaurinės gatvės mazgas
Žemėlapis iš www.maps.lt
Bendras vaizdas iš Delfi (D.Pipo nuotr.)
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72469606
Foto 2016.10.08
Bendras viaduko vaizdas
Vaizdas link Viršuliškių
Vaizdas link Pašilaičių
Neaišku, kaip bus organizuojams eismas mazge, kai bus paleistas eismas aplinkkelio III atkarpoje. Talino - Rygos gatvėse eismas tikrai taps intensyvesnis.
Gaila, kad nepadarytas bent laikinas asfaltuotas kelias Šiaurinės gatvės trasoje. Jei tas keliukas nebus perkastas, tai turbūt bus nuolatinis dulkių stulpas važiuojant žvyrkeliu iki Justiniškių gatvės
Paskutinis taisė Romas; 2016.10.09, 00:58.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Taigi paties įmestoje Delfi nuotraukoje matosi, kad nuo mazgo link Rygos g. asfaltuojamas keliukas.
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Pašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.
- BIGo prieigose iš Pašilaičių ir Fabijoniškių į aplinkkelį geriausia būtų važiuoti pro Ukmergės gatvę, tačiau nuo miesto pusės bus šviesoforinė sankryža su kairiuoju posūkiu; eismas ryte kirsis su srautu nuo Bukiškių į miestą.
- Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
- Pašilaičių gyventojai rytinio piko metu vargu ar važiuos siauromis Rygos ir Talino gatvėmis į šiaurinį mazgą - geriau bus pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir įsukti nuo Pilaitės prospekto.
- Akivaizdu, jog šunkeliu būsimos Šiaurinės gatvės trasoje bandys pasinaudoti ne tik Dociškių ir Sviliškių gatvių gyventojai, bet ir kur kas didesnė dalis Pašilaičių.
Comment
-
Pavilnionių mazgas ir jo "baseinas", iš kurio rinksis automobilių srautas
Žemėlapis iš www.mapy.cz (kiti šio mazgo schemos dar nepateikia)
Bendras vaizdas
Parašė ViliusFromVilnius Rodyti pranešimąAtnaujinimas iš oro. Skrendam nuo Ukmergės g. link Vakarinio aplinkkelio II etapo. Fotografuota 2016.09.10
Foto 2016.10.08
Nuo Pašilaičių
Paskutinis taisė Romas; 2016.10.09, 22:00.
Comment
-
Justiniškių - Karoliniškių link
Pasiskolinau ViliusFromVilnius nuotrauką
Šioje vietoje nuo pirmos dienos turėtų būti kamščiai nuo Pašilaičių pusės
ViliusFromVilnius pranešimas http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1645
Žvilgsnis Gineitiškių link
Šitas status kampas - kažkoks absurdas.
Net jei kažkada (po 20 ar 30 metų) iš šios vietos nutiesti kiti keliai, kam reikia dirbtinai daryti stačius kampus ir sukelti avarines situacijas
Ukmergės g. link
Paskutinis taisė Romas; 2016.10.09, 22:48.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.
- BIGo prieigose iš Pašilaičių ir Fabijoniškių į aplinkkelį geriausia būtų važiuoti pro Ukmergės gatvę, tačiau nuo miesto pusės bus šviesoforinė sankryža su kairiuoju posūkiu; eismas ryte kirsis su srautu nuo Bukiškių į miestą.
- Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
- Pašilaičių gyventojai rytinio piko metu vargu ar važiuos siauromis Rygos ir Talino gatvėmis į šiaurinį mazgą - geriau bus pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir įsukti nuo Pilaitės prospekto.
- Akivaizdu, jog šunkeliu būsimos Šiaurinės gatvės trasoje bandys pasinaudoti ne tik Dociškių ir Sviliškių gatvių gyventojai, bet ir kur kas didesnė dalis Pašilaičių.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.
- Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąPagal pirminį planą nuo to šunkelio į Šiaurinės g. mazgą patekimo nebus. Nebent išsyk po atidarymo kas nors išlaužys užtvarus.
Jei bus mažiausia galimybė, ten bus bandoma įveikti kliūčių ruožą
Parašė Gar Rodyti pranešimąPavilnionių g. bus šviesoforine sankryža...
Vienintelis brėžinys, kurį randu - Ukmergės gatvės mazgo. Kolegos, gal galite atisųsti nuorodas į kitus III etapo brėžinius. Ačiū
Comment
Comment