Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    60 km/h ko gero yra tose vietose kur yra įsukimai ir išsukimai iš aplinkelio, taip pat, kur yra tunelis kiek pastebėjau. Gal tik važiuojant nuo Gariūnų įsukimas į Pilaitės prospektą nėr tokio ribojimo, bet galiu ir klysti,

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Padaro trasa skirta 100km/h greiciui ir pastato apribojima 60. Tik pas mus tai imanoma. Nematau nei vienos priezasties kodel tai reiketu daryt. 3 juostos. Galetu pagaliau pagal juostas greicio ribojimus padaryt, kad trecia juosta kas nori galetu normaliai pravaziuoti. Ir su minimaliu irgi, kad nelistu i ja.
      Būtent. Tokie apribojimai, kaip jau būna, sukels daugiau chaoso nei duos saugumo. Panašus atvejis yra ir Batoro g., Nemenčinės pl., Geležinio vilko gatvėje. Gazas-stabdis-gazas-stabdis. Kažkas jų laikosi, kažkas ne. Kažkas dėl to kitam į galą įvažiuoja. Kažkas po skiriamąją juostą pasivažinėja. Ir t.t. Apribojimai turi sutapti su kelyje esančiais inžineriniais apribojimais - posūkiais, vingiais, susiaurėjimais.

      Idėja padaryti skirtingus apribojimus kiekvienai juostai, sakyčiau, labai gera. Kaip ir rekomenduojamo greičio ženklai - tokie turėtų irgi stovėti.

      Ko labiausiai nesuprantu, tai to, kad Šešuolių g. viadukas nebuvo statomas motyvuojant tuo, kad jei įvažiavimai/išvažiavimai nuo aplinkkelio bus per dažnai, gatvė neatitiks planuojamos kategorijos. Tačiau 60 km/h tose vietose kaip ir diskvalifikuoja panašius argumentus.

      Kažkokios nesąmonės su tuo projektavimu. Tai įvažos, tai šuliniai, dabar - greitis....
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Būtent. Tokie apribojimai, kaip jau būna, sukels daugiau chaoso nei duos saugumo. Panašus atvejis yra ir Batoro g., Nemenčinės pl., Geležinio vilko gatvėje. Gazas-stabdis-gazas-stabdis. Kažkas jų laikosi, kažkas ne. Kažkas dėl to kitam į galą įvažiuoja. Kažkas po skiriamąją juostą pasivažinėja. Ir t.t. Apribojimai turi sutapti su kelyje esančiais inžineriniais apribojimais - posūkiais, vingiais, susiaurėjimais.

        Idėja padaryti skirtingus apribojimus kiekvienai juostai, sakyčiau, labai gera. Kaip ir rekomenduojamo greičio ženklai - tokie turėtų irgi stovėti.

        Ko labiausiai nesuprantu, tai to, kad Šešuolių g. viadukas nebuvo statomas motyvuojant tuo, kad jei įvažiavimai/išvažiavimai nuo aplinkkelio bus per dažnai, gatvė neatitiks planuojamos kategorijos. Tačiau 60 km/h tose vietose kaip ir diskvalifikuoja panašius argumentus.

        Kažkokios nesąmonės su tuo projektavimu. Tai įvažos, tai šuliniai, dabar - greitis....
        Gerbiami lakūnai, aviacijos temos nagrinėjamos kitame skyriuje

        Comment


          Dabar smalsu, kaip bus su A2 sankryža? Ar sugebės nesusimauti su juostų paišymu ir srautų atskyrimu, kaip susimovė beveik visur kitur? Čia kaip koks Lietuvos kelininkų užkeikimas. Atrodo lyg tyčia juostas paišo taip, kad būtų kuo blogiau.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Dabar smalsu, kaip bus su A2 sankryža? Ar sugebės nesusimauti su juostų paišymu ir srautų atskyrimu, kaip susimovė beveik visur kitur?
            Kadangi projektas finansuojamas ir EU struktūrinių fondų lėšomis, viskas turi būti padaryta 1:1, kaip suprojektuota dabar. Kai objektas bus pilnai priduotas eksploatacijai, bus galima suprojektuoti ir įgyvendinti pataisymus (jau savivaldybės lėšomis). Tokia realybė. Ir čia ne kažkieno geranoriškumo ar savimonės klausimas, o įstatymais reguliuojamas dalykas.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Dabar smalsu, kaip bus su A2 sankryža? Ar sugebės nesusimauti su juostų paišymu ir srautų atskyrimu, kaip susimovė beveik visur kitur? Čia kaip koks Lietuvos kelininkų užkeikimas. Atrodo lyg tyčia juostas paišo taip, kad būtų kuo blogiau.
              Išvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.

              Comment


                Parašė bička Rodyti pranešimą
                Išvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
                Tą apsisukimą reikia išviso naikinti. netoli yra apsisukimo galimybė prie avižienių.

                Comment


                  Parašė bička Rodyti pranešimą
                  Išvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
                  Nemanau kad tas apsisukima liks, greičiausiai leis pro Avižienius.

                  Comment


                    Parašė bička Rodyti pranešimą
                    Išvažiuojant iš miesto link Panevėžio didžiausia problema bus ne greitėjimo juostos, o apsisukimas važiuojantiems į Tarandę. Jau bandau įsivaizduoti: atlekia dviem juostomis iš aplinkkelio, dar dviem Ukmergės gatve, o sukantys į Tarandę vieną iš dviejų eismo juostų jau būna užkišę. Va čia butelio kakliukas užprogramuotas iš anksto.
                    Toje vietoje numatytas požeminis tunelis/viadukas. Šiame forume jau diskutuota apie tai ir idėti perspektyviniai planai.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Triukšmas vistiek yra, tik mažesnis. Juk ne tunelyje aplinkkelis.
                      Tai išeina, kad aplinkkelis suprojektuotas ne vietoje - per gyvenamųjų namų kvartalus?

                      O dėl greičio, jei ties sankryžomis 60 km/h, tai gal metas pradėt vadinti nebe aplinkkeliu, o gatve.

                      Comment


                        Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                        skaitau visai normalu aplink sankryžas dirbtinai sumažinti greitį. Vienas dalykas yra, kad dirbtinai, nes patys pridarė kliurkų, kitas dalykas yra, kad Lietuvoj niekas vis tiek neklauso KET..
                        Nemenčinės pl., Eišiškių pl. - 1 juosta, su kairiais posūkiais, su VT stotelėmis, lakstančiais vaikais, nelegaliais dviračiais, neapšviesta, su lenkimo galimybe - 70km/h.
                        Aplinkkelis, GV kai kur - 60 kmh.

                        Tai kur čia logika? Ir liūdnai atrodo vicemeras, kuris paisto, kad GV viršyti normalu, savivaldybė nekontroliuos, nes nėra avarijų. Gal padidinkite leistiną greitį tuomet?

                        Turi būti išbrėžti reikalavimai gatvei/keliui (stotelės, apsisukimai, perėjos, nusukimai į kiemus) ir pagal tai išvesti greičiai.

                        Ir problema yra ne greitis, o sistemiškumas. Jei aplinkkelis yra "gatvė", tai tarkime Pilaitės pr.-Spaudos g. sankryža (kairieji posūkiai) gali būti panaikinta suvedus apsisukimus į aplinkkelio dobilą. Nes ten 60 km/h ir niekam nesutrukdys tas truputis srauto.

                        Dabar greitis mažas, o išnaudoti aplinkinių kvartalų naudai neleidžiama. Nei žuvis, nei mėsa.

                        Comment


                          Vakarinio aplinkkelio ir būsimosios Šiaurinės gatvės mazgas

                          Žemėlapis iš www.maps.lt

                          Bendras vaizdas iš Delfi (D.Pipo nuotr.)

                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72469606

                          Foto 2016.10.08

                          Bendras viaduko vaizdas


                          Vaizdas link Viršuliškių




                          Vaizdas link Pašilaičių






                          Neaišku, kaip bus organizuojams eismas mazge, kai bus paleistas eismas aplinkkelio III atkarpoje. Talino - Rygos gatvėse eismas tikrai taps intensyvesnis.
                          Gaila, kad nepadarytas bent laikinas asfaltuotas kelias Šiaurinės gatvės trasoje. Jei tas keliukas nebus perkastas, tai turbūt bus nuolatinis dulkių stulpas važiuojant žvyrkeliu iki Justiniškių gatvės
                          Paskutinis taisė Romas; 2016.10.08, 23:58.

                          Comment


                            /\ Taigi paties įmestoje Delfi nuotraukoje matosi, kad nuo mazgo link Rygos g. asfaltuojamas keliukas.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              /\ Taigi paties įmestoje Delfi nuotraukoje matosi, kad nuo mazgo link Rygos g. asfaltuojamas keliukas.
                              Čia apie šitą šunkelį eina kalba:
                              http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
                              Flickr

                              Comment


                                Pašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.

                                - BIGo prieigose iš Pašilaičių ir Fabijoniškių į aplinkkelį geriausia būtų važiuoti pro Ukmergės gatvę, tačiau nuo miesto pusės bus šviesoforinė sankryža su kairiuoju posūkiu; eismas ryte kirsis su srautu nuo Bukiškių į miestą.
                                - Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
                                - Pašilaičių gyventojai rytinio piko metu vargu ar važiuos siauromis Rygos ir Talino gatvėmis į šiaurinį mazgą - geriau bus pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir įsukti nuo Pilaitės prospekto.
                                - Akivaizdu, jog šunkeliu būsimos Šiaurinės gatvės trasoje bandys pasinaudoti ne tik Dociškių ir Sviliškių gatvių gyventojai, bet ir kur kas didesnė dalis Pašilaičių.

                                Comment


                                  Pavilnionių mazgas ir jo "baseinas", iš kurio rinksis automobilių srautas

                                  Žemėlapis iš www.mapy.cz (kiti šio mazgo schemos dar nepateikia)

                                  Bendras vaizdas
                                  Parašė ViliusFromVilnius Rodyti pranešimą
                                  Atnaujinimas iš oro. Skrendam nuo Ukmergės g. link Vakarinio aplinkkelio II etapo. Fotografuota 2016.09.10

                                  Foto 2016.10.08
                                  Nuo Pašilaičių








                                  Paskutinis taisė Romas; 2016.10.09, 21:00.

                                  Comment


                                    Justiniškių - Karoliniškių link








                                    Pasiskolinau ViliusFromVilnius nuotrauką
                                    Šioje vietoje nuo pirmos dienos turėtų būti kamščiai nuo Pašilaičių pusės

                                    ViliusFromVilnius pranešimas http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1645

                                    Žvilgsnis Gineitiškių link


                                    Šitas status kampas - kažkoks absurdas.
                                    Net jei kažkada (po 20 ar 30 metų) iš šios vietos nutiesti kiti keliai, kam reikia dirbtinai daryti stačius kampus ir sukelti avarines situacijas


                                    Ukmergės g. link








                                    Paskutinis taisė Romas; 2016.10.09, 21:48.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Pašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.

                                      - BIGo prieigose iš Pašilaičių ir Fabijoniškių į aplinkkelį geriausia būtų važiuoti pro Ukmergės gatvę, tačiau nuo miesto pusės bus šviesoforinė sankryža su kairiuoju posūkiu; eismas ryte kirsis su srautu nuo Bukiškių į miestą.
                                      - Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
                                      - Pašilaičių gyventojai rytinio piko metu vargu ar važiuos siauromis Rygos ir Talino gatvėmis į šiaurinį mazgą - geriau bus pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir įsukti nuo Pilaitės prospekto.
                                      - Akivaizdu, jog šunkeliu būsimos Šiaurinės gatvės trasoje bandys pasinaudoti ne tik Dociškių ir Sviliškių gatvių gyventojai, bet ir kur kas didesnė dalis Pašilaičių.
                                      Pagal pirminį planą nuo to šunkelio į Šiaurinės g. mazgą patekimo nebus. Nebent išsyk po atidarymo kas nors išlaužys užtvarus.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Pašilaičiams aplinkkelis bus po langais, bet tai nereiškia, kad iki Šiaurinės gatvės nutiesimo bus paprasta rytinio piko metu ten patekti. Apie tai projektuojant buvo mažai galvota.


                                        - Pavilnionių mazgo pralaidumas bus labai menkas, iškart už "kreivojo" aplinkkelio viaduko bus posūkis į kairę (pirmenybę turės važiuojantys nuo Gineitiškių pusės). Turbūt po poros mėnesių ten reikės "priprojektuoti" žieduką, nors tą buvo galima numatyti iš karto.
                                        Pavilnionių g. bus šviesoforine sankryža...

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                          Pagal pirminį planą nuo to šunkelio į Šiaurinės g. mazgą patekimo nebus. Nebent išsyk po atidarymo kas nors išlaužys užtvarus.
                                          Gaila, kad niekas savivaldybėje negalvoja bent apie laikiną keliuką link Šiaurinės gatvės mazgo.
                                          Jei bus mažiausia galimybė, ten bus bandoma įveikti kliūčių ruožą

                                          Parašė Gar Rodyti pranešimą
                                          Pavilnionių g. bus šviesoforine sankryža...
                                          O tai kam tas brangus lenktas Pavilnionių viadukas, jei didelis pagrindinis srautas bus su posūkiu į kairę Pavilnionų nuo Pašilaičių pusės - gal net didesni nei nuo Ukmergės gatvės?

                                          Vienintelis brėžinys, kurį randu - Ukmergės gatvės mazgo. Kolegos, gal galite atisųsti nuorodas į kitus III etapo brėžinius. Ačiū

                                          Comment

                                          Working...
                                          X