Durniau čia vargiai ar buvo galima sugalvoti padaryti. Jei iš ukmergės 1 juosta gal ir nebus tragedija, nes didelė dalis srauto persimes į applinkkelį, tai iš aplinkkelio į autostradą tikrai kimšis, juolab kad visos fūros iš 1 juostos į 2 turės rikiuotis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąDurniau čia vargiai ar buvo galima sugalvoti padaryti. Jei iš ukmergės 1 juosta gal ir nebus tragedija, nes didelė dalis srauto persimes į applinkkelį, tai iš aplinkkelio į autostradą tikrai kimšis, juolab kad visos fūros iš 1 juostos į 2 turės rikiuotis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDurniau padaryta su aplinkkelio įsiliejimu į Oslo g., ką rodo jau dabar susidarantys kamščiai, kartais nusidriekiantys iki Karoliniškių. Ukmergės plentas nėra toks intensyvus kaip Oslo g., tad gal nebus čia didelių problemų, juolab vis tiek geriau padaryta nei ten.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąNiekas ir nesako, kad ten gerai yra padaryta, kaip tik jau N kartų aptarta, kad nesamonė ir ten padaryta. Tik kam ir toliau nesamones daryti - va kur klausimas.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąTai juk Šimašius užsiminė, kad ši jungtis su trūkumais ir bandys per porą metų patobulinti šią jungtį (aplinkkelis/Ukmergės g./Mykolo Lietuvio g.)Paskutinis taisė k0fis; 2016.09.07, 10:37.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai labai puiku. Tą patį kalba ir apie oslo gariūmų įsijungimus. Vistiek durnai atrodo, kai stato naujas jungtis už ES lėšas ir po kelių metų jau tobulina už savas lėšas. Čia man rodos kažkas priėmė sprendimus bile priimti, kuo greičiau, kad galėtų sau pliusukus užsidėti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąProjektuotojų klaidos, akivaizdu, kad trūksta patirties, ypač tokiuose stambiuose objektuose.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąBūtų labai malonu, jog mokytųsi iš savo klaidų, ar nuo tada kai atidarė 1 aplinkkelio dalį 2010, ar kada ten, taip ir neišmoko nieko naujo, kad toliau daro betkaip.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa palyginkit, koks įvažiavimas į aplinkkelį nuo Gariūnų ir koks bus dabar iš A2, skirtumas į teigiamą pusę akivaizdus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKas priima sprendimus brėžinių nedaro. Čia projektuotojų klaidos, akivaizdu, kad trūksta patirties, ypač tokiuose stambiuose objektuose.
Gal jau būtų laikas kelti klausimą dėl kaltų vadovų atsakomybės už visas nesąmones, bei pradėti samdyti kompetentingus specialistus?
Comment
-
Pritariu. Realiai užsakovas privalo suvokti, ką užsako, o ne vien sakyti "padaryt kad būtų "feng shui". Jei nesuvokia pats, tam yra visokių techninių ar kitokių analitikų rolės, kurie padeda suformuluoti poreikius.
O toliau projektuotojui tiesiog reikia suprojektuoti norą X už pinigus Y. Ir tik tas, kuriam dar savaime, ne dėl užsakymo, o dėl to, kad širdis uždainavo dirbant tokį darbą, įdomu padaryt kiek įmanoma geriau, savirealizacija ir t.t., padarys papildomai geriau. Jei negaus per galvą iš savo valdžios, kad "galėjo gi išmelžti didesnį pelną".
Parašė Aronas Rodyti pranešimąIš to seka, kad nepatyrusių projektuotojų brėžinius tvirtina nekompetentingi vadovai...
Gal jau būtų laikas kelti klausimą dėl kaltų vadovų atsakomybės už visas nesąmones, bei pradėti samdyti kompetentingus specialistus?
Comment
-
Dar yra rangovas, kuris turbūt ne pirmą kartą stato kelią - ką, nematė nesąmonės?
Gal turėtų būti kažkoks rezervas, skirtas būtent tokiems dalykams?
Kaip statybininkai turi taisyti blogai pastatytą, taip ir kelininkai galėtų būti atsakingi.
Na, užbaigė projektą, paleido eismą, kažkas veikia ne taip, kaip galvota - ima rezervo/draudimo pinigus ir pataiso.
Juk nuvažiavimas iš Vakarinio į Gariūnų pusę - akivaizdus projekto brokas. Ateina srautas 3 juostom, ir kai reikia nusukti link Kauno... pakuojasi į 1...
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAteina 3 juostos, bet 2 nuvažiuoja tiesiai/į kairę link centro. Jokio akivaizdaus broko nėra.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDėl to sutinku, paprieštaravau teiginiui dėl 3 į 1.
Kitos 2 yra skirtos transportui, apvažiuojančiam miestą, tai tas 2 juostų srautas ties nuvažiavimu į Gariūnų pusę 2 juostom pasuka į dešinę... ir BUM, pradžioje pakuojamės į 1 juostą, po to iškart be greitėjimo lendam po ratais važiuojantiems nuo centro.
Kas bus, kai paleis furas nuo Panevėžio?
Čia ne garantinis atvejis?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąĮdomu iš tikro, ar daugiau būna sukančių į Gariūnų pusę, ar link Savanorių pr?
Comment
Comment