Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Šiek tiek gaila, kad Šimašiui tenka teisintis apie tai, kad 'jokie darbai nėra stabdomi', kaip kad jie niekad ir nebuvo sustabdyti, bet kaip išryškėjo pastarosiomis dienomis - jokia šalis nėra apsaugota nuo intrigų ir nuo iš to išplaukiančių durnumo padarinių.
    Man tai labai apmaudu, kad tokių projektų vykdymas neturint aiškių ir patvirtintų finansavimo šaltinių yra laikomas normaliu ir pilnai pateisinamu. Ir kas dėl tokių situacijų turėtų aiškintis, jeigu ne miesto vadovas?
    Kad nestabdoma ar nesustabdyta, reikia dėkoti rangovams, kurie negavę mokėjimų praėjus sutartyse numatytiems laikotarpiams, nesustabdė darbų ir nemažino jų tempo, nors pilnai teisėtai galėjo tą padaryti. Aišku čia daug žaidžia ir politika.
    Aš kaip vilnietis, tikrai nenoriu, kad dėl kažkienio praleistų terminų ar laiku nepadarytų darbų, miestui iškiltų grėsmę pačiam iš savo biudžeto finansuoti darbus arba neradus lėšų, tik sumokėti už jau atliktus darbus ir užšaldyti projektą (t.y. sumerkti pinigus be jokio rezultato). Aišku, kaltų neliktų, juk taip būna visada.

    Jeigu tai būtų vienetinis atvejis, tuomet gal ir būtų galima reaguoti kitaip, tačiau kai nuolat kartojasi situacijos kai įvairių projektų rangovai raginami atlikti darbus, nors finansavimas dar nebūna išspręstas ir po to jiems tenka laukti uždelstų apmokėjimų ne po vieną mėnesį. Tai nėra normalu ir toleruotina.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Man tai labai apmaudu, kad tokių projektų vykdymas neturint aiškių ir patvirtintų finansavimo šaltinių yra laikomas normaliu ir pilnai pateisinamu. Ir kas dėl tokių situacijų turėtų aiškintis, jeigu ne miesto vadovas?
      Soprano tau atsakytų, kad dabartinis miesto vadovas čia nipričiom ir teisintis turėtų senasis vadovas, kuris ir pasirašė sutartis. O aš manau, kad niekas nieko neturėtų teisintis. Teisintis reikia tada, kai kažkas ne pagal planą išeina, tikrai ne tada, kai darbai lenkia grafiką.

      Comment


        Panašu kad bus aštrokas kampas iš Panevėžio pusės į aplinkelį. Ir nuokalnė nemaža. Taip bent atrodo važiuojant. Po lietaus gali but problemu mūsų neatsakingiems sunkiasvoriams slicku mėgėjams. Ten 80 numatoma?

        Comment



          Sprendžiant pagal 1301 pranešime pateiktą schemą: kelio kryptyje iš Vilniaus į Panevėžį bus leidžiamas 60 km/h greitis. Kitoje pusėje turėtų būti panašus leidžiamas greitis. Nemanau, kad bus 80 km/h. Taigi nėra dėl ko nerimauti. Be to, man neatrodo, kad minimas kelio kampas būtų toks pavojingas ir esant didesniam greičiui.
          Paskutinis taisė Adaras; 2016.06.27, 11:21. Priežastis: Papildyta

          Comment


            Reiškia beveik visi važiuos mažiausiai ant 80
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė Adaras Rodyti pranešimą

              Sprendžiant pagal 1301 pranešime pateiktą schemą: kelio kryptyje iš Vilniaus į Panevėžį bus leidžiamas 60 km/h greitis. Kitoje pusėje turėtų būti panašus leidžiamas greitis. Nemanau, kad bus 80 km/h. Taigi nėra dėl ko nerimauti. Be to, man neatrodo, kad minimas kelio kampas būtų toks pavojingas ir esant didesniam greičiui.
              Turbūt turėjai omeny #1310 pranešimo schemą.
              Aš bandau įsižiūrėti į vakarinio aplinkelio įsiliejimą į Ukmergės gatvę. Ar man rodos ar čia šiaip tik vaidenasi man....
              Ar ties įsiliejimu vakarinis aplinkelis susiaurėja iki vienos eismo juostos ??!!

              Comment


                Parašė Kepas Rodyti pranešimą
                Turbūt turėjai omeny #1310 pranešimo schemą.
                Aš bandau įsižiūrėti į vakarinio aplinkelio įsiliejimą į Ukmergės gatvę. Ar man rodos ar čia šiaip tik vaidenasi man....
                Ar ties įsiliejimu vakarinis aplinkelis susiaurėja iki vienos eismo juostos ??!!
                Deja, taip. Panašu, kad niekaip neapsisprendžiama kuris kelias svarbesnis - aplinkkelis ar Ukmergės g. Vieną vertus Ukmergės g. yra šviesoforais stabdoma, kitą vertus aplinkkelio įsiliejimas viena eismo juosta stabdomas lėčiausiais eismo dalyviais. O gal tiesiog norima bent tokiomis priemonėmis lėtinti eismo greitį.

                Comment


                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                  Deja, taip. Panašu, kad niekaip neapsisprendžiama kuris kelias svarbesnis - aplinkkelis ar Ukmergės g. Vieną vertus Ukmergės g. yra šviesoforais stabdoma, kitą vertus aplinkkelio įsiliejimas viena eismo juosta stabdomas lėčiausiais eismo dalyviais. O gal tiesiog norima bent tokiomis priemonėmis lėtinti eismo greitį.
                  Srautas iš Ukmergės g. išliks didelis, turbūt ne mažesnis nei iš Vakarinio aplinkkelio, tad logiška, kad iš abiejų pusių po vieną juostą įsilies į Ukmergės plentą. Pvz. į Oslo g. aplinkkelis susiaurėja net ne į vieną juostą, o tik į greitėjimo juostą, bet visiems kažkodėl gerai.
                  Flickr

                  Comment


                    Dėl aplinkelio susiaurėjimo į Oslo g. tik į greitėjimo juostą tikrai nėra visiems gerai. Tik neaišku, kaip prastumti greitėjimo juostos pratęsimą bent iki tilto, galbūt kombinuojant su kito srauto atskyrimu, kad išvažiavimas būtų be kliūčių

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Srautas iš Ukmergės g. išliks didelis, turbūt ne mažesnis nei iš Vakarinio aplinkkelio, tad logiška, kad iš abiejų pusių po vieną juostą įsilies į Ukmergės plentą. Pvz. į Oslo g. aplinkkelis susiaurėja net ne į vieną juostą, o tik į greitėjimo juostą, bet visiems kažkodėl gerai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Srautas iš Ukmergės g. išliks didelis, turbūt ne mažesnis nei iš Vakarinio aplinkkelio, tad logiška, kad iš abiejų pusių po vieną juostą įsilies į Ukmergės plentą. Pvz. į Oslo g. aplinkkelis susiaurėja net ne į vieną juostą, o tik į greitėjimo juostą, bet visiems kažkodėl gerai.
                      Siaurint iki vienos juostos logiška tuo atveju, jei norima sumažinti srautą iš abiejų krypčių (aplinkkelio/Ukmergės g.). Nežinant projektuotojams pateiktos užduoties sąlygų sunku komentuoti, tačiau pagal sprendimą panašu, kad eismo greitis sankryžoje nebuvo prioritetas. Sprendžiant iš pranešimų šiame forume (apie aplinkkelio/Oslo g. jungtį taip pat) vyraujantis greito susisiekimo lūkestis.

                      Comment


                        O koks dar gali būti lūkestis, jei ne greito susisiekimo ?

                        Comment


                          Vienu žodžiu, penktadienio popietę įmanomi nemenki kamščiai.
                          Gal gudragalviai galėtų iš anksto projektuoti praplantinimą A2 bent kelis šimtus metrų?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Vienu žodžiu, penktadienio popietę įmanomi nemenki kamščiai.
                            Gal gudragalviai galėtų iš anksto projektuoti praplantinimą A2 bent kelis šimtus metrų?
                            Ketvirtadienį kamštis Ukmergės g. buvo nuo Ozo g. iki BIG'o, bet už jo jau nebe, nors gatvė susiaurėja dėl aplinkkelio statybų. Bet atidarius aplinkkelį daug srauto nusikraus, taip pat iš rytinės miesto dalies į Ukmergės plentą bus galima išvažiuoti per Mykolo Lietuvio g.
                            Flickr

                            Comment


                              Kolegos, kad būtų aiškiau diskutuoti, Xedos 2015.07.17 įrašas turi labai aiškią šios vietos schemą:
                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Ukmergės g. mazgas. Eismo organizavimo brėžinys.

                              (Paspauskite, kad padidėtų)



                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=211390
                              Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.27, 19:52.

                              Comment


                                Ir vėl kažkoks standartinis vilnietiškas nesusipratimas – statomas viadukas, bet neišbaigiama iki galo ir šalia viskas padubliuojama šviesoforais. Elementarų dobilo lapą padarytų, jei nieko gudresnio be šviesoforų nesugalvoja

                                Comment


                                  Tai turbūt neišpirko aplinkinių sklypų (jei juos iš viso planavo išpirkt, kuom aš abejoju).
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    šiandien nuo Šešuolių g. pusės klojo asfaltą antrą sluoksnį.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Ir vėl kažkoks standartinis vilnietiškas nesusipratimas – statomas viadukas, bet neišbaigiama iki galo ir šalia viskas padubliuojama šviesoforais. Elementarų dobilo lapą padarytų, jei nieko gudresnio be šviesoforų nesugalvoja
                                      Paprasčiausiai per brangu. Pvz. Šiaurinė g. irgi ne visur turės dobilo sankryžas, tik paprastas šviesoforines sankryžas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Dobilo sankryža nėra stebuklas, darant posūkį reikia apvažiuoti nemažą ratą ir tai taip pat kainuoja laiko sąnaudas. Tačiau jeigu sankryža didelė - tai žinoma apsimoka. Ar šiuo atveju sankryža bus labai didelė - nesu tikras, visgi autostrada su aplinkeliu eis nepertraukiamu srautu sava vaga, problema tik iš Ukmergės g. posūkis į kairę. Ar tai bus ant tiek didelis srautas, kad verta statyti dobilo sankryžą - nesu tikras, bet tikiuosi, kad tai buvo tinkamai apskaičiuota.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Dobilo sankryža nėra stebuklas,
                                          Niekas to ir neteigia. Čia trūko bent vieno viaduko išvengiant šviesoforo. Kai tuo tarpu pačiame aplinkkelyje statomi viadukai kol kas "iš niekur į niekur" - netaupoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X