Reikia pripažinti, kad 3-iasis aplinkkelio etapas bus neišbaigtas iki galo ne vie tik dėl Šešuolių/Sidaronių g. viaduko nebuvimo, bet ir dėl nelogiško aplinkkelio susijungimo su Ukmergės gatve (turiu omeny reguliuojamą sankryžą su Mykolo Lietuvio gatve), nelabai vykusi jungtis ir su Rygos gatve...
Reikia pripažinti, kad 3-iasis aplinkkelio etapas bus neišbaigtas iki galo ne vie tik dėl Šešuolių/Sidaronių g. viaduko nebuvimo, bet ir dėl nelogiško aplinkkelio susijungimo su Ukmergės gatve (turiu omeny reguliuojamą sankryžą su Mykolo Lietuvio gatve), nelabai vykusi jungtis ir su Rygos gatve...
Bus Šiaurinė g. ir Rygos problemos nebus.
Su M.Lietuvio visiškas nesusipratimas kaip ir patekimas į Vakarinį nuo centro pusės iš Ukmergės. Čia turbūt tam kad Ukmergės gatvė neprarastų savo šviesoforų auros.
Šešuolių diskutuotinas.
Rbet ir dėl nelogiško aplinkkelio susijungimo su Ukmergės gatve (turiu omeny reguliuojamą sankryžą su Mykolo Lietuvio gatve), nelabai vykusi jungtis ir su Rygos gatve...
Turite galvoje, kad visas srautas nuo Panevėžio krypties prieš atsimušdamas į palyginus nereikšmingą reguliuojamą sankryžą su Perkūnkiemio g., dar turės atstovėti kur kas rimtesnį šviesoforą su Aplinkkeliu/M.Lietuvio gatvėmis?
O savo ruožtu visi, atvykstantys į šiaurinę miesto dalį nuo aplinkkelio, stovės ant šviesoforo su Ukmergės g.?
Turite galvoje, kad visas srautas nuo Panevėžio krypties prieš atsimušdamas į palyginus nereikšmingą reguliuojamą sankryžą su Perkūnkiemio g., dar turės atstovėti kur kas rimtesnį šviesoforą su Aplinkkeliu/M.Lietuvio gatvėmis?
O savo ruožtu visi, atvykstantys į šiaurinę miesto dalį nuo aplinkkelio, stovės ant šviesoforo su Ukmergės g.?
Tiesiog neįtikėtina
Taip, jei jau aplinkkelis ir intensyvaus eismo gatvė, tai visos jungtys susikertant su tokio pat intensyvumo keliu turėtų būti sklandžios ir nestabdomos reguliuojamų sankryžų, turėtų būti viadukai ar nuvažiavimai visomis kryptimis
Turite galvoje, kad visas srautas nuo Panevėžio krypties prieš atsimušdamas į palyginus nereikšmingą reguliuojamą sankryžą su Perkūnkiemio g., dar turės atstovėti kur kas rimtesnį šviesoforą su Aplinkkeliu/M.Lietuvio gatvėmis?
O savo ruožtu visi, atvykstantys į šiaurinę miesto dalį nuo aplinkkelio, stovės ant šviesoforo su Ukmergės g.?
Tiesiog neįtikėtina
Tai čia ne "turi galvoje", o tikslus projektas.
Gal ateityje sulauksime šviesoforų ir pačioje A2 magistralėje
Turite galvoje, kad visas srautas nuo Panevėžio krypties prieš atsimušdamas į palyginus nereikšmingą reguliuojamą sankryžą su Perkūnkiemio g., dar turės atstovėti kur kas rimtesnį šviesoforą su Aplinkkeliu/M.Lietuvio gatvėmis?
O savo ruožtu visi, atvykstantys į šiaurinę miesto dalį nuo aplinkkelio, stovės ant šviesoforo su Ukmergės g.?
Tiesiog neįtikėtina
Ne visai taip. Tie kas iš Panevėžio važiuos į/iš Vakarinio lėks be jokių šviesoforų.
Tai čia ne "turi galvoje", o tikslus projektas.
Gal ateityje sulauksime šviesoforų ir pačioje A2 magistralėje
Vakarinis aplinkkelis - A2 bus galima važiuoti be jokių šviesoforų, čia ir yra visa esmė. Ukmergės g. šviesoforų neturi tik atkarpoje nuo centro iki Senukų, už jų šviesoforų tiek, kad dar vienas didelės reikšmės neturės.
Ne visai taip. Tie kas iš Panevėžio važiuos į/iš Vakarinio lėks be jokių šviesoforų.
Nei miesto, nei Panevėžio kryptimis pačio aplinkkelio srauto nestabdys jokie šviesoforai. neklaidinkit čia žmonių kai kurie. Šviesoforas bus tik toje jungtyje su Ukmergės.
Nei miesto, nei Panevėžio kryptimis pačio aplinkkelio srauto nestabdys jokie šviesoforai. neklaidinkit čia žmonių kai kurie. Šviesoforas bus tik toje jungtyje su Ukmergės.
Tak išvažiuodamas iš aplinkkelio į miestą, į Ukmergės gatvę, įsiremsi į reguliuojamą sankryžą su Mykolo Lietuvio gatve
Tak išvažiuodamas iš aplinkkelio į miestą, į Ukmergės gatvę, įsiremsi į reguliuojamą sankryžą su Mykolo Lietuvio gatve
O koks tikslas daryti išvažiavimą viadukais, kai už kelių šimtų metrų atsiremsi į tą patį šviesoforą? Geriau įrengti taip, kaip dabar ir sureguliuoti šviesoforus, kad nebūtų sustojimų prie kiekvieno, t.y. įrengti žaliąją bangą.
Visai kitas klausimas yra aplinkkelių jungtys. Vakarinis > M. Lietuvio (Šiaurinis aplinkkelis) jungtis tikrai galėtų ir turėtų būti be šviesoforo. Bet aš čia matyčiau potencialą tą jungtį įrengti statant pačią M. Lietuvio gatvę. Taip užtikrinti, kad pats taršiausias - tranzitinis transportas - galėtų važiuoti be trikdžių ir be sustojimų.
O koks tikslas daryti išvažiavimą viadukais, kai už kelių šimtų metrų atsiremsi į tą patį šviesoforą? Geriau įrengti taip, kaip dabar ir sureguliuoti šviesoforus, kad nebūtų sustojimų prie kiekvieno, t.y. įrengti žaliąją bangą.
Tai iš aplinkkelio i Mykolo Lietuvio gatvę tik per tą reguliuojamą saknryžą ir tepakliūsi.
Be to, labai abejoju, ar masinio išvažiavimo iš miesto metu arba masinio sugrįžimo į miestą metu nesikimš mašinos ties reguliuojama sankryža ir nestabdys eismo aplinkkeliu. Labai abejoju ir tuo, ar įmanoma sureguliuoti šviesoforus Ukmergės gatvėje, kad nebūtų sustijimų prie kiekvieno. Kas svarbiausia - tai niekas iki šiol nesiėmė bent kažkiek optimizuoti "šviesoforinę" Ukmergės gatvės dalį nuo "Senukų" iki Perkūnkiemio (ar Mykolo Lietuvio gatvės)
Metaliniai garažai niekaip neįeina į aplinkkelio teritoriją. Šiaip tai įdomu, kam žemė po jais priklauso, nes garažų savininkai ją nuomojasi iš garažų bendrijos. Kai kur (pvz. Karoliniškėse ties Asanavičiūtės g.) didelė garažų teritorija buvo visai išvalyta, greičiausiai, pasikeitus žemės savininkui.
Metaliniai garažai niekaip neįeina į aplinkkelio teritoriją. Šiaip tai įdomu, kam žemė po jais priklauso, nes garažų savininkai ją nuomojasi iš garažų bendrijos. Kai kur (pvz. Karoliniškėse ties Asanavičiūtės g.) didelė garažų teritorija buvo visai išvalyta, greičiausiai, pasikeitus žemės savininkui.
O kiek ten vargo buvo, kai prieš tiesimo darbus savivaldybė paprašė atlaisvinti teritoriją ir nusikelti garažus.
Comment