Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kokiu būdu pateks į aplinkelį Fabijoniškių ir tolimesnių rajonų transportas? Galėjo bent vienos juostos estakadą nuo BIG'o įrengti, dabar teks ant šviesoforo laukti.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO koks tikslas tą daryti pvz. gyvenantiems Šeškinės pabaigoje? Tam ateityje turės būti Šiaurinė g. ir Užbaigta Ozo g.
Vienos juostos viadukas nekainuotų 10 mln. € kaip Goštauto. Priedo 100% finansavimas iš EU. Ta jungtis yra kažkoks nesusipratimas ir n+1'as šviesoforas Ukmergės g. Turbūt projektuotojai turiu otkatą iš šviesoforus tiekiančios įmonėsPaskutinis taisė Arunasx; 2015.07.19, 10:56.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTolimesnių turiu mintyse Jeruzalė, Sanatariškių ir pan.
Vienos juostos viadukas nekainuotų 10 mln. € kaip Goštauto. Priedo 100% finansavimas iš EU. Ta jungtis yra kažkoks nesusipratimas ir n+1'as šviesoforas Ukmergės g. Turbūt projektuotojai turiu otkatą iš šviesoforus tiekiančios įmonėsKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLievai, orientuota Panevėžio kryptimi, bet ne Fabijoniškių ar centro
Kitas dalykas, tai nelabai aišku kam jį orientuoti į Centro pusę? Nejaugi kažkas iš Pilaitės, Justiniškių ar Lazdynų važiuos į Centrą per aplinkkelį ir Ukmergės g. Tam yra kitų gatvių, kuriomis tikslą galima pasiekti greičiau ir mažesniu atstumu.
Srautams persiskirsčius ir šviesoforas nebus didelis baubas.
Parašė SPX Rodyti pranešimąKai atsiras tas Mokslininkų g. tęsinys iki čia, reikėtų tikėtis ir viaduko tada.Paskutinis taisė sleader; 2015.07.19, 14:01.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes aplinkkelis tam ir skirtas, kad apvažiuoti miestą, o ne visą srautą nukreiptį į jau ir taip užkimštas Fabijoniškes.
Kitas dalykas, tai nelabai aišku kam jį orientuoti į Centro pusę? Nejaugi kažkas iš Pilaitės, Justiniškių ar Lazdynų važiuos į Centrą per aplinkkelį ir Ukmergės g.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNejaugi taip sunku suprasti, kad mano paminėtuose rajonuose (nuo fabų, Jeruzalės, Baltupių, santarų ir t.t.) gyvena daug žmonių, kuriems pasiekti Oro uostą, Savanorių pr., Kauno kryptį, Aukštuosius Panerius, Lazdynus, Karoliniškes ar Pilaitę labai būtų patogu IRGI naudotis aplinkeliu, lygiai taip pat grišti po darbo. Aš nešneku apie tranzitinį transportą. Kas dar neaišku? Ar tiems rajonams negalima naudotis ir todėl niekas apie tai nepagalvojo nieko geriau nei papildomą šviesoforą
Man asmeniškai keistai skamba tokie padejavimai, kad jeigu atvažiuojant iš krypties turinčios kelias (o gal netgi kelioliką) šviesoforinių sankryžų, reikės įveikti dar vieną papildomą, tai jau bus neįmanomas eismas ir visi nauji keliai/gatvės nueis "šuniui ant uodegos". Prieš taip aršiai kritikuojant sprendinius, siūlyčiau pabandyti mastelyje pasibraižyti kaip turėtų atrodyti įsivaizduojamas transporto mazgas be vieno lygio sankryžų, kuris užtikrintų galimybę judėti visomis įmanomomis kryptimis, kiek jis užimtų vietos ir kaip jį pavyktų įtalpinti dabartinėse miesto erdvėse. Nes vis pasigirsta tokių tarsi ir nusiskundimų, kad mieste vos ne visos sankryžos nėra dviejų lygių. Tada ir pagalvoji kaip turėtų atrodyti miestas, kuriame pusę viso ploto užimtų transporto mazgai ir kiek turtingas toks miestas turėtų būti, kad juos visus eksploatuoti.
Dar prie to paties apie Santariškių ar Baltupių gyventojus ir jų važiavimą aplinkkeliu į oro uostą. Šiaip šiuo metu nėra jokios patogios jungties kaip jiems patekti į tą aplinkkelį ir neaišku kada ji bus. Net kai ji bus, abejotina ar ji bus tokio didelio pralaidumo, kad jiems būtų patogiau važiuoti per aplinkui, nei pasinaudoti Geležinio vilko g. Juo labiau, kad didesnė tikimybė jog pastarojoje gatvėje pagrindinės probleminės vietos bus išspręstos greičiau, nei atsiras patogi jungtis tarp Santariškių ir vakarinio aplinkkelio.Paskutinis taisė sleader; 2015.07.19, 15:11.
Comment
-
/\ GV turi esminę problemą - Žalgirio / Ukmergės beviltiška sąnkryža. Ir siūloma Fabijoniškių, Jeruzalės gyventojams stoviniuoti ant šviesoforo kai galima būtų beveik už tuos pačius pinigus, nes finansuojama 100% iš ES, išskyrus žemės išpirkimą ir PVM, gauti paprastą vienos juostos viaduką peršokti iš Ukmergės į aplinkelį. Tai tikrai nėra didelis noras, žemės užimtų gal 12 metrų į dešinę kokius max 100m palei kelią nuo centro, ten tikrai nėra jokio pastato. Srautas bus tikrai didelis ta kryptimi, galiu lažintis. Iš aplinkelio į fabų pusę ne tiek baisu, dešinys posūkis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ GV turi esminę problemą - Žalgirio / Ukmergės beviltiška sąnkryža. Ir siūloma Fabijoniškių, Jeruzalės gyventojams stoviniuoti ant šviesoforo kai galima būtų beveik už tuos pačius pinigus, nes finansuojama 100% iš ES, išskyrus žemės išpirkimą ir PVM, gauti paprastą vienos juostos viaduką peršokti iš Ukmergės į aplinkelį. Tai tikrai nėra didelis noras, žemės užimtų gal 12 metrų į dešinę kokius max 100m palei kelią nuo centro, ten tikrai nėra jokio pastato. Srautas bus tikrai didelis ta kryptimi, galiu lažintis. Iš aplinkelio į fabų pusę ne tiek baisu, dešinys posūkis.
Kur kas aktualesnis klausimas, kas bus su pačiu aplinkkeliu, kai jis nuims dalį Ukmergės g. srauto. Jau dabar rytais kamščiai susidaro kartais net iki pėsčiųjų viaduko ties karoliniškėmis ir tęsiasi iki Savanorių žiedo.Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.19, 22:45.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš fabų ir pašilų į aplinkkelį dauguma įvažinės per Pavilnionių gatvę ir jos viaduką per aplinkkelį, taip bus žymiai arčiau nei važiuoti atgal Ukmergės gatve.
Kur kas aktualesnis klausimas, kas bus su pačiu aplinkkeliu, kai jis nuims dalį Ukmergės g. srauto. Jau dabar rytais kamščiai susidaro kartais net iki pėsčiųjų viaduko ties karoliniškėmis ir tęsiasi iki Savanorių žiedo.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ GV turi esminę problemą - Žalgirio / Ukmergės beviltiška sąnkryža. Ir siūloma Fabijoniškių, Jeruzalės gyventojams stoviniuoti ant šviesoforo kai galima būtų beveik už tuos pačius pinigus, nes finansuojama 100% iš ES, išskyrus žemės išpirkimą ir PVM, gauti paprastą vienos juostos viaduką peršokti iš Ukmergės į aplinkelį. Tai tikrai nėra didelis noras, žemės užimtų gal 12 metrų į dešinę kokius max 100m palei kelią nuo centro, ten tikrai nėra jokio pastato. Srautas bus tikrai didelis ta kryptimi, galiu lažintis. Iš aplinkelio į fabų pusę ne tiek baisu, dešinys posūkis.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKažin ar labai daug laiko sutaupytų Jeruzalės gyventojai link oro uosto važiuodami ratu per aplinkkelį.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ GV turi esminę problemą - Žalgirio / Ukmergės beviltiška sąnkryža. Ir siūloma Fabijoniškių, Jeruzalės gyventojams stoviniuoti ant šviesoforo kai galima būtų beveik už tuos pačius pinigus, nes finansuojama 100% iš ES, išskyrus žemės išpirkimą ir PVM, gauti paprastą vienos juostos viaduką peršokti iš Ukmergės į aplinkelį. Tai tikrai nėra didelis noras, žemės užimtų gal 12 metrų į dešinę kokius max 100m palei kelią nuo centro, ten tikrai nėra jokio pastato. Srautas bus tikrai didelis ta kryptimi, galiu lažintis. Iš aplinkelio į fabų pusę ne tiek baisu, dešinys posūkis.
Kitas dalykas, kad į Ukmergės g. iš Fabijoniškių galima patekti tik pravažiuojant jau esamas sankryžas (su keliomis išimtimis). Taigi jos irgi neleis srautui kažkaip ženkliai išaugti, nes jį ribos.
Comment
-
Na visi, matyt sutinka, kas mazgas - ne iš geriausių.
Aš apskritai sakyčiau, kad M. Lietuvos g. nukreipti į Perkūnkiemio g. ir padaryti ten vieną šviesoforinę sankryžą. Bet tada perkūnkiemis skųstūsi.
Tuomet tereiktų padaryti papildomą viaduką Ukmergės g. - Vakarinis aplinkelis ir kiek padidinti juostų skaičių.
Man apskritai vakarinio aplinkelio ne vienas viadukas toks.. na nebūtinai logiškoje vietoje stovintisPaskutinis taisė Mindzius-LT; 2015.07.20, 10:58.
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNa visi, matyt sutinka, kas mazgas - ne iš geriausių.
Aš apskritai sakyčiau, kad M. Lietuvos g. nukreipti į Perkūnkiemio g. ir padaryti ten vieną šviesoforinę sankryžą. Bet tada perkūnkiemis skųstūsi.
Tuomet tereiktų padaryti papildomą viaduką Ukmergės g. - Vakarinis aplinkelis ir kiek padidinti juostų skaičių.
Man apskritai vakarinio aplinkelio ne vienas viadukas toks.. na nebūtinai logiškoje vietoje stovintisKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTen išvis jokio šviesoforo nereikėtų, jei ne būsimi planai dėl Mokslininkų g. Skirtas šis aplinkkelis aplenkti miestą, kaip ir normaliame pasaulyje, bet mūsų projektuotojai nori dar padaryti tiuningą. Pilna pasaulyje miestų kur tokio tipo gatvės išvis aplenkia miestą be jokių galimybių į jį papulti. Tik pravažiuoji pasigroži miesto pakraščiais ir ate...
Bet ar tai blogai, kad bando padaryti vadinamą tiuningą? Iš vienos pusės taip - prikiša šviesoforų (šiuo atveju pablogės susisiekimas nebent A2 -> Ukmergės g. ir priešinga kryptimi), iš kitos - na susisiekimas kitiems pagerės.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTen išvis jokio šviesoforo nereikėtų, jei ne būsimi planai dėl Mokslininkų g. Skirtas šis aplinkkelis aplenkti miestą, kaip ir normaliame pasaulyje, bet mūsų projektuotojai nori dar padaryti tiuningą. Pilna pasaulyje miestų kur tokio tipo gatvės išvis aplenkia miestą be jokių galimybių į jį papulti. Tik pravažiuoji pasigroži miesto pakraščiais ir ate...Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.20, 11:24.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVakarinis aplinkkelis tik vadinasi aplinkkeliu, realiai tai miesto gatvė-greitkelis, kurioje pagrindinis srautas yra miesto gyventojai ar įvažiuojantis/išvažiuojantis iš miesto transportas (turbūt nesudaro net 1% srauto važiuojantys maršrutu A1-A2), todėl ir reikalinga kuo daugiau įvažiavimų, kad būtų kuo patogesnis susisiekimas ir kuo mažiau automobilių liktų Ukmergės g. ar Laisvės pr.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVakarinis aplinkkelis tik vadinasi aplinkkeliu, realiai tai miesto gatvė-greitkelis, kurioje pagrindinis srautas yra miesto gyventojai ar įvažiuojantis/išvažiuojantis iš miesto transportas (turbūt nesudaro net 1% srauto važiuojantys maršrutu A1-A2), todėl ir reikalinga kuo daugiau įvažiavimų, kad būtų kuo patogesnis susisiekimas ir kuo mažiau automobilių liktų Ukmergės g. ar Laisvės pr.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąŽmogus trumpai paaiškino principą ilgos diskusijos. Vakarinis aplinkkelis eina miesto teritorijoje ir norit nenorit jis bus priverstas integruotis vėliau ar anksčiau į miesto teritoriją.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment