O gal kas žino ar bus pėstiesiems numatyta galimybė praeiti iš Justiniškių prie Buividiškių ežero? Prie to kur prie Mozūriškių gatvės. Nes kiek matau iš projekto, tai tokio pėsčiųjų tilto kaip virš 2 etapo trečiajame nenumatyta. Atvaizdas
Numatytas, tik atrodo ten kartu bus ir transportui skirtas viadukas, nesu tikras. P.S. Kartais rasti atsakymą galima peržvelgus ankstesnius temos puslapius....
Numatytas, tik atrodo ten kartu bus ir transportui skirtas viadukas, nesu tikras. P.S. Kartais rasti atsakymą galima peržvelgus ankstesnius temos puslapius....
Matyt, kad būtų gerokai per arti sankryža su Rygos g. ir sankryža su Šiaurine g. Be to, Rygos g. kaip ir bus pratęsta už apinkkelio (jungsis viaduku su šunkeliu, vedančiu į Buivydiškių g.
Numatytas, tik atrodo ten kartu bus ir transportui skirtas viadukas, nesu tikras. P.S. Kartais rasti atsakymą galima peržvelgus ankstesnius temos puslapius....
Bet tas viadukas kuris pavaizduotas zemiau Siaures g. yra ties Suduviu g., o tai yra gerokai toliau tos vietos kur zmones is Justiniskiu eina link ezero
nevisai, ten toks vingiuotas kelias, bet butent taip ir gaunas. siaip didziausia yda yra ta kad ozo gatves neprates per kapines siuo etapu, visa kita nevisai ir blogai, jei vel nesuchalturins..
tiesa, isvaziavimas i A2 - nei i tvora nei i meta - ivertinus kad ten turetu testis siaurinis aplinkelis. kodel ne dobilas? arba ziedas + viadukas i siaurini aplinkeli? labai keista.. atsiimu savo zodzius "ne taip ir blogai"
Paskutinis taisė Romas; 2013.12.01, 20:44.
Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės
tiesa, isvaziavimas i A2 - nei i tvora nei i meta - ivertinus kad ten turetu testis siaurinis aplinkelis. kodel ne dobilas? arba ziedas + viadukas i siaurini aplinkeli? labai keista.. atsiimu savo zodzius "ne taip ir blogai"
Dobilas itin sumažintų srautų greitį, o toks variantas išlaiko pakankamai gerą greitį.
Dobilas itin sumažintų srautų greitį, o toks variantas išlaiko pakankamai gerą greitį.
tai čia tik įtakotų gryžimo lapą į A2 iki 80km/h (furos), tiesiai - be įtakos (gyventojai), apačion -be įtakos (furos). koks ten pas mus max furų greitis pagal įstatymus? ar tik nebus 90km/h?
Vilniaus Vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybą ketinama pradėti šiemet
BNS|2014 m. kovo 19 d.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statyba turėtų prasidėti šių metų pabaigoje, tikisi sostinės vicemeras Romas Adomavičius. Pasak jo, statybos turėtų užtrukti apie 2 metus.
„Pradžios datą galėčiau pasakyti - mes tikimės, kad šių metų pabaigoje trečio etapo darbai vakarinio aplinkkelio statyboje bus pradėti, ir tai turėtų užtrukti 2-2,5 metų. Labai priklauso nuo rangovo, kas laimės. Be abejo, tai turės įtakos kainai, kadangi norint greitai padaryti, reikės didesnio darbuotojų skaičiaus“, - trečiadienį Žinių radijui sakė R.Adomavičius.
Pasak jo, nebaigtas aplinkkelis jau gerokai sumažino eismo srautus per miestą, nes juo pravažiuoja 4 tūkst. automobilių per valandą.
„Vakarinis aplinkkelis dar nefunkcionuoja, tik iki Pilaitės prospekto, bet jau šiuo metu 4 tūkst. automobilių per valandą važiuoja ir visi labai džiaugiasi. Žinoma, dabar yra komplikuota važiuoti į Justiniškių gatvę, pasibaigus aplinkkeliui, ir toliau tęsti link Ukmergės plento, bet šią problemą mes tikimės, ir Susisiekimo ministerija geranoriškai žiūri į šią problemą, ir esu beveik tikras, kad šiais metais pradėsime darbus“, - aiškino vicemeras.
Trečiojo aplinkkelio statybos etapo rangovo konkursas kol kas nėra nepaskelbtas, rodo cvpp.lt sistema.
Pernai lapkritį Vilniuje atidaryta antroji vakarinio aplinkkelio dalis, kuri sujungė Lazdynus ir Viršuliškes ir eina paraleliai su Laisvės prospektu. Pusmečiu anksčiau nei planuota baigtų statybų vertė siekė 211 mln. litų, juos atliko „Kauno tiltai“ su „Alvora“ ir „Fegda“.
Visą Vakarinį aplinkkelį sudaro trys etapai: pirmasis - jau baigta Lazdynų tilto rekonstrukcija ir kelio nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statyba, antrasis - nuo L.Asanavičiūtės iki Ozo gatvės bei trečiasis - nuo Ozo gatvės iki Ukmergės plento.
Aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas- Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale.
Vilniaus Vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybą ketinama pradėti šiemet
BNS|2014 m. kovo 19 d.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statyba turėtų prasidėti šių metų pabaigoje, tikisi sostinės vicemeras Romas Adomavičius. Pasak jo, statybos turėtų užtrukti apie 2 metus.
„Pradžios datą galėčiau pasakyti - mes tikimės, kad šių metų pabaigoje trečio etapo darbai vakarinio aplinkkelio statyboje bus pradėti, ir tai turėtų užtrukti 2-2,5 metų. Labai priklauso nuo rangovo, kas laimės. Be abejo, tai turės įtakos kainai, kadangi norint greitai padaryti, reikės didesnio darbuotojų skaičiaus“, - trečiadienį Žinių radijui sakė R.Adomavičius.
Pasak jo, nebaigtas aplinkkelis jau gerokai sumažino eismo srautus per miestą, nes juo pravažiuoja 4 tūkst. automobilių per valandą.
„Vakarinis aplinkkelis dar nefunkcionuoja, tik iki Pilaitės prospekto, bet jau šiuo metu 4 tūkst. automobilių per valandą važiuoja ir visi labai džiaugiasi. Žinoma, dabar yra komplikuota važiuoti į Justiniškių gatvę, pasibaigus aplinkkeliui, ir toliau tęsti link Ukmergės plento, bet šią problemą mes tikimės, ir Susisiekimo ministerija geranoriškai žiūri į šią problemą, ir esu beveik tikras, kad šiais metais pradėsime darbus“, - aiškino vicemeras.
Trečiojo aplinkkelio statybos etapo rangovo konkursas kol kas nėra nepaskelbtas, rodo cvpp.lt sistema.
Pernai lapkritį Vilniuje atidaryta antroji vakarinio aplinkkelio dalis, kuri sujungė Lazdynus ir Viršuliškes ir eina paraleliai su Laisvės prospektu. Pusmečiu anksčiau nei planuota baigtų statybų vertė siekė 211 mln. litų, juos atliko „Kauno tiltai“ su „Alvora“ ir „Fegda“.
Visą Vakarinį aplinkkelį sudaro trys etapai: pirmasis - jau baigta Lazdynų tilto rekonstrukcija ir kelio nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statyba, antrasis - nuo L.Asanavičiūtės iki Ozo gatvės bei trečiasis - nuo Ozo gatvės iki Ukmergės plento.
Aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas- Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale.
/\ Nereikėjo ten perkelinėti grąžinamos žemės, nereikėtų išpirkinėti.
Beje, įdomus to straipsnio pavadinimas - jei numatomas vakarinis žemės išpirkimas, gal bus ir rytinis ar dieninis...
/\ Nereikėjo ten perkelinėti grąžinamos žemės, nereikėtų išpirkinėti...
Prisimindamas, kokius kryžiaus kelius ir virš dešimtmečio teko nueiti grąžinantis žemės sklypuką Vilniaus pakrašty, tiesiog stebiuosi, kaip lengvai atiteko žemės sklypai planuojamų ir esamų (!) kelių vietose.
Manau susiję: DĖL LEIDIMO INICIJUOTI APIE 5,74 HA TERITORIJOS TIES VAKARINE GATVE PLANAVIMO PROCESĄ IR RENGTI DETALŲJĮ PLANĄ projektas http://www.vilnius.lt/index.php?3424785922
Vakarinio aplinkkelio III etapas bus baigtas 2016 metais, Vyriausybė patvirtino finansavimą
Vilniaus miesto savivaldybė trečiadienį pristatė Vyriausybės Transporto tranzito komitetui paskutinio Vakarinio aplinkkelio statybos darbų išlaidas. Komitetas, vadovaujamas ministro pirmininko Algirdo Butkevičiaus, nusprendė pritarti ir skirti šiems darbams reikalingus 364,35 mln. Lt.
Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus – Panevėžys (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų. Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80 proc., likusias lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.
Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgdama į tai, kad patvirtintas projekto finansavimas, šį rudenį skelbs paskutinio Vakarinio aplinkkelio darbų viešąjį konkursą. Todėl Vakarinio aplinkkelio III etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje. Tikimąsi, kad darbus pavyks pabaigti 2016 metais.
III etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo g. iki Šiaurinės g., o nuo Šiaurinės g. iki Ukmergės g. Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Paskutiniais duomenimis, jau užbaigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkst., tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkst. automobilių.
Jau šį rudenį skelbsime viešą konkursą Vakarinio aplinkkelio III etapo darbams. Vyriausybė patvirtino projekto finansavimą. Jau 2016 važiuosite pabaigtu Vakariniu aplinkkeliu!:-)
Comment