Kažkoks marazmas išleisti krūvą pinigų keliui ir eismo saugumo priemonėms, ir tuo pat metu prikurti eismo apribojimų ir dar prismaigstyti radarų.
Apie greitkelio pabaigoje ties Ukmergės g. stovintį šviesoforą geriau patylėti. Apie tą sankryžą netrukus kalbės tie, kuriems aplinkkelis pablogins patekimą į miestą rytais (ar vakarais iš miesto)
Na tai čia jau ne kartą buvo apkalbėta kad pastačius ženklus 100, didžioji dauguma lėks 120.
O kam reikalinga prie kiekvieno viaduko mažint iki 60... Nei kas lėtins nei saugumo duos. Magistralės ar greitkeliuose niekas nemažina greičiu prie kiekvieno įvažiavimo/išvažiavimo....
Na tai čia jau ne kartą buvo apkalbėta kad pastačius ženklus 100, didžioji dauguma lėks 120.
Pavažiuokite į Kauną 120 km/h ir pamatysite, kad jūs daugiau aplenksite, nei jus aplenks.
Tikrai nėra taip, kad uždėjus 180 kmh ribojimą, didžioji dauguma lėks 200.
Vieni pavyzdingai ženklų laikosi, kiti nepasitiki savo įgūdžiais, treti taupo kurą, ketvirtų technika neleidžia. Tikrai negalima absoliutinti iki "didžiosios daugumos".
O kam reikalinga prie kiekvieno viaduko mažint iki 60... Nei kas lėtins nei saugumo duos. Magistralės ar greitkeliuose niekas nemažina greičiu prie kiekvieno įvažiavimo/išvažiavimo....
Projektuojant kelius didžioji dauguma reikalavimų kelio parametrams (plotis, nuolydis, posūkio kreivė, matomumas ir pan.) priklauso nuo užsiduoto projektinio greičio. Čia greičiau pasipiginimas, nei rūpestis dėl kažkieno saugumo.
Pastarosiomis dienomis orai superiniai - net šilta kaip pavasarį, tai darbai turėtų judėt labai gerai
O dėl greičio, kaip supratau, galioja miesto taisyklė, kad ir koks gražus bei tiesus kelias
Pastarosiomis dienomis orai superiniai - net šilta kaip pavasarį, tai darbai turėtų judėt labai gerai
O dėl greičio, kaip supratau, galioja miesto taisyklė, kad ir koks gražus bei tiesus kelias
Biški skamba kaip bullshitas, nes GV ar Ukmergės g. dalyse leidžiama po 80 važiuoti.
Vakarinį aplinkkelį jau atsidarė patys vairuotojai
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis oficialiai turėtų būti atidarytas gruodžio mėnesį, tačiau nekantrūs vairuotojai juo jau važinėja. Nors savivaldybė ir kelininkai sako, kad tai nelegalu, tačiau policija, regis, į galimus pažeidimus žiūri ne taip kategoriškai.
Patarėjas liūdnai apgailestavo dėl blogo kai kurių tarybos narių pavyzdžio. „Socialiniuose tinkluose jis publikavo įrašą, kad štai kaip smagu, kad aplinkkelis atidarytas. Tačiau tai buvo klaidinanti informacija, kelias dar neatidarytas. Ir jei tarybos narys gali važinėti, kodėl kiti negali? Manau, policija galėjo pasidomėti šiuo atveju, bet gal rangovai nenorėjo konflikto su tarybos nariu“, – DELFI sakė A. Zubriakovas.
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
Projektas patvirtintas jau prieš dešimtmetį. Galėjo, aišku, koreguoti. Bet gal trukdė, tai, kad ES remiamų projektų negalima keisti? Kitaip kyla abejonės dėl projektuotojų kompetencijos.
Projektas patvirtintas jau prieš dešimtmetį. Galėjo, aišku, koreguoti. Bet gal trukdė, tai, kad ES remiamų projektų negalima keisti? Kitaip kyla abejonės dėl projektuotojų kompetencijos.
Žiūrėsim, kokie bus kamščiai, kai atidarys.
Gerai, kad visuose šiuose projektuose asfaltas klojamas plačiau, tai nesunku perdaryti, tik juostas perpiešti ir ženklus pakeisti.
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
O tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
O tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
O kuris kelias pagrindinis aplinkkelis ar Ukmergės g.? Nekalbant kat tikrai turėjo 2 ir 2 daryti, ir kokį puse kilometro 4 juostos, paskui puse kilometro 3 ir tada susieti į 2. Taip daroma ten kur normaliai projektuoja didelių srautų kelius.
Geras pavyzdys aplinkkelis Oslo g. kur nesąmonės pridarytos, tai gerai kad kitais metais žada ištaisyti.
O kuris kelias pagrindinis aplinkkelis ar Ukmergės g.? Nekalbant kat tikrai turėjo 2 ir 2 daryti, ir kokį puse kilometro 4 juostos, paskui puse kilometro 3 ir tada susieti į 2. Taip daroma ten kur normaliai projektuoja didelių srautų kelius.
Geras pavyzdys aplinkkelis Oslo g. kur nesąmonės pridarytos, tai gerai kad kitais metais žada ištaisyti.
Tai čia irgi taip bus, kaip matom 3 juostos gana ilgai tęsiasi ir vėliau susilies į 2. Spėju iš Ukmergės g. srautas bus didesnis, geriausiu atveju vienodas, tad vien tik iš aplinkkelio palikti 2 nėra tikslo, svarbu kaip ir minėjau, kad juostos ilgos priešingai nei Oslo g.
Comment