Puikus formalaus atsirašymo pavyzdys... Juk problema ne tame, kad nesilaikoma reglamento, o tame, kad juosta akivaizdžiai per trumpa.
Taip išeina, kad viskas pagal popierius. Būtina keisti reglamentus/nurodymus ir t.t., kad tokių nesamoningų projektavimų nebūtų jau pačioje pirminėje stadijoje, nes akivaizdu, kad aplinkkelį 60 metrų bet kuriame įvažiavime (nekalbant apie tokius, kaip link gariūnų) yra gerokai per trumpi. Tuose pačiuose Lietuvos automagistralėse, kad ir eismas kartais tikrai nėra intensyvus, greitėjimo juostos galėtų būti gerokai ilgesnės, nei kad yra.
Šimašius jau minėjo, kad bus sutvarkyti šitiė dalykai dėl greitėjimo juostų, bet pagal atsakymą matyti, kad tokios nelogiškos juostos subraižomos vadovaujantis reglamentais, kurie visiškai neatitinka dabartinės situacijos.
Reikia keisti projektuotojus. T.y. vietoje braižytojų, kurie tik gali kažką nubrėžti pagal tipinius "kataloginius" mazgus ir parametrus aklai paimtus iš lentelių, reikia pasitelkti projektuotojus, kurie suprastų ką jie projektuoja ir kaip tai turi veikti. Su dabartiniu požiūriu ir situacija "toli nenuvažiuosim".
Reglamentai apibrėžia kokie minimalūs standartizuoti sprendiniai privalo būti pritaikyti, t.y. nurodo populiarūjį "planą minimum". Tačiau jie nedraudžia pagrindus ir esant poreikiui padaryti tobulesnius sprendinius.
Mūsiškuose projektuose eismo organizavimo dalis yra pati silpniausia ir eksploatacijoje labai dažnai tenka koreguoti šiuos sprendinius. Nes tipiniai sprendiniai čia tinka toli gražu ne visada, o tai dalis kuri pati imliausia situacijos analizei ir tinkamiausių sprendinių paieškai.
Remiamasi, turbūt, ir tuo, kad tai pilnai funkcionuoja ir nekelia bėdų, jei visi laikosi KET greičio reikalavimų. Bet taip nėra. Visi žinom, kad niekas 80km/h ten nevažiuoja ir nevažiuos, tad 60m. juostos įsilieti į srautą, kuris važiuoja ~90-100km/h sunkoka.
O tai žymiai sunkiau. Reglamentus pakeisti lengviau.
Juo labiau, kai tai tik rekomendacijos (R36-01), kurioms jau 15 metų. Atsižvelgiant į pastaruoju metu padidintą dėmesį eismo saugumo gerinimui, pats laikas būtų jas peržiūrėti.
Remiamasi, turbūt, ir tuo, kad tai pilnai funkcionuoja ir nekelia bėdų, jei visi laikosi KET greičio reikalavimų. Bet taip nėra. Visi žinom, kad niekas 80km/h ten nevažiuoja ir nevažiuos, tad 60m. juostos įsilieti į srautą, kuris važiuoja ~90-100km/h sunkoka.
Jei reikėtų bėgėtis nuo beveik 0km/h iki 100km/h , tai vidutinis automobilio greitis būtų 50km/h, arba beveik 14m/s.
Jei iki 100km/h automobilis įsibėgėja per, sakykim, 10 sekundžių, tai turi nuvažiuoti ~14x10=140m
T.y. turėdamas tik 60m aš arba turiu sustoti ir laukti tarpo, arba įlėkti į greitėjimo juostą greičiu, kuris nebereikalautų greitėjimo
Galima pagalvot, kad jūs įvažiavę į greitėjimo juostą sustojat ir tada pradedat važiuot... juk standartiškai visi į tas juostas (tokiose situacijose) įvažiuoja bent 30-40km/h greičiu.
Galima pagalvot, kad jūs įvažiavę į greitėjimo juostą sustojat ir tada pradedat važiuot... juk standartiškai visi į tas juostas (tokiose situacijose) įvažiuoja bent 30-40km/h greičiu.
Čia ne piko metu, kai eilių nėra. Sunkoka stovinčioje eilėje važiuoti 40kmph, nu nebent kelkraščiais. Analogiška situacija man kasdien būna Kirtimų gatvėje prie Regitros. Kiekvieną kartą moksleiviai užkemša greitėjimo juostą ir tuomet jau tenka bėgėtis gazą įmynus į dugną, nes reikia išspausti 100kmph.
Čia ne piko metu, kai eilių nėra. Sunkoka stovinčioje eilėje važiuoti 40kmph, nu nebent kelkraščiais. Analogiška situacija man kasdien būna Kirtimų gatvėje prie Regitros. Kiekvieną kartą moksleiviai užkemša greitėjimo juostą ir tuomet jau tenka bėgėtis gazą įmynus į dugną, nes reikia išspausti 100kmph.
Nežinau konkrečios tavo minimos situacijos. Bet kalbant apie vakarinį aplinkkelį, tai jeigu bus eilės, tai jos bus ir aplinkkelyje. Tuomet nebus poreikio greitėti iki 60 km/h, nes kaip pats sakei, sunku tokiu greičiu važiuoti stovinčioje eilėje.
Bet jeigu kalbam apie judantį srautą ~100km/h, įsilieti iš tokios trumpos greitėjimo juostos laikantis KET nelabai įmanoma.
Niekas pirma juosta nejuda tame aplinkkelyje tokiu greičiu. Kiek teko važiuot, tai 80km/h greičiu antroje juostoje važiuoji tolygiai su kitais, o esančius pirmoje lenki.
As per pirma juost lenkiu esancius antroje ir trecioje juostose. Tas pat savanoriu pr, antra trecia juostos juda 60km/h, pirma juosta 90-100
Tiesa.
Virsyt greiti nera gerai, bet tie antraeilininkai - blogis!
Kazkoks "nei pats eda, nei kitam duoda" kompleksas. Turetu bausti, nes tokie vairuotojai nesilaiko KET.
Virsyt greiti nera gerai, bet tie antraeilininkai - blogis!
Kazkoks "nei pats eda, nei kitam duoda" kompleksas. Turetu bausti, nes tokie vairuotojai nesilaiko KET.
Bausti?! Už ką?! Greičio jie neviršija, niekam kliūčių nesudaro.
Bausti?! Už ką?! Greičio jie neviršija, niekam kliūčių nesudaro.
Bausti už važiavimą nesilaikant KET.
O kliūtis sudaro. Jeigu važiuoji pirma juosta ir nori praleisti besirikiuojantį iš greitėjimo juostos, to dažnai negali padaryti, nes antroje juostoje pilna lėčiau judančių už tave.
Comment