Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Durniau čia vargiai ar buvo galima sugalvoti padaryti. Jei iš ukmergės 1 juosta gal ir nebus tragedija, nes didelė dalis srauto persimes į applinkkelį, tai iš aplinkkelio į autostradą tikrai kimšis, juolab kad visos fūros iš 1 juostos į 2 turės rikiuotis.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Durniau čia vargiai ar buvo galima sugalvoti padaryti. Jei iš ukmergės 1 juosta gal ir nebus tragedija, nes didelė dalis srauto persimes į applinkkelį, tai iš aplinkkelio į autostradą tikrai kimšis, juolab kad visos fūros iš 1 juostos į 2 turės rikiuotis.
      Durniau padaryta su aplinkkelio įsiliejimu į Oslo g., ką rodo jau dabar susidarantys kamščiai, kartais nusidriekiantys iki Pilaitės pr. Ukmergės plentas nėra toks intensyvus kaip Oslo g., tad gal nebus čia didelių problemų, juolab vis tiek geriau padaryta nei ten.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Durniau padaryta su aplinkkelio įsiliejimu į Oslo g., ką rodo jau dabar susidarantys kamščiai, kartais nusidriekiantys iki Karoliniškių. Ukmergės plentas nėra toks intensyvus kaip Oslo g., tad gal nebus čia didelių problemų, juolab vis tiek geriau padaryta nei ten.
        Niekas ir nesako, kad ten gerai yra padaryta, kaip tik jau N kartų aptarta, kad nesamonė ir ten padaryta. Tik kam ir toliau nesamones daryti - va kur klausimas.

        Comment


          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
          Niekas ir nesako, kad ten gerai yra padaryta, kaip tik jau N kartų aptarta, kad nesamonė ir ten padaryta. Tik kam ir toliau nesamones daryti - va kur klausimas.
          Tai juk Šimašius užsiminė, kad ši jungtis su trūkumais ir bandys per porą metų patobulinti šią jungtį (aplinkkelis/Ukmergės g./Mykolo Lietuvio g.)

          Comment


            Viaduką pastatyti dabar ir kelia praplatinti kada nors vėliau yra labiau tikėtina, nei pastatyti dabar siaurą viaduką, o vėliau pristatyti dar vieną tokio pat pločio. Juolab projektas finansuojamas ES lėšomis.

            Comment


              Parašė HSV Rodyti pranešimą
              Tai juk Šimašius užsiminė, kad ši jungtis su trūkumais ir bandys per porą metų patobulinti šią jungtį (aplinkkelis/Ukmergės g./Mykolo Lietuvio g.)
              Tai labai puiku. Tą patį kalba ir apie oslo gariūmų įsijungimus. Vistiek durnai atrodo, kai stato naujas jungtis už ES lėšas ir po kelių metų jau tobulina už savas lėšas. Čia man rodos kažkas priėmė sprendimus bile priimti, kuo greičiau, kad galėtų sau pliusukus užsidėti.
              Paskutinis taisė k0fis; 2016.09.07, 10:37.

              Comment


                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                Tai labai puiku. Tą patį kalba ir apie oslo gariūmų įsijungimus. Vistiek durnai atrodo, kai stato naujas jungtis už ES lėšas ir po kelių metų jau tobulina už savas lėšas. Čia man rodos kažkas priėmė sprendimus bile priimti, kuo greičiau, kad galėtų sau pliusukus užsidėti.
                Kas priima sprendimus brėžinių nedaro. Čia projektuotojų klaidos, akivaizdu, kad trūksta patirties, ypač tokiuose stambiuose objektuose.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Projektuotojų klaidos, akivaizdu, kad trūksta patirties, ypač tokiuose stambiuose objektuose.
                  Būtų labai malonu, jog mokytųsi iš savo klaidų, ar nuo tada kai atidarė 1 aplinkkelio dalį 2010, ar kada ten, taip ir neišmoko nieko naujo, kad toliau daro betkaip.

                  Comment


                    Oslo g. ten problema nesunkiai išsprendžiama link Gariūnų padarant ilgą greitėjimo juostą, vietos tam sočiai.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                      Būtų labai malonu, jog mokytųsi iš savo klaidų, ar nuo tada kai atidarė 1 aplinkkelio dalį 2010, ar kada ten, taip ir neišmoko nieko naujo, kad toliau daro betkaip.
                      Na palyginkit, koks įvažiavimas į aplinkkelį nuo Gariūnų ir koks bus dabar iš A2, skirtumas į teigiamą pusę akivaizdus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Na palyginkit, koks įvažiavimas į aplinkkelį nuo Gariūnų ir koks bus dabar iš A2, skirtumas į teigiamą pusę akivaizdus.
                        Skirtingos sankryžos ir negali būti vienodos, bet vistiek nesamonių daug pridaryta su tokiais pačiais juostų susiaurėjimais kaip iš aplinkkelio į gariūnus, iš gariūnų į aplinkkelį ir t.t. Norisi tikėti, kad projektuotojai bent panagarinėja europoje, kad ir toje pačioje varšuvoje statumų aplinkkelių projektus. Realiai ta pirma dalis su savo nesamonėm ir buvo pajegi aptarnauti, kol jinai viena buvo atidaryta. Matyt tokiam srautui ir buvo skaičiuota Viliuosi, kad čia nereikės keiktis kaskartą, kaip kad ten tenka kiekvieną rytą ir vakarą.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Kas priima sprendimus brėžinių nedaro. Čia projektuotojų klaidos, akivaizdu, kad trūksta patirties, ypač tokiuose stambiuose objektuose.
                          Iš to seka, kad nepatyrusių projektuotojų brėžinius tvirtina nekompetentingi vadovai...
                          Gal jau būtų laikas kelti klausimą dėl kaltų vadovų atsakomybės už visas nesąmones, bei pradėti samdyti kompetentingus specialistus?

                          Comment


                            Pritariu. Realiai užsakovas privalo suvokti, ką užsako, o ne vien sakyti "padaryt kad būtų "feng shui". Jei nesuvokia pats, tam yra visokių techninių ar kitokių analitikų rolės, kurie padeda suformuluoti poreikius.

                            O toliau projektuotojui tiesiog reikia suprojektuoti norą X už pinigus Y. Ir tik tas, kuriam dar savaime, ne dėl užsakymo, o dėl to, kad širdis uždainavo dirbant tokį darbą, įdomu padaryt kiek įmanoma geriau, savirealizacija ir t.t., padarys papildomai geriau. Jei negaus per galvą iš savo valdžios, kad "galėjo gi išmelžti didesnį pelną".

                            Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                            Iš to seka, kad nepatyrusių projektuotojų brėžinius tvirtina nekompetentingi vadovai...
                            Gal jau būtų laikas kelti klausimą dėl kaltų vadovų atsakomybės už visas nesąmones, bei pradėti samdyti kompetentingus specialistus?

                            Comment


                              Dar yra rangovas, kuris turbūt ne pirmą kartą stato kelią - ką, nematė nesąmonės?
                              Gal turėtų būti kažkoks rezervas, skirtas būtent tokiems dalykams?
                              Kaip statybininkai turi taisyti blogai pastatytą, taip ir kelininkai galėtų būti atsakingi.
                              Na, užbaigė projektą, paleido eismą, kažkas veikia ne taip, kaip galvota - ima rezervo/draudimo pinigus ir pataiso.
                              Juk nuvažiavimas iš Vakarinio į Gariūnų pusę - akivaizdus projekto brokas. Ateina srautas 3 juostom, ir kai reikia nusukti link Kauno... pakuojasi į 1...

                              Comment


                                Ateina 3 juostos, bet 2 nuvažiuoja tiesiai/į kairę link centro. Jokio akivaizdaus broko nėra.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Ateina 3 juostos, bet 2 nuvažiuoja tiesiai/į kairę link centro. Jokio akivaizdaus broko nėra.
                                  Brokas yra nes nėra normalios įsiliejimo juostos iš Vakarinio į Pietinį visai.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Dėl to sutinku, paprieštaravau teiginiui dėl 3 į 1.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Dėl to sutinku, paprieštaravau teiginiui dėl 3 į 1.
                                      Gerai, palikim 1 juostą važiavimui pas Lazdynų ligoninę.
                                      Kitos 2 yra skirtos transportui, apvažiuojančiam miestą, tai tas 2 juostų srautas ties nuvažiavimu į Gariūnų pusę 2 juostom pasuka į dešinę... ir BUM, pradžioje pakuojamės į 1 juostą, po to iškart be greitėjimo lendam po ratais važiuojantiems nuo centro.
                                      Kas bus, kai paleis furas nuo Panevėžio?
                                      Čia ne garantinis atvejis?

                                      Comment


                                        Įdomu iš tikro, ar daugiau būna sukančių į Gariūnų pusę, ar link Savanorių pr?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Įdomu iš tikro, ar daugiau būna sukančių į Gariūnų pusę, ar link Savanorių pr?
                                          manau i Gariūnų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X