Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Čia yra viena iš prevencijos priemonių, kad žmonės pagaliau įprastų laikytis dešinės. Nes kitu atveju pirmos juostos tuščios, o visi važiuoja trečiąja.
    Tebunie šviesa, kuri apšvietė visus mus nesusipratėlius, kodėl taip yra, nes aš irgi keikiu tuos projektuotojus, kurie II dalyje lažinosi, kuris daugiau dangčių prikiš į 3 juostą.
    p.s. III juosta būtų geria, jei varai į Lazdynų pusę ir nenori veltis į visokius persirikiavimus iš Koralų v Gariūnai.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      p.s. III juosta būtų geria, jei varai į Lazdynų pusę ir nenori veltis į visokius persirikiavimus iš Koralų v Gariūnai.
      Tada ir išeina, kad visi varantys tranzitu trečiąja juosta turi važiuoti pagal lėčiausiojo vairuotojo greitį. O būtų normalu, jei absoliučiai visi, kai tik yra dešinėje laisva - ten rikiuotųsi nepriklausomai nuo savo galutinio taško.

      Comment


        2016 07 06


















        Paskutinis taisė Soprano; 2016.07.06, 11:52.

        Comment


          Ahh... malonu matyti dangčius važiuojamoje kelio dalyje!

          Comment


            Parašė kek Rodyti pranešimą
            Ahh... malonu matyti dangčius važiuojamoje kelio dalyje!
            Teisingai, kam ta lietaus kanalizacija, nubėgs vanduo savaime

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
              Teisingai, kam ta lietaus kanalizacija, nubėgs vanduo savaime
              Lietaus kanalizacijos dangčius galima įrengti važiuojamosios dalies krašte ties bordiuru, o ne per vidurį.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Lietaus kanalizacijos dangčius galima įrengti važiuojamosios dalies krašte ties bordiuru, o ne per vidurį.
                Tai trapai ir sudėti pakraštyje (kur gi daugiau juos dėti?).
                Tačiau ten kur atšaka į trapą prisijungia prie pagrindinės linijos einančios išilgai gatvės, statomi šuliniai su liukais. Vienoje linijoje jų visų (trapo ir atšakos prisijungimo) įrengti neįmanoma.
                Esmė, kad liukas turėtų būti arba per eismo juostos vidurį (ne ratų riedėjimo trajektorijoje) arba jeigu tai dešiniajame krašte - tilpti į saugos juostą.

                Comment


                  Sleader- kiek supratau vandens nuotekų shema yra tokia,trapai jungiasi i pagrindine trasa...



                  Paskutinis taisė Soprano; 2016.07.07, 07:20.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Esmė, kad liukas turėtų būti arba per eismo juostos vidurį (ne ratų riedėjimo trajektorijoje) arba jeigu tai dešiniajame krašte - tilpti į saugos juostą.
                    Reikia stengtis kad eismo juostoje (per visą jos plotį) nebūtų pašalinių objektų. O šulinius galima nesunkia įrengti už asfalto ribų (kaip taip daroma kitose šalyse).

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Reikia stengtis kad eismo juostoje (per visą jos plotį) nebūtų pašalinių objektų. O šulinius galima nesunkia įrengti už asfalto ribų (kaip taip daroma kitose šalyse).
                      Tai kokiu principu tie šuliniai surenka vandenį nuo važiuojamosios dalies, jei jų net nėra ant asfalto? Įdomu pasidarė.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Tai trapai ir sudėti pakraštyje (kur gi daugiau juos dėti?).
                        Tačiau ten kur atšaka į trapą prisijungia prie pagrindinės linijos einančios išilgai gatvės, statomi šuliniai su liukais. Vienoje linijoje jų visų (trapo ir atšakos prisijungimo) įrengti neįmanoma.
                        Esmė, kad liukas turėtų būti arba per eismo juostos vidurį (ne ratų riedėjimo trajektorijoje) arba jeigu tai dešiniajame krašte - tilpti į saugos juostą.
                        Dalis kaip matom sudėti šalia bordiūro, o dalis tiesiai po ratais.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Tai kokiu principu tie šuliniai surenka vandenį nuo važiuojamosios dalies, jei jų net nėra ant asfalto? Įdomu pasidarė.
                          Nu tai yra kelio kraštuose (greičiausiai skiriamojoje juostoje ar sustojimo juostoje kelio dešinėje) tie šuliniai su kiaurais dangčiais. Ir nieko tokio. Esmė, kad nebūtų važiuojamojoje dalyje.

                          Kita vertus, kitose šalyse teko matyti trapus įrengtus bordiūruose, taigi pačiame asfalte nebūna jokių dangčių.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nu tai yra kelio kraštuose (greičiausiai skiriamojoje juostoje ar sustojimo juostoje kelio dešinėje) tie šuliniai su kiaurais dangčiais. Ir nieko tokio. Esmė, kad nebūtų važiuojamojoje dalyje.

                            Kita vertus, kitose šalyse teko matyti trapus įrengtus bordiūruose, taigi pačiame asfalte nebūna jokių dangčių.
                            Bet tai nėra už asfalto ribų. Visa važiuojamoji dalis net ir su avarine juosta yra tas pats asfalto ruožas techniškai. Prigavau Tegul teisingai formuluoja.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Bet tai nėra už asfalto ribų. Visa važiuojamoji dalis net ir su avarine juosta yra tas pats asfalto ruožas techniškai. Prigavau Tegul teisingai formuluoja.
                              Nes manau, kad tiesiog skirtingai vadiname dalykus. Tie kiauri dangčiai turbūt yra trapai (ne šuliniai). Patys šuliniai yra su aklinais dangčiais. Ar teisingai suprantu? Tuomet trapai įrengiami kelyje (jo pakraščiuose), o šuliniai - už kelio ribų.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Nes manau, kad tiesiog skirtingai vadiname dalykus. Tie kiauri dangčiai turbūt yra trapai (ne šuliniai). Patys šuliniai yra su aklinais dangčiais. Ar teisingai suprantu? Tuomet trapai įrengiami kelyje (jo pakraščiuose), o šuliniai - už kelio ribų.
                                Teisingai supranti, bet kai kelias tiesiamas iškasoje, tai nelabai ten yra kur įrengti nuotėkų. Šlaituose to padaryti neįmanoma, o ir neracionalu. Skiriamojoje nedaro dėl to, kad ten yra apšvietimas su visais kabeliais po žeme. Taigi, belieka važiuojamoji dalis.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Teisingai supranti, bet kai kelias tiesiamas iškasoje, tai nelabai ten yra kur įrengti nuotėkų. Šlaituose to padaryti neįmanoma, o ir neracionalu. Skiriamojoje nedaro dėl to, kad ten yra apšvietimas su visais kabeliais po žeme. Taigi, belieka važiuojamoji dalis.
                                  Nu bet galima gal viską sudėt į tą šalutinę juostą, kuri būna atskirta ištisiniu žymėjimu? Nežinau kaip vadinasi... Tada trapus įrengti bordiūruose.

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Teisingai supranti, bet kai kelias tiesiamas iškasoje, tai nelabai ten yra kur įrengti nuotėkų. Šlaituose to padaryti neįmanoma, o ir neracionalu. Skiriamojoje nedaro dėl to, kad ten yra apšvietimas su visais kabeliais po žeme. Taigi, belieka važiuojamoji dalis.
                                    Skiramojoje juostoje pakanka vietos ir kabeliams ir šiliniams, tik reikia mokėti "įspausti" juos į nustatytą plotį.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Skiramojoje juostoje pakanka vietos ir kabeliams ir šiliniams, tik reikia mokėti "įspausti" juos į nustatytą plotį.
                                      Plačioje juostoje taip. Per siaura čia, kad viskas tilptų.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Plačioje juostoje taip. Per siaura čia, kad viskas tilptų.
                                        Aplinkelyje yra pakankamai plati juosta kad viskas tilptų: šulinius pastumti prie vieno juostos krašto, kabelius - prie kito.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Aplinkelyje yra pakankamai plati juosta kad viskas tilptų: šulinius pastumti prie vieno juostos krašto, kabelius - prie kito.
                                          Bet vandenį reikia surinkti iš dviejų atskirų važiuojamųjų dalių, ne iš vienos Tik pabandykim įsivaizduot kokia ten makalynė gautųsi skiriamojoje juostoje viską sugrūdus. Beje, ar man atrodo, ar ten tie dangčiai (ne trapai) kur ne visai metaliniai būna sudėti?
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X