*Zuokas nuleidžia akis*
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
Tai reiškia ne ką kitą, kaip tik tai, kad ankščiau finansavimo gauti net nebuvo įmanoma. Darbų vykdytojai veikiausiai visą tai puikiai žinojo, dėl to ir jokie darbai stabdomi nebuvo.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai kad čia vieša paslaptis - laiku nepateikė prašymo su projekto aprašymu ir viskuo ko ten reikia. O kuo vėliau pateiki, tuo vėliau ir įvertinimą, bei paramą gauni. nematau aš čia jokio kriminalo..
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai kad čia vieša paslaptis - laiku nepateikė prašymo su projekto aprašymu ir viskuo ko ten reikia. O kuo vėliau pateiki, tuo vėliau ir įvertinimą, bei paramą gauni. nematau aš čia jokio kriminalo..
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNe studentuose esmė, o užsakove. Jeigu užsakovas nežino ko nori arba jam tiesiog nerūpi ką jam projektuoja projektuotojai, tai jie ir suprojektuoja techninės užduoties ribose, bet be jokių rezervų perspektyviniams projektams ar suderinimo su kitais, lygiagrečiai vykdomais projektais.
Oslo g. yra daug problemų. Pradedant nuo to, kad tokio intensyvumo gatvėje nėra kelkraščių, nėra lėtėjimo juostų arba jos nepakankamo ilgio, greitėjimo juostos visiškai neatitinka srautų poreikio, baigiant tuo, kad yra VT stotelės, bet nėra VT juostos (kuri būtų kaip ir kelkraštis). Ten VT pastoviai stabdo intensyvų eismą judėdamas į/iš įvažų.
Pvz. įvažiavimas į daugiabučio kiemą su normalia lėtėjimo juosta, o įvažiavimas į aplinkkelį iš vis be jos.
https://www.google.lt/maps/@54.72786...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.67052...7i13312!8i6656
Beje, įvažiavimas į aplinkkelį iš A2 jau bus žymiai geresnis nei iš Oslo. g., tai bent tiek gerai, jog projektuotojai tobulėja.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20150717/i96_Capture-1.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2016.06.30, 16:44.
Comment
-
Čia jau diskutuotinas klausimas, kur baigiasi užsakovo atsakomybė. Užsakovas turi būti pakankamai kvalifikuotas, kad sugebėtų tiksliai suformuluoti savo poreikius. Kiekvienoje tematinėje srityje yra N faktorių, į kuriuos jis turi atsižvelgt. Jei nesugeba pats, pasitelkia į pagalbą kitus. Galų gale turi sugebėt suprast, kad Vakarinio aplinkelio įsiliejimo į kitus kelius faktoriai turi būti tarp pateiktų poreikių.
Manau čia dalis problemos yra ir viešieji pirkimai, dėl kurių reikia daryti konkursą ir iškart numatyti visas sąlygas. Kas laimės - darys tų sąlygų rėmuose. Privačiam sektoriuje dažnai būna tarpinė fazė, kai atsirenkama pagal abstraktesnius kriterijus, o toliau diskusijose gimsta detalūs poreikiai, planas ir patikslintas biudžetas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUžsakovas tik priima politinius sprendimus ir nėra specialistas, kad nurodytų technines detales, kokio ilgo ir pločio turi būti juostos, koks asfalto tipas, nuolydis ir t.t. Tą turi padaryti projektuotojas, kuris akivaizdu, jog nėra kompetentingas ir patyręs, jeigu išvažiavimą iš aplinkkelio padaro dar prastesnį nei kai kurių statybininkų padaryti išvažiavimai iš paprasčiausio daugiabučio kiemo.
...
Comment
-
Aš turiu savo nuomonę, kad šiuo atveju kai jie prie buvusios infrastruktūros prilipdo papildomai 4 juostų srautus ir sukiša su susiaurėjimu į tas pačias buvusias dvi yra labai blogai. Jeigu norint išvengti visų nesklandumų tuo pačiu turėjo 500m-600m praplatinti ir tą susikertančią vietą, kad per ilgesnį atstumą srautas susirikiuotų normaliai į tas dvi juostas. Nes daba gausis žąsies kakliukai du.
Viadukų ateičiai papildomai pristatė, o mat probleminėje vietoje platinti kelio nereikėjo.
Nemanau, kad srautai mažės, jie tik didės. Visa šiaurės vakarinė miesto dalis tikrai sparčiai plėsis. Manau iš viso aplinkkelio jis taps miesto magistraline gatve.
Dėl viešųjų pirkimų manau esmė ne ten, esmė projektavime. Juk techninę specifikaciją ir projektą turi rengti pakankamai įsigilinę ir kvalifikuoti asmenys. Pavyzdžiui man daug sprendimų prie Vakarinio aplinkkelio yra nesuprantami, toks jausmas, kad projektuotojas svajojo nežinia apie ką.Paskutinis taisė AngeLT; 2016.07.01, 07:32.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮdomu, kas planuojama daryti su Mykolo Lietuvio g., iki aplinkkelio atidarymo liko mažiau nei pusmetis, negu liks žvyrkelis?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąDar negirdėjau, kad prasidės darbai, o ir viename straipsnyje buvo parašyta, kad tos gatvės atsiradimo terminai yra neapibrėžti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPvz. įvažiavimas į daugiabučio kiemą su normalia lėtėjimo juosta, o įvažiavimas į aplinkkelį iš vis be jos.
https://www.google.lt/maps/@54.72786...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.67052...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimą... Juk techninę specifikaciją ir projektą turi rengti pakankamai įsigilinę ir kvalifikuoti asmenys. Pavyzdžiui man daug sprendimų prie Vakarinio aplinkkelio yra nesuprantami, toks jausmas, kad projektuotojas svajojo nežinia apie ką.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKažkada į Minsko plentą lėks per pietinį aplinkelį, o dėl to Vakarinio aplinkelio išvažiavimas link Gariūnų, pačių Gariūnų sklandus pravažiavimas taps dar kritiškesnisKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUžsakovas tik priima politinius sprendimus ir nėra specialistas, kad nurodytų technines detales, kokio ilgo ir pločio turi būti juostos, koks asfalto tipas, nuolydis ir t.t. Tą turi padaryti projektuotojas, kuris akivaizdu, jog nėra kompetentingas ir patyręs, jeigu išvažiavimą iš aplinkkelio padaro dar prastesnį nei kai kurių statybininkų padaryti išvažiavimai iš paprasčiausio daugiabučio kiemo.
Čia visa esmė ne techninėse detalėse, o esminiuose sprendimuose. Aš beveik neabejoju, kad projektuotojai buvo pasiūlę susiliejimo vietoje viską išplatinti iki kokių 4 ar bent trijų eismo juostų. Tačiau jeigu projektavimo ir darbų vykdymo riba yra už 50 metrų ir nuo ten kelias toliau turi būti pagal esamą profilį (2 juostų), tai projektuotojas nepadarys keturių juostų, kurių dvi nuves tiesiai į pievą. Čia užsakovui reikėtų spręsti, kad atlikti ir esamos atkapos platinimo projektą, jeigu ta atkarpa nepatenka į projekavimo ribas.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKlausimas šiek tiek kita tema: ar III etapo ruože tikrai bus pasirūpinta, kad kuo daugiau kanalizacijos dangčiu atsirastų važiuojamoje dalyje, ypač 3 juostoje, kaip tai sėkmingai įgyvendinta II etapo atkarpoje? Tikiuosi, kad projektuotojai nepavedė!
Comment
Comment