Jeigu bus teisingai sureguliuoti ciklai, tai nebus ten tų problemų. Abejoju ar važiuos kas kelis km. atgal, kad papultų į aplinkkelį. Labiau to kairio posūkio reikia aplinkiniams gyventojams (fabų galas, Perkūnkiemis). Didesnė problema bus, kai atsiras M. Lietuvio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNiekas to ir neteigia. Čia trūko bent vieno viaduko išvengiant šviesoforo. Kai tuo tarpu pačiame aplinkkelyje statomi viadukai kol kas "iš niekur į niekur" - netaupoma.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės g. šviesoforai tiek ties Perkūnkiemio g., tiek ties BIG'u, vienas kažko labai nesugadins. Tik galėjo padaryti visus tris kairinius posūkius po 2 juostas, automatiškai ciklai sumažėtų ir pralaidumas geresnis būtų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl Ukmergės g. aišku. Svarbiau, kad nestrigtų pats aplinkkelis ir A2.
Manau rytais Mykolo Lietuvio g. nemažai užsikimš, reikėjo ten daugiau juostų suprojektuoti ties pačiu šviesoforu (2 į kairę, 2 tiesiai ir 1 į dešinę), Mokslininkų g. ties GV irgi tas pats, jau dabar ten kartais užsikemša.Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.28, 09:01.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėjo šiaip padaryti po 3 juostas iš abiejų pusių iki Avižienių viaduko, kad nebūtų paskui kaip su Oslo g. išvažiavimu/įvažiavimu, kur milžiniški kamščiai susidaro "lygioje" vietoje. Bet A2 srautai gerokai mažesni nei Oslo g.
Manau rytais Mykolo Lietuvio g. nemažai užsikimš, reikėjo ten daugiau juostų suprojektuoti ties pačiu šviesoforu (2 į kairę, 2 tiesiai ir 1 į dešinę), Mokslininkų g. ties GV irgi tas pats, jau dabar ten kartais užsikemša.
Dalis bus važiuotojais per šią sankryžą.
Comment
-
Parašė Perkunkiemis55 Rodyti pranešimąPajudėjus klausimui dėl finansavimo, panašu, paspartėjo ir darbai. Šiąnakt pirmą valandą nakties ant Pavilnionių viaduko pilnai vyko darbai.
Comment
-
Keletas vakar dienos foto. Ardomos išbetonuoto tilto klojinių atramos. Negi išties taip ir bus paliktas skardis už tilto, plius ten aukštos įtampos stulpas trukdo privažiavimo formavimui, kurio panašu nenaikins (tilto nuotraukoje dešinėje). Tikriausiai ilgai jis stovės be darbo..
Paskutinis taisė Leduks; 2016.06.29, 11:49.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAš suprantu, kad daugumai atrodo keista, kai stato dabar viadukus į niekur, bet tai yra racionalus sprendimas. Pagalvokit, jei reikėtų juos statyti vėliau? Kaip stipriai butų trikdomas eismas aplinkkelyje.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAš suprantu, kad daugumai atrodo keista, kai stato dabar viadukus į niekur, bet tai yra racionalus sprendimas. Pagalvokit, jei reikėtų juos statyti vėliau? Kaip stipriai butų trikdomas eismas aplinkkelyje.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl to niekas nesiginčyja. Tisiog stebina tai, kad kai kur sprendiniai, kuriais iš karto naudotųsi tūkstančiai, pateisinami "nebuvo suprojektuota" ir "nėra pinigų". Kad ir papildomos juostos Oslo g. įvažiavimuose, kur reikalingos lėšos keliasdešimt kartų mažesnės nei išmintingai numatyti ateities viadukai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl tų juostų, tai yra projektuotojų klaida, bet kai dirba nepatyrę studentai nieko keisto. O dėl to, kad statomi viadukai į niekur, kai yra svarbesnių infrastruktūros projektų, tai visam aplinkkeliui gauti ES 80% finansavimą žymiai lengviau nei pavieniems viadukams mieste, todėl daroma visko kuo daugiau, kad kuo daugiau ES pinigų įsisavinti, plius ateityje bebereiktų iš savų statyti viadukų.
Oslo g. yra daug problemų. Pradedant nuo to, kad tokio intensyvumo gatvėje nėra kelkraščių, nėra letėjimo juostų arba jos nepakankamo ilgio, greitėjimo juostos visiškai neatitinka srautų poreikio, baigiant tuo, kad yra VT stotelės, bet nėra VT juostos (kuri būtų kaip ir kelkraštis). Ten VT pastoviai stabdo intensyvų eismą judėdamas į/iš įvažų.
Comment
-
Sveiki,
esu Gineitiskiu gyventojas ir daug dalyku nesuprantu del V.aplinkelio-Pavilnioniu gatves sankryzos (viaduko).. Kodel jis buvo iskeltas i auksti?
Visas aplinkelis nuo pat lazdynu yra "duobeje", i pavilnioniu sankryza jis ateina slenyje ir nueina i sleni link ukmerges gatves.. Mano nuomone (nesu specas tikrai) butu (i) paprasciau padaryti nediduka pavilnioniu gatves viaduka virs aplinkelio (kuris naturaliai eitu duobeje), (ii) butu daug pigiau toki viaduka pastatyti, (iii) kadangi aplinkelis taip aukstai iskyla dabar, bus labai didele triuksmo sklaida, o absoliuciai jokiu sieneliu ant viaduko nera numatyta. Galbut man paaiskins kazkas visus siuos reikalus, nes nu man nelogiskai atrodo ir atrodo kaip svaistymas pinigu, bei musu rajone but uzesys pastovus..
Comment
-
Dėl Pavilnionių viaduko, tai tikėtina, kad jis viršuje dėl to, kad i) per mažas atstumas iki vakarinės g. sankryžos būtų priešingu atveju ii)ten duobė ir galbūt kokia pelkė ? iii) būtų buvę daug problemų su eismo stabdymu statybų metu (dabar ir taip ten rytais dideli kamščiai link Pašilaičių. Aišku galėjo bent jau sieneles suprojektuoti, bet patys gyventojai nieko nereikalavo. Pvz. prie pėsčiųjų viaduko supylė tokį kalną, tai jis bemaž iškilęs virš greta esančių namų (matyt buvo reikalavimas iš gyventojų). Jeigu triukšmo lygis viršys leistinas ribas, aišku, bus galima pareikšti reikalavimus dėl kokios sienelės statymo.
Comment
-
Vakarinis aplinkkelis - vienas pirmųjų ES teigiamai įvertintų didelės apimties projektų
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34323936
Comment
Comment