Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesuprantu, kodėl šią problemą iškėlėt? Viskas buvo aišku jau seniai, prieš 10 metų, dar gerokai prieš pradedant statybas. Tuomet ir aš išreiškiau šiokias tokias abejones, bet buvau sumaltas į miltus "žinančių kaip geriau".

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Gal man trūksta vaizduotės, bet niekaip toje erdvėje neįžiūriu galimybės padaryti gerai funkcionuojančio dviejų lygių mazgo. Įdomu kokio statumo įvažiavimas gautųsi, jeigu iš aplinkkelio iškasos tektų pakilti ne iki dabartinės Ukmergės g. lygio, o dar +6m užkilti ant viaduko tokiame trumpame atstume.

      Nemačius srautų skaičiavimų sunku daryti išvadas, bet kažkaip abejoju ar toje sankryžoje bus toks apkrovimas, kad ji nesusidorotų.
      Dobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.
      Flickr

      Comment


        Parašė Monteq Rodyti pranešimą
        Kaip ir radau atsakymą į savo klausimą...žiauriau nei žiauru

        Atvaizdas


        Visur pridarė viadukų, o pagrindiniam srautų susikirtimo taške pastatys šviesoforą. Such Wow, much engineering...
        Jei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Dobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.
          Aplinkkelis turi būti pagrindinio kelio (A2 magistralės) tęsinys, o ne kažkoks atsišakojimas į kurį reikėtų patekti per vieną iš dobilo lapo sankryžos vienos eismo juostos nuovažą. Ypač jeigu ta nuovaža dar ir pasibaigia persirikiavimo juosta.
          Jau dabar iš Oslo g. yra padaryta nesamonė, kai į aplinkkelį reikia patekti per persirikiavimo juosta, kuri esant didesniam intensyvumui labai stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas. Siūlomo varianto atveju, srautas per nuovažą su persirikiavimo juosta būtų bent 2 kartus didesnis. Nebent yra įsivaizduojančių, kad į C kategorijos (berods tokia bus M.Lietuvo g.) gatvę važiuos pagrindinis srautas iš aplinkkelio. T.y. važiuoji 80 km/h A kategorijos gatve ir bac už viaduko patenki į gatvę su šaligatviais, įvažiavimais į kiemus ir 50 ar vietomis net 40 km/h greičiu.

          Comment


            galima padiskutuoti ar validus toks variantas:

            gal per mažai vietos žiedui ir viadukui virš jo? jei ne, tai gal per mažas žiedas, kad nesikimštų piko metu?

            Comment


              Parašė tomtom Rodyti pranešimą
              galima padiskutuoti ar validus toks variantas:
              Atvaizdas

              gal per mažai vietos žiedui ir viadukui virš jo? jei ne, tai gal per mažas žiedas, kad nesikimštų piko metu?
              Atvažiavusiems nuo Ukmergės pusės į M. Lietuvio g. patekti nereikės? Ir matant tokius žiedus kyla didelis klausimas dėl pėsčiųjų/dviratininkų eismo organizavimo. Jeigu pėstieji/dviratininkai nuo transporto eismo nebus atskirti skirtingame lygyje (pvz. Gerosios vilties žiedas), tai tuomet žiedinė sankryža vs šviesoforais reguliuojama neturi jokių pranašumų. Ir kiek tiems pėstiesiems ten reikėtų nuovažų kirsti, norint praeiti pro šią sankryžą? Ar galbūt iškart statyti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tik tuomet reguliuojama sankryža yra geresnis sprendimas.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                Jei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.
                Jei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Jei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.
                  Taip, džiaugiasi ne tik Santariškių ir Riešės gyventojai, bet ypač fūristai, nes iš aukštųjų panerių bazių galės išvažiuoti į Molėtų plentą nestovint Geležinio vilko ir Ukmergės g. kamščiuose. Užtat gali būti nepatenkinti Mykolo Lietuvio g. gyventojai, prisistatę namų prie pat gatvės, uostys žvyrkėlio dulkes.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Atvažiavusiems nuo Ukmergės pusės į M. Lietuvio g. patekti nereikės? Ir matant tokius žiedus kyla didelis klausimas dėl pėsčiųjų/dviratininkų eismo organizavimo. Jeigu pėstieji/dviratininkai nuo transporto eismo nebus atskirti skirtingame lygyje (pvz. Gerosios vilties žiedas), tai tuomet žiedinė sankryža vs šviesoforais reguliuojama neturi jokių pranašumų. Ir kiek tiems pėstiesiems ten reikėtų nuovažų kirsti, norint praeiti pro šią sankryžą? Ar galbūt iškart statyti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tik tuomet reguliuojama sankryža yra geresnis sprendimas.
                    Matyt, kad reiktų, bet tokios nuovažos į žiedą jau tikrai nepavyktų sutalpinti. galbūt tą eismą galima būtų nukreipinėti teoriškai planuojamu tarandės viaduku ir s.neries pratęsta atkarpa. pasvarstymai kosminiai, bet tai ir pirminis šitos sankryžos pertvarkymo svarstymas tik teorinis, bandant prieit išvados, kad turėsim geriausia, ką galima.
                    dėl dviratininkų ir pėščiųjų manau, kad jiems iš viso nėra vietos šitam mazge, visas jų eismas turėtų būti nukreiptas rytine mazgo puse su viena perėja per m.lietuvio gatvę.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Brėžinio nežiūrėjau, bet iš nuotraukų panašu, kad posūkis Ukmergės gatvėje bus šviesoforinė sankryža, kuria važiuojant iš miesto bus sukama į kairę ir pervažiuojama per apatinį tiltą, matomą šioje foto.
                      Bent jau būtų numatytas pasukimas į kairę iš dviejų juostų...

                      Comment


                        Pagaliau pajudėjo aukštos įtampos stulpų demontavimas. Šie du prie šiaurinės viaduko vakar jau ant žemės gulėjo.

                        Comment


                          Spėju ir labai tikėtina, kad šioje vietoje jau kažkas užmetęs meškerę dėl degalinės atsiradimo

                          Comment


                            Manau nelabai. Aukstos itampos kabeliai pakasti. Greiciausiai neleis.

                            Comment


                              Naujų nuotraukų su nuverstais aukštos įtampos stulpai.
                              http://www.alfa.lt/straipsnis/500434...ngs-jau-siemet
                              Atėjo, pamatė, pastatė...

                              Comment


                                Vilniaus vakarinio aplinkkelio statytojai: per Kalėdas važiuosime aplinkkeliu

                                Comment


                                  Parašė Leduks Rodyti pranešimą
                                  Spėju ir labai tikėtina, kad šioje vietoje jau kažkas užmetęs meškerę dėl degalinės atsiradimo

                                  Atvaizdas
                                  visai galimas atvejis

                                  Comment


                                    Šiek tiek gaila, kad Šimašiui tenka teisintis apie tai, kad 'jokie darbai nėra stabdomi', kaip kad jie niekad ir nebuvo sustabdyti, bet kaip išryškėjo pastarosiomis dienomis - jokia šalis nėra apsaugota nuo intrigų ir nuo iš to išplaukiančių durnumo padarinių.

                                    Comment


                                      Šimašius įdirbio šiame projekte mažai, jis tik užbaiginėją ši projektą.Šimašiaus projektas ir įdirbis šiuo metu turėtu būti; (Mokslininkų gatvė, Bajorų kelias ir Mykolo Lietuvio gatvė) (Šiaurinė gatvė ; Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai )šie projektai kiek suprantu vos juda ......

                                      Comment


                                        Pora vakarinių kadrų šalia susijungimo su Ukmergės g.

                                        Daugiau foto ir geresnės kokybės:

                                        https://www.facebook.com/ramunas.nav...1855.538522740







                                        Comment


                                          Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                                          Šimašius įdirbio šiame projekte mažai, jis tik užbaiginėją ši projektą.Šimašiaus projektas ir įdirbis šiuo metu turėtu būti; (Mokslininkų gatvė, Bajorų kelias ir Mykolo Lietuvio gatvė) (Šiaurinė gatvė ; Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai )šie projektai kiek suprantu vos juda ......
                                          pagal tamstos pateiktą analogiją - juda ar ne sužinosi po kelių metų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X