Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau vietoj laiptu galėjo supilti nuovaža ,juk buvo išvežta milijonas kubiniu metru grunto ,manau grunto dar ten prireiks ,reiks iš kažkur atsivežti





    Kaip ir ties Helsinkio viaduko dauba,kas trukdė supilti gruntą,,,

    Comment


      Matyt, bandyta prisilaikyti reikalavimų, kad projekto darbai neišeitų už apibrėžtų ribų.

      Comment


        Parašė Soprano Rodyti pranešimą
        Manau vietoj laiptu galėjo supilti nuovaža ,juk buvo išvežta milijonas kubiniu metru grunto ,manau grunto dar ten prireiks ,reiks iš kažkur atsivežti

        .jpg]Atvaizdas


        .jpg]Atvaizdas


        Kaip ir ties Helsinkio viaduko dauba,kas trukdė supilti gruntą,,,

        .jpg]Atvaizdas
        Tai būtų pinigų švaistymas, nes tiesiant Rygos/Helsinkio g. jungtį tektų viską ardyti. Dabartinis variantas optimaliausias finansine prasme, be to, panašu, kad viadukas toks stovės neilgai, nes jau paviešintas jungties projektas.

        Be to ir projekte jokios nuovažos nebuvo, o tai jau gana nemažas objektas. O laiptai paimti iš kokio sandėlio palyginus tik menkniekis.
        Paskutinis taisė Xedos; 2016.12.05, 11:22.

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Tai būtų pinigų švaistymas, nes tiesiant Rygos/Helsinkio g. jungtį tektų viską ardyti. Dabartinis variantas optimaliausias finansine prasme, be to, panašu, kad viadukas toks stovės neilgai, nes jau paviešintas jungties projektas.
          Kur galima pažiūrėti projekta, kaip atrodys Rygos/ Helsinkio jungtis...

          Comment


            Parašė Soprano Rodyti pranešimą
            Kur galima pažiūrėti projekta, kaip atrodys Rygos/ Helsinkio jungtis...
            Vilniaus infrastruktūros temoje:

            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2782

            Comment


              Remigijus Šimašius:

              Eismas turi būti leidžiamas tokiu greičiu, koks jis yra saugus.

              Vilniaus vakariniame aplinkkelyje, šį mėnesį pabaigus visus darbus, bus galima važiuoti didesniu, negu dabar, 90 kilometrų per valandą greičiu, nes tai nesukels jokio pavojaus eismo saugumui, o kaip tik geriau padės aplenkti miesto centrą.

              Comment


                Pasirodo R. Šimašius yra eismo saugumo specialistas .

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Pasirodo R. Šimašius yra eismo saugumo specialistas .
                  Nemanau, kad jis vienas nusprendė. Jis tik paskelbė.

                  A1 atkarpa mieste yra 100, nors ji nėra tokia gera kaip Vakarinis.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    A1 atkarpa mieste yra 100, nors ji nėra tokia gera kaip Vakarinis.
                    Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.
                      Plius, aplinkkelio išilginės ir posūkių kreivės aštresnės ir greitėjimo/lėtėjimo juostos trumpesnės.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.
                        Prie ko čia tie gyvenamieji namai? Kuo tie namai trukdo saugiai važiuoti 100-120 km/h greičiu? Gi įvažų į kiemus tai nėra.

                        Comment


                          O kokie pasiūlymai? 60 kmh?

                          Comment


                            Parašė Ginthus
                            Vis dar tiki, kad sprendimai visuomenės labui priiminėjami šimtamečių žiniuonių konferencijose? Veikiau jau vienas savimyla nepraleidžia progos O kažkas turbūt jau nes gi reiks dabar taip ir padaryt...
                            1. Tai jei jis paskelbė, kad atidarys, tai gal galvojate, kad jis ir fiziškai pastatė???
                            2. Tai koks tas tinkamas Vakariniame greitis? Niekas neatsako. 60 kmh?

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              1. Tai jei jis paskelbė, kad atidarys, tai gal galvojate, kad jis ir fiziškai pastatė???
                              2. Tai koks tas tinkamas Vakariniame greitis? Niekas neatsako. 60 kmh?
                              Toks greitis, kuriam jis buvo suprojektuotas. Jei projektinis greitis būtų 120 km/h, tai ir greitėjimo juostos ir posūkių kreivės turėtų būti atitinkamos. Bet perbraižius greitėjimo / lėtėjimo juostas, 90 km/h greitis turbūt nereikš katastrofos, turint omenyje, kad ir esant 80 km/h limitui, visi ir taip važiuotų greičiau.

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Toks greitis, kuriam jis buvo suprojektuotas. Jei projektinis greitis būtų 120 km/h, tai ir greitėjimo juostos ir posūkių kreivės turėtų būti atitinkamos. Bet perbraižius greitėjimo / lėtėjimo juostas, 90 km/h greitis turbūt nereikš katastrofos, turint omenyje, kad ir esant 80 km/h limitui, visi ir taip važiuotų greičiau.
                                Bet kodėl tada projektuojant padaromas kelias 120*, o visi spinduliai 40-60? Projektuotojas drąsos neturi? Ar projektuojama pagal principą "pirma pastatom, tada žiūrėsime kiek ne per daug"? Ir čia ne tik Vakarinio bėda, o Klp-Plng, Šiau-Radv., Nemenčinės pl. ir pan. Ant Vakarinio ryškiausiai matosi.

                                *60 kmh keliui nereikia asfalto juostos avariniam stovėjimui. Jei ta juosta yra, reiškia gerokai didesnis greitis suplanuotas.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Bet kodėl tada projektuojant padaromas kelias 120*, o visi spinduliai 40-60? Projektuotojas drąsos neturi? Ar projektuojama pagal principą "pirma pastatom, tada žiūrėsime kiek ne per daug"? Ir čia ne tik Vakarinio bėda, o Klp-Plng, Šiau-Radv., Nemenčinės pl. ir pan. Ant Vakarinio ryškiausiai matosi.

                                  *60 kmh keliui nereikia asfalto juostos avariniam stovėjimui. Jei ta juosta yra, reiškia gerokai didesnis greitis suplanuotas.
                                  Aplinkkelis eina per miestą, dėl ko automatiškai atsiranda daug kliūčių projektuojant, priešingai nei kur nors laukuose. Beto aplinkkelio tikslas ne maksimalus greitis, o susirinkti kuo daugiau tranzitinio transporto nuo vidinių miesto gatvių, dėl ko tų visų įvažiavimų/išvažiavimų gaunasi daugiau nei autostradoje.
                                  60, kaip ir 70 apskritai nieko nereikia, pvz. Plytinės g.:
                                  https://www.google.lt/maps/@54.73446...7i13312!8i6656
                                  80 yra Geležinio vilko g., bet ten nėra nei avarinės juostos, nei atitvarų, prastesnis apšvietimas, juostų žymėjimas, trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos, o kai kur iš vis jų nėra, taip pat apsisukimai, tad logiška, kad tokiame aplinkkelyje bent 90 būtų padaryta.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.06, 13:16.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    priimdama sprendimą, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek vakarinio aplinkkelio atkarpose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje. Pabaigus vakarinį aplinkkelį bus sujungti magistraliniai keliai A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A15 Vilnius–Lyda bei A2 Vilnius–Panevėžys.
                                    Vis dėlto 90 km/val. greitis nebus leidžiamas visame vakariniame aplinkkelyje. Yra numatyta išimčių, kur greitis bus sumažintas iki 70 km/val. dėl saugumo: ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve. Toks pat greitis yra numatytas ir Vilniaus Pietiniame aplinkkelyje ties persirikiavimo juostomis, nuovažomis.

                                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...val-221-722770
                                    Derino, tarėsi.

                                    Comment


                                      Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą.

                                      Comment


                                        Parašė kek Rodyti pranešimą
                                        Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą.
                                        Būtų galima ir šaltinį pridėti....

                                        Didžioji diena Vilniaus miestui: paskelbta, kada bus atidarytas vakarinis aplinkkelis

                                        Gruodžio 20-ąją, 11 valandą, iki Kalėdų likus vos kelioms dienoms, Vilniuje bus atidaryta paskutinė vakarinio aplinkkelio atkarpa. Vakarinis aplinkkelis sujungs magistrales Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys.

                                        Į aplinkkelio atidarymą socialiniame tinkle „Facebook“ pakvietė ir meras Remigijus Šimašius: „Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą. Visus kviečiu į atidarymą išbandyti.“
                                        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Būtų galima ir šaltinį pridėti....



                                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888
                                          Gerai būtų uždėti automatinį mažėjantį laikrodį iki atidarymo, kaip iki olimpiados atidarymo
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X