Apie tą greitkelį kalbama jau kelis dešimtmečius
Savivaldybės puslapyje yra keletas dokumentų.
VILNIAUS MIESTO TARYBA
SPRENDIMAS Nr. 646 2002 07 03
DĖL PRITARIMO VILNIAUS MIESTO BENDROJO PLANO SPRENDINIŲ TIKSLINIMUI IR VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO BEI GRETIMŲ TERITORIJŲ RAIDOS PROGRAMAI
Visas tekstas: http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=21033374
Iš to nutarimo (atkreipkim dėmesį į datas) - keletas techninių detalių
PAGRINDINIAI DUOMENYS
BENDROJI DALIS
Vadovaujantis Vilniaus miesto valdybos 2001 03 15 Sprendimu nr. 467V, leista Miesto plėtros departamentui rengti teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinio greitkelio detalųjį planą.
Planavimo organizatorius -Miesto plėtros departamentas.
Planuojama teritorija -apie 100 (vieno šimto) ha teritorijos prie Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio trasos.
Planavimo tikslas -vakarinio greitkelio ribų ir statybos reglamento nustatymas, šalia esančių sklypų ribų pakeitimas, į greitkelio teritoriją patenkančių sklypų reglamento pakeitimas, Savivaldybės reikmėms perimamų teritorijų nustatymas.
Plano rengėjas - savivaldybės įmonė “Vilniaus planas”.
ŽEMĖS NAUDOTOJAI
Surinkti duomenys su sklypų ribomis bei koordinatėmis, įregistruotomis žemės ir kito nekilnojamo turto kadastro registre.
Į vakarinio greitkelio raudonąsias linijas patenka 29 sklypai, kurių plotas sudaro 18.8 ha.
PAGRINDINIAI TECHNINIAI PARAMETRAI
Vakarinio greitkelio trasos ilgis – 9 km.
Gatvės kategorija - A1;
Eismo juostų skaičius – 4juostos (perspektyvoje – 6 juostos);
Važiuojamosios dalies plotis (4x3.75+2x2.75+0.5x2+0.25x2) –viso 22.0m;
Vidurinė skiriamoji juosta – 3.0m;
Gatvės raudonosios linijos – nuo70.0 iki 110.0 m;
Dviračių takas – nenumatomas;
Visuomeninio transporto maršrutai (stotelės įvažose) – nenumatomi;
Reguliavimo tipas sankryžose – dviejų lygių;
Šaligatviai – techniniai.
P.S. beje, kol vyko planavimas, šis "aplinkkelis" atsidurs miesto viduryje ir, ko gero, prireiks dviračio takų bei visuomeninio transporto stotelių
Planelis
Šaltinis: http://www.vilnius.lt/new/vadovybe.php?open=512
Savivaldybės puslapyje yra keletas dokumentų.
VILNIAUS MIESTO TARYBA
SPRENDIMAS Nr. 646 2002 07 03
DĖL PRITARIMO VILNIAUS MIESTO BENDROJO PLANO SPRENDINIŲ TIKSLINIMUI IR VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO BEI GRETIMŲ TERITORIJŲ RAIDOS PROGRAMAI
Visas tekstas: http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=21033374
Iš to nutarimo (atkreipkim dėmesį į datas) - keletas techninių detalių
PAGRINDINIAI DUOMENYS
BENDROJI DALIS
Vadovaujantis Vilniaus miesto valdybos 2001 03 15 Sprendimu nr. 467V, leista Miesto plėtros departamentui rengti teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinio greitkelio detalųjį planą.
Planavimo organizatorius -Miesto plėtros departamentas.
Planuojama teritorija -apie 100 (vieno šimto) ha teritorijos prie Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio trasos.
Planavimo tikslas -vakarinio greitkelio ribų ir statybos reglamento nustatymas, šalia esančių sklypų ribų pakeitimas, į greitkelio teritoriją patenkančių sklypų reglamento pakeitimas, Savivaldybės reikmėms perimamų teritorijų nustatymas.
Plano rengėjas - savivaldybės įmonė “Vilniaus planas”.
ŽEMĖS NAUDOTOJAI
Surinkti duomenys su sklypų ribomis bei koordinatėmis, įregistruotomis žemės ir kito nekilnojamo turto kadastro registre.
Į vakarinio greitkelio raudonąsias linijas patenka 29 sklypai, kurių plotas sudaro 18.8 ha.
PAGRINDINIAI TECHNINIAI PARAMETRAI
Vakarinio greitkelio trasos ilgis – 9 km.
Gatvės kategorija - A1;
Eismo juostų skaičius – 4juostos (perspektyvoje – 6 juostos);
Važiuojamosios dalies plotis (4x3.75+2x2.75+0.5x2+0.25x2) –viso 22.0m;
Vidurinė skiriamoji juosta – 3.0m;
Gatvės raudonosios linijos – nuo70.0 iki 110.0 m;
Dviračių takas – nenumatomas;
Visuomeninio transporto maršrutai (stotelės įvažose) – nenumatomi;
Reguliavimo tipas sankryžose – dviejų lygių;
Šaligatviai – techniniai.
P.S. beje, kol vyko planavimas, šis "aplinkkelis" atsidurs miesto viduryje ir, ko gero, prireiks dviračio takų bei visuomeninio transporto stotelių
Planelis
Šaltinis: http://www.vilnius.lt/new/vadovybe.php?open=512
Comment