Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Goštauto g. - Geležinio Vilko g. viaduko statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21










    Comment


      #22
      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Na, pirma, tai buvo tragedija, bet dabar kažkaip mažiau. Nors susidaro, susidaro. Tiesa dabar Laisvės pr. kamštuks jau prasideda ties "BMS Megapoliu"
      Verta pastebėti, kad Laisvės pr. vakarais visada susidarydavo kamštis. Gal ne iki pat BMS Megapolio, bet nuo Parodų rūmų tai dažniausiai tikrai taip.

      Akivaizdžiai visi važiuoja dabar kitais keliais. Kas važiuoja Laisvės pr., kas renkasi ilgesnį kelią - aplinkkelį (kiek ten juo įmanoma pavažiuoti). Treti važiuoja per centrą. Bet kad GV automobilių mažiau negu įprastai važiuoja - tai faktas.

      Comment


        #23
        Dėkui už atnaujinimą, Zorro. Tai tikrai po tris juostas turės šį gatvė šioj atkarpoj, tikėkimes šaligatvis neis prie pat gatves po rekonstrukcijos.

        Dar norėčiau paklaust, sorry, kad truputi nuo temos, bet ar nėra planų panaikinti tą šviesoforinę sankryžą ties įvažiavimu į Vingio Parką?

        Comment


          #24
          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
          Dėkui už atnaujinimą, Zorro. Tai tikrai po tris juostas turės šį gatvė šioj atkarpoj, tikėkimes šaligatvis neis prie pat gatves po rekonstrukcijos.

          Dar norėčiau paklaust, sorry, kad truputi nuo temos, bet ar nėra planų panaikinti tą šviesoforinę sankryžą ties įvažiavimu į Vingio Parką?
          Važiavimui tiesiai bus po dvi juostas.
          Ties įvažiavimu į Vingio parką buvo planai rekonstruoti tą atkarpą, kuomet buvo kalbama apie Akropolio statybas. T.y. būtų įpareigojimas investuotojui sutvarkyti infrastruktūrą. Pats miestas kažin ar užsiims rekonstrukcijomis toje vietoje.

          Comment


            #25
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Važiavimui tiesiai bus po dvi juostas.
            Ties įvažiavimu į Vingio parką buvo planai rekonstruoti tą atkarpą, kuomet buvo kalbama apie Akropolio statybas. T.y. būtų įpareigojimas investuotojui sutvarkyti infrastruktūrą. Pats miestas kažin ar užsiims rekonstrukcijomis toje vietoje.
            Tai vis del to tik po dvi?, gaila, galėjo šiaip paplatint iki trijų, eismo intensyvumas ten nemažas vis del to. Na o del VP sankryžos, tada belieka tikėtis, kad toj kitoj atkarpoj neužilgo irgi prasidės statybos.

            Comment


              #26
              Nebus Akropolio, nebus ir sankryžos...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                #27
                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Verta pastebėti, kad Laisvės pr. vakarais visada susidarydavo kamštis. Gal ne iki pat BMS Megapolio, bet nuo Parodų rūmų tai dažniausiai tikrai taip.

                Akivaizdžiai visi važiuoja dabar kitais keliais. Kas važiuoja Laisvės pr., kas renkasi ilgesnį kelią - aplinkkelį (kiek ten juo įmanoma pavažiuoti). Treti važiuoja per centrą. Bet kad GV automobilių mažiau negu įprastai važiuoja - tai faktas.
                Seniau būdavo kamštukas nuo Litexpo, o pvz. vakar ne tik nuo BMS, bet dar Savanorių pr. nuo pat Vingio kino teatro
                Ir šiaip visas centras užsikišęs kaip niekad...
                Geriau būtų statę viaduką Geležinio vilko-Žalgirio g. sankryžoje, kuris gerokai labiau būtų vakarinius kamščius sumažinęs.
                Paskutinis taisė Lettered; 2012.11.27, 23:03.
                Flickr

                Comment


                  #28
                  Aš net kažkada pagalvojau, kad ne ką lėčiau į Pašilaičius iš Savanorių Pr atvažiuoti per Vievį->Sudervę->Avižienius. Aišku, jei neskaičiuoji kuro, bet kartais laikas netgi panašus.

                  Gaila, numarintas projektas statyti tiltą per Nerį prie Rykantų

                  Comment


                    #29
                    Parašė lencas
                    Vakar tikrai viskas užsikišę buvo kaip niekad. Anksčiau Oslo gatvėj niekada netekdavo kamšty stovėt ilgiau nei 5 minutes, o vakar kamštis buvo jau nuo pat Laisvės prospekto ir tęsėsi iki Oslo gatve, Vakariniu iki pat Asanavičiūtės gatvės. Turbūt yra bandančių dalį Laisvės prospekto apvažiuoti pro Vakarinį aplinkkelį, bet gavosi, kad užsikišo ir prospektas ir aplinkkelis.
                    Kadangi aš pirmadienį aplenkdamas Geležinio Vilko gatvę kamščiuose vakarinio piko metu važiavau apie 1,5 valandos (Laisvės, Oslo, Asanavičiūtės gatvėmis), vakar pabandžiau važiuoti Žemaitės ir Geležinio Vilko gatvėmis ir neapsirikau. Maždaug pusvalandį užtruko įveikti šias gatves iki viaduko stabybvietės, bet už statybvietės toliau kelias laisvas!!!

                    Comment


                      #30
                      Sukurta atskira tema

                      Pusantrų metų bus statoma estakada iš Geležinio Vilko gatvės į Goštauto gatvę.
                      Deja, kaip įprasta statybų metu, vėl tenka kurti atskirą temą eismo ypatumams.


                      Šioje temoje dalinkimės stovėjimo kamščiuose įspūdžiais ir nuotraukomis bei geriausiais tos vietos apvažiavimo maršrutais.

                      Senoje temoje [VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę lieka diskusijos apie transporto mazgo statybas ir statybų nuotraukos

                      Comment


                        #31
                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Ar važiuojant nuo tunelio link Vingio parko irgi geriau važiuoti kairėje juostoje?

                        Comment

                        Working...
                        X