Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Neteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Ne tiesiog nuimines, o tik ten kur ju buvimas kenkia eismo saugai, be to niekas nedraudzia vietoj ju irengineti sekcijas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNeteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai pala, vietoj to, kad padarytu kaip Vokietijoje, Cekijoje ar Prancuzijoje su tom papildomom sekcijom, dabar tiesiog nuimines zalias rodykles?
Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.
Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.
Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, atskirais atvejais galima įrengti papildomą sekciją sukantiems į dešinę:
37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...Butent nebaudziamumas augina sparnus keliu ereliams...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa todel mums dar toli toli iki civilizuotos Europos. Sovietine mastysena deja dar gyliai sedi musu galvose.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSovietine mastysena cia ne prie ko. Zmogaus Gyvulių elgesys nuo vaikystes yra formuojamas priezasties-pasekmes principais...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNeteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai gal tada įrengiam automatines užtvaras pesčiųjų perėjose, kad neapdairus vairuotojas nepartrenktų pesčiojo. Gal visuose keliuose kas 100m įrengiam automatinius kulkosvaidžius, kurie peršautų greičio megėją? Gal atsisakom baudų sistemos už vairavimą išgėrus - juk to nereikia, nes "infrastruktūra turi buti saugi savaime". Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe tau, Martynai, mėlynas dangus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr eismo dalyvis supras, kaip važiuoti, jeigu būtų įrengti šviesoforai kaip Vokietijoje, Čekijoje ar Prancūzijoje?
Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.
Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr ne taip?
Ai ir dar: visi vyrai kiaules
P.S. Kad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.Paskutinis taisė Ginthus; 2012.10.19, 07:56.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąButu pries tai reklamine kampanija, galu gale pries sankryzas stovetu stendai su paaiskinimais, kaip buvo Ukrainoje kai ivedinejo zalias rodykles - maciau Kijeve apie 2006 metus.
Na tai galima imti ir pradeti po truputi.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal gana pievas rasyti, ne apie tai tema. Apie saugia infrastruktura cia, bet ne apie tycinius pazeidejus.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Nėra absoliučiai saugios infrastruktūros..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment