Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pliusų yra daug. O jeigu kažkam labai užkliuna "pavojus dėl besikertančių srautų", tai galima pastatyti ten kokį nors prietaisą, kuris piko valandomis lentelę uždengtų (pasuktų, kad nesimatytų), kad niekam nebūtų pagundos, o ne piko metu - atidengtų, kad padidinti pralaidumą. Valdininkams, manau, tai patiktų, nes būtų galima įsisavinti pinigus.
    Tam ir yra išrastas/sukurtas šviesoforas, kad nereikėtų jokių semaforų, kurie tai atidengia, tai uždengia lentelę, ar pakelią kokia lazdelę.
    Galima įrengti šviesoforo sekcijas, kurios esant intensyviam eismui posūkio dešinėn kryptį reguliuotų žaliais ir raudonais signalais, o ne intensyvaus eismo metu mirksėtu geltonai ir leistų eismą panašiai kaip žalia lentelė. Tokių ir dar kitokių (kokių pas mus nėra) šviesoforų yra tekę matyti Liuksemburge. Sprendimų galima ieškoti įvairių, bet pirmiausia reikia pripažinti, kad ta žalia rodyklė ant skardinės lentelės nėra gerai.

    Comment


      Parašė Draugas Rodyti pranešimą
      Išvados- visi elgiamės taip, kaip mums atrodo geriau. Ir dar vienas dalykas- as savo nuomonės neperšu dėl tos lentelės. Jums gal ji netinka, nepatinka, o man ir kai kuriems žmonėms ji priimtina .
      Tai ir džiaugiuosi, kad eismo reguliavimo normatyvus rengia eismo specialistai, o ne eiliniai eismo dalyviai, kuriems patogumas primoje vietoje.

      Štai dabar Kaune Baltų pr. sumažino greitį iki 50 km/h. Turbūt kai kurie sakys, "kaip buvo patogu pralėkti šią atkarpą 70 km/h, ir koks dar ten pėsčiųjų saugumas - juk nė vieno nė karto nenumušiau".

      Comment


        super mūsų specialistai dirba - uždraust, sumažint, argi čia darbas?? reikia kaip tik žiūrėt, kad automobiliai greičiau pasiektų savo tikslą, o ne statyti kažkokias užkardas, va šitoj srity tai jie tikri specialistai, buvo puiki greito eismo gatvė, o dabar specialistai prikišo nagus ir kas gavosi?? sukišta krūva pinigų į automobilių infrastruktūra, bet atėjo specialistas ir viskas šuniui ant uodegos, nes kitaip saugaus eismo spręsti nemoka, kaip tik uždraust uždraust uždraust uždraust ....
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          super mūsų specialistai dirba - uždraust, sumažint, argi čia darbas?? reikia kaip tik žiūrėt, kad automobiliai greičiau pasiektų savo tikslą, o ne statyti kažkokias užkardas, va šitoj srity tai jie tikri specialistai, buvo puiki greito eismo gatvė, o dabar specialistai prikišo nagus ir kas gavosi?? sukišta krūva pinigų į automobilių infrastruktūra, bet atėjo specialistas ir viskas šuniui ant uodegos, nes kitaip saugaus eismo spręsti nemoka, kaip tik uždraust uždraust uždraust uždraust ....
          Viskas todėl, kad nuo senų laikų į eismo saugumą buvo žiūrima pro pirštus: lentelės, neribojamas greitis per pėsčiųjų perėjas, nesaugiai įrengtos sankryžos ir t.t. Kai eismo specialistai ėmė galvoti apie eismo saugumą (dėl ko pas mus mažėja avaringumas), tai susiėmė už galvų - sovietiniai dokumentai nieko neriboja! Todėl dabar, atrodo, daug kas uždraudžiama - o iš tiesų, tiesiog viską bandoma sustatyti į savo vietas - užtikrinti saugumą pėsčiųjų perėjose, taip pat ir sankryžose mažinant lentelių skaičių. Kaip jau minėta, dešiniojo posūkio pralaidumui spręsti yra kitų sprendimo būdų.

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            super mūsų specialistai dirba - uždraust, sumažint, argi čia darbas?? reikia kaip tik žiūrėt, kad automobiliai greičiau SAUGIAI pasiektų savo tikslą...
            Nemanai kad mano pataisymas tinkamesnis?
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Pliusų yra daug. O jeigu kažkam labai užkliuna "pavojus dėl besikertančių srautų", tai galima pastatyti ten kokį nors prietaisą, kuris piko valandomis lentelę uždengtų (pasuktų, kad nesimatytų), kad niekam nebūtų pagundos, o ne piko metu - atidengtų, kad padidinti pralaidumą. Valdininkams, manau, tai patiktų, nes būtų galima įsisavinti pinigus.
              Nereikia tokių primityvių dalykų. Po to kas nors ims ir sugadins "prietaisą", kad lentelė visuomet būtų matomoje padėtyje

              Šiaip alternatyva lentelei būtų papildoma sekcija ties raudonu šviesoforo signalu, kuri degant žaliam signalui užgestų, o degant raudonam - užsidegtų tik tuomet, jei yra neintensyvus eismas, nėra sukančių iš priekio į kairę, nėra skersai einančių pėsčiųjų ir pan.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Nereikia tokių primityvių dalykų. Po to kas nors ims ir sugadins "prietaisą", kad lentelė visuomet būtų matomoje padėtyje
                Primityvus dalykas yra pats patikimiausias. Arba tegul sugalvoja antivandalinį variantą.
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Šiaip alternatyva lentelei būtų papildoma sekcija ties raudonu šviesoforo signalu, kuri degant žaliam signalui užgestų, o degant raudonam - užsidegtų tik tuomet, jei yra neintensyvus eismas, nėra sukančių iš priekio į kairę, nėra skersai einančių pėsčiųjų ir pan.
                O kaip ta sekcija sužinos, kad nėra pesčiųjų, ar sukančių į kairę? Ir ko taip visi reikšmina tą posukį iš priekio į kairę? Jeigu yra daugiau nei viena eismo juosta, "priekinės į kairę" mašinos nemaišo sukantiems į dešinę - "dešiniosios" mašinos po sankryžos užima pirmą eismo juostą, "kairiosios" - antrą. Toliau jau eilinis eismo srautas. Jeigu kažkas lenda ne ten, biudžetas pasipildo litais.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Primityvus dalykas yra pats patikimiausias. Arba tegul sugalvoja antivandalinį variantą.
                  Belieka pastatyti šviesoforus-kaliauses, kokie ir buvo pirmieji šviesoforai

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  O kaip ta sekcija sužinos, kad nėra pesčiųjų, ar sukančių į kairę?
                  Taigi tą sekciją valdo tas pats valdiklis kaip ir visas kitas Ir čia ne jokia naujiena. Degant raudonam signalui, Europoje yra naudojamos papildomos sekcijos. Vienintelis skirtumas, kad nedegant papildomai sekcijai, vairuotojai suka į dešinę degant žaliam šviesoforo signalui:

                  Vokietija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (žalia rodyklė), turi papildomą, bet apsaugotą dešinįjį posūkį:



                  Prancūzija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (mirksinti geltona rodyklė), turi papildomą, bet neapsaugotą dešinįjį posūkį (turi praleisti kitus eismo dalyvius):



                  Lenkija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (žalia rodyklė), turi papildomą, bet neapsaugotą dešinįjį posūkį (turi praleisti kitus eismo dalyvius):



                  Čekija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (žalia rodyklė), turi papildomą, bet neapsaugotą dešinįjį posūkį (turi praleisti kitus eismo dalyvius):



                  Austrija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (žalia rodyklė), turi papildomą, dešinįjį posūkį (nežinau, ar turi praleisti kitus eismo dalyvius):

                  Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.17, 18:49.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Prancūzija. Degant žaliam signalui, vairuotojai suka į dešinę praleisdami pėsčiuosius, degant raudonam signalui su papildoma sekcija (mirksinti geltona rodyklė), turi papildomą, bet neapsaugotą dešinįjį posūkį (turi praleisti kitus eismo dalyvius):

                    Atvaizdas
                    Mums būtent tiktų tokie variantai su geltonos spalvos rodyklėmis.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Mums būtent tiktų tokie variantai su geltonos spalvos rodyklėmis.
                      Kodėl siūlai prancūzų variantą?

                      Comment


                        Kadangi iki šiol apsaugotiems posūkiams buvo įrengiamos tik sekcijos su žaliomis rodyklėmis, tai vairuotojų sąmonėje atskira žalios rodyklės sekcija įsitvirtinusi kaip saugus ir užtikrintas leidimas važiuoti. Geltona (ypač mirksinti) visada geriau atkreipia dėmesį į galimą pavojų ir pagal signalizavimą esant nereguliuojamai sankryžai (mirksintys geltoni signalai) suprantami kaip pirmumo nebuvimas.

                        Realiai tai žalios spalvos rodyklė būtų teisingesnė, bet jau istoriškai pas mus susiklostė, kad turėjome/turime tokį signalą su kita reikšme. Manau siekiant išvengti dviprasmiškų interpretavimų, reiktu rinktis geltoną spalvą.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Kadangi iki šiol apsaugotiems posūkiams buvo įrengiamos tik sekcijos su žaliomis rodyklėmis, tai vairuotojų sąmonėje atskira žalios rodyklės sekcija įsitvirtinusi kaip saugus ir užtikrintas leidimas važiuoti. Geltona (ypač mirksinti) visada geriau atkreipia dėmesį į galimą pavojų ir pagal signalizavimą esant nereguliuojamai sankryžai (mirksintys geltoni signalai) suprantami kaip pirmumo nebuvimas.

                          Realiai tai žalios spalvos rodyklė būtų teisingesnė, bet jau istoriškai pas mus susiklostė, kad turėjome/turime tokį signalą su kita reikšme. Manau siekiant išvengti dviprasmiškų interpretavimų, reiktu rinktis geltoną spalvą.
                          Sutinku su argumentais. Bet aš rinkčiausi vokišką variantą. Degant žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai, leidžiama sukti į dešinę praleidus pėsčiuosius (ši fazė saugi, nes pėstiesiems žalias signalas uždegamas 1-2 s anksčiau). Užsidegus raudonam signalui, užsidega papildoma sekcija ir galima saugiai pasukti į dešinę. Saugu ir pralaidu. Tik mums reikia pakeisti KET...

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Taigi tą sekciją valdo tas pats valdiklis kaip ir visas kitas Ir čia ne jokia naujiena. Degant raudonam signalui, Europoje yra naudojamos papildomos sekcijos. Vienintelis skirtumas, kad nedegant papildomai sekcijai, vairuotojai suka į dešinę degant žaliam šviesoforo signalui:
                            Vokietija...Prancūzija...Lenkija...Čekija...Austri ja.
                            T.y. dega lemputė, naudojama elektra (po referendumo Lietuvai tai yra labai aktualu), o rezultatas toks pats kaip ir lentelės. Tai jaigu viskas yra taip pat, kam kabinti griozdus, jeigu galima apseiti skardos gabaliuku?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Sutinku su argumentais. Bet aš rinkčiausi vokišką variantą. Degant žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai, leidžiama sukti į dešinę praleidus pėsčiuosius (ši fazė saugi, nes pėstiesiems žalias signalas uždegamas 1-2 s anksčiau). Užsidegus raudonam signalui, užsidega papildoma sekcija ir galima saugiai pasukti į dešinę. Saugu ir pralaidu. Tik mums reikia pakeisti KET...
                              Kaip matau vokiška papildoma sekcija turi ir geltoną signalą. Kokiais atvejais jis įsijungia ir ką signalizuoja?

                              Prieš rašydamas pernelyg neįsigilinau į vokišką variantą. Realiai prancūziškas patiko, nes šis signalas reiškia neapsaugotą posūkį ir iš esmės viens prie vieno atitinka dabartinę mūsų žalią lentelę, tik su galimybe ją išjungti. Čia nemažai diskutavom ir galima prieiti išvados, kad tam tikromis aplinkybėmis lentelė su žalia rodykle nėra blogas "išradimas". Galima sugalvoti, sumodeliuoti situacijų kai yra gana saugu ir naudinga turėti leidimą pasukti dešinėn, kai kertamu keliu dega žalias signalas. Vokiškas variantas šiuo atveju tiktų, jei įteisinant tokį kaip Vokietijoje + įvedant miksinčios geltonos rodyklės signalą, kuris atitiktų prancūzišką. Taip gauname kompromisinį variantą su didelėmis reguliavimo galimybėmis, dideliu pralaidumu ir galimybe išjungti tą "leidimą" sukti į dešinę, kai to prireikia.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Realiai prancūziškas patiko, nes šis signalas reiškia neapsaugotą posūkį ir iš esmės viens prie vieno atitinka dabartinę mūsų žalią lentelę, tik su galimybe ją išjungti. Čia nemažai diskutavom ir galima prieiti išvados, kad tam tikromis aplinkybėmis lentelė su žalia rodykle nėra blogas "išradimas". Galima sugalvoti, sumodeliuoti situacijų kai yra gana saugu ir naudinga turėti leidimą pasukti dešinėn, kai kertamu keliu dega žalias signalas. Vokiškas variantas šiuo atveju tiktų, jei įteisinant tokį kaip Vokietijoje + įvedant miksinčios geltonos rodyklės signalą, kuris atitiktų prancūzišką. Taip gauname kompromisinį variantą su didelėmis reguliavimo galimybėmis, dideliu pralaidumu ir galimybe išjungti tą "leidimą" sukti į dešinę, kai to prireikia.
                                Sutinku. Toks variantas būtų galimas, tik į šviesoforų taisykles reiktų įrašyti daug apsaugų, kada tokia rodyklė negali būti uždegta.

                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kaip matau vokiška papildoma sekcija turi ir geltoną signalą. Kokiais atvejais jis įsijungia ir ką signalizuoja?
                                Žalias signalas Vokietijoje nemirksi, tad užgesus papildomai žaliai rodyklei, užsidega geltonas signalas su rodykle, kad vairuotojas neliktų vien tik su raudonu signalu ir galėtų saugiai pabaigti manevrą:

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  ...tam tikromis aplinkybėmis lentelė su žalia rodykle nėra blogas "išradimas"...
                                  Blogas isradimas vien todel kad jos neisjungsi, ji "dega" nuolat, nepriklausomai nuo kitu sviesoforu lempu, horizontalaus zymejimo, eismo srauto, oro salygu, menulio fazes. Ji musu zemos kulturos vairuotojams sutekia galimybe nepaisant nieko sukti i desine. O tai yra nesaugu... apart ju paciu ir kitiems eismo dalyviams.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    T.y. dega lemputė, naudojama elektra (po referendumo Lietuvai tai yra labai aktualu)
                                    O kiek kainuoja partenktas žmogus, apdaužytas automobilis?

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    ... o rezultatas toks pats kaip ir lentelės. Tai jaigu viskas yra taip pat, kam kabinti griozdus, jeigu galima apseiti skardos gabaliuku?
                                    Ne tas pats, nes papildomą sekciją gali ne visada uždegti.

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Blogas isradimas vien todel kad jos neisjungsi, ji "dega" nuolat, nepriklausomai nuo kitu sviesoforu lempu, horizontalaus zymejimo, eismo srauto, oro salygu, menulio fazes. Ji musu zemos kulturos vairuotojams sutekia galimybe nepaisant nieko sukti i desine. O tai yra nesaugu... apart ju paciu ir kitiems eismo dalyviams.
                                      Aš norėjau pasakyti, kad pats principas leisti neapsaugotą dešinįjį posūkį nėra blogas. Tik jį reikia leisti tam tikrais atvejais, kai garantuojamos tam tikros sąlygos. Šiuo atveju įgyvendinimas yra netinkamas, kai pakabinama lentelė, kuri tai leidžia nepriklausomai nuo išvardintų aplinkybių (pilnai joms pritariu).

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Aš norėjau pasakyti, kad pats principas leisti neapsaugotą dešinįjį posūkį nėra blogas. Tik jį reikia leisti tam tikrais atvejais, kai garantuojamos tam tikros sąlygos. Šiuo atveju įgyvendinimas yra netinkamas, kai pakabinama lentelė, kuri tai leidžia nepriklausomai nuo išvardintų aplinkybių (pilnai joms pritariu).
                                        Iš tiesų papildoma sekcija turėtų daugiau saugumo. Pvz.: jei skersinėje perėjoje pėstysis paspaudė mygtuką, papildoma sekcija neuždegama. Jei nėra pėsčiųjų - uždegama.

                                        Be to, papildomą sekciją būtų galima kuriam laikui užgęsinti prieš paleidžiant pėsčiųjų eismą dešinėje sankryžos pusėje (kaip pas vokiečius). Tik tada uždegamas žalias pėstiesiems ir tik po kelių sekundžių žalias sukantiems į dešinę. Tada išvengiama lentelės sukeliamos pavojingos situacijos, kuri pavaizduota mano pirmo pranešimo 3 pav.

                                        Comment


                                          Čekijos žalioji rodyklė:



                                          Kai suka iš priekio į kairę, rodyklė nedega:



                                          Video pabaigoje pažiūrėkit, kaip kelią blokuoja iš dešinės sankryžos pusės į dešinę sukantis sunkvežimis...
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.17, 22:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X