Kasdien matau KM-Mickeviciaus sankryza. Zalios rodykles ten deorganizuoja eismo reguliavima kapitaliai. Nuolat konfliktines situacijos ir tarp atomobiliu sukancius i Mickeviciaus, ir tarp automobiliu ir pesciuju kertancius Mickeviciaus. Apie dviratininkus net nekalbu. Niekas nera saugus. Zmones raudona sviesoforo signala ir stop-linija ignoruoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKasdien matau KM-Mickeviciaus sankryza. Zalios rodykles ten deorganizuoja eismo reguliavima kapitaliai. Nuolat konfliktines situacijos ir tarp atomobiliu sukancius i Mickeviciaus, ir tarp automobiliu ir pesciuju kertancius Mickeviciaus. Apie dviratininkus net nekalbu. Niekas nera saugus. Zmones raudona sviesoforo signala ir stop-linija ignoruoja.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.10, 10:05.
Comment
-
Mano pirmo pranešimo 5 b) situaciją patvirtina toks pranešimas:
Šiandien buvau tokios situacijos liudininkas. Sankryža su šviesoforu. Iš visų gatvių leidžiamas posukis į dešinę degant raudonai šviesai. Pėsčiųjų perėjos dažytos zebru.
Pėstiesiems užsidega žalia šviesa. Bet nespėjęs pravažiuoti, ant perėjos, laukdamas dešinio posūkio, stovi autobusas. Žmonės jį aplenkdami iš užpakalio, nieko per jį nematydami, eina jau ne perėjos zonoje į kitą pusę. Tuo metu automobilis iš gatvės, kuriai dega žalias, daro dešinį posukį ir partrenkia pėstįjį (nesmarkiai), bet ne perėjos zonoje - už jos. Autobusas, užėmęs pėsčiųjų perėją nuvažiuoją jau degant žaliai. Niekas jo numerių neužsirašo. Aišku, jis kaltas. Bet partrenktas pėstysis kaltina jį partrenkusį automobilį, o jo vairuotojas - pėsčiąjį, kad ėjo ne perėjos zonoje... Kuo baigėsi nežinau
Comment
-
o jeigu šiaip prieš sankryžą stovi autobusas sustojęs ant pėsčiųjų perėjos (kas irgi Vilniuj pasitaiko), tai kaip tada?? o kaip eiti šaligatviu kai iš kiemo automobilis išlindęs stovi prie pat važiuojamosios dalies?? tai aišku pėstieji kaip avinų banda eina kur papuola, jiems gi dzin, jie avinai, negi neteko matyti tokio vaizdelio kai mama laikydama už rankos mažylį varo per gatvę degant draudžiamam?? taip kad jokio skirtumo bus tos rodyklės ar nebus, vistiek nuo avinų neapsisaugosi, o tūkstančiai adekvačių vairuotojų tą elementariausią veiksmą atliekančių tūkstančius kartu be jokių problemų bus žiauriai nusivylę tokiu "pataisymu"Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąo jeigu šiaip prieš sankryžą stovi autobusas sustojęs ant pėsčiųjų perėjos (kas irgi Vilniuj pasitaiko), tai kaip tada??
o kaip eiti šaligatviu kai iš kiemo automobilis išlindęs stovi prie pat važiuojamosios dalies??
tai aišku pėstieji kaip avinų banda eina kur papuola, jiems gi dzin, jie avinai, negi neteko matyti tokio vaizdelio kai mama laikydama už rankos mažylį varo per gatvę degant draudžiamam??
taip kad jokio skirtumo bus tos rodyklės ar nebus, vistiek nuo avinų neapsisaugosi, o tūkstančiai adekvačių vairuotojų tą elementariausią veiksmą atliekančių tūkstančius kartu be jokių problemų bus žiauriai nusivylę tokiu "pataisymu"
Kaip pvz. galiu pateikti sankryžą Vilniuje, Ukmergės g. ties Norfos parduotuve (su Gabijos g.). Atvažiuojant nuo Ukmergės pusės yra atskira plati eismo juosta skirta sukantiems į dešinę. Transportas šia gatve juda pakankamai greitai, leistinas greitis 60 km/h, bet dažnas jį mažumėle viršyja, nes prieš sankryžą yra nuokalnė ir patogu įsibėgėti. Sunkiasvorių transporto priemonių, autobusų eismas irgi yra nemažas, taigi jie dažnai sustoja prie sankryžos pirmoje eismo juostoje, skirtoje važiuoti tiesiai, ir užstoja juostos, skirtos sukti į dešinę, matomumą per leidžiamą signalą einantiems pėstiesiems. Tikrai nėra smagu einant netikėtai pamatyti dideliu greičiu artėjančia t.p., kurios vairuotojui ir pats esi tokia pati netikėta kliūtis. Šioje vietoje ta papildoma lentelė kelia džiaugsmą vairuotojams, o pėstiesiems - baimę. Jeigu vairuotoją laikyti kažkuo viršesniu ir pranašesniu eismo dalyviu, tada taip - lenteles su žaliosiomis rodyklėmis reikia leisti naudoti visur be išimties.
Comment
-
81. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiakeAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąkas čia gali būti neaiškaus??????????????????? žodžių "duoti kelią" yra pilnas KET
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiake
Netikėta kliūtis, nes didelių gabaritų transportas užstoja einančius iš dešinės ir pėsčiojo nesimato iki jis neįžengia į tą eismo juostą, arba vairuotojas nepasiekia STOP linijos. Fizika šioje sankryžoje neverčia prieš ją šakotis, nes važiuojamųjų dalių susikirtimo kampas nėra status, o yra smailus. Eismo juosta plati ir posūkio spindulys gaunasi ganėtinai didelis, kas leidžia jį įveikti dideliu greičiu. Vairuotojai greitį šioje situacijoje ima mažinti tik visai priartėję prie STOP linijos. Ir tokių greitai atvažiuojančių yra dauguma, o ne vienetai. Psichologiškai neigiamai veikia ir ta žalia rodyklė ir sankryžos plotas. Jeigu sankryža būtų maža, tai ir greičiai joje atitinkamai pasikeistų.
Geležinio vilko g. esanti perėja yra visiškas nesusipratimas ir akivaizdi nekompetencija.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąkas čia gali būti neaiškaus??????????????????? žodžių "duoti kelią" yra pilnas KET
vėl imamas kažkoks greit atlekiantis vairuotojas kaip eilinis vairuotojas, kokia gali būti netikėta kliūtis pėsčiasis pėsčiųjų perėjoje??? tuo labiau, kad prieš posūkį vairuotojai bet kokiu atveju mažina greitį, nes prieš fiziką nepasišakosi, čia 60 km/h nebūna, skirtingai kaip pėsčiųjų perėjoje geležiake
KET rašo lygiareikšmėje sankryžoje duoti kelią važiuojančiam iš dešinės. Tai gal visur padarykime lygiareikšmes sankryžas ir sutrumpinkime KET? (ironija). Nesuprimityvėkime.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu žodžiai įrašyti KET būtų panacėja nuo visų eismo įvykių, tai sužeistųjų ar žuvusiųjų keliuose turėtume apskritą nulį. KET parašyta, kad reikia duoti kelią prie ženklo "Duoti kelią" arba STOP, bet keliuose yra nemažai sankryžų, kuriose įvyksta įskaitiniai eismo įvykiai, nes kažkas nedavė to kelio.
.
o tokiose gatvėse kaip Ukmergės ir geležiakas reik iš vis išrauti šviesoforus ir įrengti viadukus bei požemines, nereikės tada čia jum baksnoti pirštu, o va čia tai debilas gali pralėkt 60 km/h greičiu, čia jau tikrai bus nelaimė
nežinau kas tamstos esat gal saugaus eismo specialistai, gal studentai, bet vietų kur tobulinti KET yra pilna, žalia rodyklė tikrai nėra pirmame dešimtuke (be ironijos)Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą...žalia rodyklė tikrai nėra pirmame dešimtuke (be ironijos)Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Į temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai (su žaliu lapeliu ant mašinos). Vieta - Konarskio ir Pietario gatvių sankryža. Mergina ką tik išvažiavo iš G. Vilko į Pietario ir sustojo prie raudonos šviesos pirmoje juostoje. Iš paskos atlėkęs asilas pradėjo jai mirksėti šviesomis ir paskui signalizuoti, kad praleistų jį sukti dešinėn į Konarskio gatvę. Persirikiuoti mergina neturėjo galimybės, visos juostos buvo užkištos. Bet spaudimas davė tokį rezultatą: ji išvažiavo prieš antroje juostoje stovintį automobilį. Per perėja eina moteris su šuniu, jai teko merginos mašiną apeidinėti, o debilas, patenkintas kad visus "išgaidino", nuvažiavo savo keliais. Dar ir mobiliaku šnekėjo, atmata... Kaip po tokių dalykų jaustis jaunai merginai, gal tik pradėjusiai vairuoti? Juk nieko blogo nedaro, tvarkingai važiuoja, laikosi taisyklių, o čia kažkoks marozas jai nurodinėja savo "paniatkes". Taip atsiranda vairavimo baimė ir neužtikrintumas, žinau iš draugų pasakojimų...
Vien dėl tokių atvejų lentelę reikia kuo greičiau nukabinti!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąĮ temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai (su žaliu lapeliu ant mašinos). Vieta - Konarskio ir Pietario gatvių sankryža. Mergina ką tik išvažiavo iš G. Vilko į Pietario ir sustojo prie raudonos šviesos pirmoje juostoje. Iš paskos atlėkęs asilas pradėjo jai mirksėti šviesomis ir paskui signalizuoti, kad praleistų jį sukti dešinėn į Konarskio gatvę. Persirikiuoti mergina neturėjo galimybės, visos juostos buvo užkištos. Bet spaudimas davė tokį rezultatą: ji išvažiavo prieš antroje juostoje stovintį automobilį. Per perėja eina moteris su šuniu, jai teko merginos mašiną apeidinėti, o debilas, patenkintas kad visus "išgaidino", nuvažiavo savo keliais. Dar ir mobiliaku šnekėjo, atmata... Kaip po tokių dalykų jaustis jaunai merginai, gal tik pradėjusiai vairuoti? Juk nieko blogo nedaro, tvarkingai važiuoja, laikosi taisyklių, o čia kažkoks marozas jai nurodinėja savo "paniatkes". Taip atsiranda vairavimo baimė ir neužtikrintumas, žinau iš draugų pasakojimų...
Vien dėl tokių atvejų lentelę reikia kuo greičiau nukabinti!
- 2 patinka
Comment
-
gerai, aš pasiduodu nes jūs važiuojate vadovaudamiesi jausmais, baimėmis, spaudimais, horoskopais ir dar belekuo bandote viską uždrausti ir taip apsidrausti nuo debilų, bet žalios rodyklės nuėmimas jums nenuims įtampos, bet atsiras baimė prie sekančios sankryžos nes nežinai iš kur gali atlėkti kitas debilas o tarp kitko H. Manto gatve žalias lapas lekia per plytą ir jokios baimės nejautė, net signalino kitiems, kad tik greičiau trauktųsi iš kelio turbūt čia dėl streso nes taisyklės parašytos nežinia kam ir jomis labai sunku vadovautisAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąbandote viską uždrausti ir taip apsidrausti nuo debilų, bet žalios rodyklės nuėmimas jums nenuims įtampos, bet atsiras baimė prie sekančios sankryžos nes nežinai iš kur gali atlėkti kitas debilas
Comment
-
Labai keistai formuojasi diskusija ir susidaro įspūdis, kad lentelės neigiami aspektai yra daugiau "popieriniai". Tikrai, lentelės išsprendžia vieną iš reguliuojamų sankryžų trūkumų - leidžia patiems vairuotojams "prastumti" srautus per sankryžą, nes šviesoforų rodyklių ciklus yra be šansų optimizuoti taip, kad idealiai būtų suvaldyti srautai. Dešinys posūkis yra pats paprasčiausias, ir sprendimo perleidimas vairuotojams patiems susižiūrėti - labai geras dalykas.
Ar nedaroma čia problema lygioje vietoje ?
Bet jei teisingai supratau, ir toliau lygiai taip pat galima bus visur dėti tas lenteles, tik įdėta pastaba, kad reikia "įvertinti saugumą". Na pavertins pavertins, ir sudės tikiuosi
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąLabai keistai formuojasi diskusija ir susidaro įspūdis, kad lentelės neigiami aspektai yra daugiau "popieriniai". Dešinys posūkis yra pats paprasčiausias, ir sprendimo perleidimas vairuotojams patiems susižiūrėti - labai geras dalykas.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąBet jei teisingai supratau, ir toliau lygiai taip pat galima bus visur dėti tas lenteles, tik įdėta pastaba, kad reikia "įvertinti saugumą". Na pavertins pavertins, ir sudės tikiuosi
http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=66
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąĮ temą:
Vakar mačiau savo akimis kaip kažkoks debilas darė spaudimą merginai
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe popieriniai (žr. apklausos rezultatus). Šiuo metu užklausiau VGTU dėl jų atlikto tyrimo. Kai turėsiu info, paskelbsiu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiekviena apklausa yra subjektyvi. Norėtusi realios statistikos - kiek avarijų įvyko iš viso, ir kiek jų buvo dėl lentelių.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi parašiau, kad buvo stebėtos 49 sankryžos po 8 valandas. Stebėta 25 000 posūkio į dešinę manevrų per raudoną, užfiksuotos 194 konfliktinės situacijos. Iš jų - aštuonios vidutinės, o dvi - sunkios.
Comment
Comment