Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galėtų lentelės adeptai susipirkti nuimtas lenteles iš savivaldybių ir pasikabinti jas savo mašinose ant galinio vaizdo veidrodėlių. Kad visose situacijose jiems būtų ramiau

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Eismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina, viskas labai paprasta.
      Prieštaravimas - eismas neintensyvus, tai kam ta rodyklė?

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Taip išeina žalia rodyklė nėra blogas eismo reguliavimo būdas, jeigu prieš tai nebuvo kamščių?
      Be abejo, jei ši sankryža Panevėžyje buvo įrengta sovietmečiu, kai buvo nustatytos pastovios fazių trukmės kiekvienai krypčiai, tai lentelė gelbėjo pralaidumą nuo tokio primityvaus valdymo.

      Darau prielaidą, kad dabar buvo pakeisti šviesoforai ir neįrengti jokie davikliai. Tokiu atveju, skirtingu metu skirtingos kryptys gali pastrigti. Antra prielaida, kad davikliai sumontuoti, bet nėra normalaus adaptyvaus algoritmo.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems?
      Ciklą sudaro fazių eilė. Tai ciklą trumpinti intensyvaus eismo metu nėra logikos.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Esmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima.
      Jei taip yra, tai dar kartą patvirtina, kad nėra adaptyvaus valdymo. Nes jei į dešinę susidaro eilė, o kertamame kelyje nėra eismo, tai kodėl neilginama fazė sukantiems į dešinę?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Prieštaravimas - eismas neintensyvus, tai kam ta rodyklė?



        Be abejo, jei ši sankryža Panevėžyje buvo įrengta sovietmečiu, kai buvo nustatytos pastovios fazių trukmės kiekvienai krypčiai, tai lentelė gelbėjo pralaidumą nuo tokio primityvaus valdymo.

        Darau prielaidą, kad dabar buvo pakeisti šviesoforai ir neįrengti jokie davikliai. Tokiu atveju, skirtingu metu skirtingos kryptys gali pastrigti. Antra prielaida, kad davikliai sumontuoti, bet nėra normalaus adaptyvaus algoritmo.



        Ciklą sudaro fazių eilė. Tai ciklą trumpinti intensyvaus eismo metu nėra logikos.



        Jei taip yra, tai dar kartą patvirtina, kad nėra adaptyvaus valdymo. Nes jei į dešinę susidaro eilė, o kertamame kelyje nėra eismo, tai kodėl neilginama fazė sukantiems į dešinę?
        Kokia dar faze sukantiems i desine? Ten isviso 2 fazes visai sankryzai. Adaptyvusplevaldymaskazkokstai... Sankryza atitinka visus kriterijus, kai lentele leidziama. Nera net atskiru sviesoforu atskiroms kryptims. Kitaip sakant nieko ten pagal naujas taisykles isvis nepadaryta. O vat kazkas prisimine, kad lenteles bugtai nebeleidziamos - tai ur nueme.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Kokia dar faze sukantiems i desine? Ten isviso 2 fazes visai sankryzai. Adaptyvusplevaldymaskazkokstai... Nera net atskiru sviesoforu atskiroms kryptims.
          Ir taip aišku, kad ten dvi fazės. Bet akcentavau sukančiųjų į dešinę poreikį (juk kalbame apie "kamštį" į dešinę), kurį turi fiksuoti davikliai. Jei yra didesnis poreikis kažkuriai krypčiai, o kita eismo kryptis neintensyvi, tai ilginama fazė intensyvesnei.

          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Sankryza atitinka visus kriterijus, kai lentele leidziama. Kitaip sakant nieko ten pagal naujas taisykles isvis nepadaryta. O vat kazkas prisimine, kad lenteles bugtai nebeleidziamos - tai ur nueme.
          Taip, jeigu seniau dėdavo lenteles pagal default'ą, tai dabar pagal default'ą nededa - bet tada turi sureguliuoti eismą taip, kad nekiltų spūstys.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Ir taip aišku, kad ten dvi fazės. Bet akcentavau sukančiųjų į dešinę poreikį (juk kalbame apie "kamštį" į dešinę), kurį turi fiksuoti davikliai. Jei yra didesnis poreikis kažkuriai krypčiai, o kita eismo kryptis neintensyvi, tai ilginama fazė intensyvesnei.
            Kaip praktika rodo, geriausiai šitą reikalą sureguliuoja žalia rodyklė. Reguliavimas pagal daviklius duodą naudą tik ten, kur intensyvus eismas ir daug pėsčiųjų. Dar įdomu, ar davikliai skaičiuoja transporto priemonių skaičių ar tik faktą, jog yra arba nėra transporto priemonės prie sankryžos?
            Flickr

            Comment


              Keista diskusija išsirutuliojo. Eismas neintensyvus, bet iš kažkur atsiranda kamščiai. Būtų įdomu sužinoti kokio dydžio kamščiai ten susidaro ir kiek ciklų (arba laiko) reikia laukti kol bus galima pravažiuoti norima kryptimi. Žinau asmenų, kuriems "dideli kamščiai" būna, kai prie šviesoforo stovi daugiau nei 5 automobiliai. Net nesvarbu, kad visi tie automobiliai pravažiuoja per vieną žalio signalo ciklą.

              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Kokia dar faze sukantiems i desine? Ten isviso 2 fazes visai sankryzai. Adaptyvusplevaldymaskazkokstai... Sankryza atitinka visus kriterijus, kai lentele leidziama. Nera net atskiru sviesoforu atskiroms kryptims. Kitaip sakant nieko ten pagal naujas taisykles isvis nepadaryta. O vat kazkas prisimine, kad lenteles bugtai nebeleidziamos - tai ur nueme.
              Bet tai čia ne taisyklių ir jose įtvirtintų principų, o jų naudotojų problema, kad jie nesugeba praktikoje pritaikyti tų nuostatų.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Keista diskusija išsirutuliojo. Eismas neintensyvus, bet iš kažkur atsiranda kamščiai. Būtų įdomu sužinoti kokio dydžio kamščiai ten susidaro ir kiek ciklų (arba laiko) reikia laukti kol bus galima pravažiuoti norima kryptimi. Žinau asmenų, kuriems "dideli kamščiai" būna, kai prie šviesoforo stovi daugiau nei 5 automobiliai. Net nesvarbu, kad visi tie automobiliai pravažiuoja per vieną žalio signalo ciklą.
                Taip, pvz.: Mažeikiuose baisiai dideli kamščiai, kurie prasideda 7:50 ir baigiasi... 8:05

                Juk straipsnyje irgi rašoma, kad spūstis trunka 15 min. Absurdas kažkoks. Jei būtų normalus adaptyvas, tai ten nė kvapo neliktų tų "kamščių". Norėtųsi realiai pamatyti, kiek auto toje sankryžoje sudaro kamštį

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kaip praktika rodo, geriausiai šitą reikalą sureguliuoja žalia rodyklė.
                  Šaltinis? Labai įdomu, kodėl šia unikalia praktika nesinaudoja absoliuti dauguma Europos šalių.

                  Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Šaltinis? Labai įdomu, kodėl šia unikalia praktika nesinaudoja absoliuti dauguma Europos šalių.

                    Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.
                    Todėl, kad neturim pinigų brangiems davikliams, jų priežiūrai ir eismo reguliavimui pagal paros laiką. 15 min. šiais laikias yra didelis laiko tarpas, kam tiek gaišti kamštyje, deginti kurą, teršti orą, jei labai paprastai galima to išvengti?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Šaltinis? Labai įdomu, kodėl šia unikalia praktika nesinaudoja absoliuti dauguma Europos šalių.

                      Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.
                      žmogus tau rašo, kad tai rodo praktika, o ne teorija ir kodėl galvoji, kad lietuviai nieko negali gudraus padaryti?? pamatė kažkada protingas žmogus gerą daiktą Vokietijoje ir pritaikė Lietuvoje, ukrainiečiai nusižiūrėjo, visi sau ramiai važinėjasi, nei kas vėjus kelią, nei ten avarijos pastovios kyla, kabo sau ramiausiai rodyklės ir taupo vairuotojams laiką ir kurą, gal dar kas nors nusižiūrės ir pritaikys realiai reiktų nuimti tik kelis vienetus tų rodyklių, paimi kopėčias sau ramiai nusuki rodykles ir viskas, nereikėtų nei naujų šviesoforų taisyklių, nei vėjo kelti forume
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Todėl, kad neturim pinigų brangiems davikliams, jų priežiūrai ir eismo reguliavimui pagal paros laiką. 15 min. šiais laikias yra didelis laiko tarpas, kam tiek gaišti kamštyje, deginti kurą, teršti orą, jei labai paprastai galima to išvengti?
                        Tai tavo nuomonė. Mano nuomonė tokia, kad reikia investuoti į saugų eismą, o ne pakabinti skardinę lentelę ir kelti pavojų eismui.

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          ukrainiečiai nusižiūrėjo, visi sau ramiai važinėjasi, nei kas vėjus kelią, nei ten avarijos pastovios kyla, kabo sau ramiausiai rodyklės ir taupo vairuotojams laiką ir kurą, gal dar kas nors nusižiūrės ir pritaikys
                          Statistika dėl Ukrainos avarijų? Neduok dieve, kad pas mus būtų kaip pas ukrainiečius - ten jau kabina lenteles su rodyklėmis "tiesiai" ir "į kairę"...

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Tai tavo nuomonė. Mano nuomonė tokia, kad reikia investuoti į saugų eismą, o ne pakabinti skardinę lentelę ir kelti pavojų eismui.
                            vėl tu savo mistinius pavojus eismui kaišai, nematau aš ten kažkokio ypatingo pavojaus, tai elementarus posūkis į dešinę ir jeigu tokio posūkio nesugeba atlikti vairuotojas, tai reikia tada žiūrėti kaip jis gavo teisę vairuoti transporto priemonę, gal reiktų griežtinti jų išdavimą, nes dabar gauna visi kas nori
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Statistika dėl Ukrainos avarijų? Neduok dieve, kad pas mus būtų kaip pas ukrainiečius - ten jau kabina lenteles su rodyklėmis "tiesiai" ir "į kairę"...
                              kur tamstos statistika apie eismo pavojų prie žalių rodyklių?? nes taip prisikabinti galima prie bet kokio stulpo, aš matau kol kas tik iš piršto laužtą problemą
                              Aš neliūdnas - aš blaivus

                              Comment


                                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                vėl tu savo mistinius pavojus eismui kaišai, nematau aš ten kažkokio ypatingo pavojaus, tai elementarus posūkis į dešinę ir jeigu tokio posūkio nesugeba atlikti vairuotojas, tai reikia tada žiūrėti kaip jis gavo teisę vairuoti transporto priemonę, gal reiktų griežtinti jų išdavimą, nes dabar gauna visi kas nori
                                Dalis žmonių nemato pavojaus ir iškasus iš žemės kokį artilerinį sviedinį, jį su plaktuku ir atsuktuvu ardyti, bet ar iš tiesų tai nekelia pavojaus? Ne visada visiems yra viskas matoma, bet tam yra sričių specialistai, kurie apmokomi ir turi specifinių žinių.

                                Man tai didesnę baimę kelia straipsnyje aprašyti momentai, kad žmonės nemato jog tos lentelės ten nebėra. Kyla pagrįsta abejonė ar toks vairuotojas pamatys per gatvę einantį žmogų, kuris 10 metų ten neidavo.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Tai tavo nuomonė. Mano nuomonė tokia, kad reikia investuoti į saugų eismą, o ne pakabinti skardinę lentelę ir kelti pavojų eismui.
                                  O kur čia investavimas?, jog buvo nuimta lentelė ir susidarė kamščiai? Jau nekalbant apie tai, jog ne žalia lentelė kelia pavajų eismui, o agresyvūs vairuotojai. Dabar tokių tikrai padaugės, kurie bandys kamštį apvažiuoti antra juosta, po to už sankryžos apsisukinės ir tada grįžę suks į kairę. Nelabai matau čia kažkokį saugumą su tiek manevrų
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Man tai didesnę baimę kelia straipsnyje aprašyti momentai, kad žmonės nemato jog tos lentelės ten nebėra. Kyla pagrįsta abejonė ar toks vairuotojas pamatys per gatvę einantį žmogų, kuris 10 metų ten neidavo.
                                    Yra dar baisiau. Jonavos - Šiaurės pr. prieš tai nebuvo šviesoforo. Vakar ir šiandien mačiau, kaip suka per raudoną į dešinę be lentelės. Ne vienas ir ne du. Be to, dabar iš trečios juostos galima važiuoti tik tiesiai (kelio ženklai, horizontalus ženklinimas), bet pilna, kurie sankryžoj apsisuka.

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      kur tamstos statistika apie eismo pavojų prie žalių rodyklių?? nes taip prisikabinti galima prie bet kokio stulpo, aš matau kol kas tik iš piršto laužtą problemą
                                      Mano pranešimas pirmame lape parengtas pagal Vokietijos Federalinio kelių instituto (Bundesanstalt für Straßenwesen) 1999 m. publikuotą tyrimą "Posūkis į dešinę per raudoną pagal lentelę su žalia rodykle" (Rechtsabbiegen bei Rot mit Grünpfeil), paskelbtą numeryje V 42. Tyrimą atliko "Projekto "Lentelė su žalia rodykle" grupė" ("Projektgruppe Grünpfeil").

                                      Turint omenyje, kad vokiečiai labiau kultūringi kelyje nei lietuviai, manau, kad atlikus analizę Lietuvoje, paaiškėtų dar daugiau trūkumų. Balsavimo rezultatai irgi rodo, jog yra pavojų kitiems eismo dalyviams ir jie ne iš piršto laužti. Jau nekalbant apie trukdymus žaliajai bangai ar eismo daviklių klaidinimus.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 21:46.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Mano pranešimas pirmame lape parengtas pagal Vokietijos Federalinio kelių instituto (Bundesanstalt für Straßenwesen) 1999 m. publikuotą tyrimą "Posūkis į dešinę per raudoną pagal lentelę su žalia rodykle" (Rechtsabbiegen bei Rot mit Grünpfeil), paskelbtą numeryje V 42. Tyrimą atliko "Projekto "Lentelė su žalia rodykle" grupė" ("Projektgruppe Grünpfeil").

                                        Turint omenyje, kad vokiečiai labiau kultūringi kelyje nei lietuviai, manau, kad atlikus analizę Lietuvoje, paaiškėtų dar daugiau trūkumų. Balsavimo rezultatai irgi rodo, jog yra pavojų kitiems eismo dalyviams ir jie ne iš piršto laužti. Jau nekalbant apie trukdymus žaliajai bangai ar eismo daviklių klaidinimus.
                                        Tai čia tas pats, kas remtis "Pavardenio apdovanojimo ordinu grupės" parengtu tyrimu "Kodėl Pavardenį reiktų apdovanoti ordinu", po pravestos apklausos tarp Pavardenio giminės narių. Matau tik išdėstytus vienos pusės argumentus "būtų patogiau man". Ar tame straipsnyje buvo kokia nors statistika išreikšta skaičiais?
                                        Žinoma argumentai atrodo logiški ir norisi su jais sutikti. Tačiau vėlgi paimkime šį konkretų pavyzdį su sankryža Panevėžyje. Eismas pagrinde vyksta tik 2 kryptimis ir tai net ne tuo pačiu metu. Tad sankryžoje, kur eismas vyksta pagrinde tik į dešinę, o kitomis kryptimis eismas minimalus, pėsčiųjų ir dviratininkų su žiūronais nebent pamatysi, tačiau vat lentelės "negalima" kabinti. O taisyklės ir surašytos tokiu tonu: viskas draudžiama išskyrus atvejus, kai "specialistai" pasakys kitaip... Pasilieku prie nuomonės, kad lentelės turėtų būti, išskyrus atvejus, kai kertamų krypčių srautai intensyvūs.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Tai čia tas pats, kas remtis "Pavardenio apdovanojimo ordinu grupės" parengtu tyrimu "Kodėl Pavardenį reiktų apdovanoti ordinu", po pravestos apklausos tarp Pavardenio giminės narių. Matau tik išdėstytus vienos pusės argumentus "būtų patogiau man". Ar tame straipsnyje buvo kokia nors statistika išreikšta skaičiais?
                                          Tyrimo metu atliktas videostebėjimas 49 sankryžose tiek rytų, tiek vakarų Vokietijos miestuose, trukęs 392 valandas (49x8). Stebėta 25 000 posūkio į dešinę manevrų, užfiksuotos 194 konfliktinės situacijos. Iš jų - aštuonios vidutinės, o dvi - sunkios. Šio tyrimo metu pastebėtos konfliktinės situacijos pateiktos mano pirmame pranešime ir dalis jų - apklausoje.

                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Žinoma argumentai atrodo logiški ir norisi su jais sutikti. Tačiau vėlgi paimkime šį konkretų pavyzdį su sankryža Panevėžyje. Eismas pagrinde vyksta tik 2 kryptimis ir tai net ne tuo pačiu metu. Tad sankryžoje, kur eismas vyksta pagrinde tik į dešinę, o kitomis kryptimis eismas minimalus, pėsčiųjų ir dviratininkų su žiūronais nebent pamatysi, tačiau vat lentelės "negalima" kabinti.
                                          Visų pirma - šviesoforų taisyklės šiuo atveju nedraudžia įrengti lentelę. Visų antra - šviesoforų taisyklės galioja tik naujoms ir rekonstruojamoms sankryžoms. Trečia - minėta Panevėžio sankryža rekonstruota ir rekonstrukcijos metu nuspręsta nebedėti lentelių (ką labai sveikinu), bet... Ketvirta, eismo reguliavimo algoritmas neužtikrina tinkamo pralaidumo, tai aš pirmiausiai dedu minusą eismo reguliavimo specialistams, kurie iš anksto turėjo numatyti, jog be lentelių palikus buką valdymą susidarys eilės.

                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          O taisyklės ir surašytos tokiu tonu: viskas draudžiama išskyrus atvejus, kai "specialistai" pasakys kitaip... Pasilieku prie nuomonės, kad lentelės turėtų būti, išskyrus atvejus, kai kertamų krypčių srautai intensyvūs.
                                          Tvarka tokia, kad vadovaujamasi specialistų rengiamomis taisyklėmis, o ne atskirų žmonių nuomonėmis. Tačiau jei turite rimtų argumentų, rašykite Susisiekimo ministerijai ir siūlykite pakeitimus taisyklėms.
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.10, 10:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X