Galėtų lentelės adeptai susipirkti nuimtas lenteles iš savivaldybių ir pasikabinti jas savo mašinose ant galinio vaizdo veidrodėlių. Kad visose situacijose jiems būtų ramiau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina, viskas labai paprasta.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Taip išeina žalia rodyklė nėra blogas eismo reguliavimo būdas, jeigu prieš tai nebuvo kamščių?
Darau prielaidą, kad dabar buvo pakeisti šviesoforai ir neįrengti jokie davikliai. Tokiu atveju, skirtingu metu skirtingos kryptys gali pastrigti. Antra prielaida, kad davikliai sumontuoti, bet nėra normalaus adaptyvaus algoritmo.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEsmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPrieštaravimas - eismas neintensyvus, tai kam ta rodyklė?
Be abejo, jei ši sankryža Panevėžyje buvo įrengta sovietmečiu, kai buvo nustatytos pastovios fazių trukmės kiekvienai krypčiai, tai lentelė gelbėjo pralaidumą nuo tokio primityvaus valdymo.
Darau prielaidą, kad dabar buvo pakeisti šviesoforai ir neįrengti jokie davikliai. Tokiu atveju, skirtingu metu skirtingos kryptys gali pastrigti. Antra prielaida, kad davikliai sumontuoti, bet nėra normalaus adaptyvaus algoritmo.
Ciklą sudaro fazių eilė. Tai ciklą trumpinti intensyvaus eismo metu nėra logikos.
Jei taip yra, tai dar kartą patvirtina, kad nėra adaptyvaus valdymo. Nes jei į dešinę susidaro eilė, o kertamame kelyje nėra eismo, tai kodėl neilginama fazė sukantiems į dešinę?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKokia dar faze sukantiems i desine? Ten isviso 2 fazes visai sankryzai. Adaptyvusplevaldymaskazkokstai... Nera net atskiru sviesoforu atskiroms kryptims.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSankryza atitinka visus kriterijus, kai lentele leidziama. Kitaip sakant nieko ten pagal naujas taisykles isvis nepadaryta. O vat kazkas prisimine, kad lenteles bugtai nebeleidziamos - tai ur nueme.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr taip aišku, kad ten dvi fazės. Bet akcentavau sukančiųjų į dešinę poreikį (juk kalbame apie "kamštį" į dešinę), kurį turi fiksuoti davikliai. Jei yra didesnis poreikis kažkuriai krypčiai, o kita eismo kryptis neintensyvi, tai ilginama fazė intensyvesnei.
Comment
-
Keista diskusija išsirutuliojo. Eismas neintensyvus, bet iš kažkur atsiranda kamščiai. Būtų įdomu sužinoti kokio dydžio kamščiai ten susidaro ir kiek ciklų (arba laiko) reikia laukti kol bus galima pravažiuoti norima kryptimi. Žinau asmenų, kuriems "dideli kamščiai" būna, kai prie šviesoforo stovi daugiau nei 5 automobiliai. Net nesvarbu, kad visi tie automobiliai pravažiuoja per vieną žalio signalo ciklą.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKokia dar faze sukantiems i desine? Ten isviso 2 fazes visai sankryzai. Adaptyvusplevaldymaskazkokstai... Sankryza atitinka visus kriterijus, kai lentele leidziama. Nera net atskiru sviesoforu atskiroms kryptims. Kitaip sakant nieko ten pagal naujas taisykles isvis nepadaryta. O vat kazkas prisimine, kad lenteles bugtai nebeleidziamos - tai ur nueme.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKeista diskusija išsirutuliojo. Eismas neintensyvus, bet iš kažkur atsiranda kamščiai. Būtų įdomu sužinoti kokio dydžio kamščiai ten susidaro ir kiek ciklų (arba laiko) reikia laukti kol bus galima pravažiuoti norima kryptimi. Žinau asmenų, kuriems "dideli kamščiai" būna, kai prie šviesoforo stovi daugiau nei 5 automobiliai. Net nesvarbu, kad visi tie automobiliai pravažiuoja per vieną žalio signalo ciklą.
Juk straipsnyje irgi rašoma, kad spūstis trunka 15 min. Absurdas kažkoks. Jei būtų normalus adaptyvas, tai ten nė kvapo neliktų tų "kamščių". Norėtųsi realiai pamatyti, kiek auto toje sankryžoje sudaro kamštį
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip praktika rodo, geriausiai šitą reikalą sureguliuoja žalia rodyklė.
Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠaltinis? Labai įdomu, kodėl šia unikalia praktika nesinaudoja absoliuti dauguma Europos šalių.
Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠaltinis? Labai įdomu, kodėl šia unikalia praktika nesinaudoja absoliuti dauguma Europos šalių.
Prisiminkime lentelės istoriją - ją išrado rytų vokiečiai, kurią Vakarų vokiečiai beveik išnaikino. Lietuva jas turi, nes LST autorius buvo lankęsis VDR ir jas matė. Ukraina lenteles nukopijavo nuo Lietuvos ir (rytų) Vokietijos.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl, kad neturim pinigų brangiems davikliams, jų priežiūrai ir eismo reguliavimui pagal paros laiką. 15 min. šiais laikias yra didelis laiko tarpas, kam tiek gaišti kamštyje, deginti kurą, teršti orą, jei labai paprastai galima to išvengti?
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąukrainiečiai nusižiūrėjo, visi sau ramiai važinėjasi, nei kas vėjus kelią, nei ten avarijos pastovios kyla, kabo sau ramiausiai rodyklės ir taupo vairuotojams laiką ir kurą, gal dar kas nors nusižiūrės ir pritaikys
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai tavo nuomonė. Mano nuomonė tokia, kad reikia investuoti į saugų eismą, o ne pakabinti skardinę lentelę ir kelti pavojų eismui.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąStatistika dėl Ukrainos avarijų? Neduok dieve, kad pas mus būtų kaip pas ukrainiečius - ten jau kabina lenteles su rodyklėmis "tiesiai" ir "į kairę"...Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąvėl tu savo mistinius pavojus eismui kaišai, nematau aš ten kažkokio ypatingo pavojaus, tai elementarus posūkis į dešinę ir jeigu tokio posūkio nesugeba atlikti vairuotojas, tai reikia tada žiūrėti kaip jis gavo teisę vairuoti transporto priemonę, gal reiktų griežtinti jų išdavimą, nes dabar gauna visi kas nori
Man tai didesnę baimę kelia straipsnyje aprašyti momentai, kad žmonės nemato jog tos lentelės ten nebėra. Kyla pagrįsta abejonė ar toks vairuotojas pamatys per gatvę einantį žmogų, kuris 10 metų ten neidavo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai tavo nuomonė. Mano nuomonė tokia, kad reikia investuoti į saugų eismą, o ne pakabinti skardinę lentelę ir kelti pavojų eismui.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tai didesnę baimę kelia straipsnyje aprašyti momentai, kad žmonės nemato jog tos lentelės ten nebėra. Kyla pagrįsta abejonė ar toks vairuotojas pamatys per gatvę einantį žmogų, kuris 10 metų ten neidavo.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąkur tamstos statistika apie eismo pavojų prie žalių rodyklių?? nes taip prisikabinti galima prie bet kokio stulpo, aš matau kol kas tik iš piršto laužtą problemą
Turint omenyje, kad vokiečiai labiau kultūringi kelyje nei lietuviai, manau, kad atlikus analizę Lietuvoje, paaiškėtų dar daugiau trūkumų. Balsavimo rezultatai irgi rodo, jog yra pavojų kitiems eismo dalyviams ir jie ne iš piršto laužti. Jau nekalbant apie trukdymus žaliajai bangai ar eismo daviklių klaidinimus.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 21:46.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMano pranešimas pirmame lape parengtas pagal Vokietijos Federalinio kelių instituto (Bundesanstalt für Straßenwesen) 1999 m. publikuotą tyrimą "Posūkis į dešinę per raudoną pagal lentelę su žalia rodykle" (Rechtsabbiegen bei Rot mit Grünpfeil), paskelbtą numeryje V 42. Tyrimą atliko "Projekto "Lentelė su žalia rodykle" grupė" ("Projektgruppe Grünpfeil").
Turint omenyje, kad vokiečiai labiau kultūringi kelyje nei lietuviai, manau, kad atlikus analizę Lietuvoje, paaiškėtų dar daugiau trūkumų. Balsavimo rezultatai irgi rodo, jog yra pavojų kitiems eismo dalyviams ir jie ne iš piršto laužti. Jau nekalbant apie trukdymus žaliajai bangai ar eismo daviklių klaidinimus.
Žinoma argumentai atrodo logiški ir norisi su jais sutikti. Tačiau vėlgi paimkime šį konkretų pavyzdį su sankryža Panevėžyje. Eismas pagrinde vyksta tik 2 kryptimis ir tai net ne tuo pačiu metu. Tad sankryžoje, kur eismas vyksta pagrinde tik į dešinę, o kitomis kryptimis eismas minimalus, pėsčiųjų ir dviratininkų su žiūronais nebent pamatysi, tačiau vat lentelės "negalima" kabinti. O taisyklės ir surašytos tokiu tonu: viskas draudžiama išskyrus atvejus, kai "specialistai" pasakys kitaip... Pasilieku prie nuomonės, kad lentelės turėtų būti, išskyrus atvejus, kai kertamų krypčių srautai intensyvūs.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai čia tas pats, kas remtis "Pavardenio apdovanojimo ordinu grupės" parengtu tyrimu "Kodėl Pavardenį reiktų apdovanoti ordinu", po pravestos apklausos tarp Pavardenio giminės narių. Matau tik išdėstytus vienos pusės argumentus "būtų patogiau man". Ar tame straipsnyje buvo kokia nors statistika išreikšta skaičiais?
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŽinoma argumentai atrodo logiški ir norisi su jais sutikti. Tačiau vėlgi paimkime šį konkretų pavyzdį su sankryža Panevėžyje. Eismas pagrinde vyksta tik 2 kryptimis ir tai net ne tuo pačiu metu. Tad sankryžoje, kur eismas vyksta pagrinde tik į dešinę, o kitomis kryptimis eismas minimalus, pėsčiųjų ir dviratininkų su žiūronais nebent pamatysi, tačiau vat lentelės "negalima" kabinti.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO taisyklės ir surašytos tokiu tonu: viskas draudžiama išskyrus atvejus, kai "specialistai" pasakys kitaip... Pasilieku prie nuomonės, kad lentelės turėtų būti, išskyrus atvejus, kai kertamų krypčių srautai intensyvūs.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.10, 10:27.
Comment
Comment