Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš kalbau apie tokį atvejį, kai niekas neužstoja, tik eina pėstieji. Ir juos daug paprasčiau praleisti kai jie eina priešais automobilį, o ne iš už nugaros kaip sukant į dešinę.
    O kas garantuos, kad neužstos?

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jeigu blogas matomumas, tai ir greitis turi būti atitinkamas, reikia sustoti ir pradėti judėtai lėtai pirma pavara išlendant iš už kitų automobilių.
    Vokiečių KET nurodo, kad sukant pagal lentelę, pirma privaloma sustoti prieš "Stop" liniją, o tik po to važiuoti. Pas mus, deja - neprivaloma.

    Comment


      #42
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      O kas garantuos, kad neužstos?



      Vokiečių KET nurodo, kad sukant pagal lentelę, pirma privaloma sustoti prieš "Stop" liniją, o tik po to važiuoti. Pas mus, deja - neprivaloma.
      Na tai galima pakeisti, kad būtų privaloma, juolb vis tiek praktiškai tą tenka padaryti.
      Flickr

      Comment


        #43
        viskas normaliai su tom rodyklėm, adekvatūs vairuotojai normaliai įveikia tas sankryžas, o nuo dzibilų ir raudonas šviesoforo signalas neapsaugo
        p.s. apklausoj trūksta dar vieno punkto - uždrausti žiedines sankryžas, - nes ten visiems automobiliams norint įvažiuoti ir išvažiuoti reikia daug ką praleisti, daug ką pastebėti, daug kartų keisti važiavimo kryptį ir t.t.
        va berašant delfis jau paskelbė:
        Antradienio rytą, 7.08 val. sostinės policijai pranešta apie eismo įvykį Savanorių prospekto ir Žemaitės gatvės sankryžoje. Blaivaus vairuotojo BMW perėjoje partrenkė vyrą ir moterį.
        Policijos duomenimis, pėstieji per perėją ėjo degant raudonam šviesoforo signalui.
        Abu sužalotieji išvežti į ligoninę. Pirminiais duomenimis, vyriškio būklė itin sunki.
        sakau, kad nuo dzibilų ir raudonas šviesoforo signalas neapsaugos
        Paskutinis taisė geriantis; 2012.10.02, 10:00.
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          #44
          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          p.s. apklausoj trūksta dar vieno punkto - uždrausti žiedines sankryžas, - nes ten visiems automobiliams norint įvažiuoti ir išvažiuoti reikia daug ką praleisti, daug ką pastebėti, daug kartų keisti važiavimo kryptį ir t.t.
          Nelyginkime nereguliuojamų sankryžų su reguliuojamomis. Reguliuojamos tam ir yra, kad būtų saugiau. O žiedai irgi būna reguliuojami šviesoforais, ko pas mus trūksta - kai kurie žiedai tikrai nesaugūs ir susidaro dideli kamščiai. Nenukrypkime nuo lentelių temos.
          Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.02, 10:42.

          Comment


            #45
            pala pala, ta žalia lentelė nieko ir nereguliuoja, ji leidžia pastoviai sukti į dešinę, kaip ir žiedinėje sankryžoje ir tikrai įdomu būtų pasižiūrėti statistika sukeltų eismo įvykių dėl žalios rodyklės ir manyčiau, kad šioje vietoje dar pakonkuruotų per draudžiamą šviesoforo signalą judantys dalyviai
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              #46
              Šios žalios rodyklės turi būti panaikintos kaip nuolatinis konfliktinių situacijų židinys.
              Pats buvau patekęs į avariją dėl to, kad kitas vairuotojas, pamatęs kad nespės pravažiuoti sąnkryžą tiesiai (jau mirksėjo žalias signalas), staigiai sugalvojo, kad jam bus greičiau jei pasuks į dešinę pagal šią žalią rodyklę. Bet nepamatė mano automobilio

              Comment


                #47
                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Šios žalios rodyklės turi būti panaikintos kaip nuolatinis konfliktinių situacijų židinys.
                Pats buvau patekęs į avariją dėl to, kad kitas vairuotojas, pamatęs kad nespės pravažiuoti sąnkryžą tiesiai (jau mirksėjo žalias signalas), staigiai sugalvojo, kad jam bus greičiau jei pasuks į dešinę pagal šią žalią rodyklę. Bet nepamatė mano automobilio
                tai kuo čia dėta ta lentelė?? kad neadekvatus vairuotojas skraido po miestą?? tai nuo tokio tikrai neapsisaugosi nuėmęs lentelę, nes tada anas paspaus stipriau akceleratorių ir vis tiek lėks per sankryžą
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  #48
                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                  pala pala, ta žalia lentelė nieko ir nereguliuoja, ji leidžia pastoviai sukti į dešinę, kaip ir žiedinėje sankryžoje ir tikrai įdomu būtų pasižiūrėti statistika sukeltų eismo įvykių dėl žalios rodyklės ir manyčiau, kad šioje vietoje dar pakonkuruotų per draudžiamą šviesoforo signalą judantys dalyviai
                  Lentelė yra įrengiama reguliuojamoje sankryžoje, kuri turi būti saugi. Tai ir sprendžiama, kuriais atvejais ji gali būti pavojinga tuo, kad reguliuojamoje sankryžoje kyla nereguliuojamai sankryžai būdingos problemos.

                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                  tai kuo čia dėta ta lentelė?? kad neadekvatus vairuotojas skraido po miestą?? tai nuo tokio tikrai neapsisaugosi nuėmęs lentelę, nes tada anas paspaus stipriau akceleratorių ir vis tiek lėks per sankryžą
                  Taip, viena iš priežasčių, kad kai kurie vairuotojai esant lentelei kelia pavojų. Yra net tokių, kurie pasuka į dešinę iš antros eismo juostos, nes pirmoje juostoje stovi tiesiai važiuosiantis vairuotojas.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.02, 11:35.

                  Comment


                    #49
                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    pala pala, ta žalia lentelė nieko ir nereguliuoja, ji leidžia pastoviai sukti į dešinę, kaip ir žiedinėje sankryžoje ir tikrai įdomu būtų pasižiūrėti statistika sukeltų eismo įvykių dėl žalios rodyklės ir manyčiau, kad šioje vietoje dar pakonkuruotų per draudžiamą šviesoforo signalą judantys dalyviai
                    Galbūt ir pakonkuruotų tie skaičiai, tačiau jų atsiradimo priežastys yra visiškai kitokios. Eismo įvykiai, sukelti važiuojančių per draudžiamąjį šviesoforo signalą, parodo eismo dalyvių kontrolės stygių ir žemą vairavimo kultūrą. T.y. priežastis tėra eismo dalyvio grubus nusižengimas taisyklėms. Visiškai kitaip yra, jeigu eismo įvykis kyla dėl sukančiojo dešinėn, kai yra įrengta lentelė su rodykle. Šiuo atveju jau yra sudarytos sąlygos pavojingai, konfliktinei situacija kilti ir vairuotojo manevras yra leidžiamas. Tiesiog, dėl tam tikrų psichofiziologinių savybių, jis gali sukelti eismo įvykį, kurį sąlygoja ne piktybinis ir grubus taisyklių pažeidimas.

                    Comment


                      #50
                      reguliuojama sankryža turi būti saugi, aš sutinku, kad ji turi būti saugi, tiek pat saugi turi būti ir nereguliuojama sankryža, skirtumas tik, kad vairuotojas artėdamas prie reguliuojamos sankryžos vadovaujasi šviesoforo signalais, o nereguliuojamoj - kelio ženklais, ir tuo ir tuo atveju tai yra vizualinis įspėjimas apie artėjančią sankryžą, jeigu vairuotojas be smegenų, tai bet kokių atvejų jis kelią grėsmę eismo saugumui, nes koks jam skirtumas ar šviesoforas ar kelio ženklas
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        #51
                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        tai kuo čia dėta ta lentelė?? kad neadekvatus vairuotojas skraido po miestą?? tai nuo tokio tikrai neapsisaugosi nuėmęs lentelę, nes tada anas paspaus stipriau akceleratorių ir vis tiek lėks per sankryžą
                        Lentelė čia dėta tuo, kad jei jos nebūtų, jis stovėtų ir lauktų žalios šviesos. Ir net važiuotų kita kryptimi.

                        Comment


                          #52
                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          reguliuojama sankryža turi būti saugi, aš sutinku, kad ji turi būti saugi, tiek pat saugi turi būti ir nereguliuojama sankryža, skirtumas tik, kad vairuotojas artėdamas prie reguliuojamos sankryžos vadovaujasi šviesoforo signalais, o nereguliuojamoj - kelio ženklais, ir tuo ir tuo atveju tai yra vizualinis įspėjimas apie artėjančią sankryžą, jeigu vairuotojas be smegenų, tai bet kokių atvejų jis kelią grėsmę eismo saugumui, nes koks jam skirtumas ar šviesoforas ar kelio ženklas
                          Nereikia vairuotojo be smegenų. Eilinis vairuotojas gali pakliūti į situaciją, kai iš jo per daug reikalaujama dėl kitų krypčių eismo intensyvumo (didelis transporto srautas iš kairės pusės, skersine pėsčiųjų perėja einantys pėstieji, iš priekio į kairę sukantis didelis transporto srautas). Kai per daug intensyvus eismas, vairuotojui gali būti sunku įvertinti visas sąlygas ir jis gali atlikti nesaugų manevrą. Nebūtinai jis turi būti kelių erelis, kuriems ir raudonas signalas gali negalioti.

                          Comment


                            #53
                            Nu kaip čia kas gali būti sunkiai įvertinamo?? visus praleidi ir važiuoji, aiškiau nei aišku, eina žmonės - praleidi, artėja automobiliai - praleidi, tokios pat taisyklės kaip ir išsukinėjant iš kiemo ar PC parkingo, keliat drumzles lygioj vietoj. Kartoju dar, tos lentelės nėra kažkokia ypatinga grėsmė eismo saugumui, svarbiau yra vairuotojo savimonė. Lentelės pakabintos tam, kad mažintų milžiniškas eiles prie šviesoforų. Nukabinus lenteles ir pridėjus papildomą ciklą šviesoforui eilės tik dar pailgės, vairuotojai taps nervingesni ir stengsis spausdami gazą iki dugno atsigriebti kituose maršruto vietose, o tada jau kyla tikrai didesnė grėsmė nei žalios rodyklės.
                            Mane dar glumina tokie vairuotojai, kurie sako mane apakino saulė, bet aš vis tiek nieko nematydamas važiuoju į priekį kol ko nors nenudaužiu. Galim padiskutuoti tada ir apie saulės keliamą pavojų.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              #54
                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Nu kaip čia kas gali būti sunkiai įvertinamo??
                              Gali ir būna.

                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              visus praleidi ir važiuoji, aiškiau nei aišku, eina žmonės - praleidi, artėja automobiliai - praleidi, tokios pat taisyklės kaip ir išsukinėjant iš kiemo ar PC parkingo, keliat drumzles lygioj vietoj.
                              Tau aišku, kitam gal ne. Tam ir yra reguliuojamos sankryžos, kad reguliuotų eismą, o ne leistų visiems važiuoti, vieniem kitus praleidus. Gal dar uždėkim, kaip Ukrainoj, lenteles su rodyklėmis tiesiai ir į kairę. Kuo tada reguliuojama sankryža skirsis nuo nereguliuojamos?

                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Kartoju dar, tos lentelės nėra kažkokia ypatinga grėsmė eismo saugumui, svarbiau yra vairuotojo savimonė.
                              Nesakau, kad jos pavojingos visose sankryžose ir visas jas reikia nuimti.

                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Nukabinus lenteles ir pridėjus papildomą ciklą šviesoforui eilės tik dar pailgės, vairuotojai taps nervingesni ir stengsis spausdami gazą iki dugno atsigriebti kituose maršruto vietose, o tada jau kyla tikrai didesnė grėsmė nei žalios rodyklės.
                              Nekelk drumzlių lygioj vietoj Yra sankryžų, kur nėra lentelių, bet neteko matyti nieko panašaus. Vairuotojai susitaiko su tuo, kad reikia palaukti žalio.

                              Comment


                                #55
                                Kaip suprast vienam aišku, o kitam gal ir ne?? Kaip tada toks veikėjas gavo teisę vairuoti transporto priemonę?? Gal čia problemos vairuotojų paruošime, gal vis dėlto ne visiems norintiems tokią teisę galima suteikti?? Gal tada nekiltų diskusijos tokioje elementarioje vietoje kaip posūkis į dešinę??
                                Chech, keista skaityti tokį pasakymą, kad tamstai neteko matyti drago lenktynių už šviesoforo
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprast vienam aišku, o kitam gal ir ne?? Kaip tada toks veikėjas gavo teisę vairuoti transporto priemonę?? Gal čia problemos vairuotojų paruošime, gal vis dėlto ne visiems norintiems tokią teisę galima suteikti?? Gal tada nekiltų diskusijos tokioje elementarioje vietoje kaip posūkis į dešinę??
                                  Kadangi vairuoja daugybė skirtingų žmonių, tai ir supratimo, mokėjimo lygių labai daug. Keičiantis vairuotojo amžiui, keičiasi ir daugybė jo fiziologinių savybių. Jis gavęs teisę vairuoti, galbūt viską gerai mokėjo, gerai susigaudydavo situacijoje, bet laikui bėgant įgūdžiai, bei gebėjimai susilpnėjo.
                                  Lygiai taip galima pasakyti, kad pvz. "mieste galiu saugiai važinėti ir 60-70 km/h", bet tai nereiškia, kad reikia leisti visiems važiuoti kiek jie nori, nes vienas gali, o kitas negali.

                                  O visą pavojingumą galima pailiustuoti labai elementaria situacija, susijusia su jau minėtomis žiedinėmis sankryžomis. Būna tokia pačių banaliausių avarijų rūšis - įvažiavimas į t.p. galą prie žiedinės sankryžos. T.y. kuomet, norintis įvažiuoti į žiedą, vairuotojas dėmesį nukreipia į žiedu važiuojančius automobilius ir nepastebi, kad priekyje buvęs automobilis nenuvažiavo, o stabtelėjo, bei atsitrenkia į jį. Atrodytu juk labai paprasta, reikia matyti tik iš vienos pusės atvažiuojančius automobilius žiede ir atkreipti dėmesį ar kelias jau laisvas važiuoti pirmyn. Tačiau net ir tokiomis aplinkybėmis ne visiems pavyksta saugiai pravažiuoti.
                                  Atliekant posūkį dešinėn (per žalią rodyklę lentelėje) reikia stebėti daug daugiau krypčių. Norint įvažiuoti į gatvę, kurioje vyksta intensyvus eismas, laukiant tarpo, dėmesys sutelkiamas į važiuojantį transportą ir nestebimi pėsčiųjų veiksmai. Jeigu norint pajudėti, tuo pačiu metu užsidegs leidžiamas signalas pėstiesiems ir jie įžengs į važiuojamąją dalį, gali atsitikti kaip situacijoje prie žiedo, tik bus smūgis nė į galini kito automobilio buferį, o į pėsčiojo kojas. Dar vertėtu atsiminti, kad dviratininkus spėti pastebėti labai sunku, o daugėja sankryžų, kuriose įrengiamos ne tik pėsčiųjų perėjos, bet ir pravažiavimai dviratininkams.


                                  Chech, keista skaityti tokį pasakymą, kad tamstai neteko matyti drago lenktynių už šviesoforo
                                  Lenktyniavimas nuo šviesoforo nėra susijęs su nekantrumu ar skubėjimo, o tik su noru pademonstruoti savo technikos galimybes. Tai niekaip nesisieja su papildomomis lentelėmis ir jų naikinimu. "Draguojama" tik važiuojant tiesiai, o ne atliekant dešinįjį posūkį.
                                  Paskutinis taisė sleader; 2012.10.03, 10:32.

                                  Comment


                                    #57
                                    tai duokit statistiką kiek eismo įvykių įvyko dėl žalios rodyklės, nes dabar tik ginčas vardan ginčo, kalbam apie kažkokius menamus vairuotojus, kurie yra neadekvatūs ir žiopli, kuriems yra labai sudėtinga pasukti į dešinę ir jie tuo piktinasi, kai tuo tarpu tūkstančiai vairuotojų tą nesudėtingą veiksmą atlieką be jokių problemų į dieną po kelis kartus, bet vat kažkam vis tiek kažkas užkliuvo
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      tai duokit statistiką kiek eismo įvykių įvyko dėl žalios rodyklės, nes dabar tik ginčas vardan ginčo, kalbam apie kažkokius menamus vairuotojus, kurie yra neadekvatūs ir žiopli, kuriems yra labai sudėtinga pasukti į dešinę ir jie tuo piktinasi, kai tuo tarpu tūkstančiai vairuotojų tą nesudėtingą veiksmą atlieką be jokių problemų į dieną po kelis kartus, bet vat kažkam vis tiek kažkas užkliuvo
                                      Nėra tokių duomenų, nes ataskaitose "žalia rodyklė" nėra įvertinama kaip eismo įvykio priežastis. Vadinasi, jeigu nėra statistinių duomenų, tai nėra ir problemos? Pagal tokią logiką galima išmontuoti visus greičio slopinimo kalnelius, iškilias pėsčiųjų perėjas, greičio matuoklius ir kita, nes tūkstančiams adekvačių vairuotojų to nereikia, kad jie laikytųsi saugaus leistino greičio. O dėl kažkokių menamų žioplių, nesuprantančių ženklo 40 km/h reikšmės ir nesugebančių važiuoti ne didesniu nei šis greitis, neverta nieko daryti.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kadangi vairuoja daugybė skirtingų žmonių, tai ir supratimo, mokėjimo lygių labai daug. Keičiantis vairuotojo amžiui, keičiasi ir daugybė jo fiziologinių savybių. Jis gavęs teisę vairuoti, galbūt viską gerai mokėjo, gerai susigaudydavo situacijoje, bet laikui bėgant įgūdžiai, bei gebėjimai susilpnėjo.
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Atliekant posūkį dešinėn (per žalią rodyklę lentelėje) reikia stebėti daug daugiau krypčių. Norint įvažiuoti į gatvę, kurioje vyksta intensyvus eismas, laukiant tarpo, dėmesys sutelkiamas į važiuojantį transportą ir nestebimi pėsčiųjų veiksmai.
                                        Jeigu vairuotojo "procesorius" jau (dar) nesugeba apdoroti visos reikiamos informacijos, tai tegul jis atsisėda į keleivio vietą arba bent jau važinėja užmiesčio keliais, bur pavojingų faktorių mažiau. Juk girtam draudžiama vairuoti, nes blogėja reakcija, silpnėja koncetracija ir t.t., nors blaivus jis vairuoja puikiai.

                                        Comment


                                          #60
                                          greičio slopinimo kalnelių ir iškilių perėjų pridėta kur reikia ir kur nereikia, neįsivaizduoju kokiu principu netgi tai daroma, gal tiesiog įsisavina lėšas ir tiek, bet čia kita tema, dėl matuoklių irgi atskira tema, pas mus irgi dažnai painiojama kas yra saugus greitis ir kas yra leistinas, o žalios rodyklės "problemą" aš pirmą kart tik čia išgirdau ir manau ji niekuo nepagrįsta, neįrodyta, kad tai yra pavojingesnis manevras už eilę kitų: įvažiavimas į pagrindinį kelią, išvažiavimas iš kiemo, iš parduotuvės parkingo, įvažiavimo į žiedą, juostos pakeitimo, lenkimas ir etc. juo labiau, kad posūkis daromas sumažinus greitį ir tai automatiškai mažina menamas pasekmes
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X