Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tai prieštarauja eismo saugumui.
    Perėjos turi būti kuo arčiau sankryžos, kad pasukę į dešinę transporto priemonės neįsibėgėtų, o praleistų pėsčiuosius.
    Taiykles visada galima keisti. O ir iki kiek transporto priemonės gali įsibėgėti per tuos 5-6 metrus? O jeigu pėstįjį partrenks įsibėgėjusi transporto priemonė, kuri dar tik artėja sankryžos link, tada tam pėsčiajam bus ramiau, nes niekas nepažeidė kelių šviesofų taisyklių???
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #22
      Bet pavyzdžiui Kaune, Savanorių/Taikos pr./Tvirtovės al. sankryžoj pėstiesiems lentelės netrukdo, nes yra požeminės perėjos.

      Comment


        #23
        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Taiykles visada galima keisti. O ir iki kiek transporto priemonės gali įsibėgėti per tuos 5-6 metrus? O jeigu pėstįjį partrenks įsibėgėjusi transporto priemonė, kuri dar tik artėja sankryžos link, tada tam pėsčiajam bus ramiau, nes niekas nepažeidė kelių šviesofų taisyklių???
        Taisykles galima keisti, bet aš paaiškinau, kodėl taip daroma, vadinasi, yra logika tame. Nes svarbesnis yra mano minimas dešinysis posūkis, kurio neišvengsi, nes užsidegus žaliam signalui, sukantysis turi praleisti pėstįjį. O lentelės su žalia rodykle negalima įrengti, jei blogas sankryžos matomumas ir reikia privažiuoti arčiau sankryžos:

        76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.

        Comment


          #24
          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Taisykles galima keisti, bet aš paaiškinau, kodėl taip daroma, vadinasi, yra logika tame. Nes svarbesnis yra mano minimas dešinysis posūkis, kurio neišvengsi, nes užsidegus žaliam signalui, sukantysis turi praleisti pėstįjį. O lentelės su žalia rodykle negalima įrengti, jei blogas sankryžos matomumas ir reikia privažiuoti arčiau sankryžos:
          Vėlgi, pasikartosiu, kad esamoms taisyklėms neprieštarauja pėsčiųjų perėjos atitraukimas nuo sankryžos centro tiek, kad į tarpą nuo stop linijos iki perėjos tilptų 1,5 standartinio lengvojo automobilio, tai ir bus tie 5-6 metrai. Juk taip ir padaryta su jau mano minėta perėja Olandų gatvėje.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #25
            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Bet pavyzdžiui Kaune, Savanorių/Taikos pr./Tvirtovės al. sankryžoj pėstiesiems lentelės netrukdo, nes yra požeminės perėjos.
            Taip, pėstiesiems netrukdo. Bet važiuojant nuo Taikos pr. arba nuo Tvirtovės al., sukantieji į dešinę gali trukdyti sukantiems iš priekio į kairę.

            O sukantieji į dešinę nuo abiejų Savanorių pr. gali trukdyti važiuojantiems Taikos pr. arba Tvirtovės al.

            Savanorių pr. aš siūlyčiau įrengti ne lenteles, o atskirus šviesoforus su rodyklėmis. Šie šviesoforai degtų raudonai, kai važiuotų transportas Tvirtovės al. ir Taikos pr. O žaliai degtų kartu su su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės. Taip kad yra ir saugesnių sprendimų.

            Comment


              #26
              Pirma juosta reik neleist važiuoti tiesiai.

              Comment


                #27
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Vėlgi, pasikartosiu, kad esamoms taisyklėms neprieštarauja pėsčiųjų perėjos atitraukimas nuo sankryžos centro tiek, kad į tarpą nuo stop linijos iki perėjos tilptų 1,5 standartinio lengvojo automobilio, tai ir bus tie 5-6 metrai. Juk taip ir padaryta su jau mano minėta perėja Olandų gatvėje.
                Perėja atitraukiama daugiau tokiais atvejais, kai į dešinę sukama iš juostos, kuria galima važiuoti ir tiesiai, kad sukantieji į dešinę, sustoję praleisti pėsčiuosius, netrukdytų važiuojantiems tiesiai:



                Dar vienas dalykas - atitrauksi 5-6 metrais pėsčiųjų perėją, dar pridėk perėjos plotį 4 m, dar minimum 1 m atstumui nuo perėjos iki "Stop" linijos, ir gausi 10-11 m. Kažin ar tada sustojęs prieš "Stop" liniją matysi, kas vyksta sankryžoje, ir nereiks kirsti "Stop" linijos.
                Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 20:35.

                Comment


                  #28
                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  Pirma juosta reik neleist važiuoti tiesiai.
                  Sankryža labai apkrauta. Taikos pr. ir Tvirtovės al. tiesiai važiuojančių labai daug. O sukantiems į dešinę Savanorių pr. vis tiek liktų dvi fazės!

                  Comment


                    #29
                    O gal visą transportą važiuojantį Tvirtovės al. –> Savanorių pr. geriau nukreipti per Utenos g.?

                    Comment


                      #30
                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      O gal visą transportą važiuojantį Tvirtovės al. –> Savanorių pr. geriau nukreipti per Utenos g.?
                      Šita kryptimi srautas nedidelis. Jiems išvis nereikia lentelės, kuri pagal šviesoforų taisykles čia dar ir draudžiama.

                      Comment


                        #31
                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Dar vienas dalykas - atitrauksi 5-6 metrais pėsčiųjų perėją, dar pridėk perėjos plotį 4 m, dar minimum 1 m atstumui nuo perėjos iki "Stop" linijos, ir gausi 10-11 m. Kažin ar tada sustojęs prieš "Stop" liniją matysi, kas vyksta sankryžoje, ir nereiks kirsti "Stop" linijos.
                        Visai ne apie tai rašiau. Žvelgiant nuo sankryžos centro, ties įvažiavimu į sankryžą yra stop linija. Už jos — 5-6 metrai 'juodo asfalto', tada pėsčiųjų perėja, tada vėl 'juodas asfaltas' (arba pašiurkštinta spalvota danga). Jeigu gatvėje kamštis, vienas pervažiuoja perėją, sustoja prie stop linijos, už jo esantis sustoja prieš perėją. Pirmąjam kirtus stop liniją ir įvažiavus į sankryžą, antrasis kerta perėją ir sustoja prie stop linijos. Nieko sudėtingo.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #32
                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Visai ne apie tai rašiau. Žvelgiant nuo sankryžos centro, ties įvažiavimu į sankryžą yra stop linija. Už jos — 5-6 metrai 'juodo asfalto', tada pėsčiųjų perėja, tada vėl 'juodas asfaltas' (arba pašiurkštinta spalvota danga). Jeigu gatvėje kamštis, vienas pervažiuoja perėją, sustoja prie stop linijos, už jo esantis sustoja prieš perėją. Pirmąjam kirtus stop liniją ir įvažiavus į sankryžą, antrasis kerta perėją ir sustoja prie stop linijos. Nieko sudėtingo.
                          Tai neįmanoma! Tai kaip užsidegus raudonam signalui galima kirsti perėją ir tik tada sustoti prieš "Stop" liniją? Niekas taip neįrenginėja reguliuojamų sankryžų:



                          Tu maišai nereguliuojamų sankryžų ženklinimą, kur 5 m yra minimumas! Čia turi būti ne mažiau nei 5 m, kad mašina, sustojusi prieš sankryžą, neužvažiuotų ant perėjos.

                          Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 21:19.

                          Comment


                            #33
                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Tai neįmanoma! Tai kaip užsidegus raudonam signalui galima kirsti perėją ir tik tada sustoti prieš "Stop" liniją?
                            Užsidegus raudonam signalui, transporto priemonei galima kirsti perėją tik su tokiomis sąlygomis: a) yra žalia rodyklė į dešinę, b) automobilis, kertantis perėją, sankryžoje suks į dešinę, c) perėjoje nėra pėsčiųjų.
                            Ypač ši problema aštri nakties metu, kada pėsčiųjų beveik nebelieka, o sankryžose šviesoforai neišjungiami ir automobiliai, net sukantys į dešinę, priversti sustoti ir laukti žalio signalo.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #34
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Užsidegus raudonam signalui, transporto priemonei galima kirsti perėją tik su tokiomis sąlygomis: a) yra žalia rodyklė į dešinę, b) automobilis, kertantis perėją, sankryžoje suks į dešinę, c) perėjoje nėra pėsčiųjų.
                              Čia Tavo fantazijos Aš Tau sakau, taip, kaip Tu sakai (pirma perėja, po to - "Stop" linija), negalima ženklinti reguliuojamų sankryžų Net ir KET nurodo, kur pirmiau sustoti:

                              169. Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui.

                              Vadinasi, jei yra "Stop" linija, turi sustoti prieš ją, o ne prieš perėją.

                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Ypač ši problema aštri nakties metu, kada pėsčiųjų beveik nebelieka, o sankryžose šviesoforai neišjungiami ir automobiliai, net sukantys į dešinę, priversti sustoti ir laukti žalio signalo.
                              Naktį gali ir palaukti. Prioritetas skiriamas dienai - jeigu dieną lentelė su žalia rodykle kelia pavojų, ji nebus įrengta.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 22:42.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Užsidegus raudonam signalui, transporto priemonei galima kirsti perėją tik su tokiomis sąlygomis: a) yra žalia rodyklė į dešinę, b) automobilis, kertantis perėją, sankryžoje suks į dešinę, c) perėjoje nėra pėsčiųjų.
                                Ypač ši problema aštri nakties metu, kada pėsčiųjų beveik nebelieka, o sankryžose šviesoforai neišjungiami ir automobiliai, net sukantys į dešinę, priversti sustoti ir laukti žalio signalo.
                                Tai koks tikslas iš STOP linijos, jeigu ji nubrėžta kažkur, iki kur negalima privažiuoti ? Ši linija tam ir yra, kad ties ja sustotų automobiliai ir neužvažiuotų ant perėjos.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  169. Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui.
                                  Vadinasi, jei yra "Stop" linija, turi sustoti prieš ją, o ne prieš perėją.
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai koks tikslas iš STOP linijos, jeigu ji nubrėžta kažkur, iki kur negalima privažiuoti ? Ši linija tam ir yra, kad ties ja sustotų automobiliai ir neužvažiuotų ant perėjos.
                                  Visa tai vis tiek nekeičia mano pasisakymų esmės, nes jie visam tam neprieštarauja. Esmė ta, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose, kuriose yra ir pėsčiųjų perėjos, STOP linijos GALI ir nebūti. Tada automobilis, pasak KET, turėtų sustoti prieš šviesoforą, o nuo šviesoforo iki pėsčiųjų perėjos GALI būti 5-6 metrų atstumas (kaip tik patogiai išsitektų vienas lengvasis automobilis). O ant perėjos užvažiuoti GALIMA, draudžiama tik ant jos SUSTOTI.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Visa tai vis tiek nekeičia mano pasisakymų esmės, nes jie visam tam neprieštarauja.
                                    Prieštarauja.

                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Esmė ta, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose, kuriose yra ir pėsčiųjų perėjos, STOP linijos GALI ir nebūti. Tada automobilis, pasak KET, turėtų sustoti prieš šviesoforą, o nuo šviesoforo iki pėsčiųjų perėjos GALI būti 5-6 metrų atstumas (kaip tik patogiai išsitektų vienas lengvasis automobilis). O ant perėjos užvažiuoti GALIMA, draudžiama tik ant jos SUSTOTI.
                                    Negali nebūti. "Stop" liniją privaloma paženklinti prieš pėsčiųjų perėją pagal Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles. O kadangi ji gali būti nusitrynusi arba užsnigta, KET nurodo, kur tokiu atveju sustoti.

                                    Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės nurodo, kad nereguliuojama pėsčiųjų perėja ženklinama ne mažesniu nei 5 m atstumu nuo lygiagretaus kelio. T.y. tam, kad sustojęs prieš sankryžą vairuotojas nekliudytų pėstiesiems.

                                    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės nurodo, kad reguliuojama pėsčiųjų perėja turi būti įrengta kuo arčiau lygiagretaus kelio, bet ne didesniu nei 5-6 m atstumu nuo jo. Užsidegus raudonam signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš "Stop" liniją, tad jam atstumas nuo perėjos iki lygiagretaus kelio krašto neaktualus.

                                    Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles sukančiam į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle vairuotojui matomumas turi būti užtikrintas sustojus prieš "Stop" liniją (kuri ženklinama prieš perėją) - kad jam nereikėtų kirsti "Stop" linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos dėl blogo matomumo. Jei bus laikomasi šio kriterijaus, tų lentelių išvis beveik niekur nebus.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.02, 08:25.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Ne visuomet taip išeina. Pasikartosiu - kai yra blogas matomumas, tu nematysi, ar kas atvažiuoja iš kairės sankryžos pusės. Tai susiję ne tik su blogu sankryžos išplanavimu, bet ir tuo, kad antroje eismo juostoje stovi automobiliai, kuriems raudonas, ir per juos (ypač didelio gabarito) gali nematyti pėsčiųjų bei atvažiuojančių iš kairės. Tada nori nenori užvažiuoji ant perėjos...
                                      Žalia rodyklė nereiškia žalio šviesaforo, nebūtina lįsti tarp pėsčiųjų ir kitų automobilių, jei nėra galimybės. Paradoksas, bet praleidžiant pėsčiuosius per raudoną, t.y. statmenai, jie yra priekyje ir kur geriau matomi nei per žalią sukant į dešinę, nes iš nugaros gali koks nors atlėkti ir kur kas jį sunkiau pamatyti. Jau nekalbant apie situacijas, kuomet viduryje dienos ar vėlai vakare nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek reikia ilgai stovėti be reikalo, deginti kurą ir laiką.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Žalia rodyklė nereiškia žalio šviesaforo, nebūtina lįsti tarp pėsčiųjų ir kitų automobilių, jei nėra galimybės. Paradoksas, bet praleidžiant pėsčiuosius per raudoną, t.y. statmenai, jie yra priekyje ir kur geriau matomi nei per žalią sukant į dešinę, nes iš nugaros gali koks nors atlėkti ir kur kas jį sunkiau pamatyti.
                                        Nesutinku, kad bus geriau matomi. Kaip minėjau, juos dažnai užstoja antroje juostoje stovintys automobiliai. Be to, padidėja konflikto tikimybė, kai tu artėji prie skersinės perėjos, matydamas, kad pėstysis dar neįėjęs į perėją, bet tau privažiavus jam užsidega žalias, ir jis žengia į perėją... O dešinėje sankryžos pusėje pėstiesiems žalias signalas uždegamas 1-2 s anksčiau, ir jei nėra lentelės, tu, užsidegus tavo žaliam, privažiavęs dešinėje esančią perėją jau matai per perėją einančius pėsčiuosius. Dvi skirtingos situacijos ir skirtingas eismo saugumas.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Jau nekalbant apie situacijas, kuomet viduryje dienos ar vėlai vakare nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek reikia ilgai stovėti be reikalo, deginti kurą ir laiką.
                                        Lentelė pavojingesnė dieną, aišku, dėl to nukenčia eismas naktį. Bet kol kas nėra lentelės, kuri įsijungtų tik naktį.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Nesutinku, kad bus geriau matomi. Kaip minėjau, juos dažnai užstoja antroje juostoje stovintys automobiliai. Be to, padidėja konflikto tikimybė, kai tu artėji prie skersinės perėjos, matydamas, kad pėstysis dar neįėjęs į perėją, bet tau privažiavus jam užsidega žalias, ir jis žengia į perėją... O dešinėje sankryžos pusėje pėstiesiems žalias signalas uždegamas 1-2 s anksčiau, ir jei nėra lentelės, tu, užsidegus tavo žaliam, privažiavęs dešinėje esančią perėją jau matai per perėją einančius pėsčiuosius. Dvi skirtingos situacijos ir skirtingas eismo saugumas.
                                          Aš kalbau apie tokį atvejį, kai niekas neužstoja, tik eina pėstieji. Ir juos daug paprasčiau praleisti kai jie eina priešais automobilį, o ne iš už nugaros kaip sukant į dešinę. Visur apsaugoti posūkius ne tik į kairę, bet ir į dešinę, manau irgi nelabai realu ir praktiška. Jeigu blogas matomumas, tai ir greitis turi būti atitinkamas, reikia sustoti ir pradėti judėtai lėtai pirma pavara išlendant iš už kitų automobilių.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X