Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

    O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?

    Comment



      Po tokių svarstymų, kaip nurodoma TKA svetainėje, jau priimti sprendimai visoje Lietuvoje grąžinti 193 rodykles. Iš jų Vilniuje – 31. Palyginimui, Klaipėdoje – 35, Kaune – tik 6.

      Comment


        Na bet tai kaip suprantu jos grąžinamos iki tol, kol susijusios sankryžos nebus atnaujintos, kada lentelės bus pakeistos atskiru signalu? Laikinas sprendimas, viskas OK.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

          O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
          Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
            Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

            https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

            O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
            Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.27, 13:54.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.
              Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma? Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma? Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti
                Čia reikėtų pasidomėti valdžios pasiskirstymais ir kas yra valstybinės institucijos.
                Šiaip savivaldybės yra kaip ir nepriklausomi valdžios organai. Vyriausybė, parlamentas ar kt., reguliuoti jas gali tik per įstatymus ir poįstatiminius aktus, kurių savivaldybės privalo laikytis. Šiaip kažkas parašyti (juo labiau kokia TKA) el. paštu laiško ir pasakyti: turite lenteles pakeisti į papildomas sekcijas - negali ir niekas neprivalo to vykdyti.
                Taigi reguliavimas taip ir vyksta, kad buvo pakeisti norminiai dokumentai uždraudžiant vienas iš eismo reguliavimo priemonių ir numatant pereinamąjį terminą, per kurį gatvių ar kelių savininkai, turi tas priemones demontuoti.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.
                  Tai Vilniaus kontekste daugmaž tai ir įvyko, gal tik ne visiem patinka tas leidžiamas signalas kartu su dešinėje leidžiamu pėstiesiems. Į buvusias vietas ir intesyvias sankryžas negrįžo su pavienėm išimtim be intesyvaus pėsčiųjų eismo. Taisyklės neleidžia.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Važiuojant Žirmūnų g. nuo centro ir sukant į kairę Minties g. (taip pat ir nuo Šiaurės miestelio važiuojant link Šilo tilto) tuo metu pėstiesiems dega draudžiamas signalas. Toje sankryžoje vienintelis atvejis, kuomet kertasi automobilių ir pėsčiųjų srautai - sukant į dešinę.

                    Tuomet reiškia, kad dviratininkas važiavo per raudoną.
                    Tikrai taip, vakar vėl triračiu moteris "poker face" važiavo per raudoną. Čia iš serijos, pamatė, kad dega žalia, bet dar 50 m, nieko tokio - pirmenybė. Šį kart gal 5-6+ automobiliai laukė, kol dama pravažiuos.

                    Comment

                    Working...
                    X