Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje rekonstravo visas šviesoforais reguliuojamas sankryžas Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse, visame koridoriuje nuo Sportininkų g. iki Jūrininkų pr. "įdiegta šiuolaikiška eismo valdymo sistema", ir tada... grąžino atgal lenteles su žaliomis rodyklėmis
    Gal kada nors ateis iš ES reikalavimas išmokt normaliai programuot šviesoforus, gal tada susigaudys.
    Šiuo metu dar tikrai negalima pasitikėti žodžiais "šiuolaikiška eismo valdymo sistema".
    Šiuolaikinė bus, kai įdėmiai reaguos į srautus, raudona ir žalia tik tada kada reikia ir ten kur reikia, jokių tuščių stovėjimų prie švieosoforų, kas panaikintų lentelių su žalia rodykle poreikį. Greičiausiai nebematysim ir mirksinčio žalio (spėju tie naujai rekonstruoti Klaipėdos šviesoforai turi visus "šiuolaikinių" Kauno šviesoforų atributus eismo valdyme, kaip gaišimas prie šviesoforo (tiek auto, tiek pėstiems), uždelsianti laukimo laikus mirksinti žalia ir pan. dalykai).
    Lentelės tiesiog komplikuotų patį eismo valdymą, o pėstiesiems ir dviračiams itin nesaugus sprendinys kaip minimum.

    Btw, nors dėl Minijos g. jei visi šviesoforai rekonstruoti, tai ok nors tiek, nes dabar nors turėtų būti aiškesnis šviesoforinis reguliavimas tiems kas važiuoja į Juodkrantę, Nidą, nes su tom kairiom sekcijom tik avarijas buvo galima sukelti, o Vakarų atvykėliams turėjo būt galvos skausmas toks reguliavimas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.01, 17:31.

    Comment


      Aš tai vis dar nesuprantu kaip neįmanoma normaliai suprogramuoti + formos sankryžos šviesoforų, daug kur sukasi tiesiog numatyti ciklai ir reagavimas į pėsčiųjų mygtukus. Univeruose sudėtingesnio programavimo mokina, o čia vos ne copy-paste galima daugeliu atveju padaryt.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Aš tai vis dar nesuprantu kaip neįmanoma normaliai suprogramuoti + formos sankryžos šviesoforų, daug kur sukasi tiesiog numatyti ciklai ir reagavimas į pėsčiųjų mygtukus. Univeruose sudėtingesnio programavimo mokina, o čia vos ne copy-paste galima daugeliu atveju padaryt.
        Kažkiek komplikuoja mirksinti žalia, jaučiu derinant šviesoforus gali pasijusti net tos kelios sekundės.
        Jaučiu reiktų kitokio požiūriu į miestų šviesoforų tinklus, nes dabar gana paprastai sureguliuoti, max žiūri ar automobilis apskritai yra juostoje, o nelabai jaučiasi, kad žiūrima kiek laiko laikyti tam tikrus signalus, pvz. gal apsimoka signalą įjungt anksčiau. Čia tiek iš pėsčiojo, tiek vairuotojo pusės.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Klaipėdoje rekonstravo visas šviesoforais reguliuojamas sankryžas Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse, visame koridoriuje nuo Sportininkų g. iki Jūrininkų pr. "įdiegta šiuolaikiška eismo valdymo sistema", ir tada... grąžino atgal lenteles su žaliomis rodyklėmis
          Vakar lenteles nuėmė

          Comment


            Majauskas žada grąžinti žalias rodykles

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Majauskas žada grąžinti žalias rodykles
              Kad jau nebelabai kur yra poreikis grąžinti, pagrindinėse sankryžose įrengtos atskiros sekcijos į dešinę.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kad jau nebelabai kur yra poreikis grąžinti, pagrindinėse sankryžose įrengtos atskiros sekcijos į dešinę.
                Agresyviausi barankos sukiojimo fanatai vis dar tebeverkia, kad žalios rodyklės panaikintos.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Vakar lenteles nuėmė
                  Klaipėdos savivaldybė "nepastebėjo", kad grąžinti lenteles į rekonstruotas sankryžas galima tik jas iš naujo suderinus su transporto kompetencijų agentūra. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:
                  772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra. <...> Jeigu sprendimas įrengti lentelę su žalia rodykle su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra buvo suderintas iki sankryžos rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto, sprendimą įrengti lentelę su žalia rodykle būtina suderinti iš naujo, norint toliau naudoti lentelę po sankryžos rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto.

                  Taip pat rekonstruotoms sankryžoms galioja daugiau reikalavimų, norint įrengti lenteles. Ypač svarbus 771.9 punktas.

                  771. Sankryžose, kurios įrengtos, rekonstruotos arba kurių kapitalinis ar paprastasis remontas atliktas po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama įrengti ir naudoti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
                  <...>
                  771.9. neįrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas.

                  Naujai rekonstruotose sankryžos paprastai jutiklinis valdymas būna, tai lentelės negalimos.

                  Comment


                    Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
                    Jaučiu daug kam čia niežti nagai lanksčiau taikyti dešinę sekciją, o ne tik pilnai apsaugotą dešinį posūkį valdyt. Galima stebėti tą pačią Lenkiją, kurioje tokia praktika galioja, nemažai žmonių Lenkija laikoma šiokiu tokiu pavyzdžiu "kaip tvarkytis".

                    Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia). Vietoje jos naujos kartos išmanus reguliavimas, suderintas tarp viso miesto sankryžų.
                    Norisi tikėtis, kad tiesiog kaip anksčiau užtekdavo labai primityvių n sekundžių degančių fazių, dabar jau turime šiokį tokį daviklinį reguliavimą, ateityje turėsime sudėtingesnes sistemas.

                    Dėl Lenkijos, pats atkreipiau dėmesį, kad su ženklinimo standartais yra didelių trūkumų, sakyčiau visumoje netgi gilesnių nei su LT ar net (kitų) posovietinių kraštų ženklinimo standartais (t.y. galimybes taikyt standartus).
                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.14, 03:01.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
                      Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".
                        Aišku, dėl induced demand visais atvejais reikės alternatyvų individualiam auto (pirmoj vietoj geresnis VT), bet bent jau galima būtų galvot apie sankryžų dizainą, pvz. patogios pėstiesiems ir dviratininkams pereiti/pervažiuoti perėjos, mažiau reikia kirsti eismo juostų nei tiesiog "dėl pralaidumo trūkumo" praplatinta sankryža.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia).
                          Atvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Atvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.
                            Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.
                              Daugmaž kaip iš vis uždrausti pėsčiomis palikti autoparkovkes miestų teritorijose ir taip pat prie asfaltuotų užmiesčio kelių (pan. kaip autostradoj draudžiama kelkraščiu vaikščiot).

                              Tada ir lentelių nereiktų, užtektų pagal nutylėjimą numatyt, kad gali drąsiai sukt į dešinę per raudoną, kaip berods JAV ir padaryta. Kaip Natkevičius prie Skvernelio svajojo, kad gal vietoj žalių rodyklių įves kokias nors raudonas rodykles, kur išimtiniu atveju, kai jau per daug žvakučių gulės prie sankryžos, gal pasisaugoti ir nevažiuoti per raudoną.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.16, 00:49.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Sakyčiau netgi gerina eismo saugą.
                                Pateik statistiką kad blogina.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Pateik statistiką kad blogina.
                                  Neįmanoma pateikti statistikos apie tai, ko nėra. Faktas: žalios rodyklės gerina eismo saugumą

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kai paklausiau, ar negalvoja keisti nuomonės dėl žalių rodyklių grąžinimo, turint omeny, kad tai objektyviai blogina eismo saugumą, ypač pėsčiųjų.
                                    Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
                                    Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                      Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
                                      Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
                                      Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.
                                        Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
                                          Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X