Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąLentelę galima įrengti net ir tada, kai yra galimybė įrengti papildomą sekciją.
POVEIKIO VERTINIMAS SANKRYŽOSE ĮRENGTOSE ARBA REKONSTRUOTOSE IKI 2020 M. SAUSIO 1 D.
4. Lentelės poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis eismo saugos ir sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijais naudojant standartinę vertinimo anketos formą (Metodikos 2 priedas). Vizualus vertinimo kriterijų taikymo algoritmas pateiktas Metodikos 1 priede.
5. Eismo saugos vertinimo kriterijų klausimai:
5.1. Ar ties žaliu šviesoforo signalu yra papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui?
5.2. Ar yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui?
5.3. Ar į dešine leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos?
5.4. Ar gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas važiavimo greitis yra didesnis už 50 km/h?
5.5. Ar į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš STOP liniją, blogai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir kliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui (matomumas vertinamas pagal STR 2.06.04:2014 79 punkto nuostatas)?
6. Sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimai:
6.1. Ar papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui galima įrengti be naujos eismo juostos?
6.2. Ar papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui lemia geresnį pralaidumą sankryžoje palyginti su situacija be papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle posūkiui į dešinę?
7. Jeigu bent į vieną eismo saugos kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo. Tada pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus įvertinama, ar būtų tikslinga įrengti šviesoforo sekciją su žalia rodykle posūkiui į dešinę (jeigu tokios sekcijos ar atskiro šviesoforo analizuojamoje sankryžoje nėra) ir teikiama su tuo susijusi rekomendacija.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNa bent Vilniuje situacija gana aiški iš savivaldybės pozicijos, jog lentelių liks nykstamai mažai ir visur kur galima įrenginės sekcijas nepriklausomai nuo to ar galima palikti lentelę ar ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).
"41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Pagal filmuką https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/ tai norisi pacituoti:
"41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
"42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi rašinėjami straipsniai (bendradarbiaujant su LAKD deja), sudarantys įspūdį, kad jau iš namų nebegalima išeiti be liemenės ir neduoktudiev klausysies muzikos eidamas perėja... tikslinė auditorija pasiekiama ir KET tuomet imamas interpretuoti pagal stipresniesiems parankesnius punktus.
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."If a lion could speak, we could not understand him.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.If a lion could speak, we could not understand him.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Skaitome KET, nes nuo +30 kmh važiuojančio bimbalistuo skiriesi tik pažeidžiamų taisyklių punktu.
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.24, 10:55.
- 4 patinka
Comment
-
O pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kaip tai įsivaizduojate fiziškai? Reiškiasi 90 proc. gatvių turėtų būti su tvoromis? Gal nereikia absurdo.
Comment
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąO pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.
2. Ar nemanote, kad pėsčiųjų saugumas pagerėtų apšvietus perėją, o ne bukai skardą pakeitus šviesoforo rodykle?
Comment
Comment