Jau pravažiavau per žalią lentelę Saltoniškių-Narbuto sankryžoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:
"Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąKai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:
"Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąKai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:
"Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.
- 1 patinka
Comment
-
Ši akcija atrakcija patapo gera iniciatyva įvertinti sankryžų saugumą ir pralaidumą.
Vilniuje jau mačiau:
Saulėtekyje VT vėl ramiai važiuoja A juosta, nebestabdydama posūkio į kairę. Spūstis link Nemenćinės plento prasklaidyta.
Į Didlaukio kiemą sukantys nebestabdo kitomis kryptimis išsukančių iš G.Vilko.
Klausimas kaip su kitu etapu. Bei savivališkais grąžinimais kituose miestuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Yra esminis skirtumas. Kai tu suki tik per žalią, yra viena. O kai suki ir per raudoną, tada atsiranda žymiai daugiau konfliktinių situacijų.
Comment
-
KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?
Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.
Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.
Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.
Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.
"Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.
Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.
Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.
Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.
"Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.
Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
Comment
-
Vilniuje dar 5 sankryžos su grąžinamomis lentelėmis, tačiau šįkart laikinai. Kaip suprantu visose iki rudens įrengs papildomas sekcijas.
S. Konarskio–V. Pietario g. (nuo Konarskio g. link G. Vilko g.);
Konstitucijos pr. ties PC Europa (iš šalutinio kelio nuo PC Europa);
Kareivių–Verkių g. (nuo Verkių g. autobusų parko link Kareivių g.);
Savanorių pr.–Žemaitės g. (nuo Savanorių pr. link Žemaitės g.);
Kalvarijų–Žalgirio g. (nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. ir G. Vilko g.)
Paskutinioji grąžinama į itin judrią pėsčiųjų perėją, taćiau negaliu paneigti, kad ten automobiliai stovėjo išsirikiavę dienos metu. Rekomenduoju saugotis važiuojant Žalgirio g. nuo Antakalnio pusės. Buvo labai pavojinga vieta ir tokia liks iki pat rudens.
Laikinas ate žaliosiosioms bangoms važiuojant pirma juosta. Sveiki antrosios juostos ereliai, grįžtame stabdyti eismą jums.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Vienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).
Eiguliuose partrenktas per perėją ėjęs žmogus
Skaudus ketvirtadienio vakaras, pranešama, jog Ukmergės gatvės ir Šiaurės prospekto sankirtoje parblokštas žmogus.Policijos departamento duomenimis įvykis įregistruotas 18.27 val., pranešama, jog automobilis „Toyota“ kliudė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą.
Greitosios medicinos budėtoja patvirtino apie Šiaurės prospekte įvykusią nelaimę. Pranešama, jog dėl šono skausmų sužeistas vyras nuvežtas į Kauno klinikas.
Foto dieną:
Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.22, 20:37.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPo to kai per televiziją ištransliavo, kad lentelių nukabinimas saugumo nepridėjo? Baikit. Tylės, kaip apie Černobylį. Geriau dar kartą pakartos, kad jie dabar atkreipė dėmesį į nedrausmingus pėsčiuosius ir dar ką nors apie atšvaitus...
- 2 patinka
Comment
-
Kai dalyvavau Eismo saugumo komisijos posėdyje, kuriame buvo svarstomas sąrašas, susidarė įspūdis, kad lentelių labai nori buvęs Transporto skyriaus vadovas, dabartinis administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. To paties posėdžio metu jis teigė, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su papildoma sekcija yra pilnas pirmumas prieš apsisukančius iš dešinės sankryžos pusės pagal šviesoforo į kairę žalią signalą. Ponui reikėtų pirmiausiai KET išmanyti. Aišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.
Comment
-
Panaikinti rodykles Vilniuje buvo paskubėta, tačiau grąžinti rodykles ar įrengti sekcijas dešinėn neskubama.
Ypač absurdiškai atrodo "T" formos sankryžos, kur yra apsaugoti posūkiai ir įrengtos sekcijos kairėn. Tačiau kol iš priešingos pusės sukama į kairę, nėra galima pasukti dešinėn, kol nėra pėsčiųjų.
Apkasų - Kalvarijų g. sankryžoje visą laiką buvo žalia rodyklė.
https://www.google.com/maps/@54.7085...7i13312!8i6656
Anksčiau dėl pėsčiųjų eismo nebuvo anksčiau įmanoma pasukti kairės nuo Šiaurės miestelio link centro, net kai iš Apkasų gatvės buvo dvi juostos sukimui į kairę.
Apie 2016-2018 m. praplatinta Kalvarijų gatvė tarp P. Lukšio ir Apkasų gatvių.
Po rekonstrukcijos:
- Pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę perkelta į šiaurinę (nuo Apkasų gatvės - dešinę) sankryžos pusę. Iš Kalvarijų gatvės kairėn į Apkasų gatvę įrengta sekcija, o Apkasų gatvėje ir buvo lentelė palikta žalia rodyklę .
- Apkasų gatvėje kairė juosta liko sukimui į kairę, o dešinė - tik sukimui į dešinę.
Palengvėjo posūkis iš Apkasų g. į kairę link centro, nes neliko pėsčiųjų perėjos.
Kol Apkasų gatvėje buvo žalia rodyklė, buvo nesunku pasukti į dešinę (išskyrus vakarinio piko laiką). Kai Apkasų gatvėje užsidegdavo žalia, pėstieji ramiai pereidavo gatvę, nes dauguma vairuotojų jau būdavo pasukę.
Nuo 2020 m. nėra sekcijos ar lentelės iš Apkasų gatvės dešinėn. Kai iš Kalvarijų sukama kairėn į Apkasų gatvę, sukantiems į dešinę tenka stovėti, nors nėra jokių kliūčių. Kai užsidega žalias šviesoforas, į dešinę dažnai gali pasukti gali tik 3-4 mašinos, nes kertasi pėsčiųjų ir transporto srautai.
Įdomu, ar yra kokie nors sąrašai, kur numatoma įrengti sekcijas dešinėn.
Comment
-
Jeigu atskiras šviesoforas dešinėn dega vienu metu su pėsčiaisias ir jų eismas intensyvus, tai galima būtų prašyti pėsčiųjų šviesoforą užgęsinti anksčiau nei baigia degti žalias automobiliams. Kol kas sekcijos patvirtintai grįžta į 5 sankryžas, kurias išvardinau aukščiau (neva iki rudens). Iš sausio mėnesio pranešimo galima suprasti, kad jos gal atsiras ir šiose:
Sankryžos, kuriose siūloma grąžinti lenteles iki galimų infrastruktūros pakeitimų:
Nuo Žirnių g. link Liepkalnio g. ir nuo Minsko pl. link Liepkalnio g.
Nuo J. Jasinskio link V. Kudirkos g.
Nuo S. Konarskio g. link Geležinio Vilko g.
Nuo Linkmenų g. link Konstitucijos pr.
Nuo Verkių g. (nuo autobusų parko) link Kareivių g.
Nuo Žirmūnų g. (nuo Verkių g.) link Kareivių g. ir nuo Kareivių g. (nuo Verkių g.) link Žirmūnų g.
Nuo Kalvarijų g. link Konstitucijos pr. (link centro)
Nuo Lvovo g. link Konstitucijos pr. (iš šalutinio kelio nuo PC „Europa“)
Nuo Saltoniškių g. (nuo Vytauto g.) link Narbuto g. ir nuo Narbuto g. link Saltoniškių (link PC „Panorama“)
Nuo Laisvės pr. į Buivydiškių ir nuo Rygos g. į Laisvės pr.
Nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. (link Geležinio Vilko g.)
Nuo Rasų g. (nuo „Lidl“) link Drujos g. (link stoties)
Nuo Račių g. link Savanorių pr.
Nuo Savanorių per. link Žemaitės g.
Nuo Jeruzalės g. link Ateities g.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSankryža įrengta 2020 m? Jei ne, kodėl turėtų nepatvirtinti lentelės? TKA vertinimo metodikai neprieštarauja.
Comment
Comment