Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau pravažiavau per žalią lentelę Saltoniškių-Narbuto sankryžoje

    Comment


      Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

      "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

      https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/

      Comment


        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
        Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

        "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

        https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
        Bet tai kaip tada su PRALAIDUMU? Susisiekimo ministre, darykit ką nors!

        Comment


          Parašė Shernas Rodyti pranešimą
          Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

          "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

          https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
          Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.
            Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?

            Comment


              Ši akcija atrakcija patapo gera iniciatyva įvertinti sankryžų saugumą ir pralaidumą.

              Vilniuje jau mačiau:

              Saulėtekyje VT vėl ramiai važiuoja A juosta, nebestabdydama posūkio į kairę. Spūstis link Nemenćinės plento prasklaidyta.

              Į Didlaukio kiemą sukantys nebestabdo kitomis kryptimis išsukančių iš G.Vilko.

              Klausimas kaip su kitu etapu. Bei savivališkais grąžinimais kituose miestuose.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?
                Yra esminis skirtumas. Kai tu suki tik per žalią, yra viena. O kai suki ir per raudoną, tada atsiranda žymiai daugiau konfliktinių situacijų.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Yra esminis skirtumas. Kai tu suki tik per žalią, yra viena. O kai suki ir per raudoną, tada atsiranda žymiai daugiau konfliktinių situacijų.
                  Sutinku , tik noriu pastebėti kad gerų norų būtų užtekę ne tik pragarui išgrįsti bet ir 6 juostų ViaBalticą nuo Varšuvos iki Helsinkio nutiesti

                  Comment


                    KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?

                    Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.

                    Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.

                    Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.

                    Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.

                    "Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

                    Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.

                    Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.

                    Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.

                    Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.

                    "Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.

                    Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
                    https://diena.lt/naujienos/klaipeda/...akeliui-952268

                    Comment


                      Vilniuje dar 5 sankryžos su grąžinamomis lentelėmis, tačiau šįkart laikinai. Kaip suprantu visose iki rudens įrengs papildomas sekcijas.

                      S. Konarskio–V. Pietario g. (nuo Konarskio g. link G. Vilko g.);

                      Konstitucijos pr. ties PC Europa (iš šalutinio kelio nuo PC Europa);

                      Kareivių–Verkių g. (nuo Verkių g. autobusų parko link Kareivių g.);

                      Savanorių pr.–Žemaitės g. (nuo Savanorių pr. link Žemaitės g.);

                      Kalvarijų–Žalgirio g. (nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. ir G. Vilko g.)

                      Paskutinioji grąžinama į itin judrią pėsčiųjų perėją, taćiau negaliu paneigti, kad ten automobiliai stovėjo išsirikiavę dienos metu. Rekomenduoju saugotis važiuojant Žalgirio g. nuo Antakalnio pusės. Buvo labai pavojinga vieta ir tokia liks iki pat rudens.

                      Laikinas ate žaliosiosioms bangoms važiuojant pirma juosta. Sveiki antrosios juostos ereliai, grįžtame stabdyti eismą jums.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Vilniaus Ateities - Baltupio g. sankryžoj turi būti taip - papildoma užgęsta kai tik užsidega žalias, kad nebūtų be reikalo stabdomas eismas:

                        Baltupio - Ateities g. šviesoforas pakoreaguotas. Ne visai kaip video, tačiau pauzė mažesnė. Jeigu gerai įsižiūrėjau, tai užgęsta sekcija ir iškart pagrindinis raudonas kinta į žalią.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Vienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).

                          Eiguliuose partrenktas per perėją ėjęs žmogus

                          Skaudus ketvirtadienio vakaras, pranešama, jog Ukmergės gatvės ir Šiaurės prospekto sankirtoje parblokštas žmogus.Policijos departamento duomenimis įvykis įregistruotas 18.27 val., pranešama, jog automobilis „Toyota“ kliudė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą.

                          Greitosios medicinos budėtoja patvirtino apie Šiaurės prospekte įvykusią nelaimę. Pranešama, jog dėl šono skausmų sužeistas vyras nuvežtas į Kauno klinikas.

                          Click image for larger version  Name:	partrenktas-žmogus_1214x1200-1024x1012.jpg Views:	1 Size:	122,6 kB ID:	1784554
                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/

                          Foto dieną:

                          Click image for larger version  Name:	WP_20140303_001.jpg Views:	1 Size:	116,4 kB ID:	1784555
                          Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.22, 20:37.

                          Comment


                            Po to kai per televiziją ištransliavo, kad lentelių nukabinimas saugumo nepridėjo? Baikit. Tylės, kaip apie Černobylį. Geriau dar kartą pakartos, kad jie dabar atkreipė dėmesį į nedrausmingus pėsčiuosius ir dar ką nors apie atšvaitus...

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Po to kai per televiziją ištransliavo, kad lentelių nukabinimas saugumo nepridėjo? Baikit. Tylės, kaip apie Černobylį. Geriau dar kartą pakartos, kad jie dabar atkreipė dėmesį į nedrausmingus pėsčiuosius ir dar ką nors apie atšvaitus...
                              Bandysiu panaudoti visas galimybes, kad išsiaiškinčiau, kas ten įvyko.

                              Comment


                                Labai liūdna, kad Kaunas pataupė keleto šviesoforų papildomoms sekcijoms ir grąžino lenteles. Ypač Ukmergės/Šiaurės sankryžoje - čia jokių kamščių tikrai nesusidarydavo.

                                Comment


                                  Kai dalyvavau Eismo saugumo komisijos posėdyje, kuriame buvo svarstomas sąrašas, susidarė įspūdis, kad lentelių labai nori buvęs Transporto skyriaus vadovas, dabartinis administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. To paties posėdžio metu jis teigė, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su papildoma sekcija yra pilnas pirmumas prieš apsisukančius iš dešinės sankryžos pusės pagal šviesoforo į kairę žalią signalą. Ponui reikėtų pirmiausiai KET išmanyti. Aišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.

                                  Comment


                                    Panaikinti rodykles Vilniuje buvo paskubėta, tačiau grąžinti rodykles ar įrengti sekcijas dešinėn neskubama.
                                    Ypač absurdiškai atrodo "T" formos sankryžos, kur yra apsaugoti posūkiai ir įrengtos sekcijos kairėn. Tačiau kol iš priešingos pusės sukama į kairę, nėra galima pasukti dešinėn, kol nėra pėsčiųjų.

                                    Apkasų - Kalvarijų g. sankryžoje visą laiką buvo žalia rodyklė.

                                    https://www.google.com/maps/@54.7085...7i13312!8i6656

                                    Anksčiau dėl pėsčiųjų eismo nebuvo anksčiau įmanoma pasukti kairės nuo Šiaurės miestelio link centro, net kai iš Apkasų gatvės buvo dvi juostos sukimui į kairę.

                                    Apie 2016-2018 m. praplatinta Kalvarijų gatvė tarp P. Lukšio ir Apkasų gatvių.
                                    Po rekonstrukcijos:
                                    - Pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę perkelta į šiaurinę (nuo Apkasų gatvės - dešinę) sankryžos pusę. Iš Kalvarijų gatvės kairėn į Apkasų gatvę įrengta sekcija, o Apkasų gatvėje ir buvo lentelė palikta žalia rodyklę .
                                    - Apkasų gatvėje kairė juosta liko sukimui į kairę, o dešinė - tik sukimui į dešinę.
                                    Palengvėjo posūkis iš Apkasų g. į kairę link centro, nes neliko pėsčiųjų perėjos.
                                    Kol Apkasų gatvėje buvo žalia rodyklė, buvo nesunku pasukti į dešinę (išskyrus vakarinio piko laiką). Kai Apkasų gatvėje užsidegdavo žalia, pėstieji ramiai pereidavo gatvę, nes dauguma vairuotojų jau būdavo pasukę.

                                    Nuo 2020 m. nėra sekcijos ar lentelės iš Apkasų gatvės dešinėn. Kai iš Kalvarijų sukama kairėn į Apkasų gatvę, sukantiems į dešinę tenka stovėti, nors nėra jokių kliūčių. Kai užsidega žalias šviesoforas, į dešinę dažnai gali pasukti gali tik 3-4 mašinos, nes kertasi pėsčiųjų ir transporto srautai.

                                    Įdomu, ar yra kokie nors sąrašai, kur numatoma įrengti sekcijas dešinėn.

                                    Comment


                                      Jeigu atskiras šviesoforas dešinėn dega vienu metu su pėsčiaisias ir jų eismas intensyvus, tai galima būtų prašyti pėsčiųjų šviesoforą užgęsinti anksčiau nei baigia degti žalias automobiliams. Kol kas sekcijos patvirtintai grįžta į 5 sankryžas, kurias išvardinau aukščiau (neva iki rudens). Iš sausio mėnesio pranešimo galima suprasti, kad jos gal atsiras ir šiose:

                                      Sankryžos, kuriose siūloma grąžinti lenteles iki galimų infrastruktūros pakeitimų:

                                      Nuo Žirnių g. link Liepkalnio g. ir nuo Minsko pl. link Liepkalnio g.
                                      Nuo J. Jasinskio link V. Kudirkos g.
                                      Nuo S. Konarskio g. link Geležinio Vilko g.
                                      Nuo Linkmenų g. link Konstitucijos pr.
                                      Nuo Verkių g. (nuo autobusų parko) link Kareivių g.
                                      Nuo Žirmūnų g. (nuo Verkių g.) link Kareivių g. ir nuo Kareivių g. (nuo Verkių g.) link Žirmūnų g.
                                      Nuo Kalvarijų g. link Konstitucijos pr. (link centro)
                                      Nuo Lvovo g. link Konstitucijos pr. (iš šalutinio kelio nuo PC „Europa“)
                                      Nuo Saltoniškių g. (nuo Vytauto g.) link Narbuto g. ir nuo Narbuto g. link Saltoniškių (link PC „Panorama“)
                                      Nuo Laisvės pr. į Buivydiškių ir nuo Rygos g. į Laisvės pr.
                                      Nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. (link Geležinio Vilko g.)
                                      Nuo Rasų g. (nuo „Lidl“) link Drujos g. (link stoties)
                                      Nuo Račių g. link Savanorių pr.
                                      Nuo Savanorių per. link Žemaitės g.
                                      Nuo Jeruzalės g. link Ateities g.
                                      Žinoma nesakau, kad čia išbaigtas sąrašas, tačiau geriausia, ką kol kas turime.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Aišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.
                                        Sankryža įrengta 2020 m? Jei ne, kodėl turėtų nepatvirtinti lentelės? TKA vertinimo metodikai neprieštarauja.

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Sankryža įrengta 2020 m? Jei ne, kodėl turėtų nepatvirtinti lentelės? TKA vertinimo metodikai neprieštarauja.
                                          Iki 2020 m. įrengtoms sankryžoms irgi galioja kriterijai, pagal kuriuos lentelė gali būti nepatvirtinta. Pvz., yra galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X