Parašė uzdvidesimt
Rodyti pranešimą
Prieš sukant pagal žalią lentelę reikėdavo sustoti prieš šviesoforą prie stop linijos. Pagal asmeninius pastebėjimus, tą darydavo geriausiu atveju kokia 1/3 visų vairuotojų, o realiai turbūt dar mažiau.
Taigi jeigu yra tokia "išimtinė taisyklė", kuri prie tam tikrų sąlygų leidžia pasinaudoti išimtimi, bet didžioji dauguma neįvykdo būtinų sąlygų, vadinasi taisyklė neveikia. Tokia taisyklė (išimtis) neturi teisės egzistuoti, nes yra pavojinga.
Kadangi pas mus vairuotojų parengimas yra žemo lygio, tai visiems geriau, jeigu lentelių išvis nebebūtų. Kaip pvz. tai nauja tvarka, kaip reikia važiuoti per sankyžas su papildomomis sekcijomis į dešinę, kuri įsigaliojo nuo lapkričio 1 d. Jau praėjo trys mėnesiai, bet kas antras vis vien "grybauja" ir nesugeba važiuoti nors dega žalias. O tokie, dažniausiai garsiausiai ir rėkia, kad jiems trūksta tų lentelių. Tai galimybės sklandžiau vykdyti eismą yra ir dabar, tik patys jomis nesinaudoja.
Papildant, tai problemas važiuojantys per rodykles lentelėse keldavo ne tik pėstiesiems, o tuo pačiu iš priešpriešos atvažiuojantiems. Kaip pvz. Pilaitės pr. - Sietyno g. - Spaudos g. sankryža. Žaliai pažymetas automobilis, kuris važiuoja per leidžiamą signalą ir atlieka apsaugotą posūkį, kai tuo tarpu raudona trajektorija tuo pačiu metu pastoviai bandydavo važiuoti per lentelę ir praktiškai niekada nepraleisdavo, dėl ko raudonu X pažymėtoje vietoje kildavo avarinė situacija. Turbūt du kart iš trijų, važiuojant žalia trajektorija tekdavo "signalizuoti" sukantiems pagal lentelę, kurie bandydavo nepraleidę sutilpti į tą pačią eismo juostą.
Comment