Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
    Problema yra visuma. Žmogui partrenktam perėjoje nebus nuo to lengviau, kad vat jis netyčia užtaikė ant netikusio vairuotojo (-os), kurių turbūt yra 1/2.
    Prieš sukant pagal žalią lentelę reikėdavo sustoti prieš šviesoforą prie stop linijos. Pagal asmeninius pastebėjimus, tą darydavo geriausiu atveju kokia 1/3 visų vairuotojų, o realiai turbūt dar mažiau.
    Taigi jeigu yra tokia "išimtinė taisyklė", kuri prie tam tikrų sąlygų leidžia pasinaudoti išimtimi, bet didžioji dauguma neįvykdo būtinų sąlygų, vadinasi taisyklė neveikia. Tokia taisyklė (išimtis) neturi teisės egzistuoti, nes yra pavojinga.
    Kadangi pas mus vairuotojų parengimas yra žemo lygio, tai visiems geriau, jeigu lentelių išvis nebebūtų. Kaip pvz. tai nauja tvarka, kaip reikia važiuoti per sankyžas su papildomomis sekcijomis į dešinę, kuri įsigaliojo nuo lapkričio 1 d. Jau praėjo trys mėnesiai, bet kas antras vis vien "grybauja" ir nesugeba važiuoti nors dega žalias. O tokie, dažniausiai garsiausiai ir rėkia, kad jiems trūksta tų lentelių. Tai galimybės sklandžiau vykdyti eismą yra ir dabar, tik patys jomis nesinaudoja.

    Papildant, tai problemas važiuojantys per rodykles lentelėse keldavo ne tik pėstiesiems, o tuo pačiu iš priešpriešos atvažiuojantiems. Kaip pvz. Pilaitės pr. - Sietyno g. - Spaudos g. sankryža. Žaliai pažymetas automobilis, kuris važiuoja per leidžiamą signalą ir atlieka apsaugotą posūkį, kai tuo tarpu raudona trajektorija tuo pačiu metu pastoviai bandydavo važiuoti per lentelę ir praktiškai niekada nepraleisdavo, dėl ko raudonu X pažymėtoje vietoje kildavo avarinė situacija. Turbūt du kart iš trijų, važiuojant žalia trajektorija tekdavo "signalizuoti" sukantiems pagal lentelę, kurie bandydavo nepraleidę sutilpti į tą pačią eismo juostą.
    Paskutinis taisė sleader; 2020.02.03, 16:02.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Infrastruktūra turi būti daroma taip, kad kiek įmanoma būtų mažiau nuostolių ir dėl tokių vairuotojų (šiuo atveju - žalių rodyklių atsisakymas).
      Dėl žalių lentelių likvidavimo visose sankryžose (ir reikalavimo sustoti prie esančių privalomumo) nuostolius turi tik degalų pardavėjai ir valstybės biudžetas (nes mažėja degalų suvartojimas ir sumokami akcizai).

      Comment


        Gal atvirkščiai - didėja?

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Prieš sukant pagal žalią lentelę reikėdavo sustoti prieš šviesoforą prie stop linijos. Pagal asmeninius pastebėjimus, tą darydavo geriausiu atveju kokia 1/3 visų vairuotojų, o realiai turbūt dar mažiau.
          Taigi jeigu yra tokia "išimtinė taisyklė", kuri prie tam tikrų sąlygų leidžia pasinaudoti išimtimi, bet didžioji dauguma neįvykdo būtinų sąlygų, vadinasi taisyklė neveikia. Tokia taisyklė (išimtis) neturi teisės egzistuoti, nes yra pavojinga.
          Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.
            Tai jei visi sustoja, tai matyt ne taip jau ir skauda palaukti žalio signalo. Vilniuje išvis labai retai pamatydavau sustojantį. Taip buvo įpratę, kad net nuėmus lenteles, mačiau ne vieną važiuojant per raudoną net nesustojus. Užtat dabar smagu žiūrėti, kai degant žaliam skrituliui kai kurie nedrįsta sukti dešinėn - net kažkoks pasitenkinimas apima.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Tai jei visi sustoja, tai matyt ne taip jau ir skauda palaukti žalio signalo. Vilniuje išvis labai retai pamatydavau sustojantį. Taip buvo įpratę, kad net nuėmus lenteles, mačiau ne vieną važiuojant per raudoną net nesustojus. Užtat dabar smagu žiūrėti, kai degant žaliam skrituliui kai kurie nedrįsta sukti dešinėn - net kažkoks pasitenkinimas apima.
              Jūs tikras lietuvis, matyt, kaimyno namas dega - smagu, gražu, šilta. O dėl rodyklių problema buvo, todėl jos ir grįžo.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                .
                Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę,
                Sakykite o kiek kartu vos neužvažiavo sunaktis per žalia signala?

                Comment


                  Šiauliuose šį savaitgalį grįžo žalios rodyklės. Ar galima turėti įtarimų, kad jos grąžintos nelegaliai?
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Gal kažko nesuprantu, bet toks įspūdis, kad žalia rodyklė yra kažkoks išsigelbėjimas tragiškai kažkur skubantiems, lekiantiems, sekundes skaičiuojantiems. 90 proc. tokie lekiantys sustodavo toje pačioje sankryžoje su šviesoforu, kaip ir kiti iš paskos važiavę.
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Lenteles su žalia rodykle galima dar būtų vadinti Narkevičiaus lentelėmis, nes jei ne silpnas ministras, tai to ,,magiško poreikio" ir nebūtų buvę. Tai dėkoti reikia lenkų partijai, lenkams, gal net Dievui, kad tokį ministrą atsiuntė.

                      O dėl pamąstymo, kad ne rodyklės kaltos, bet vairuotojai kalti, tai JAV gi irgi sako, kad ne ginklai kalti, bet žmonės kalti - jie gi šaudo. Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.

                      Taip ir su ginklu - jei dauguma turės, tai tarp visų atsiradus 20 proc. pusgalvių prasidės mėsmalė. Nuo to 80 proc. netaps saugesni. Automobilį turės bet kas ir važiuos kaip jam patinka, stos ar nestos prie STOP linijos - koks skirtumas, jam gi labai reikėjo - tik prašokti. Kai tiesiog dega raudona - visi stovi. Toks kraštutinumas, arba taip, arba ne. Nes kai būna šiek tiek galima, tada tas šiek tiek tampa tiesiog galima - čia psichologija suveikia.
                      Paskutinis taisė Maduk; 2020.02.03, 20:46. Priežastis: Gramatinės klaidos

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Sakykite o kiek kartu vos neužvažiavo sunaktis per žalia signala?
                        Nė vieno.

                        Comment


                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                          O dėl pamąstymo, kad ne rodyklės kaltos, bet vairuotojai kalti, tai JAV gi irgi sako, kad ne ginklai kalti, bet žmonės kalti - jie gi šaudo. Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.
                          Forumo dalyviai šiuo požiūriu ne ką geresni, gali argumentuot kiek, nelabai įdomu, vis tiek savo iki pažaliavimo varo. Belieka sarkazmas

                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                            Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.
                            Žiūriu eiliniam chunveibinui Š.Korėjos pavyzdys su 3 muzikos grupėmis ir 7 šukuosenų stiliais ramybės neduoda.


                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Nė vieno.
                              Neitiketina, per žalia lentele kas antras vairuotojas traiško pesčiuosius, o per žalia visi pavyzdingi...

                              Comment


                                Tai juk gana logiška, nematau kuo čia stebėtis - žalia rodyklė nereiškia apsaugoto posūkio.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Tai juk gana logiška, nematau kuo čia stebėtis - žalia rodyklė nereiškia apsaugoto posūkio.
                                  Kaip ir pagrindinis žalias.

                                  Comment


                                    Manau esminis momentas yra galimybė įžengti į išilginę perėją užsidegus žaliam anksčiau nei automobiliai pradeda judėti - ko lentelė neužtikrina.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                      Kaip ir pagrindinis žalias.
                                      Trūkt už vadžių, vėl iš pradžių. Įvertinkite, prašau, vieną kartą, kurią kryptimi juda pėstieji ir transportas (įskaitant ir dviratininkus) abiem atvejais ir suprasite, kodėl žalias šviesaforo signalas yra saugesnis už kelio ženklą, tai yra "lentelę". Be to, atsiliepiant į diskusiją apie vairuotojus, tai ne kiekvienas sugeba važiuoti per raudoną, tam šiaip reikia didesnio pasiruošimo ir patyrimo, nei vienas mėnuo vairavimo "kursų".

                                      Comment


                                        Parašė Adaras Rodyti pranešimą

                                        Trūkt už vadžių, vėl iš pradžių. Įvertinkite, prašau, vieną kartą, kurią kryptimi juda pėstieji ir transportas (įskaitant ir dviratininkus) abiem atvejais ir suprasite, kodėl žalias šviesaforo signalas yra saugesnis už kelio ženklą, tai yra "lentelę". Be to, atsiliepiant į diskusiją apie vairuotojus, tai ne kiekvienas sugeba važiuoti per raudoną, tam šiaip reikia didesnio pasiruošimo ir patyrimo, nei vienas mėnuo vairavimo "kursų".
                                        Aš suprantu kad žalias šviesoforo signalas yra saugesnis už lentele. Taip pat turbut sutiksit kad apsaugotas posukis i dešine saugesnis už paprasta žalia signala? Bet kažkodėl tai visur neirengia apsaugotu posukiu. Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.

                                        Comment


                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                          Aš suprantu kad žalias šviesoforo signalas yra saugesnis už lentele. Taip pat turbut sutiksit kad apsaugotas posukis i dešine saugesnis už paprasta žalia signala? Bet kažkodėl tai visur neirengia apsaugotu posukiu. Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.
                                          Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X