Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Justiniškių - Lūžiu g. sankriža

    Click image for larger version

Name:	IMG_20200127_184831.jpg
Views:	116
Size:	324,2 kB
ID:	1778295

    Comment


      Žaliųjų rodyklių panevėžiečiams teks dar palaukti: jų grąžinimas gali užtrukti iki trijų mėnesių

      Click image for larger version

Name:	DSC_1579-2.jpg
Views:	282
Size:	82,9 kB
ID:	1779453

      Vyriausybei leidus savivaldybėms grąžinti nuo sausio pirmosios panaikintas dešiniojo posūkio rodykles, kol kas to nepadarė nė vienas didmiestis, nes centrinė valdžia įvedė papildomus saugiklius. Panevėžys vadinamųjų žalių rodyklių į sankryžas dar negrąžino.

      Sulaukė papildomų sąlygų

      Dešiniojo posūkio rodyklių grąžinti į seniau buvusias vietas negali, nes sulaukė daugiau biurokratijos iš centrinės valdžios: Susisiekimo ministerijai pavaldi Transporto kompetencijų agentūra pateikė naujų reikalavimų, kada galima grąžinti rodykles. Tais papildomais reikalavimais šalies savivaldybių atstovai nepatenkinti.

      Praėjusią savaitę pateikti papildomi reikalavimai, kuriuose nurodytas kelias kaip galima sugrąžinti žalias rodykles į buvusias vietas.

      Įsigaliojusioje žaliųjų lentelių įrengimo metodikoje nurodyta, kad jos negalės būti grąžintos, jei iš kitų pusių važiuojančiam transportui numatytas dalį laiko veikiantis atskiras kairysis šviesoforo signalas, jei sankryžoje vietoj rodyklės jau buvo įrengta nauja dešiniojo šviesoforo sekcija ar jutiklinis šviesoforų valdymas. Taip pat rodyklės negalės būti grąžintos, jei gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas didesnis nei 50 kilometrų per valandą greitis ar sukti į dešinę leidžiama iš daugiau nei vienos juostos.

      Click image for larger version

Name:	DSC_0972.jpg
Views:	240
Size:	134,7 kB
ID:	1779454

      Be to, iš savivaldybių reikalaujama pateikti šių metų eismo srautų duomenis sankryžose, kuriose norima grąžinti žaliąsias rodykles – išanalizuoti, kokiu intensyvumu juda lengvieji, sunkiasvoriai automobiliai, viešasis transportas, pėstieji ir dviratininkai.

      Vietas jau turi

      Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Darius Vadluga aiškino, kad yra 29 vietos, kur norima grąžinti rodykles.

      „Tačiau, gavus naujus papildomus nurodymus, iškart grąžinti rodyklių negalime. Teks dar aptarti papildomus reikalavimus. Be to, Transporto kompetencijų agentūrai per tris mėnesius teks pateikti eismo srautų duomenis. Kadangi sankryžų, kuriose planuojame grąžinti žaliąsias rodykles turime 29, tyrimai užtrūks. Juk teks analizuoti ne tik automobilių srautus, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus“, – aiškino D. Vadluga ir sakė, kad nuėmus rodykles avarijų nepadaugėjo, bet sankryžose susidarė spūstys.

      Click image for larger version

Name:	DSC_8865.jpg
Views:	257
Size:	130,7 kB
ID:	1779455

      Click image for larger version

Name:	DSC_8866.jpg
Views:	248
Size:	135,5 kB
ID:	1779456

      Click image for larger version

Name:	DSC_8881.jpg
Views:	246
Size:	135,7 kB
ID:	1779457

      Click image for larger version

Name:	DSC_8891.jpg
Views:	234
Size:	134,8 kB
ID:	1779458

      Tyrimai kainuos

      Pasak Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo, paskutinę sausio mėnesio dieną Savivaldybėje įvyks Eismo saugumo komisijos posėdis.

      „Posėdyje aptarsime visas žaliųjų rodyklių grąžinimo galimybes. Be to, nuspręsime, kaip atlikti analizę. Jai atlikti duotas terminas – 3 mėnesiai“, – kalbėjo D. Vadlugas ir tęsė:

      „Kiek kainuos žaliųjų rodyklių grąžinimas, pasakyti negaliu. Juolab kad daugiau gali kainuoti judėjimo srautų tyrimai. Žaliųjų rodyklių grąžinimo akcija kainuos, nes tai bus ne tik rodyklių įrengimas 29 sankryžose, bet ir kainuos srautų tyrimai.“

      Click image for larger version

Name:	DSC_1575-3.jpg
Views:	251
Size:	135,3 kB
ID:	1779459

      Click image for larger version

Name:	DSC_1587-3.jpg
Views:	264
Size:	145,9 kB
ID:	1779460

      Nuėmė metų pradžioje

      Bendrovė „Eismo valdymo sistemos“ nuo 2020 m. sausio 1 d. Panevėžio mieste demontavo prie transporto šviesoforų, ties raudonu šviesoforo signalu, pritvirtintas lenteles su žalia rodykle.

      Lentelių neliko šiose sankryžose: Smėlynės-Senamiesčio-Marijonų; J. Basanavičiaus-Vilniaus; Klaipėdos-A. Smetonos; Pušaloto-Stoties; Aukštaičių-Staniūnų; J. Basanavičiaus-Beržų; Senamiesčio-Tinklų; Smėlynės-S. Kerbedžio; Klaipėdos-Nemuno; S. Kerbedžio-Stoties; J. Biliūno-Velžio kelio-Vilniaus-Pajuosčio plento; Nemuno-Parko; Pramonės-Pušaloto; Aukštaičių-Velžio kelio; J .Basanavičiaus-Savanorių a.; Vilniaus-Ramygalos; Klaipėdos-Vakarinė; Klaipėdos-Žvaigždžių; Smėlynės-Paliūniškio; Nemuno-Molainių; Ramygalos-Beržų; J. Janonio-Pušaloto; Beržų-Staniūnų; Beržų-Velžio kelias; Klaipėdos-Tulpių-P. Eimučio; Projektuotojų-Kniaudiškių; Klaipėdos-Savitiškio.

      Click image for larger version

Name:	DSC_8883.jpg
Views:	237
Size:	133,4 kB
ID:	1779461

      Sprendimą atšaukė

      Naikinti žaliąsias rodykles Susisiekimo ministerija pasiūlė dar 2014-aisiais, remdamasi Kaune kelerius metus vykdytu tyrimu. Jis, pasak ministerijos, parodė, kad sankryžose su žaliosiomis rodyklėmis kyla daugiau avarijų, per kurias žūva ar sužalojami žmonės.

      Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė. Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

      https://jp.lt/zaliuju-rodykliu-panev...triju-menesiu/
      Attached Files

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą


        LENTELIŲ SU ŽALIA RODYKLE PRIE RAUDONO ŠVIESOFORO SIGNALO ĮRENGIMO VERTINIMO METODIKA


        I SKYRIUS
        BENDROSIOS NUOSTATOS

        1. Lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo vertinimo metodika (toliau – Metodika) nustato lentelių su žalia rodykle, įrengiamų prie raudono šviesoforo signalo (toliau – lentelė), poveikio sankryžų saugai ir pralaidumui vertinimo tvarką pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymo Nr. 3-81 „Dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių patvirtinimo“ nuostatas.
        (...)

        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bc2bea81c1194
        Ačiū už pasidalinimą informacija.
        Pagal viską tai labiau žalių lentelių NEįrengimo metodika.

        Kas galėtų paprastai ir suprantamai paaiškinti, ar pagal tą metodiką yra šansų grąžinti žalias rodykles (kol nebus sekcijų) į "T" formos sankryžas ypač kai iš priešingos pusės yra apsaugotas posūkis kairėn. (t..y., sukant dešinėje nėra pėsčiųjų.

        Pvz.,
        V.Gerulaičio-Kalvarijų. Čia turbūt kažkam užklius kad į dešinę sukama dviem juostomis.
        S.Žulausko - Ulonų. Čia nėra kur užkliūti -
        dešinėje net nėra pėsčiųjų perėjos, tik tvora pėstiesiems.

        Tokiose aiškiose vietose žalios lentelės turėjo būti grąžintos tą pačią dieną be jokių darbo grupių ir kompetentingų komisijų.

        Comment


          Utenoje minimum vienoje sankryžoje (A14 ir A6) grįžo lentelės. Spėju, nelegaliai.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Ačiū už pasidalinimą informacija.
            Pagal viską tai labiau žalių lentelių NEįrengimo metodika.

            Kas galėtų paprastai ir suprantamai paaiškinti, ar pagal tą metodiką yra šansų grąžinti žalias rodykles (kol nebus sekcijų) į "T" formos sankryžas ypač kai iš priešingos pusės yra apsaugotas posūkis kairėn. (t..y., sukant dešinėje nėra pėsčiųjų.

            Pvz.,
            V.Gerulaičio-Kalvarijų. Čia turbūt kažkam užklius kad į dešinę sukama dviem juostomis.
            S.Žulausko - Ulonų. Čia nėra kur užkliūti -
            dešinėje net nėra pėsčiųjų perėjos, tik tvora pėstiesiems.

            Tokiose aiškiose vietose žalios lentelės turėjo būti grąžintos tą pačią dieną be jokių darbo grupių ir kompetentingų komisijų.
            Be jokių darbo grupių rezultatą jau matėme iki 2020 m. sausio 1 d. Buvo sudėta bet kur.

            Kur bus galima grąžinti rodykles palaukime TKA sprendimų, tada bus aiškiau.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Be jokių darbo grupių rezultatą jau matėme iki 2020 m. sausio 1 d. Buvo sudėta bet kur.
              Užtat tas "bet kur" tikrai didini sankryžų pralaidumą be ypatingų minusų.
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Kur bus galima grąžinti rodykles palaukime TKA sprendimų, tada bus aiškiau.
              Jeigu toje TKA dirba tikri profesionalai, sprendimas gali būti vienas: "kabinkite lenteles kur norite".

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Jeigu toje TKA dirba tikri profesionalai, sprendimas gali būti vienas: "kabinkite lenteles kur norite".
                Kuo pagrįstas toks įsitikinimas? Begaline meile lentelėms? Bet kokiu atveju net jei ir leis susidėt kur nori, Vilnius jau nusprendęs, jog sugrąžins nedidelį kiekį ir su laikus išnaikins visur, o Kaune tai gal ir išvis niekur jos negrįš

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Kuo pagrįstas toks įsitikinimas?
                  Niekuo, jis dažnai nesąmones parašo.
                  Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).

                  Comment


                    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                    Žaliųjų rodyklių panevėžiečiams teks dar palaukti: jų grąžinimas gali užtrukti iki trijų mėnesių
                    Panevėžio situacija rodo, kad miestas nebuvo pasiruošęs lentelių nuėmimui.

                    Comment


                      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                      Click image for larger version

Name:	DSC_8891.jpg
Views:	234
Size:	134,8 kB
ID:	1779458
                      Galime matyti retą kelio fauną - šonu važiuojančią transporto priemonę.

                      Comment



                        Žaliosios rodyklės grįžta į Kauną, savivaldybė laukia vairuotojų nuomonės


                        Kauno savivaldybė nusprendė grąžinti dešinėn sukti leidžiančias žaliąsias rodykles į kai kurias miesto sankryžas. Jos pasirinktos įvertinus vairuotojų patiriamus nepatogumus, kuriuos sukėlė sprendimas visoje šalyje panaikinti šias rodykles.

                        Pasak savivaldybės atstovų, tai pirmasis rodyklių grąžinimo etapas, per kelias dienas rodyklės bus sumontuotos 11 sankryžų. Sulaukus gyventojų atsiliepimų, bus spendžiama ar grąžinti žaliąsias rodykles ir į kitas miesto sankryžas.

                        Žaliosios rodyklės atsiras šiose Kauno sankryžose:
                        Europos pr. – Veiverių g.
                        S. Žukausko g. ir P. Lukšio g.
                        Savanorių pr. – K. Petrausko – Utenos g.
                        Šiaurės pr. ir Ukmergės g.
                        Šv. Gertrūdos g ir Birštono g.
                        Jonavos g. ir Nuokalnės g.
                        Panerių g. ir Varnių g.
                        Karaliaus Mindaugo pr. ir Kaunakiemio g.
                        Sankryža prie „Megos“ prekybos centro
                        Pramonės pr. ir Partizanų g.
                        Raudondvario pl. ir Jovarų g.
                        https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=83434321

                        11 Kauno sankryžų, kuriose planuojama grąžinti žaliąsias rodykles

                        Praėjusios savaitės pabaigoje posėdžiavusi Kauno savivaldybės Eismo saugumo komisija aptarė sąrašą sankryžų, kuriose ketinama grąžinti dešinėn sukti leidžiančias žaliąsias rodykles. Lenteles vėl pakabinti pritarta 11 sankryžų, dviejose iš jų sprendinius komisija kiek pakoregavo. Tiesa, pačiu artimiausiu metu senųjų rodyklių dar nepamatysime, kadangi procedūras turi patvirtinti valstybinės įstaigos.

                        Dviejose sankryžose pritarė su pastabomis
                        Pirminiame sąraše, kuris sudarytas pagal Kauno vairuotojų pastebėjimus, figūravo 36 sankryžos – įvertinus dažniausius paminėjimus ir srautų intensyvumą, komisijai svarstyti pateiktas 11 sankryžų sąrašas. Eismo saugumo komisija nutarė rekomenduoti savivaldybės administracijos direktoriui įpareigoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių atstatyti papildomas lenteles šiose sankirtose:
                        – Europos pr. – Veiverių g. sankryža (2 lentelės);
                        – S. Žukausko g. – P. Lukšio g. sankryža (3 lentelės);
                        – Savanorių pr. – K. Petrausko – Utenos g. sankryža (2 lentelės);
                        – Šiaurės pr. – Ukmergės g. sankryža;
                        – Šv. Gertrūdos g. – Birštono g. sankryža (1 lentelė);
                        – Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža (2 lentelės);
                        – „Megos“ sankryža (1 lentelė);
                        – Pramonės pr. – Partizanų g. sankryža (3 lentelės);
                        – Raudondvario pl. – Jovarų g. sankryža (1 lentelė);
                        – Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža (1 lentelė);
                        – Panerių g. – Varnių g. sankryža (1 lentelė ir viešojo transporto eismo juosta).

                        Pasiūlymams dėl pastarųjų dviejų sankryžų komisija pritarė su tam tikromis korekcijomis. Jonavos g. – Nuokalnės g. susikirtime pagal pirminį siūlymą planuota grąžinti dvi lenteles, tačiau, kaip „Kas vyksta Kaune“ nurodė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, nuspręsta pakabinti vieną – nusileidus nuo Varnių tilto ir sukant dešinėn į Jonavos gatvę važiuoti A1 kelio kryptimi.

                        Panerių g. – Varnių g. siūlyta atstatyti tris lenteles, o pritarta vienos grąžinimui iš Panerių gatvės sukant į Varnių gatvę tilto kryptimi. Varnių gatvės atkarpoje nuo Linkuvos gatvės „žieduko“ iki „Panerių g.“ stotelės per šią sankryžą taip pat numatyta pirmąją juostą skirti tik viešajam transportui.

                        „Dėl to eismo dalyviams būtų saugiau išsukti iš Panerių gatvės į Varnių gatvę, nes ta juosta negalėtų naudotis kitas transportas. Šiuo metu visiems automobiliams pirmąja ir antrąja juostomis aptariamoje sankryžoje galima važiuoti tiesiai, o trečiąja – tiesiai ir sukti kairėn į Panerių gatvę“, – aiškino M. Matusevičius.

                        Jis pridūrė, kad rekonstravus minėtą sankryžą Vilijampolėje, atsiras kitokie sprendiniai, tačiau šioje vietoje apskritai nestebimos didelės spūstys.

                        Turės derinti su ministerija

                        Visgi Eismo saugumo komisijos nutarimas – tik pirmas žingsnis Kaune grąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis. Kaip pažymėjo komisijos narys, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras, lentelių reikalingumą reikia pagrįsti valstybinėms institucijoms, duomenys apie išvardytas sankryžas bus siunčiami Transporto kompetencijų agentūra, valdomai Susisiekimo ministerijos.

                        Yra ženklų, kad šio eismo reguliavimo elemento grąžinimas gali vykti lygiagrečiai su formalumų tvarkymu, tačiau kol kas sunku numatyti, kada žaliosios rodyklės sugrįš į Kauno sankryžas. Jų pakabinimas, P. Kero vertinimu, daug kainuoti miestui neturėtų.
                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...sias-rodykles/
                        Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.03, 11:53.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Niekuo, jis dažnai nesąmones parašo.
                          Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).
                          Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?

                          Comment


                            Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                            Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?
                            Degant žaliam signalui, statmenai judantiems pėstiesiems dega raudonas. Su rodykle tokia problema, kad kai statmenai judantiems pėstiesiems dega žalias, tai sukantys per rodyklę visai jų nepaiso, nes žiūri dažniausiai tik į automobilių eismą ir dar belaukdami galimybės važiuoti, dėl geresnio matomumo, sustoja ant perėjos ir blokuoja eismą joje.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Žaliosios rodyklės grįžta į Kauną, savivaldybė laukia vairuotojų nuomonės




                              https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=83434321
                              Matijošaitis liepė ar Kaune sėdintys TKA po darbo namo važiuodami srautus pamatavo bei kitus dokumentus skubos tvarka paruošė ?

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Degant žaliam signalui, statmenai judantiems pėstiesiems dega raudonas. Su rodykle tokia problema, kad kai statmenai judantiems pėstiesiems dega žalias, tai sukantys per rodyklę visai jų nepaiso, nes žiūri dažniausiai tik į automobilių eismą ir dar belaukdami galimybės važiuoti, dėl geresnio matomumo, sustoja ant perėjos ir blokuoja eismą joje.
                                Gerbiamasis, jūs tąkart sykiu su digital per gatvę ėjote?
                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).
                                Paskutinis taisė Shernas; 2020.02.03, 11:52.

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  Matijošaitis liepė ar Kaune sėdintys TKA po darbo namo važiuodami srautus pamatavo bei kitus dokumentus skubos tvarka paruošė ?
                                  Rodykles galima grąžinti informavus TKA ir laukiant sprendimo iš jų.

                                  Comment


                                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                    Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?
                                    Be abejo, nes aš ėjau per žalią, vairuotoja dar nebuvo pasukus, todėl negali būti tokio atvejo, kad jai degtų žalias šviesoforo signalas. T.y. ji bandė mane nudaužti perėjoje prieš pasukdama, o ne perėjoje, kurią ji kirstų pasukus.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Be abejo, nes aš ėjau per žalią, vairuotoja dar nebuvo pasukus, todėl negali būti tokio atvejo, kad jai degtų žalias šviesoforo signalas. T.y. ji bandė mane nudaužti perėjoje prieš pasukdama, o ne perėjoje, kurią ji kirstų pasukus.
                                      O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?

                                      Comment


                                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                        O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
                                        Problema ta, kad žalia lentelė daugumai vairuotojų buvo kaip deganti žalia sekcija, sukdavo nesustodami ir nepraleidinėdami pėsčiųjų. Todėl ir nereiktų tų lentelių grąžinti, ypač, kur daug pėsčiųjų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                                          O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
                                          Dar vienas Aleksio - VISADA bus vairuotojų, kurie kažko nežinos. Infrastruktūra turi būti daroma taip, kad kiek įmanoma būtų mažiau nuostolių ir dėl tokių vairuotojų (šiuo atveju - žalių rodyklių atsisakymas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X