Dėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Šiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.
Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.
„Susisiekimo ministerija remiasi Europos Sąjungos valstybių narių gerąja patirtimi."
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1254858
Tai vat, pačiam ir jūsų kolektyvui KTTI / TKA dėl tyrimo/studijos priekaištų kaip ir nėra, nebent kad 14-tą išvadų punktą reikėjo išdėstyti ne taip kategoriškai:
"14. Koreguojant šviesoforų fazes, ar įrengiant jų papildomas sekcijas, galima pasiekti
geresnį rezultatą, nei įrengiant lenteles su žaliomis rodyklėmis.
15. Geriausiu atveju, šviesoforų lentelės su žalia rodykle, ateityje Lietuvos gatvėse, tūrėtų
būti nebeįrenginėjamos.
"
https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf
O dėl VLN savivaldybės kaltinimų sabotažu ...
Savivaldybė, įvairių soldafonų nusivylimui nėra statutinė organizacija, kur bet koks, net ir kvailas įsakymas vykdomas nedelsiant ir bėgte.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.
Vilniaus meras minimaliomis sąnaudomis:
1. Įrodė kokie bukiai biurokratai susisiekimimo ministerijoje ir LAKD;
2. Per savaitę atšaukė nesąmoningą įstatymą, kas įprastais tempais užtruktų kokias 3 Seimo kadencijas, jei aplamai pavyktų
3. Artėjant rinkimams paš...ko politiniams oponentams.
- 2 patinka
Comment
-
Į likusius teiginius neturiu ką pasakyti. Kartais geriau patylėti, nei veltis į bereikšmes diskusijas.
O dėl Europos šalių gerosios patirties, tai yra normali praktika, kai šalys perima saugesniu eismu pasižyminčių šalių gerąją patirtį. Tai neturi nieko bendro su ES direktyvomis. O Susisiekimo paslaugos nuolat bruko į galvas kažkokias ES direktyvas.
Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.
Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 07:27.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąĮ
Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na tai nieks ir nesakė, kad sąrašas bus baigtinis ir negalės būti pildomas. Tad dar ilgam užteks darbo miestiečių labui atstatinėti vyriausybės pridarytą "žalą".
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąViename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis.
Pagrindinis mano klausimas, kodėl sekcijos neįrengiamos net jei yra atskiros juostos? Ar tai yra labai brangu vykdant viešus pirkimus (pagal analogiją su "auksiniais samčiais")?
- 2 patinka
Comment
-
Yra dar viena problema. Lietuvoje ir taip buvo nemaži skirtumai tarp šviesoforų sureguliavimo atskiruose miestuose. Dabar, vietoj to, kad visi artėtų prie bendro standarto, gavosi dar didesni skirtumai. Greitai vidutinis kaunietis atvažiavęs į Vilnių nebemokės važiuoti per šviesoforu reguliuojamą sankryžą, o vilnietis nemokės važiuoti KauneIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąViename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis. Antras dalykas, kuris sistemiškai nepatinka, tai vietinių kelio ženklų ar taisyklių įvedimas. Didžioji dalis, jei ne visa Europa yra prisijungusi prie Vienos konvencijos, bet jau dabar kur nors važiuojant reikia ieškoti ir studijuoti, kokie yra neatitikimai ar specifinės taisyklės. Jei ir tokios tendencijos toliau plėsis, tai pasieniuose vairuotojams reikės lankstinukų apie vairavimo skirtumus. Šie ženklinimo ar taisyklių interpretavimo skirtumai turi būti tik šalinami.
Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.
Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.
Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.17, 08:55.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąĮ ...
Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.
Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 10:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?
150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.
150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...
Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."
Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...
Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."
Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 11:48.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Nevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
Comment
-
Nieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
Žodis "šviesoforas" paminėtas 18 kartų, ir konkrečiau apie sekcijas ir lenteles nieko nėra:
"Šios Konvencijos Susitariančiosios Šalys, kurios nėra Kelio ženklų ir signalų konvencijos, pateiktos pasirašyti Vienoje tą pačią kaip ir ši Konvencija dieną, šalys, įsipareigoja įvykdyti šias sąlygas:
a) visi jų teritorijoje esantys kelio ženklai, šviesoforai ir kelių ženklinimas sudaro darnią sistemą ir projektuojami bei įrengiami taip, kad būtų lengvai atpažįstami;"
Vokietija ratifikavusi?
Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?
Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE
Comment
Comment