Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.

    Comment


      Šiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.

      Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Dėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.
        Ministerijos atstovas stena aptakiomis frazėmis:

        Susisiekimo ministerija remiasi Europos Sąjungos valstybių narių gerąja patirtimi."

        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1254858

        Tai vat, pačiam ir jūsų kolektyvui KTTI / TKA dėl tyrimo/studijos priekaištų kaip ir nėra, nebent kad 14-tą išvadų punktą reikėjo išdėstyti ne taip kategoriškai:

        "14. Koreguojant šviesoforų fazes, ar įrengiant jų papildomas sekcijas, galima pasiekti
        geresnį rezultatą, nei įrengiant lenteles su žaliomis rodyklėmis.
        15. Geriausiu atveju, šviesoforų lentelės su žalia rodykle, ateityje Lietuvos gatvėse, tūrėtų
        būti nebeįrenginėjamos.
        "
        https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf

        O dėl VLN savivaldybės kaltinimų sabotažu ...
        Savivaldybė, įvairių soldafonų nusivylimui nėra statutinė organizacija, kur bet koks, net ir kvailas įsakymas vykdomas nedelsiant ir bėgte.


        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Dėl 1 punkto, tai jo komanda ir melavo prisidengdama ES vardu. Ministerija niekada negrindė savo sprendimo ES. O sausį meras iškelia šią "apgavystę" į viešumą. Apskritai Vilniaus veiksmai iki naujų metų panašūs į sabotažą.
          Ups, tai kiek suprantu dėl likusių mano teiginių nesiginčijate?

          Vilniaus meras minimaliomis sąnaudomis:

          1. Įrodė kokie bukiai biurokratai susisiekimimo ministerijoje ir LAKD;
          2. Per savaitę atšaukė nesąmoningą įstatymą, kas įprastais tempais užtruktų kokias 3 Seimo kadencijas, jei aplamai pavyktų
          3. Artėjant rinkimams paš...ko politiniams oponentams.

          Comment


            Į likusius teiginius neturiu ką pasakyti. Kartais geriau patylėti, nei veltis į bereikšmes diskusijas.

            O dėl Europos šalių gerosios patirties, tai yra normali praktika, kai šalys perima saugesniu eismu pasižyminčių šalių gerąją patirtį. Tai neturi nieko bendro su ES direktyvomis. O Susisiekimo paslaugos nuolat bruko į galvas kažkokias ES direktyvas.

            Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.

            Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
            Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 07:27.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Į
              Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
              Na tai nieks ir nesakė, kad sąrašas bus baigtinis ir negalės būti pildomas. Tad dar ilgam užteks darbo miestiečių labui atstatinėti vyriausybės pridarytą "žalą".

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Na tai nieks ir nesakė, kad sąrašas bus baigtinis ir negalės būti pildomas. Tad dar ilgam užteks darbo miestiečių labui atstatinėti vyriausybės pridarytą "žalą".
                Visko gali būti. Bet sankryžos anksčiau ar vėliau bus rekonstruojamos.

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                  Viename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis.
                  ​​​​
                  Tos lentelės kaip tik racionaliau taikytinos, kur didelių kamščių nėra, o "brangias" sekcijas savivaldybė neįstengia įrengti. Pvz.: Savanorių-Vilkpėdės, Naugarduko-G.Vilties ar Metalo-Eišiškių tos lentelės niekaip neįtakojo apkrovimų išderinimo. O tokiose vietose kaip Metalo-Geologų kamščių niekada nebuvo, pėsčiųjų nedaug, o sekcijas įrengti gal iš ties neracionalu.
                  Pagrindinis mano klausimas, kodėl sekcijos neįrengiamos net jei yra atskiros juostos? Ar tai yra labai brangu vykdant viešus pirkimus (pagal analogiją su "auksiniais samčiais")?

                  Comment


                    Yra dar viena problema. Lietuvoje ir taip buvo nemaži skirtumai tarp šviesoforų sureguliavimo atskiruose miestuose. Dabar, vietoj to, kad visi artėtų prie bendro standarto, gavosi dar didesni skirtumai. Greitai vidutinis kaunietis atvažiavęs į Vilnių nebemokės važiuoti per šviesoforu reguliuojamą sankryžą, o vilnietis nemokės važiuoti Kaune
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                      Viename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis. Antras dalykas, kuris sistemiškai nepatinka, tai vietinių kelio ženklų ar taisyklių įvedimas. Didžioji dalis, jei ne visa Europa yra prisijungusi prie Vienos konvencijos, bet jau dabar kur nors važiuojant reikia ieškoti ir studijuoti, kokie yra neatitikimai ar specifinės taisyklės. Jei ir tokios tendencijos toliau plėsis, tai pasieniuose vairuotojams reikės lankstinukų apie vairavimo skirtumus. Šie ženklinimo ar taisyklių interpretavimo skirtumai turi būti tik šalinami.
                      ​​​​
                      Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
                      Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.

                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Šiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.

                      Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.
                      Tai eiliniam vairuotojui nieko nesakytų. Ir kelio ženklu ar pora žodžių lentoje prie sienos nieko neišaiškinsi. Tam reikia skaityti KET, o tuo niekas neužsiims.
                      Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.01.17, 08:55.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Į ...
                        Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.

                        Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
                        Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
                        Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva

                        Comment


                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                          Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
                          Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
                          Geriau meras su pilietine iniciatyva miestiečius kelių eismo taisyklių pamokytų. Laisvės pr. - Spaudos g. sankryža:

                          Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 10:53.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Geriau meras su pilietine iniciatyva miestiečius kelių eismo taisyklių pamokytų. Laisvės pr. - Spaudos g. sankryža:

                            Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?
                              Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.

                              150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.

                                150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
                                69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
                                Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...

                                Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "
                                Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."

                                Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
                                  Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...

                                  Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "
                                  Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."

                                  Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?
                                  Jeigu sugedo durys, tai turėtų avarinį signalą įsijungti.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
                                    Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
                                    Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.

                                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
                                    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 11:48.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Nevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:

                                      9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.

                                      Comment


                                        Nieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.

                                        Comment


                                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                          Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.

                                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
                                          Kaip ir minėta, bendros nuostatos.
                                          Žodis "šviesoforas" paminėtas 18 kartų, ir konkrečiau apie sekcijas ir lenteles nieko nėra:

                                          "Šios Konvencijos Susitariančiosios Šalys, kurios nėra Kelio ženklų ir signalų konvencijos, pateiktos pasirašyti Vienoje tą pačią kaip ir ši Konvencija dieną, šalys, įsipareigoja įvykdyti šias sąlygas:
                                          a) visi jų teritorijoje esantys kelio ženklai, šviesoforai ir kelių ženklinimas sudaro darnią sistemą ir projektuojami bei įrengiami taip, kad būtų lengvai atpažįstami;"

                                          Vokietija ratifikavusi?

                                          Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
                                          Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?

                                          Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
                                          https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE

                                          Comment

                                          Working...
                                          X