Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Čia tipo jouck'as? Kaip sankryžoje gali degti vienu metu visiems pagrindinis žalias? Be to, jei yra reguliavimas šviesoru, sankryžose nėra pagrindinio kelio.
    Nežinau - man atrodo kad dviem statmenai susikertantiems keliams vienu metu negali degti pagrindinis žalias signalas, mano supratimu tai yra turbūt pagrindinė šviesoforo funkcija - užtikrinti kad taip nebūtų. Bet tingėjau paišyt schemą, plius gal dsanto turi omeny kažką kito nei aš rašiau, arba aš aprašiau neaiškiai - visgi kartais pačiam atrodo kad mintis/kryptis sudėlioju akivaizdžiai suprantamai, bet kitam skaitančiam gali persiskaityti kitaip. Kartais ir aš kai kurių postų nesuprantu arba patingiu pasigilint.

    Comment


      Ką tik gavau foto iš Savanorių pr. - Uosio g. sankryžos Kaune. Įrengta papildoma sekcija iš Uosio g.

      Click image for larger version

Name:	IMG-955870eee2258d58b620ee960a604ab5-V.jpg
Views:	327
Size:	141,0 kB
ID:	1775207

      Papildoma sekcija bus ir iš Savanorių pr. į Uosio g.

      Comment


        Delfi. lt 2020.01.13
        Kiek kainuos lentelių sugrįžimas Vilniuje
        Panaikinus papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, ne vienoje sostinės gatvėje buvo įrengtos papildomos įsižiebiančios sekcijos, perbraižytos juostos bei pakeistas šviesoforų reguliavimas. Tokie pakeitimai miestui atsiėjo 103 tūkst. eurų, bet sugrąžinant jas išlaidauti neteks.

        "103 tūkst. eurų yra išleista per praėjusius metus. Šios lėšos buvo skirtos 19-ai sankryžų, kuriose buvo įrengtos naujos papildomos sekcijos, perprogramuoti šviesoforai, įdiegta nauja inžinerinė
        sistema ir atliktas papildomas gatvių eismo juostų ženklinimas“, – sakė vicemeras V.Mitalas
        (...)

        Vicemeras pasakojo, jog net ir grąžinant papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, pertvarkytose 19-oje sankryžų šviesoforų įrengimas nebus keičiamas, o eismo juostų ženklinimas išliks toks, koks buvo numatytas prieš Naujuosius metus.
        V. Mitalas sakė, jog iš viso sostinėje buvo 120 sankryžų su žaliomis rodyklėmis. 52-ose vietose buvo ne tik nuimtos papildomos lentelės, tačiau ir atliktas naujas šviesoforų programavimas. Anot jo, dar keliose sankryžose papildomos sekcijos atsiras greitu metu

        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83258689
        BNS 2020.01.13
        Žaliosios rodyklės į kai kurias Vilniaus sankryžas grįš jau kitą savaitę
        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83254157

        Comment


          Sąrašo dar neviešina, o jau kalba apie grąžinimą Kažką sugalvos

          Comment


            Šiandien papildomą sekciją įjungė Jotvingių - Kuršių g. sankryžoje iš Kuršių g. posūkiui į dešinę ant "Megos" viaduko:

            Click image for larger version

Name:	IMG-53b9c6383dce7aba17635ceea09d5ce2-V.jpg
Views:	315
Size:	126,4 kB
ID:	1775415

            Comment


              Savanorių pr. - Uosio g. sankryža Kaune. Vakar įjungtos papildomos sekcijos. Iš Uosio g.



              Iš Savanorių pr.

              Comment


                Grįš tik viena žalia rodyklė

                Jurbarko r. savivaldybės eismo saugumo organizavimo komisijos pirmininkas Daivaras Rybakovas tikina, kad nuėmus nuo šviesoforų žalias rodykles eismo problemų padaugėjo.

                „Galbūt sankryžoje prie „Liukso“ bėdų nelabai yra, tačiau sankryžoje prie stoties kai kuriomis kryptimis eismo spūstys tikrai padidėjo“, - sakė D. Rybakovas.

                Komisija antradienį priėmė sprendimą grąžinti vieną rodyklę. Sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui bus galima stoties sankryžoje. Vairuotojai pasinaudoti šia galimybe galės atvažiavę nuo miesto centro Dariaus ir Girėno g. ir sukdami į Vydūno g.

                „Rodyklė bus grąžinta laikinai, kol bus nupirkta ir įrengta reikiama šviesoforo sekcija“, - sakė D. Rybakovas.
                http://www.jurbarkosviesa.lt/Naujien...-zalia-rodykle

                Comment


                  Net mažesni miesteliai pradėjo įrengti papildomas sekcijas.

                  Nestabdyk gyvenimo – nestovėk degant žaliam šviesoforo signalui

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200115-003830_Chrome.jpg Views:	1 Size:	122,8 kB ID:	1775507


                  Praėjusią savaitę Telšiuose, sankryžoje prie Mažosios bažnytėlės, pradėjusi veikti papildoma šviesoforo sekcija, leidžianti degant raudonam šviesoforo signalui sukti į dešinę, sukėlė sumaištį tarp vairuotojų. Vieni telšiškiai nevažiavo per raudoną šviesoforo signalą į dešinę, nors tai ir leido daryti užsidegusi papildoma sekcija, kiti baiminosi sukti į dešinę net ir degant žaliam šviesoforo signalui, o štai treti, stovintys už eismą trikdančių vairuotojų, nepasitenkinimą išreiškė pypindami.

                  Praėjusį penktadienį Telšių apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Kelių policijos skyriaus pareigūnai surengė akciją, kurios metu dėl pasikeitusio eismo reguliavimo būdo sutrikusiems vairuotojams paaiškino, kaip reikia važiuoti per sankryžą, priminė Kelių eismo taisykles.

                  Degant žaliam signalui galima važiuoti
                  Telšių aps. VPK Kelių policijos skyriaus viršininkas Robertas Gečas „Telšių ŽINIOMS“ teigė, jog spūstys Turgaus aikštės, Luokės, Šviesos ir S. Daukanto gatvių sankryžoje praėjusią savaitę dažniausiai susidarydavo dėl to, kad dažnas vairuotojas net ir degant žaliam šviesoforo signalui be rodyklių jo fone nesuko į dešinę iš Turgaus aikštės į Luokės gatvę.
                  „Kai papildoma šviesoforo sekcija išjungta, bet dega pagrindinis žalias skritulio formos šviesoforo signalas be rodyklių su nurodytomis kryptimis, vairuotojai gali sukti į dešinę, tik jie turi praleisti pėsčiuosius“, – paaiškino R. Gečas.
                  Taigi dabar esantis eismo reguliavimo būdas minėtoje sankryžoje suteikia vairuotojams galimybę sukti į dešinę iš Turgaus aikštės į Luokės gatvę dviem atvejais: degant žaliam signalui be rodyklių su išjungta papildoma sekcija (reikia praleisti pėsčiuosius) bei degant raudonam signalui su įjungta papildoma sekcija.
                  Kelių policijos pareigūnai patarė gyventojams nemaišyti eismo reguliavimo iš Luokės gatvės parvažiuojant į Turgaus aikštę ar S. Daukanto gatvę – ten žalio šviesoforo signalo fone yra nupieštos rodyklės, kokiomis kryptimis galima važiuoti, o ant žalio šviesoforo signalo iš Turgaus aikštės pusės, kaip jau minėta, tokių rodyklių nėra.

                  Žaliųjų rodyklių netrūksta?
                  Pašnekovo teigimu, gyventojams pripratus prie naujos eismo reguliavimo tvarkos sankryžoje prie Mažosios bažnytėlės, spūsčių miesto centre turėtų būti gerokai mažiau.
                  „Šitas techninis sprendimas šioje sankryžoje yra labai geras, nes prieš tai buvusi žalia rodyklė neišspręsdavo transporto spūsties problemos miesto centre. Pralaidumas turėtų padidėti dvigubai ir spūsčių problemos centre neturėtų likti“, – kalbėjo Kelių policijos skyriaus viršininkas.
                  R. Gečas pripažino, kad nuėmus žalią rodyklę, leidusią sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, eismo pralaidumas Karaliaus Mindaugo ir Sedos gatvių sankryžoje nebėra toks, koks buvo prieš tai, tačiau, anot jo, tokios nevaldomos situacijos, kad dėl automobilių spūsčių reikėtų reguliuoti eismą ar kiltų labai didelių problemų, nėra.
                  http://tzinios.lt/nestabdyk-gyvenimo...foro-signalui/
                  Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.15, 00:45.

                  Comment


                    Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.
                      Tai toje pačioje sankryžoje yra šviesoforas su papildoma sekcija į kairę, žr. foto. Pagrindinis žalias signalas su juodomis rodyklėmis.

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Nors Telšiuose surengė tokią akciją. Per daug vilčių, kad žmonės seka KET pokyčius. Aišku, klausimas kaip paaiškino - jei būtų sankryža su rodyklėmis pagrindiniame, tai klausimas ar naujai edukuoti suprastų skirtumą. Pvz. atvažiavę į artimiausią didmiestį Klaipėdoje ar Kaune.
                        Aš lažinčiaus kad padarius apklausą kad bent 9 iš 10 didmiesčių vairuotojų nepasakytų kuo skiriasi juoda rodyklė žaliam apskritime ir žalia rodyklė juodam apskritime.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Padarė nesąmonę. Pėstieji paleidžiami kartu su srautu į dešinę (panašiai kaip buvo iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. iki korekcijos). Pravažiuoja 2-3 automobiliai, kai tik yra pėsčiųjų. O vieta pilna daugiaaukščių ofisų ir gyvenamųjų, su perspektyva smarkiai plėstis.
                          Iš Spaudos g. vietoje trijų spalvų šviesoforo posūkiui, šiandien pakabino papildomą sekciją į dešinę. Pats nevažiavau, tai nemačiau ar pagrindiniame žaliame yra rodyklės ar nėra.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Iš Spaudos g. vietoje trijų spalvų šviesoforo posūkiui, šiandien pakabino papildomą sekciją į dešinę. Pats nevažiavau, tai nemačiau ar pagrindiniame žaliame yra rodyklės ar nėra.
                            Pažanga. Šiandien esu Vilniuje, pravažiuosiu.

                            Sekcija dar neįjungta. Pagrindinis žalias bus be rodyklių, kaip jiems ir siūliau praeitą vasarą. Tik tada jie sakė, kad reikia saugoti pėsčiuosius. Jeigu būtų norėję visgi dešinįjį posūkį reguliuoti atskirai nuo pėsčiųjų, būtų įrengę trijų sekcijų šviesoforą į dešinę. Sankryža pagal naujas šviesoforų taisykles, tai čia negali būti šviesoforo su papildoma sekcija į dešinę, kurio žaliame pagrindiniame yra juodos rodyklės.

                            Click image for larger version

Name:	20200115_124431.jpg
Views:	302
Size:	123,1 kB
ID:	1775589
                            Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.15, 12:49.

                            Comment


                              Tik klausimas ką čia padės ta sekcija, jei pirma juosta galima važiuoti tiesiai ir į dešinę. Nebent iškraustys važiuoti tiesiai ir kairėn į antrą juostą, bet kaži.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Sekcija jau buvo įjungta prieš valandą, bet bestovint ir belaukiant prie sankryžos, šviesoforai buvo visai išjungti.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Pažanga. Šiandien esu Vilniuje, pravažiuosiu.

                                  Sekcija dar neįjungta. Pagrindinis žalias bus be rodyklių, kaip jiems ir siūliau praeitą vasarą. Tik tada jie sakė, kad reikia saugoti pėsčiuosius. Jeigu būtų norėję visgi dešinįjį posūkį reguliuoti atskirai nuo pėsčiųjų, būtų įrengę trijų sekcijų šviesoforą į dešinę. Sankryža pagal naujas šviesoforų taisykles, tai čia negali būti šviesoforo su papildoma sekcija į dešinę, kurio žaliame pagrindiniame yra juodos rodyklės.

                                  Click image for larger version

Name:	20200115_124431.jpg
Views:	302
Size:	123,1 kB
ID:	1775589
                                  Tai VMS jau nebeplanuoja grąžinti lentelių ir montuoja sekcijas?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Tik klausimas ką čia padės ta sekcija, jei pirma juosta galima važiuoti tiesiai ir į dešinę. Nebent iškraustys važiuoti tiesiai ir kairėn į antrą juostą, bet kaži.
                                    Tai kad ten jau labai senei padaryta kad pirma juosta tik i dešine, o antra tiesiai ir i kaire.

                                    Comment


                                      Pasirodo, didžiausios spūstys Lietuvoje yra Marijampolėje ir Mažeikiuose. Šie miestai susimontavo lenteles nelegaliai. Dabartinė šviesoforų įrengimo taisyklių redakcija draudžia įrengti lenteles.

                                      Comment


                                        Jo. Patvirtinu, Marijampolėje lentelės yra.

                                        Comment


                                          http://www.mususavaite.lt/zaliosios-rodykles-grizta/ Kol kitos savivaldybės svarsto, kada ir į kurias vietas grąžinti žaliąsias rodykles, Marijampolės savivaldybė jau tai daro – grąžina visas 27 buvusias rodykles!

                                          Radau straipsni ir apie Mažeikius.

                                          https://miestonaujienos.lt/i-mazeiki...sios-rodykles/



                                          Comment

                                          Working...
                                          X