Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nežinau, ar Kaune kokių problemų yra, bet ką vilniečiai norėtų tai tikrai žinau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pfff... Tada jau atsakingi bus ministerijoj, nes jie "leido". O Šimašius paprašė, nes nu gi reikėjo kažkam pabūti didvyriu ir išgelbėti miestą nuo kamščių. O kamščiai vėlgi atsirado, nes ten ministerijoj susigalvojo nuimti lenteles. Bet kuriuo atveju meras sausas.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Dėl žalių rodyklių grąžinimo turbūt teks organizuoti eismo saugumo vertinimą tokiose sankryžose. Sprendžiant pagal ligšiolinį vairuotojų elgesį sankryžose su žaliomis rodyklėmis, neturėtų būti sunku pririnkti filmuotos medžiagos, kaip masiškai pažeidinėjamos KET ir nesilaikoma važiavimo tvarkos.
Comment
-
Kalbėkim pastarųjų dienų įvykių kilmės retorika Šimašius pasidarė piarą, į trasą paleisdamas vicemerą. Narkevičius, norėdamas nuplauti nuodėmes, leptelėjo, kad grąžins lenteles metams. O visus laurus prieš rinkimus gavo Skvernelis, kuris lenteles grąžino neribotam laikui
Taigi į KET grįžta 76 punktas, kuris skamba vienas prie vieno kaip anksčiau.
76. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
Teisės aktų projektų sistemoje įregistruotas Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projektas:
77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle. Esamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos visos toliau nurodytos sąlygos:
77.1. ties žaliu šviesoforo signalu neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;
77.2. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;
77.3. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;
77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.
771. Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.
Taigi sprendimas įrengti lenteles turės būti pagrįstas ir suderintas su Transporto kompetencijų agentūra.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Dar pasiūlyčiau tokius punktus
77.5 Skersai prieš sankryžą eina reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuriai draudžiamo signalo metu dega žalias signalas.
77.6 Jei juostų yra dvi ir daugiau, nerengti rodyklės jei nėra numatyta atskira juosta dešiniam posūkiui, išskyrus pėsčiųjų šviesoforus.Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.08, 18:48.
Comment
-
77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle.
771. Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.
Šitie punktai gan svarbūs ir, nors pagal LR Konstituciją, mėgiama teigti, kad Savivaldybės laisvos ir nepriklausomos, tačiau dėl to, kad ten trūksta kompetencijos ir specialistų, dar papildomai ,,padės" specialistai iš kitos institucijos. Papildomas saugiklis.
Bet kas įdomiausia, kad Skvernelis (geras policininkas) ir Šimašis (geras policininkas) įvardijo bloguosius veikėjus - kažkokie buvę ministrai, specialistai vykdė neaiškius tyrimus ir priėmė netinkamus sprendimus, neva žalios rodyklės lentelės yra gėris, o tie, kas pasakė kitaip - neįrodė pakankamai.
Tai tose sankryžose, kur dabar vėl bus grąžintos tos lentelės, jų priešininkai arba net ta pati Transporto kompetencijų agentūra turi filmuoti kaip vyksta eismas ir vykdyti tuos tyrimus, jei jų vis dar trūksta. Kiek transporto priemonių vairuotojų sustoja ties STOP linija? Kiek tikrai praleidžia pėsčiųjų arba kitus eismo dalyvius?
Čia panašiai kaip kažkada biurokratai manęs klausė, kodėl tau trukdo greičio mažinimo kalnelis priešais namo langus? Tai fizikos dėsniai, mokslas (didesnis garsas, vibracija). Įrodyk. kad žemė ne plokščia ir pan. nesąmonės. Jeigu yra padidinto pavojaus šaltinis - lentelė su žalia rodykle - tai tie, kas įrengia ją turi įrodyti, kad ji nekenkia eismo saugumui. Gi Lietuvoje ir ypač Šimašiaus respublikoje viskas vyksta priešingai - čia turi įrodyti, kad važiavimas per raudoną spalvą yra nesaugus. Ar gi ne absurdas? Įrodyk, kad tai saugu, filmuok sankryžą visą mėnesį, rodyk analizę ir tuomet leisk lentelę visam laikui. Dabar gi bet kur jas kabino,nes taip pigiau, po to sako visokie Šimašiai, Skverneliai, kad lentelės ne blogai.
Paskutinis taisė Maduk; 2020.01.08, 18:52.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąLietuvoje ir ypač Šimašiaus respublikoje viskas vyksta priešingai - čia turi įrodyti, kad važiavimas per raudoną spalvą yra nesaugus. Ar gi ne absurdas? Įrodyk, kad tai saugu, filmuok sankryžą visą mėnesį, rodyk analizę ir tuomet leisk lentelę visam laikui. Dabar gi bet kur jas kabino,nes taip pigiau, po to sako visokie Šimašiai, Skverneliai, kad lentelės ne blogai.
Comment
-
77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Niujorke sukti į dešinę degant raudonai draudžiama, o visur kitu amerkiečiai nelabai ir vaikšto pėsčiomis. Jau ko ko, bet USA nereiktų rodyti kaip pavyzdžio organizuojant eismą mieste.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Čia yra visiška nesąmonė.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate
Asmeninės patirties irgi turiu, gyvenau ir dirbau USA du metus, taip pat studijuodamas gyvenau Danijoje. Tik nežinau ar verta man ja dalintis, jei ji sutampa su faktais ir tuo, ką visi ir taip žino, kurie negyvena kažkokiam burbule.
Comment
-
@dsanto
Susisekimo ministerija minėjo, kad žalios rodyklės lentelė nėra paminėta Kelio ženklų ir signalų konvencijoje (Convention on Road Signs and Signals, Vienna 1968). Ar už tai gali grėsti kokia nors teisinė atsakomybė?
4 STRAIPSNIS
susitariančiosios Šalys įsipareigoja drausti:
a) prie ženklo, jo stovo ar prie bet kokio kito eismo reguliavimo įtaiso tvirtinti ką nors, kas nesusiję su to ženklo ar įtaiso paskirtimi; tačiau jei Susitariančiosios Šalys ar jų padaliniai leidžia ne pelno organizacijoms įrengti informacinius ženklus, jos gali leisti, kad ant ženklo ar jo stovo būtų tos organizacijos emblema, kai tai netrukdo suprasti ženklą;
Originalus tekstas:
https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Vėl apie JAV. JAV 1975 m. leido sukti į dešinę degant raudonos spalvos šviesoforui. Jau buvo minėta, kad dėl naftos krizės, centrinė valdžia privertė valstijas taupyti kurą ir nestovėti prie šviesoforų vairuotojams, neeikvoti brangios importinės naftos. Apie bet kokias pėsčiojo teises, saugumą niekas ten negalvojo - svarbu taupyti naftą.
Ar Lietuvoje yra naftos krizė? Problemos su kuru? Akcentuojama priežastis, kodėl reikia tos lentelės - kamščiai.
- 1 patinka
Comment
-
Žalias lenteles grąžins ne į visas Vilniaus sankryžas – dalyje situacija liks tokia pati
Vis dėlto visuose sankryžose, kur tos lentelės buvo anksčiau, jos vėl nekabės. Kaip 15min sakė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas, šiuo metu yra preliminarus sąrašas sankryžų, kuriose tiesiog nematoma kitokių sprendimų. „Mes dabar tas sankryžas stebime ir manome, kad kitą savaitę, įvertinę ir kitos savaitės duomenis, bent jau pirmųjų poros dienų, pabaigsime sąrašą tvirtinti“, – kalbėjo vicemeras.
Savivaldybė su Susisiekimo ministerija jau yra sutarę, kad iki sausio 15 d. tas sąrašas bus suderintas.
Kiek tų sankryžų bus, kokios jos – kol kas vicemeras neatskleidžia. „Mes vertinsime kiekvieną sankryžą atskirai. Kai kuriose dar vyksta reguliavimai, kai kuriose dar pabandysime net ir papildomas sekcijas, jeigu matysime tai reikalinga įdiegti. Bet tikrai yra tokių sankryžų apie keliolika, kur žalios lentelės tikrai turėtų sugrįžti į Vilniaus miestą“, – kalbėjo V.Mitalas.Šiaulių miesto vicemeras Domas Griškevičius sako, kad eismo reguliavimas dėl žaliųjų rodyklių panaikinimo keitėsi 24-ose sankryžose, tačiau grįžti jos galėtų į maždaug penkias.
„Žaliųjų sekcijų klausimas mūsų mieste palietė 24 sankryžas, tačiau iki to laiko mes kai kuriose, kur buvo galimybės, įrengėme papildomas sekcijas, šešiose sankryžose yra fiziškai veikiančios šviesoforo sekcijos į dešinę. Šiais metais keturios sankryžos iš esmės rekonstruojamos, tai jose klausimas taps nebeaktualus“, – BNS pasakojo D.Griškevičius.
Anot jo, Šiauliuose lieka dešimt sankryžų, kuriose nuimtos papildomos rodyklės ir nepriimti kiti sprendiniai, tačiau dalyje jų problemų dėl eismo nekyla.
„Kadangi Vyriausybė grąžino (rodykles – BNS), mes sausio 16 dieną turime saugaus eismo komisijos posėdį ir svarstysime pasikeitusią situaciją. Akivaizdu, kad į kai kurias sankryžas tikrai verta grąžint, preliminariais skaičiavimais, tai būtų kokios penkios sankryžos“, – kalbėjo vicemeras.
KAUNAS SPRĘS, KURIOSE SANKRYŽOSE GRĄŽINTI ŽALIĄSIAS RODYKLES
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius BNS sakė, kad dėl rodyklių grąžinimo bus sprendžiama išanalizavus situaciją.
Anot Kauno savivaldybės atstovo, miestas ruošėsi lentelių nuėmimui: buvo perreguliuoti šviesoforų laikai, įrengtos saugumo salelės, kur įmanoma, įrengtos papildomos šviesoforų sekcijos, pakeista judėjimo tvarka. Eismo reguliavimas keitėsi 33 šviesoforinėse sankryžose, iš viso mieste buvo nuimta 113 lentelių su žaliomis rodyklėmis.
„Analizuosime situaciją, ten, kur matysime poreikį, pasinaudosime šia Vyriausybės suteikta galimybe įrengti žaliąsias rodykles“, – teigė M. Matusevičius.
UOSTAMIESTIS SVARSTYS, KURIOSE SĄNKRYŽOSE GRĄŽINTI DEŠINIOJO POSŪKIO RODYKLES
Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda BNS sakė, kad klausimą dėl dešiniojo posūkio rodyklių grąžinimo svarstys jau šį penktadienį.
„Mes svarstysime, kokiose sankryžose grąžinti senąsias rodykles, pirmas pasitarimas šiuo klausimu numatytas penktadienį. Aš manau, kad visose sankryžose tikrai negrąžinsime rodyklių, bet kai kuriose, kur techninės galimybės kitaip neleidžia pagerinti eismo, bus siūloma grąžinti senąsias lenteles“, – teigė L. Dūda.
Panevėžyje žaliąsias rodykles grąžins ne į visas sankryžas
Pasiteiravus, kiek mieste buvo dešiniojo posūkio rodyklių ir, ar visos bus grąžintos, T. Jukna informavo:
„Panevėžyje buvo 85 lentelės 28 sankryžose. Jau kitą savaitę rinksis Eismo organizavimo darbo grupė. Įvertinsime situaciją, kaip rodyklių panaikinimas pakeitė eismo pralaidumą ir saugumo situaciją. Atsižvelgiant į tai spręsime, kur lenteles grąžinti, o kur, galbūt, jos nėra aktualios.“
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimą@dsanto
Susisekimo ministerija minėjo, kad žalios rodyklės lentelė nėra paminėta Kelio ženklų ir signalų konvencijoje (Convention on Road Signs and Signals, Vienna 1968). Ar už tai gali grėsti kokia nors teisinė atsakomybė?
4 STRAIPSNIS
susitariančiosios Šalys įsipareigoja drausti:
a) prie ženklo, jo stovo ar prie bet kokio kito eismo reguliavimo įtaiso tvirtinti ką nors, kas nesusiję su to ženklo ar įtaiso paskirtimi; tačiau jei Susitariančiosios Šalys ar jų padaliniai leidžia ne pelno organizacijoms įrengti informacinius ženklus, jos gali leisti, kad ant ženklo ar jo stovo būtų tos organizacijos emblema, kai tai netrukdo suprasti ženklą;
Originalus tekstas:
https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf
Comment
Comment