Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tokio lygio kaip Vilniuje tai nėra. Tai man absurdas, kad Vilnius su savo įranga ir specialistais taip sufeilino.
    Tai gal tame ir yra problema, kad sunku prie esamos sistemos priderinti naujas sekcijas, nes reikalingi visokie nauji datčikai žalios šviesos poreikio nustatymui, nauji algoritmai ir t.t. ir pnš?

    Nors anksčiau iš jų pusės buvo teigiama kad kaip tik gerai, kad lentelių nelieka, nes jos trukdo optimaliam eismo valdymui...

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Tai gal tame ir yra problema, kad sunku prie esamos sistemos priderinti naujas sekcijas, nes reikalingi visokie nauji datčikai žalios šviesos poreikio nustatymui, nauji algoritmai ir t.t. ir pnš?

      Nors anksčiau iš jų pusės buvo teigiama kad kaip tik gerai, kad lentelių nelieka, nes jos trukdo optimaliam eismo valdymui...
      O tai Kaune prie ko derino? Juk irgi prie esamos! Vilniuje koją pakišo, kai politikai sumanė pasidaryti bonusus. Kas paneigs, kad viskas iki naujų metų buvo specialiai vilkinama?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        O tai Kaune prie ko derino? Juk irgi prie esamos! Vilniuje koją pakišo, kai politikai sumanė pasidaryti bonusus. Kas paneigs, kad viskas iki naujų metų buvo specialiai vilkinama?
        Kaune šviesoforai atsižvelgia į realius srautus realiu laiku ir parenka reikiamas fazių trukmes?
        Vilniuje kiek buvo skelbiama tai yra būtent taip, tai turiu minty kad jeigu tik primontuos sekcijas be jokių datčikų, jos veiks neefektyviai (pagal iš dešinės pusės sukančio kairėn transporto kiekį).

        Kad buvo vilkinama tai faktas. Klausimas ar specialiai ar iš neišmanumo.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

          Kiek supratau tai viena iš problematiškų vietų įvardijama ties Justiniškių žiedu važiuojant į autobusų parką yra Taikos - Lūžių ir Lūžių - Justiniškių. 15min laukė? Tai gal ant daviklio neužvažiavo kas priekyje. Kažkaip įtartinas pavyzdys, bet gal Taikos - Lūžių ir galėtų grįžt lentelė.
          Vakar nakti ejau prie mašinos, Lužiu - Justiniškiu sankriža privažiavo policijos automobilis (Lužiu g.) kol aš šildžiau ir gramdžiau mašina jie vis stovėjo prie sankryžos. Po kokiu 5 minučiu privažiavau ir aš, ir mes kartu dar pastovejom kokias dvi minutes, ir tik tada užsidegė žalia.

          Comment


            Jei tenka matyti tą vietą, tai gal žinote ar ten kamera ar tos indukcinės kilpos asfalte? Tuo pačiu ar šviežiai buvo įrengti jutikliai, ar nustojo veikti seni? Esant problemai keista, kad dar netvarkoma. Lyg ir minėjote problemą dar gruodžio 28d.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Delfi.lt 2020.01.07
              Analizė, dėl kurios kilo žaliųjų rodyklių skandalas: išvadose net nėra raginimo nuimti
              Analizę „Šviesoforų lentelių su žalia rodykle poveikis eismo dalyvių elgsenai ir saugumui“ dar 2014-ųjų balandį pristatė Kelių ir transporto tyrimo institutas (dabar – Transporto kompetencijų agentūra). Autorius nėra nurodomas.44 puslapių analizę sudaro įžanga, teorinė dalis, informacija apie tirtas sankryžas bei išvados.

              Išvadose rekomenduojama ne nuimti lenteles, o daugiau jų neįrenginėti, nors būtent pasiremiant šia analize jos ir buvo nuimtos.Išvadose taip pat priduriama, kad geresnio efekto galima pasiekti papildomomis sekcijomis ar šviesoforų reguliavimu: „Koreguojant šviesoforų fazes, ar įrengiant jų papildomas sekcijas, galima pasiekti geresnį rezultatą, nei įrengiant lenteles su žaliomis rodyklėmis“.

              Taip pat nurodoma, kad „įrengiant lenteles su žalia rodykle, pagal naująsias Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, sankryžose padėtis tūrėtų gerėti“. Kalbama apie 2012 metais priimtas taisykles, iki tol lentelių įrengimas nebuvo reguliuojamas. (...)
              Net ir prie analizuotų sankryžų nurodoma, kad nuėmus žalias lenteles reikėtų reguliuoti šviesoforus ar rengti papildomas sekcijas.
              Analizėje taip pat nenurodoma, kad būtent žalių rodyklių buvimas sukelia avarines situacijas, nors nurodoma, kiek ir kokių įvykių buvo užfiksuota tiriamuoju laikotarpiu. Nėra aišku, ar įvykiai, kurie yra nurodyti, nutiko važiuojant būtent pasiremiant žalia rodykle.
              Analizėje taip pat nėra ir palyginimo, kiek įvykių tiriamuoju laikotarpiu buvo fiksuojama tose sankryžose, kuriose nėra įrengtų žalių rodyklių.(Čia galite pamatyti visą Kelių ir transporto tyrimo instituto atliktą analizę)Įvade teigiama, kad žalios rodyklės buvo įrenginėjamos be plano.

              (Čia galite pamatyti visą Kelių ir transporto tyrimo instituto atliktą analizę)

              https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=83208837

              Comment


                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                Vakar nakti ejau prie mašinos, Lužiu - Justiniškiu sankriža privažiavo policijos automobilis (Lužiu g.) kol aš šildžiau ir gramdžiau mašina jie vis stovėjo prie sankryžos. Po kokiu 5 minučiu privažiavau ir aš, ir mes kartu dar pastovejom kokias dvi minutes, ir tik tada užsidegė žalia.
                Justiniškių - Lūžių sankryžoje turi būti sekcija. Bet jos nespėjo sumontuoti. Žalias dega 15 s! Jie net laiko nepakoregavo, kol bus sumontuota sekcija! Pirmadienį ryte jau man skundėsi vaikus vežantis draugas, kad Lūžių g. kapec.

                Man apskritai nesuvokiama, kaip galima palikti vos ne visas lenteles gruodžio 31 d. Juk nuėmus lenteles, reikia pakoreguoti laikus, galbūt net keisti fazes ir pan. O dabar šitiek sankryžų palikta likimo valiai sausio 1 d...

                Comment


                  Štai garsioji buvusio Kelių ir transporto tyrimo instituto 2014 m. atlikta analizė.

                  Šviesoforo lentelių su žalia rodykle poveikis eismo dalyvių elgsenai ir saugumui

                  Comment


                    Nesuprantu kaip tyrime yra informacija apie sužeistuosius su tikslia data ir laiku, o teigiama, kad policija tokios informacijos neturi. Išgalvoti skaičiai? Įvykiai tiesiogiai nesusieti su lentelėmis?

                    Policija tokios statistikos neturi
                    Tačiau, kaip anksčiau rašė BNS, savivaldybių atstovai pripažįsta, jog policija nėra pateikusi aiškios statistikos, kiek pėsčiųjų nukentėjo dėl taisyklės, leidusios sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui. Ne kartą ir 15min teiravosi policijos atstovų, ar yra kaupiama informacija apie eismo įvykius, nutikusius dėl papildomos žalios rodyklės, tačiau buvo atsakyta, jog tokia konkreti informacija nėra renkama. Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys BNS patvirtino, jog policija vertina tik bendrą įvykių skaičių sankryžose ir neturi informacijos, kiek pėsčiųjų nukentėjo dėl žaliųjų rodyklių.
                    15 min straipsnis
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Nesuprantu kaip tyrime yra informacija apie sužeistuosius su tikslia data ir laiku, o teigiama, kad policija tokios informacijos neturi. Išgalvoti skaičiai? Įvykiai tiesiogiai nesusieti su lentelėmis?



                      15 min straipsnis
                      Man tai šlykštu žiūrėti, kaip generalinis komisaras su pasimėgavimu pabrėžia, kad policija tokių duomenų neturi. Bet tai nereiškia, kad nėra. Ir blogai, kad policija nekaupė.

                      Šiek tiek galima rasti teismų suvestinėse:

                      https://eteismai.lt/byla/41968744363652/II-92-486/2011

                      https://eteismai.lt/byla/20499989778...6_-13-405/2015

                      https://eteismai.lt/byla/15822935187...-1796-764/2008

                      https://eteismai.lt/byla/14653414524...-1373-815/2008

                      https://eteismai.lt/byla/76745621352924/II-16-552/2008

                      https://eteismai.lt/byla/22330666040925/2K-17/2011

                      https://eteismai.lt/byla/17142970456...I-209-878/2011

                      https://eteismai.lt/byla/84768711830...-9752-873/2015

                      https://eteismai.lt/byla/25789365722...-1119-209-2010

                      Comment


                        Koks pavydėtinas operatyvumas.
                        Per 10.minučių surasti krūvą teismo bylų.

                        Comment


                          Koks dar operatyvumas? Šitą sąrašą turėjau iš anksčiau. Žiūrėkit esmę.

                          Comment


                            Prieš porą metų teigei kad neturi tokios info, o šnd jau turi? Lentelės eismo saugai nekenkia ir taškas.

                            Comment


                              Prieš mėnesį pagooglinau ir radau... Informacija vieša. Bet net policija nesugeba jos rasti.

                              Comment


                                Gyvenu Kauno pakraštyje, o darbas tokioj vietoj, kad nereikia brautis per miestą, BET teko čia pasivažinėti ir po pagrindines gatves ir tikrai, lentelių nuėmimas akivaizdžiai pablogino situaciją.
                                PVZ:
                                * Nuokalnės g. atvažiuoju ir atsiremiu į "aklųjų" sankryžą. Reikia sukti į dešinę, dega raudona. Stoviu. skaičiuoju kiek teoriškai galėjo pasukti automobilių. Mano nuomone iki 20. Realiai pravažiavo lygiai nulis. Vietoj to tiesiog visi rinkosi eilėje ir degino kurą.

                                * Šilainiai. Žemaičių pl. ir Šarkuvos g. sankryža. Priešais perėjos nėra. Dešinėj perėjoj dega raudona. Iš Šarkuvos g. pusės dega žalia. Pirma juosta Žemaičių pl. dedikuota sukti į dešinę. Dega raudona. Sukant į dešinę eismas nesikerta nei su kitais automobiliais nei su pėsčiaisiais. Kaupiasi automobilių eilė, niekas nesuka.

                                * Raudondvario pl. ties Regitra. Posūkis į Romainius/Kaniukus (į kalną). Pirma juosta praktiškai dedikuota sukimui, nes iškarto už sankryžos ji tiesiog baigiasi. Nuėmus rodyklę sekcija nebuvo pridėta. Nuo Regitros automobiliams dega žalia. Pėstiesiems dešinėj raudona, priešais perėjos išviso nėra. Šita vieta kasdien pravažiuoju apie 18:15-18:30. Visi kas važiuoja ne pirmą kartą antrą juostą čia renkasi važiavimui tiesiai, pirmą sukimui į dešinę. Jei koks nežinantis užimdavo pirmą juostą, tai susidarydavo nu max 4-6 automobilių eilė, bet daugeliu atveju eismas judėdavo be sustojimo į dešinę. Dabar gi eilė susidaro iki pat "Moki veži" šviesoforo.

                                * Raudondvario pl. atvažiavus nuo Raudondvario sankryža sukimui link Alytaus, Marijampolės. Važiuoju pro čia 8:50-9:10. Tokiu laiku pirmoje juostoje niekada nebūdavo eilės, dabar eilė susidaro, ir gan nekukli, nepaisant to, kad toje vietoje yra žalia sekcija.

                                Čia tik keletas vietų. Realiai praktiškai visur kur yra galimybė sukti dešinėn (dedikuotos tam juostos), visur pralaidumas suprastėjo, spėčiau 2/3 palyginus kiek pravažiuodavo su rodykle. (t.y. pravažiuoja 1/3 galimo pralaidumo, kai kuriais atvejais netgi mažiau).

                                Buvo čia komentarų, neva mes čia atsilikę, daugiau pasaulyje niekas tokio dalyko neturi (žalių lentelių), kaip mes čia akmens amžiuje gyvenam... šioje vietoje aš teigčiau kitaip, galbūt mes kaip tik su tomis lentelėmis buvome priekyje visų. Kaip pvz kiek aukščiau minėta JAV situacija su užrašais prie raudonos.

                                Ir dar vienas pastebėjimas. Jei šį visą lentelių nuėmimą sulygintumėm su privačiu verslu, manau, kad verslas staigiai jas sugrąžintu atgal, nes tai yra proceso (šiuo atveju, automobilių srauto) stabdymas.

                                Jei kažkas bandys replikuoti, kad pėstiesiems buvo nesaugu, aš asmeniškai nesutinku, niekad nemačiau problemos pereiti gatvę dėl papildomos lentelės. Tuo labiau įvedus reikalavimą sustoti, nesvarbu, kad daugeliu atveju niekas nestodavo, bet atidumas iš vairuotojų padidėjo ir, kaip jau kažkas minėjo, patys pėstieji neėjo per gatvę aklai, nes žinojo, kad yra sukančių grėsmė (abi pusės buvo atsargesnės), o mano minėta "Regitros" ir Šarkuvos g. sankryžų situacija tokia, kad žalia sukimui dega kartu su pėsčiųjų žalia, tad šitoj vietoj realiai saugumo prasme visiškai niekas nepakito, tik buvo sumažintas pralaidumas (tai galioja praktiškai visoms mažesnėms sankryžoms).

                                Comment


                                  Nuokalnės gatve atsiremiate į aklųjų sankryžą. Per raudoną pasuktų 20 automobilių į dešinę? Lentelės ten jau seniai nėra. O pirma juosta yra tiesiai ir į dešinę. Ten net esant lentelei posūkis į dešinę degant raudonam nevykdavo normaliai.

                                  Iš Žemaičių pl. į Šarkuvos turės atsirasti sekcija.

                                  Raudondvario pl. - Regitros sankryža laukia normalios rekonstrukcijos.

                                  Jei visą šį reikalą sulygintumėt su privačiu socialiai atsakingu verslu, sankryžos būtų normaliai rekonstruotos, užtikrinant ir pralaidumą, ir saugumą. O ne, tekšt lentelę, ir važiuokit kaip Bangladeše
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.07, 23:06.

                                  Comment


                                    Parašė dinux Rodyti pranešimą

                                    Ir dar vienas pastebėjimas. Jei šį visą lentelių nuėmimą sulygintumėm su privačiu verslu, manau, kad verslas staigiai jas sugrąžintu atgal, nes tai yra proceso (šiuo atveju, automobilių srauto) stabdymas.
                                    Nežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.

                                    Comment


                                      Ministerijos atstovas pateikė naują priežastį, kodėl žaliųjų rodyklių Lietuvoje būti nebegali

                                      – Bet Europos Sąjungos direktyvų, nurodančių keisti dabar esančią tvarką, taip pat nėra.

                                      V.Kondratovičius: Europos Sąjungos teisės aktai numato, kad yra šalių narių apsisprendimas, kaip jie reguliuoja. Šalys reguliuoja pagal tarptautines konvencijas, prie kurių yra prisijungusios. Lietuva yra prisijungusi prie Vienos konvencijos.

                                      – Ir Vienos konvencija neleidžia žalių rodyklių?

                                      V.Kondratovičius: Nėra ten tokio reguliavimo kaip žalia rodyklė. Natūralu, kaimyninės šalys – nuvažiuokite į Lenkiją, pažiūrėkite, ar rasite lentelę, kaip yra Lietuvoje.

                                      – Jeigu teisingai suprantu, tas sankryžas Vilniaus miestas ir ne tik, galbūt ir kiti, turės suderinti su Susisiekimo ministerija ir gauti pritarimą, kad ten būtų paliktos žaliosios rodyklės?

                                      V.Kondratovičius: Ne su Susisiekimo ministerija, o mūsų Transporto kompetencijos agentūra, kuri turi tinkamas įrangas, specialistus, kurie įvertins situaciją kartu su savivaldybe pažiūrės, ar atitinka.

                                      – Kiek tai užtruks?

                                      V.Kondratovičius: Jeigu mes kalbame apie 10-12, 20 sankryžų, kurias būtina spręsti šiandien arba rytoj, tai prašau, mes jau galime šiandien ar rytoj spręsti, analizuoti. Aišku, suprantu, kad tas dialogas turi būti ir negali būti tą pačią dieną visos sankryžos išspręstos ar pritarta eismo organizavimui, nes miestas pats dar nežino, kaip organizuoti arba sprendžia tas problemas. Manau maksimaliai greitai.

                                      – Kelios dienos, savaitė, mėnuo?

                                      V.Kondratovičius: Galim nors šiandien ar rytoj pradėti apie tas sankryžas diskutuoti. Miestas skiria atsakingus specialistus, kurie kontaktuoja. Iš Transporto kompetencijos agentūros specialistai jau yra informuoti, kad pasiruoštų, jie jau pasiruošę, kontaktuoja, žiūri ir sprendžia. Nėra problemų.
                                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gali-13172190/

                                      Comment


                                        Netgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais? Juk taip galima sugalvoti dar visokių nesąmonių, pavyzdžiui, žalia rodyklė į priekį, žalias kvadratas, leidžiantis važiuoti bet kur, jeigu nieko sankryžoje nesimato ir t.t. Be to, naujos technologijos, davikliai, jutikliai visokie, gali ir taip padėti vairuotojui, kad šis pajudėtų greičiau, nes sankryža tampa protinga, todėl pats kompiuteris padeda srautui, ir dar ta sankryža tampa bendro tinklo dalimi, eismo saugumo lygis kyla į viršų tobulėjant technologijom.

                                        Be to, meras Šimašius (toliau - MŠ) turėjo net 5 metus laiko pertvarkai. Ką padarė? Dabar Susisiekimo ministras politine prasme silpnas (ankstesnės istorijos), bet jeigu opozicinis MŠ dabar pradės šokdinti valdančiuosius? Iš principo MŠ turi būti pastatytas į vietą.

                                        MŠ nori įrodyti, kad lentelė gera. Nes jei ji bloga-jis pololitinis nevykėlis, 5 metus miegojęs. Situacija puikiai iliustruoja, kodėl dauguma vairuotojų turi teisinį imunitetą dėl neteisėto parkavimo, nes tai kaip ir žalios rodyklės lentelė - patogu, smagu ir pigu vairuotojui-rinkėjui. Rinkėjai turi palaikyti MŠ. Jis susitapatino su lentele, jam jos reik amžiams. 5 metai miego, pamiegoti nori dar. Ir tokiems politikams-populistams rinkėjai uždegs žalią šviesą, nes gi demokratija, šventa teisė į automobilį.

                                        Comment


                                          Parašė Gaius Marcius Rodyti pranešimą

                                          Nežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.
                                          Šiuo metu teisūs matyt esat abu. Lietuva su savo visuomenės, verslo ir valdžios institucijų (su šiokiu tokiu delay) suvokimu apie žmogaus gyvybės ir sveikatos svarbą atsidūrė pusiaukelėje tarp Centrinės Azijos/Rusijos ir civilizuotos Europos. Žalių rodyklių problema yra visai neblogas to atspindys. Dalis visuomenės sako, kad žmogaus gyvybė ir sveikata yra svarbiausia (pasisakantys už rodyklių naikinimą), kuomet oponuojanti visuomenės dalis eismo kokybės prioritetu laiko sankryžų ir gatvių pralaidumą (pasisakantys už žalių rodyklių išlaikymą). Prieš kokius 10 metų pastaroji visuomenės dalis buvo visiškai dominuojanti. Tiksliau, apie tokius dalykus, kaip saugumas, apskritai nebuvo galvojama ir turbūt net savivaldybių žmonės nesuprato, kas per daiktas tai yra. Nors situacija ir suvokimas kol kas nėra ten, kur turėtų būti (UK, Švedija), bet gerai tai, kad pradėta judėti teisinga linkme. Manyčiau prireiks ~5 metų, kad tokių "diskusijų" aukštu lygiu apskritai nebekiltų.
                                          Paskutinis taisė John; 2020.01.08, 00:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X