Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Ypač Vilniaus situacijoje kiek keista klausyti, kad jie iki 2019-11-01 KET pakeitimo, kažko negalėjo daryti, nors net ir po pakeitimo įrengiamos papildomos sekcijos su rodyklėmis pagrindiniuose signaluose. Kaip tik, tas sekcijas reikėjo įrengti iki tol, o atsiradus pakeitimams rodykles iš pagrindinių signalų panaikinti ir užtikrinti lankstesnį reguliavimą, ką būtent dabar ir leidžia taisyklės. Nes tas "mes laukėme pakeitimo, kuriuo nesinaudojame ir nieko nedarėme" skamba absurdiškai.
Vilniuje didžiausia problema, kad kažkas sugalvojo jog visi turi judėti perdėtai apsaugotai, todėl pėstiesiems judantiems lygiagrečiai ir sukantiems į dešinę prikurta atskirų fazių, dėl ko visi laukia ilgiau. Ilgiau stovi pėstieji laukdami savo "super" saugios žalios (kol realiai atsibodus laukti pusė jau pereina per draudžiamą signalą), taip pat ir automobilių pravažiuoja mažiau, o taip pat ir visi laukia ilgiau apsaugoto posūkio.
Ir dabar miesto galvos, pamačiusios, kad prisidirbo, sako "grąžinkite lenteles". Tai jeigu eismas per raudoną pagal lenteles buvo gerai, kodėl tada posūkyje iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. įrengus papildomą sekciją, į pagrindinį žalią įmontuota juoda rodyklė tiesiai ir leidžiant pėsčiuosius, nebegalima sukti į dešinę? Kažkoks visiškai nesistemingas požiūris. Iš vienos pusės daro, kad jokios transporto ir pėsčiųjų trajektorijos nesikirstų, dėl ko mažėja sankryžų pralaidumas, bet lygiagrečiai rėkia, kad reikia "grąžinti lenteles" ir tada leisti visiems sukti besikertančiomis trajektorijomis per raudoną signalą.
Comment