Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSu laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.
Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.
Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.
Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.
Suprantu, kad čia ne šviesoforinio įrengimo problema, o vairuotojų. Gal tik bereikalingai užmetu emociją ties savo pranešimais. Gali susidaryti klaidingas įspūdis, kad nesutinku su nauja šviesoforine sistema.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAtsakant, kodėl akcentuoju tą apsisukimą, tai dėl įpročių, kad apsisukantis su atskira sekcija turėjo pirmumą prieš žalią lentelę į dešinę. Dabar gi apsisukantis privalės tikslingai apsisukti į atskirą juostą, nes pirmumo nebeturi. Kaip bus realybėje - noriu pamatyti vakarinio piko metu. Tarkim jei gražiai neapsisuks ir sustos praleidinėti visus, tai liks užblokuotas posūkis į Bajorus. Vadinasi vieta, kurioje dabar formuojasi spūstys ir blokuoja vieną iš juostų važiuoti tiesiai link Molėtų plento bus dar ilgesnė. Tarkim vietoje 3-4 ciklų, teks laukti 5-6 ciklus.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSmulkesnė nei kitos sprendžiamos, bet išlikusi bėda, kai prieini/pririedi perėją ne ciklo pradžioje su 1-2s paankstinimu, o vėliau. Konkrečiu Geležinio Vilko g. atveju tai labai tikėtina, nes tokia fazė su nauju pralaidumu veikia labai ilgai.
Lyginant su lentele ir rodykle, šis scenarijus gali tapti pavojingesnis dėl nebelikusio reikalavimo sustoti. Nebent vairuotojai bus pakankamai atidūs ir suvoks, kad pėstiesiems leidžiama eiti.
Comment
-
Nežinau, bet Kaune tiek sudėjus naujas papildomas sekcijas, tiek paskutinę savaitę nuėmus lenteles, tylu. Jokių skandalų, kad užsikimšo gatvės. Aš manau, kad Kaune probleminės vietos eliminuotos įrengus papildomas sekcijas, o vienoje sankryžoje panaikinus šviesoforą dešiniajam posūkiui ir įrengus trikampę salelę.
Tiesa, pailgėjo eilė Kaunakiemio gatvėj posūkiui į Karaliaus Mindaugo pr., bet kol kas antras laukia papildomos sekcijos ir nesuka per žalią, pralaidumas neišnaudojamas ir dėl to.Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.28, 21:26.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tiek sukantis į dešinę per raudoną su lentele (pagal KET 76 p.), tiek sukantis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija (pagal KET 163 p.) turi duoti kelią apsisukančiam.
Ar yra lentelė, ar yra papildoma sekcija, degant žaliam signalui nereikia sustoti. Tai kame pavojingiau su papildoma sekcija?
Dėl sustojimo tai neįvertinau, kad ties žaliu nereikia. Liks tiek pat nesaugu, o ne labiau kaip minėjau.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Toje sankryžoje gali būti tiek 1 tiek 2 variantai (bent jau anksčiau būdavo pagal dienos laiką ir intensyvumą, tik pietinėje pusėje lentelė). Neesu tikras kaip realiai reaguos vairuotojai, o 163 juk galioja abiems 2 variante.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSu laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.
Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.
Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.
Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.
1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
2. Infrastruktura.
Del antro punkto minimaliai paaiskinsiu - jei statai zenkla 30 kelyje kur gali vaziuoti 90, niekas nevaziuos 30. Cia ne vairuotoju problema, cia infrastrukturos problema tokia pat, kaip ir problema is punkto nr 1.
Pesciuju pereja turi buti padaryta taip, kad jos fiziskai negalima butu apstatyti masinomis. Labai paprastai padaroma siaurinant vaziuojamaja dali ir pratesiant platesni saligatvi 10m pries pereja.
Ne salotiniais zenklais, ne mirksiukais, o gatviu iskreivinimu, iskiliosiomis perejomis, kryptiniu apsvietimu.
Kitas dalykas tai gatves danga, kuri siauruose rajonu keliukose turi buti ne asfaltas, o trinkeles, kuriomis butu nemalonu vaziuoti greitai. Ir t.t., yra visas mokslas apie tai ir begale pavyzdziu is neblogu rezultatu pasiekusiu saliu.
Bet pas mus niekas to nezino ir zinoti nenori. Nera jokio noro virsuje (grandineje uzsakovas - vykdytojas) kazkuo dometis, yra tik noras isisavinti biudzetus plyteliu perklojimui ir asfalto frezavimui.
Isimtis nebent kai kurie Vilniaus valdininkai. Bet kai nuvaziuoji i Kauna, supranti atsidurei Pskove.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąLietuva turi dvi problemas:
1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
2. Infrastruktura.
Liudvikas Andriulis ir išvardino šias dvi problemas kaip esmines problemas, dėl kurių sakyčiau mums atviras kelias į "elitinį/tikrų Vakarų klubą" mentaliniu (o ne deklaracijų) požiūriu vis dar užkirstas, nors turim daug dalykų, kur mes lyg ir Vakarai... Kartais girdžiu iš youtube rusų keliautojų tokią frazę apie Lietuvą (ir Latviją): "jau nebe Rusija, bet vis dar ne Europa". Su kuria ir linkstu sutikt.
Gal ir vyksta/vyks pokyčiai šiais klausimais, bet patenkinamas ar geresnis rezultatas turbūt ateis dešimtmečių bėgyje, o ne mėnesių ar kalendorinių metų.
Aš pats nenaudoju jokios man žinomos piratinės įrangos ir esu labai už infrastruktūros tobulinimą pagal geriausius pavyzdžius Tiesa, gal ir esu balta varna šiuo požiūriu. Korupcija, statuso įrodinėjimas (ir pan.) bei infrastruktūra turbūt ir bus tie dalykai už kurios Lietuvos labiausiai ir nemėgstu, kiti dalykai arba meh..., arba patinka.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.29, 00:44.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Toje sankryžoje gali būti tiek 1 tiek 2 variantai (bent jau anksčiau būdavo pagal dienos laiką ir intensyvumą, tik pietinėje pusėje lentelė). Neesu tikras kaip realiai reaguos vairuotojai, o 163 juk galioja abiems 2 variante.
Dėl sustojimo tai neįvertinau, kad ties žaliu nereikia. Liks tiek pat nesaugu, o ne labiau kaip minėjau.
Comment
-
Delfi.lt 2019.12.29
Vilniuje po Naujųjų – daugybė greičio matuoklių ir pokyčiai: prireiks kantrybės
Kiek laiko bus bandoma vairuotojų kantrybė? Metus arba pusantrų.
O klausiantiems, ką reikės daryti, jei ir sausio pirmąją prie šviesoforo pamatys lentelę su žalia rodykle, atsako – bijoti nėra ko, planuojama, kad sostinėje nė vienos lentelės neliks būtent iki sausio pirmosios.
Tiesa, A. Apanovičius neslepia, kad yra tokių vietų, kur nuėmus lenteles gali formuotis spūstys. „Tai nelėtina eismo, – teigė A. Apanovičius, tačiau pridūrė, kad gali pasitaikyti tokių sankryžų, kuriose eismas sulėtės
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=83064641
Delfi.lt 2019.12.29
Kokie pokyčiai vairuotojų laukia nuo sausio 1-osios
Kaip parodė BTA užsakymu „Spinter tyrimų“ spalį atlikta reprezentatyvi apklausa, 57 proc. vairuotojų mano, kad žalių rodyklių lentelių atsisakymas padidins spūstis, 53 proc. – jog šis sprendimas sulėtins eismą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83134181
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Chebra, nustokit visur kaltinti mentaliteta ir zmones. Visi zmones vienodi, jie labai nesunkiai persiaukleja per kelis metus, jei ne menesius. Lietuva turi dvi problemas:
1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
2. Infrastruktura.
- 1 patinka
Comment
-
Nuėmė lenteles palei Laisvės pr. keliose vietose bei Spaudos g. (į Pilaitės pr.). Pastarojoje, įrengtoje ne pagal BP iki 2015m. atsirado šviežios spūstys. Viena iš vietų, kur aukojant saugumą išjudėdavo daug auomobilių. Kitose taip pat rikiuojasi eilutės.
Turiu įtarimų, kad vietiniai greitai persiorientuos į nereguliuojamas alternatyvias jungtis. Gaila, bet vietomis pervažų saugumo sąskaita.
Comment
-
Jei daugiau niekur nepražioplinta, tai čia priešpaskutinės lentelės su žalia rodykle nuėmimas Kaune:
Dar lieka lentelė su žalia rodykle Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje, bet ji bus nuimta po pietų, kai bus pakeista programa, pagal jutiklius aktyvuojanti dešinįjį posūkį 5 s. Kitaip nuėmus lentelę iki programos pakeitimo pasukti į dešinę būtų neįmanoma.Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.30, 12:14.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei daugiau niekur nepražioplinta, tai čia priešpaskutinės lentelės su žalia rodykle nuėmimas Kaune:
Dar lieka lentelė su žalia rodykle Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje, bet ji bus nuimta po pietų, kai bus pakeista programa, pagal jutiklius aktyvuojanti dešinįjį posūkį 5 s. Kitaip nuėmus lentelę iki programos pakeitimo pasukti į dešinę būtų neįmanoma.
Jau nuimta?
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Vakar dar mačiau buvo rodyklė Sukilėlių/Tvirtovės al. atvažiavus nuo Savanorių pr. - https://goo.gl/maps/TYcDnKtctCaM3Hhr5
Jau nuimta?
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNuėmė lenteles palei Laisvės pr. keliose vietose bei Spaudos g. (į Pilaitės pr.). Pastarojoje, įrengtoje ne pagal BP iki 2015m. atsirado šviežios spūstys. Viena iš vietų, kur aukojant saugumą išjudėdavo daug auomobilių..Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Padarė nesąmonę. Pėstieji paleidžiami kartu su srautu į dešinę (panašiai kaip buvo iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. iki korekcijos). Pravažiuoja 2-3 automobiliai, kai tik yra pėsčiųjų. O vieta pilna daugiaaukščių ofisų ir gyvenamųjų, su perspektyva smarkiai plėstis.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 09:37.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPadarė nesąmonę. Pėstieji paleidžiami kartu su srautu į dešinę (panašiai kaip buvo iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. iki korekcijos). Pravažiuoja 2-3 automobiliai, kai tik yra pėsčiųjų. O vieta pilna daugiaaukščių ofisų ir gyvenamųjų, su perspektyva smarkiai plėstis.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSpaudos gatvėje pasidarė pilna šikna, eilė vos ne nuo smėlio arenos.
Comment
Comment