Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaune jau savaitę mažiausiai daug kur nebelikę. O šiandien buvau Vilniuje, tai kabo dar pilna. Gal naujų metų naktį nuims
    Turės dvi darbo dienas iki Naujų Gal užsiims

    Comment



      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Su laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.

      Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.

      Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.

      Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.

      Suprantu, kad čia ne šviesoforinio įrengimo problema, o vairuotojų. Gal tik bereikalingai užmetu emociją ties savo pranešimais. Gali susidaryti klaidingas įspūdis, kad nesutinku su nauja šviesoforine sistema.
      Be abejo, tai vairuotojų kultūros stoka. Bet jei visose reguliuojamose sankryžose įrengsim apsaugotus posūkius, tai bloga kultūra niekur nedings. Padarysim meškos paslaugą, nes vairuotojai išvis nebemokės praleisti pėsčiųjų ir dviratininkų nuvažiavę į sankryžą, kur posūkiai neapsaugoti.

      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Atsakant, kodėl akcentuoju tą apsisukimą, tai dėl įpročių, kad apsisukantis su atskira sekcija turėjo pirmumą prieš žalią lentelę į dešinę. Dabar gi apsisukantis privalės tikslingai apsisukti į atskirą juostą, nes pirmumo nebeturi. Kaip bus realybėje - noriu pamatyti vakarinio piko metu. Tarkim jei gražiai neapsisuks ir sustos praleidinėti visus, tai liks užblokuotas posūkis į Bajorus. Vadinasi vieta, kurioje dabar formuojasi spūstys ir blokuoja vieną iš juostų važiuoti tiesiai link Molėtų plento bus dar ilgesnė. Tarkim vietoje 3-4 ciklų, teks laukti 5-6 ciklus.
      Tiek sukantis į dešinę per raudoną su lentele (pagal KET 76 p.), tiek sukantis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija (pagal KET 163 p.) turi duoti kelią apsisukančiam.

      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Smulkesnė nei kitos sprendžiamos, bet išlikusi bėda, kai prieini/pririedi perėją ne ciklo pradžioje su 1-2s paankstinimu, o vėliau. Konkrečiu Geležinio Vilko g. atveju tai labai tikėtina, nes tokia fazė su nauju pralaidumu veikia labai ilgai.

      Lyginant su lentele ir rodykle, šis scenarijus gali tapti pavojingesnis dėl nebelikusio reikalavimo sustoti. Nebent vairuotojai bus pakankamai atidūs ir suvoks, kad pėstiesiems leidžiama eiti.
      Ar yra lentelė, ar yra papildoma sekcija, degant žaliam signalui nereikia sustoti. Tai kame pavojingiau su papildoma sekcija?



      Comment


        Nuimineja nuimineja ir Vilniuje lenteles, tik kad net šviesoforo cikla negali pakeist. Dabar pvz. Lužiu gatvei visi stovi nes žalias (kuris anksčiau buvo reikalingas kad tik pasukt i kaire) dega pora sekundžių ir pravažiuoja tik pora mašinu.

        Comment


          Nežinau, bet Kaune tiek sudėjus naujas papildomas sekcijas, tiek paskutinę savaitę nuėmus lenteles, tylu. Jokių skandalų, kad užsikimšo gatvės. Aš manau, kad Kaune probleminės vietos eliminuotos įrengus papildomas sekcijas, o vienoje sankryžoje panaikinus šviesoforą dešiniajam posūkiui ir įrengus trikampę salelę.

          Tiesa, pailgėjo eilė Kaunakiemio gatvėj posūkiui į Karaliaus Mindaugo pr., bet kol kas antras laukia papildomos sekcijos ir nesuka per žalią, pralaidumas neišnaudojamas ir dėl to.
          Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.28, 21:26.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Tiek sukantis į dešinę per raudoną su lentele (pagal KET 76 p.), tiek sukantis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija (pagal KET 163 p.) turi duoti kelią apsisukančiam.

            Ar yra lentelė, ar yra papildoma sekcija, degant žaliam signalui nereikia sustoti. Tai kame pavojingiau su papildoma sekcija?
            Toje sankryžoje gali būti tiek 1 tiek 2 variantai (bent jau anksčiau būdavo pagal dienos laiką ir intensyvumą, tik pietinėje pusėje lentelė). Neesu tikras kaip realiai reaguos vairuotojai, o 163 juk galioja abiems 2 variante.


            Click image for larger version

Name:	fetch?id=1762831&d=1573853928.jpg
Views:	59
Size:	94,5 kB
ID:	1772462


            Dėl sustojimo tai neįvertinau, kad ties žaliu nereikia. Liks tiek pat nesaugu, o ne labiau kaip minėjau.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              Toje sankryžoje gali būti tiek 1 tiek 2 variantai (bent jau anksčiau būdavo pagal dienos laiką ir intensyvumą, tik pietinėje pusėje lentelė). Neesu tikras kaip realiai reaguos vairuotojai, o 163 juk galioja abiems 2 variante.


              Click image for larger version

Name:	fetch?id=1762831&d=1573853928.jpg
Views:	59
Size:	94,5 kB
ID:	1772462
              Kad vairuotojai išvis neišmano KET, ką rodo nevažiavimas degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija. Tai Jūsų minimose situacijose galimos įvairios reakcijos.

              Comment


                Kaune, Mickevičiaus - Miško g. sankryžoje esant lentelei pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas užsidegdavo netgi vėliau nei transporto.



                Nuėmus lentelę, pėstiesiems užprogramuota 1 s pirmenybė.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Su laiku pastebiu vis daugiau konfliktinių zonų, vairuotojų ir pėsčiųjų neatidumo apraiškų. Pavyzdžiui netikėjau, kad vairavimas iš įpročio toks gajus, kad vairuotojai imtų ignoruoti raudoną šviesoforą. Nuėmus lenteles dažnas variantas. Suprask, kad vairuotojai taip atsipalaidavo nebaudžiami už manevrus ir indikatorių nerodymą, kad pradeda nevertinti sankryžų (anksčiau pamenu policija stabdydavo, nes neva per veidrodėlį nepažiūrėjai ir užlindai kam nors prieš nosį). Su posūkiais tai iš vis atskira tema - itin erzina kaip žmonės šį (ne)naudoja ir sukuria nenuspėjamas situacijas.

                  Prieš keletą metų pradėjau riedėti nebe vien miškais ir vietiniais keliukais, o sankryžomis ir judresnėmis miesto gatvėmis. Supratau, kad gatve važiuojant dviračiu dar ir į galvą duoti gali pagrasinti. KET interpretacijas aiškina, kas netingi. Su posūkiu aplenkia minantį koks 1 iš 80 automobilių. Pypsi, skėsčioja ir t.t. - piko metu lieka kiekvienas už save.

                  Kaip pėstysis supratau, kad pėsčiųjų perėja nereiškia, kad prieš ją bent atleis gazą, nors perėja užstatyta automobiliais ir tikrai nesimato ar ten kas eina. Žalias šviesoforas, nereiškia, kad kiti tave mato ir tikisi, kad judėsi. Naiviai mąsčiau.

                  Žinoma ir pats kaltas, nes tik išsilaikęs teises kokius 3 metus tikrai gan agresyviai vairavau. Bet su laiku ir patirtimi pradėjau taikyti pavyzdingesnę praktiką. Tačiau kiti taip 30+ metų ir draskosi nevertindami situacijų.
                  Chebra, nustokit visur kaltinti mentaliteta ir zmones. Visi zmones vienodi, jie labai nesunkiai persiaukleja per kelis metus, jei ne menesius. Lietuva turi dvi problemas:
                  1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
                  2. Infrastruktura.

                  Del antro punkto minimaliai paaiskinsiu - jei statai zenkla 30 kelyje kur gali vaziuoti 90, niekas nevaziuos 30. Cia ne vairuotoju problema, cia infrastrukturos problema tokia pat, kaip ir problema is punkto nr 1.
                  Pesciuju pereja turi buti padaryta taip, kad jos fiziskai negalima butu apstatyti masinomis. Labai paprastai padaroma siaurinant vaziuojamaja dali ir pratesiant platesni saligatvi 10m pries pereja.
                  Ne salotiniais zenklais, ne mirksiukais, o gatviu iskreivinimu, iskiliosiomis perejomis, kryptiniu apsvietimu.
                  Kitas dalykas tai gatves danga, kuri siauruose rajonu keliukose turi buti ne asfaltas, o trinkeles, kuriomis butu nemalonu vaziuoti greitai. Ir t.t., yra visas mokslas apie tai ir begale pavyzdziu is neblogu rezultatu pasiekusiu saliu.

                  Bet pas mus niekas to nezino ir zinoti nenori. Nera jokio noro virsuje (grandineje uzsakovas - vykdytojas) kazkuo dometis, yra tik noras isisavinti biudzetus plyteliu perklojimui ir asfalto frezavimui.

                  Isimtis nebent kai kurie Vilniaus valdininkai. Bet kai nuvaziuoji i Kauna, supranti atsidurei Pskove.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Lietuva turi dvi problemas:
                    1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
                    2. Infrastruktura.
                    Jeigu jau šnekam...

                    Liudvikas Andriulis ir išvardino šias dvi problemas kaip esmines problemas, dėl kurių sakyčiau mums atviras kelias į "elitinį/tikrų Vakarų klubą" mentaliniu (o ne deklaracijų) požiūriu vis dar užkirstas, nors turim daug dalykų, kur mes lyg ir Vakarai... Kartais girdžiu iš youtube rusų keliautojų tokią frazę apie Lietuvą (ir Latviją): "jau nebe Rusija, bet vis dar ne Europa". Su kuria ir linkstu sutikt.

                    Gal ir vyksta/vyks pokyčiai šiais klausimais, bet patenkinamas ar geresnis rezultatas turbūt ateis dešimtmečių bėgyje, o ne mėnesių ar kalendorinių metų.

                    Aš pats nenaudoju jokios man žinomos piratinės įrangos ir esu labai už infrastruktūros tobulinimą pagal geriausius pavyzdžius Tiesa, gal ir esu balta varna šiuo požiūriu. Korupcija, statuso įrodinėjimas (ir pan.) bei infrastruktūra turbūt ir bus tie dalykai už kurios Lietuvos labiausiai ir nemėgstu, kiti dalykai arba meh..., arba patinka.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.29, 00:44.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Toje sankryžoje gali būti tiek 1 tiek 2 variantai (bent jau anksčiau būdavo pagal dienos laiką ir intensyvumą, tik pietinėje pusėje lentelė). Neesu tikras kaip realiai reaguos vairuotojai, o 163 juk galioja abiems 2 variante.


                      Click image for larger version

Name:	fetch?id=1762831&d=1573853928.jpg
Views:	59
Size:	94,5 kB
ID:	1772462


                      Dėl sustojimo tai neįvertinau, kad ties žaliu nereikia. Liks tiek pat nesaugu, o ne labiau kaip minėjau.
                      ir aš palaikau, kad neturi būti kuriami tokie konfliktiniai taškai, arba uždrausti apsisukimą arba nedėti papildomos sekcijos sukantiems į dešinę. Juk vairuotojas važiuodamas savo juosta, nemato koks signalas dega apsisukančiam ar sukančiam kolegai ar papildoma sekcija ar pilnavertis žalias signalas.

                      Comment


                        Delfi.lt 2019.12.29
                        Vilniuje po Naujųjų – daugybė greičio matuoklių ir pokyčiai: prireiks kantrybės

                        Kiek laiko bus bandoma vairuotojų kantrybė? Metus arba pusantrų.
                        O klausiantiems, ką reikės daryti, jei ir sausio pirmąją prie šviesoforo pamatys lentelę su žalia rodykle, atsako – bijoti nėra ko, planuojama, kad sostinėje nė vienos lentelės neliks būtent iki sausio pirmosios.
                        Tiesa, A. Apanovičius neslepia, kad yra tokių vietų, kur nuėmus lenteles gali formuotis spūstys. „Tai nelėtina eismo, – teigė A. Apanovičius, tačiau pridūrė, kad gali pasitaikyti tokių sankryžų, kuriose eismas sulėtės

                        https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=83064641

                        Delfi.lt 2019.12.29
                        Kokie pokyčiai vairuotojų laukia nuo sausio 1-osios
                        Kaip parodė BTA užsakymu „Spinter tyrimų“ spalį atlikta reprezentatyvi apklausa, 57 proc. vairuotojų mano, kad žalių rodyklių lentelių atsisakymas padidins spūstis, 53 proc. – jog šis sprendimas sulėtins eismą.

                        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83134181

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Chebra, nustokit visur kaltinti mentaliteta ir zmones. Visi zmones vienodi, jie labai nesunkiai persiaukleja per kelis metus, jei ne menesius. Lietuva turi dvi problemas:
                          1. Nebaudziamumas. Pradedant posukiu nerodymu, baigiant politiku korupcija
                          2. Infrastruktura.
                          Jeigu būtų baudžiamumas ir su esama infrastruktūra tvarka būtų daug didesnė. Ir ne, visi žmonės toli gražu nėra vienodi ir perauklėti juos yra labai sudėtingas reikalas. Neveltui kultūrai pasikeisti reikia kelių kartų ir to paskubinti yra neįmanoma net fašistinėmis priemonėmis.

                          Comment


                            Nuėmė lenteles palei Laisvės pr. keliose vietose bei Spaudos g. (į Pilaitės pr.). Pastarojoje, įrengtoje ne pagal BP iki 2015m. atsirado šviežios spūstys. Viena iš vietų, kur aukojant saugumą išjudėdavo daug auomobilių. Kitose taip pat rikiuojasi eilutės.

                            Turiu įtarimų, kad vietiniai greitai persiorientuos į nereguliuojamas alternatyvias jungtis. Gaila, bet vietomis pervažų saugumo sąskaita.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Jei daugiau niekur nepražioplinta, tai čia priešpaskutinės lentelės su žalia rodykle nuėmimas Kaune:



                              Dar lieka lentelė su žalia rodykle Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje, bet ji bus nuimta po pietų, kai bus pakeista programa, pagal jutiklius aktyvuojanti dešinįjį posūkį 5 s. Kitaip nuėmus lentelę iki programos pakeitimo pasukti į dešinę būtų neįmanoma.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.30, 12:14.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Jei daugiau niekur nepražioplinta, tai čia priešpaskutinės lentelės su žalia rodykle nuėmimas Kaune:

                                Dar lieka lentelė su žalia rodykle Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje, bet ji bus nuimta po pietų, kai bus pakeista programa, pagal jutiklius aktyvuojanti dešinįjį posūkį 5 s. Kitaip nuėmus lentelę iki programos pakeitimo pasukti į dešinę būtų neįmanoma.
                                Vakar dar mačiau buvo rodyklė Sukilėlių/Tvirtovės al. atvažiavus nuo Savanorių pr. - https://goo.gl/maps/TYcDnKtctCaM3Hhr5

                                Jau nuimta?

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Vakar dar mačiau buvo rodyklė Sukilėlių/Tvirtovės al. atvažiavus nuo Savanorių pr. - https://goo.gl/maps/TYcDnKtctCaM3Hhr5

                                  Jau nuimta?
                                  Nuėmė prieš šią lentelę.

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Nuėmė lenteles palei Laisvės pr. keliose vietose bei Spaudos g. (į Pilaitės pr.). Pastarojoje, įrengtoje ne pagal BP iki 2015m. atsirado šviežios spūstys. Viena iš vietų, kur aukojant saugumą išjudėdavo daug auomobilių..
                                    Spaudos gatvėje pasidarė pilna šikna, eilė vos ne nuo smėlio arenos.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Padarė nesąmonę. Pėstieji paleidžiami kartu su srautu į dešinę (panašiai kaip buvo iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. iki korekcijos). Pravažiuoja 2-3 automobiliai, kai tik yra pėsčiųjų. O vieta pilna daugiaaukščių ofisų ir gyvenamųjų, su perspektyva smarkiai plėstis.
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 09:37.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Padarė nesąmonę. Pėstieji paleidžiami kartu su srautu į dešinę (panašiai kaip buvo iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. iki korekcijos). Pravažiuoja 2-3 automobiliai, kai tik yra pėsčiųjų. O vieta pilna daugiaaukščių ofisų ir gyvenamųjų, su perspektyva smarkiai plėstis.
                                        Nekelkit panikos laive Pažiūrėkit fazių schemas. Pėstieji leidžiami atskirai, nes posūkis į dešinę apsaugotas (yra rodyklės).

                                        Click image for larger version

Name:	222.jpg
Views:	72
Size:	33,2 kB
ID:	1772760

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Spaudos gatvėje pasidarė pilna šikna, eilė vos ne nuo smėlio arenos.
                                          O tai jau įrengtas tas šviesoforas su rodyklėmis į dešinę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X