Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Pravažiavau šiandien pro Kauną. Beveik visur, kur važiavau, nuimtos lentelės. Pirmadienį įjungs papildomas sekcijas posūkiui iš Žukausko g. į Savanorių pr. ir iš Zanavykų g. į Savanorių pr.
    paleidus papildomą sekciją iš Žukausko g. kaip bus su apsisukančiais Savanorių pr. link centro? Bus konfliktinis taškas. Ar ten bus juoda rodyklė žaliam fone? Ar uždraus apsisukimą?

    Comment


      Raudondvario pl. ties Regitra, nurankiotos visos rodyklės, papildomų sekcijų nėra

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        paleidus papildomą sekciją iš Žukausko g. kaip bus su apsisukančiais Savanorių pr. link centro? Bus konfliktinis taškas. Ar ten bus juoda rodyklė žaliam fone? Ar uždraus apsisukimą?
        Kokia rodyklė juodam fone? Sankryža įrengta pagal 2012 m. Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Įrengus papildomą sekciją sukant į dešinę prašom vadovautis KET.

        Comment


          Šeštadienį nuimtos lentelės Karaliaus Mindaugo - Mickevičiaus sankryžoje. Vietoje jų įrengtos papildomos sekcijos.

          Iš Karaliaus Mindaugo pr. nuo Šančių pusės. Pradžioje leidžiama sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Vėliau pėsčiųjų eismas uždaromas ir uždegama papildoma sekcija su žaliu signalu. Dar vėliau paleidžiamas eismas iš Mickevičiaus gatvės, o papildoma sekcija dega su raudonu signalu.

          Click image for larger version  Name:	20191221_114639.jpg Views:	1 Size:	170,0 kB ID:	1771669



          Iš Mickevičiaus g. posūkis leidžiamas kartu su pėsčiaisiais. Vėliau su eismu nuo arenos (posūkis į dešinę dabar atskirtas užbrūkšniuoti plotu, vėliau atsiras salelė). Po to su kairiuoju apsaugotu posūkiu iš Karaliaus Mindaugo pr. nuo centro.

          Click image for larger version  Name:	20191221_114007.jpg Views:	1 Size:	172,1 kB ID:	1771670



          Iš arenos. pradžioje posūkis į dešinę leidžiamas su kairiuoju apsaugotu posūkiu iš Karaliaus Mindaugo pr. nuo Šančių pusės. Vėliau su eismu iš Mickevičiaus g. (dešiniajam posūkiui įrengta salelė, kad srautai nesikirstų). Galiausiai uždegamas pagrindinis žalias signalas (jei suveikia jutikliai - kol kas jie nepajungti, tai ši fazė kol kas suveikia kiekviename cikle).

          Click image for larger version  Name:	20191221_115430.jpg Views:	1 Size:	203,2 kB ID:	1771671

          Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.11, 19:18.

          Comment


            Petrausko - Vydūno - Radastų g. sankryžoje nuimta ne tik lentelė, bet ir visas šviesoforas. Kad nebūtų be reikalo stabdomas eismas sankryžoje, iš Radastų g. išvis nebebus galima važiuoti į sankryžą. Padarytas vienpusis eismas. T.y. iš sankryžos galima tik įvažiuoti į Radastų g. Vaizdas prieš tai iš Radastų g.:

            Click image for larger version

Name:	IMG_0151.JPG
Views:	94
Size:	123,8 kB
ID:	1771673

            Comment


              Šiandien važiuodamas pro Žirnių - Minsko pl. - Liepkalnio g. sankryžą Vilniuje pastebėjau, kad nuimta lentelė iš Liepkalnio g. ir prilipdyta papildoma sekcija į dešinę. Net skydas neatnaujintas, ir jis apima tik pagrindinį šviesoforą ir papildomą sekciją į kairę. Panašu, kad atsibusta, kad ateina sausis, ir sekcija uždėta neplanuotai. Kadangi pagrindiniame žaliame signale yra rodyklė tiesiai, nebegalima sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais, kaip anksčiau. Eilutė laukiančių į dešinę nusitęsusi gerokai žemyn nuo kalno.

              Vaizdas iki lentelės pašalinimo.

              Click image for larger version  Name:	Screenshot_20191222-011314_Maps.jpg Views:	1 Size:	95,9 kB ID:	1771678

              Comment


                Parašė dinux Rodyti pranešimą
                Raudondvario pl. ties Regitra, nurankiotos visos rodyklės, papildomų sekcijų nėra
                Kad ten nėra galimybių įrengti papildomas sekcijas. Iš Raudondvario pl. nėra atskiros juostos į dešinę. Iš Regitros irgi.

                Comment


                  Šviesoforai.lt "paviešino" žalių lentelių nuėmimo žemelapį Vilniuje.

                  Sluoksniai:
                  -Demontuotos lentelės (su arba be infrastruktūrinių pokyčių)
                  -Demontuotinos lentelės.
                  Paskutinis taisė Romas; 2020.03.14, 17:54. Priežastis: Kopija iš temos"Vilniaus šviesoforai"
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Kaži kodėl pažymėtos ne visos sankryžos, kuriose yra lentelės.

                    Comment


                      Netikrinau visko tik apžvelgiau, bet įtariu, kad įtrauktos potencialios vietos naujoms sekcijoms ar kitokiai pertvarkai.

                      Nežinau tik kam tie perprogramavimo taškai iš pvz. 2015m.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Visomis kryptimis yra po dvi juostas. Aktualiausiai yra, manau, nuo miesto centro link Regitros. Spėčiau, 90% (jei ne daugiau) pirma juosta važiuojančiu nusuka link Regitros kalno, nes jei pirma juosta važiuosi tiesiai ten už keletos metrų reikės rikiuotis į antrą, nes pirma juosta tiesiog baigiasi.
                        Kitas momentas ties ta vieta nėra Raudondvario pl. kertančios pėsčiųjų perėjos, todėl sukti į kairę galima būtų kaip minimum per dvi fazes (realiai esant žaliai rodyklei ten buvo sukama į dešinę praktiškai be sustojimo).

                        Comment


                          Chaosas Klaipėdos gatvėse: kalti ir sukti į dešinę nemokantys vairuotojai
                          https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...s-vairuotojai/
                          Šešiose Klaipėdos sankryžose nuo šviesoforų jau nukabinus papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, kurios leido sukti į dešinę, mieste įsivyravo chaosas – vairuotojų kantrybė bandoma spūstyse. Tačiau valdininkai atkerta, jog kalti ir patys žmonės, nes nežino Kelių eismo taisyklių.

                          Lentelės su žaliomis rodyklėmis nukabintos nuo šviesoforų, esančių Manto ir Liepų g. sankryžoje, Šiaurės pr. ir Kretingos g. sankryžoje, Manto ir P. Lideikio g. sankryžoje, Taikos pr. ir Smiltelės g. sankryžoje, Naikupės ir Minijos g. sankryžoje, Pilies, Minijos ir Sausio 15-osios g. sankryžoje.
                          Taip pat lentelės nuimtos Taikos pr. ir Sausio 15-osios g. sankryžoje. Dabar ten nei lentelių, nei sekcijų. Žinoma, formuojasi automobilių eilės. Pietų metu eilė stovėjo iki pat sankryžos su Birutės g. Sprendimas šioje vietoje būtų paprastas - sugrąžinti prieš kelis metus demontuotas dešiniojo posūkio sekcijas.

                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Vilniaus Ateities - Baltupio g. sankryžoj turi būti taip - papildoma užgęsta kai tik užsidega žalias, kad nebūtų be reikalo stabdomas eismas:
                          Analogiška problema straipsnyje minimoje Pilies g. ir Minijos g. sankryžoje Tarp sekcijos ir pagrindinio žalio yra trumpas gal sekundės trukmės tarpas, kuris pristabdo srautą.

                          Comment


                            Pauzė tarp pagrindinio žalio signalo ir papildomos sekcijos dažnu atveju turi būti. Tik atskirais atvejais jos gali nebūti:

                            38. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui, prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Papildomos sekcijos signalas išjungiamas prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, kad pagal papildomos sekcijos signalą važiavusios transporto priemonės prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui būtų pravažiavusios dešinėje pusėje esančią pėsčiųjų perėją ir (arba) dviračių pervažą. Prieš įjungiant pagrindinio šviesoforo žalią signalą turi būti uždegami pėsčiųjų ir dviračių šviesoforų žali signalai, kad lygiagrečiai einantys pėstieji ir (arba) važiuojantys dviratininkai lengviau pasinaudotų pirmumo teise prieš sukančias į dešinę transporto priemones, kurios suka į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą be rodyklių (turi būti užtikrinti Taisyklių 51 ir 58 punktų reikalavimai). Jeigu dešinėje sankryžos pusėje nėra nei pėsčiųjų perėjos, nei dviračių pervažos arba dešinėje esantis lygiagretus pėsčiųjų ir dviračių eismas reguliuojamas atskirai nuo transporto priemonių eismo, pagrindinio šviesoforo žalias signalas gali būti įjungiamas iškart išjungus papildomos sekcijos signalą.

                            39. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, papildomos sekcijos signalas įjungiamas ne iš karto, kad priešpriešinio eismo transporto priemonės, sukančios į kairę ir įvažiavusios į sankryžą, galėtų saugiai pabaigti manevrą į kairę, pasibaigus joms skirtam žalio signalo laikui. Jeigu leidžiant posūkį į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą kartu nėra leidžiamas priešpriešinio transporto priemonių eismo kairysis posūkis, papildomos sekcijos signalas gali būti įjungiamas iškart užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui.

                            Comment


                              Kaune nuėmus lenteles įrengtos dar dvi papildomos sekcijos pagal naują tvarką.

                              Savanorių pr. - Aukštaičių - Zanavykų g. sankryžoje iš Zanavykų g.

                              Click image for larger version

Name:	20191223_202826.jpg
Views:	92
Size:	128,9 kB
ID:	1772008

                              Click image for larger version

Name:	20191223_202901.jpg
Views:	87
Size:	126,6 kB
ID:	1772009

                              Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžoje iš Žukausko g.

                              Click image for larger version

Name:	20191223_203839.jpg
Views:	90
Size:	122,7 kB
ID:	1772010

                              Click image for larger version

Name:	20191223_203818.jpg
Views:	92
Size:	128,4 kB
ID:	1772011

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Šiandien važiuodamas pro Žirnių - Minsko pl. - Liepkalnio g. sankryžą Vilniuje pastebėjau, kad nuimta lentelė iš Liepkalnio g. ir prilipdyta papildoma sekcija į dešinę. Net skydas neatnaujintas, ir jis apima tik pagrindinį šviesoforą ir papildomą sekciją į kairę. Panašu, kad atsibusta, kad ateina sausis, ir sekcija uždėta neplanuotai. Kadangi pagrindiniame žaliame signale yra rodyklė tiesiai, nebegalima sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais, kaip anksčiau. Eilutė laukiančių į dešinę nusitęsusi gerokai žemyn nuo kalno.
                                Klasikinis pavyzdys, kur žalios lentelės nuėmimas akivaizdžiai pablogino eismo sąlygas. Dabar iš Liepkalnio g. pasukti į dešinę tol, kol kiti veikiant kairei sekcijai suka į Liepkalnio g., nebėra galimybės. Pėsčiųjų srautas ten mažas.

                                Comment


                                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                                  Klasikinis pavyzdys, kur žalios lentelės nuėmimas akivaizdžiai pablogino eismo sąlygas. Dabar iš Liepkalnio g. pasukti į dešinę tol, kol kiti veikiant kairei sekcijai suka į Liepkalnio g., nebėra galimybės. Pėsčiųjų srautas ten mažas.
                                  Kaip tik dabar į dešinę galima sukti tik degant raudonam signalui su įjungta papildoma sekcija į dešinę, kai iš Žirnių g. sukama į kairę į Liepkalnio g. Problema tame, kad tarybinio stiliaus šviesoforas neleidžia sukti į dešinę degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija praleidžiant pėsčiuosius.

                                  Aš jau prieš kelis mėnesius galvojau, kodėl nieko neplanuojama šioje sankryžoje iš Liepkalnio g.

                                  Comment


                                    Rastas sprendimas šioje sankryžoje, kaip padidinti dešiniojo posūkio pralaidumą su senais šviesoforais. Pagrindiniame žaliame signale juoda rodyklė tiesiai pakeista į rodykles tiesiai ir į dešinę. Dabar galima sukti į dešinę ir nedegant papildomai sekcijai, tik reikia praleisti pėsčiuosius. Neįprasta, bet KET neprieštarauja.

                                    Click image for larger version

Name:	20191224_124229.jpg
Views:	89
Size:	87,2 kB
ID:	1772048


                                    Click image for larger version

Name:	20191224_124300.jpg
Views:	85
Size:	88,8 kB
ID:	1772049

                                    Click image for larger version

Name:	20191224_124324.jpg
Views:	96
Size:	86,2 kB
ID:	1772050

                                    Click image for larger version

Name:	20191224_124326.jpg
Views:	102
Size:	88,4 kB
ID:	1772051

                                    Comment


                                      Gerai, kad dešinė sekcija vizualiai atskirta nuo likusio šviesoforo. Ji turėtų ir būti tokia kaip dabar, arba turėti atskirą baltą skydą kaip mačiau vienam šviesofore Klaipėdoje.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Click image for larger version  Name:	20191224_124324.jpg Views:	1 Size:	86,2 kB ID:	1772050

                                        Click image for larger version  Name:	20191224_124326.jpg Views:	1 Size:	88,4 kB ID:	1772051
                                        Su rodyklėm pagrindiniam žaliam naujas pralaidumas į dešinę atrodo intuityviai. Kaip tarpinis variantas iki kol pripras vairuotojai.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Rastas sprendimas šioje sankryžoje, kaip padidinti dešiniojo posūkio pralaidumą su senais šviesoforais. Pagrindiniame žaliame signale juoda rodyklė tiesiai pakeista į rodykles tiesiai ir į dešinę. Dabar galima sukti į dešinę ir nedegant papildomai sekcijai, tik reikia praleisti pėsčiuosius. Neįprasta, bet KET neprieštarauja.

                                          Manau, kad pagr. šviesofore esanti tokia rodyklė (juoda rodyklė, žalias fonas) padėtų geriau laikytis KET tiems, kas įpratę prie sekcijų, kai reikia stovėt kai nedega jokia raudona.

                                          Netgi pamąsčiau, kad galėtų ir būti tokia tvarka, kol naudojami abu radikaliai skirtingi šviesoforų standartai. Kol praneš kada nors, kad iki 20XX m. seno standarto šviesoforų turi nelikti, tada būtų atsisakoma ir tokių rodyklių, ir pačių seno standarto šviesoforų.

                                          Tačiau tik ten, kur nėra tokios kombinacijos:


                                          ---
                                          Iš kitos pusės, beveik niekur ES tokių dalykų nėra ir nereikia, reiktų įprasti ir lietuviams nebestovėti prie žalio, ten kur nėra spec. rodyklių dėl šviesoforo su sena tvarka
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.24, 15:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X