Na Kaune irgi pastebėjau, kad degant raudonam signalui su papildoma sekcija į dešinę, sukama ne tik, kol sekcija dega, bet dar koks vienas, kartais ir du pralekia per raudoną sekcijai užgęsus. Aš manau, kad tai lentelių sindromas, kai vairuotojai laisvai suka į dešinę degant bet kokiam signalui. Reikės laiko, kol padidės disciplina. Gal tai pasijaus jau po sausio 1 d.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Įdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?
38. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui, prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Papildomos sekcijos signalas išjungiamas prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, kad pagal papildomos sekcijos signalą važiavusios transporto priemonės prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui būtų pravažiavusios dešinėje pusėje esančią pėsčiųjų perėją ir (arba) dviračių pervažą. Prieš įjungiant pagrindinio šviesoforo žalią signalą turi būti uždegami pėsčiųjų ir dviračių šviesoforų žali signalai, kad lygiagrečiai einantys pėstieji ir (arba) važiuojantys dviratininkai lengviau pasinaudotų pirmumo teise prieš sukančias į dešinę transporto priemones, kurios suka į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą be rodyklių (turi būti užtikrinti Taisyklių 51 ir 58 punktų reikalavimai). Jeigu dešinėje sankryžos pusėje nėra nei pėsčiųjų perėjos, nei dviračių pervažos arba dešinėje esantis lygiagretus pėsčiųjų ir dviračių eismas reguliuojamas atskirai nuo transporto priemonių eismo, pagrindinio šviesoforo žalias signalas gali būti įjungiamas iškart išjungus papildomos sekcijos signalą.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąBe to tarpo turbūt neišsuktų VT iš priešpriešinio eismo (iškart už sankryžos stotelė). Mano įkeltame įraše būtent ta situacija.
Comment
-
Klaipėda.
Eismo pokyčiai apsuko galvą
Pagal naująją tvarką degant žaliam šviesoforo signalui, net ir nedegant papildomai sekcijai, galima važiuoti visomis kryptimis. Kai kuriais atvejais, pavyzdžiui, sukant į kairę, galima važiuoti tik praleidus kitus eismo dalyvius. Jeigu žalias šviesoforo signalas yra su juodo kontūro rodyklėmis, važiuoti galima tik nurodytomis kryptimis.
Beje, dar iki Naujųjų metų Lietuvos šviesoforinėse sankryžose privalės nelikti baltų lentelių su žaliomis rodyklėmis prie raudono šviesoforo signalo. Uostamiestyje jas pradėta nuimti.
Ketvirtadienį Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijoje UAB "Gatvių apšvietimas" priminė, kad kai kuriose sankryžose baltas lenteles su žaliomis rodyklėmis į dešinę pakeis papildomos sekcijos su žalia rodykle, leidžiančia sukti į dešinę.
Tokios naujovės atsirado ar atsiras šiose sankryžose: Herkaus Manto g. - Liepų g., Kretingos g. - Šiaurės pr., Naikupės g. - Minijos g., Herkaus Manto g. - P. Lideikio g., Taikos pr. - Smiltelės g., Pilies g. - Minijos g. - Sausio 15-osios g.
Comment
-
Dar iš Klaipėdos.
POKYČIAI SANKRYŽOSE: IŠNYKUSIOS RODYKLĖS SULĖTINS EISMĄ?
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis paaiškino, kad savivaldybėje dirba speciali darbo grupė, sprendžianti su minėtais pokyčiais susijusius klausimus.
Teigiama, kad panaikinus rodykles kai kurių sankryžų pralaidumą pavyks padidinti be didesnių finansinių investicijų, o kai kurioms prireiks ir sudėtingų sprendimų bei didesnių išlaidų.
"Šiuo atveju saugumas mažina pralaidumą, tą reikia pripažinti", – neslėpė G. Neniškis.
Šią savaitę posėdžiavusiems Saugaus eismo komisijos nariams pristatyti šiuo metu atliekami darbai tose gatvių sankirtose, kuriose klausimus pavyks išspręsti paprasčiau.
Pirmoji tokių sankryžų – Herkaus Manto ir Liepų gatvės. Čia būta dviejų senųjų rodyklių – viena jų iš Herkaus Manto į Naujojo Sodo g., o kita nuo Danės g., judant Liepų g. link.
Šioje sankryžoje papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle įrengiama minėtame posūkyje į Liepų g.
Žalia rodyklė dega tuo metu, kai eismas juda iš Liepų g. link Naujojo Sodo ir Danės g.
Šiaurės pr. ir Kretingos g. sankirtoje buvo įrengtos keturios žaliosios rodyklės.
Šiuo metu nuspręsta žalios rodyklės šviesoforo sekciją įrengti iš Šiaurės pr. sukant Kretingos g.–Panevėžio g. kryptimi, o visos likusios žalios rodyklės bus nuimtos.
Naikupės ir Minijos g. sankryžoje buvo tik viena žalioji rodyklė – iš Naikupės g., sukant į Minijos g. Šią rodyklę dar šį mėnesį pakeis šviečianti šviesoforo sekcija.
Herkaus Manto ir P. Lideikio g. susikirtime buvo įrengtos dvi rodyklės, sukant link Melnragės ir grįžtant iš jos. Abi šios rodyklės bus pakeistos šviečiančiomis žaliosiomis sekcijomis.
Taikos pr. ir Smiltelės g. sankryžoje vairuotojus pasitikdavo keturios žalios rodyklės, o dabar žalioji sekcija bus įrengta iš Smiltelės g., sukant į Taikos pr., nes ten didžiausias transporto srautas.
Pilies, Minijos ir Sausio 15-osios g. sankirtoje tris žaliąsias rodykles nuspręsta pakeisti tik viena šviečiančia sekcija iš Pilies į Minijos g.
Eismo specialistai pabrėžia, kad įrengus žaliąsias sekcijas vairuotojai į dešinę galės sukti net ir tada, kai sekcija nedega, tačiau dega visiems ta kryptimi važiuojantiems judėti leidžiantis žalias šviesoforo signalas. Tik šiuo atveju vairuotojas privalo praleisti kliūtis.
- 1 patinka
Comment
-
Ir dar vienas geras straipsnis Klaipėdos tema, su schemomis
Visos žaliosios rodyklės bus nuimtos iki sausio 1 d.
https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...o-1-d-1757498/
7 vietose bus sumontuotos sekcijos, tinkamų vietų sąrašas trumpėja Žaliai - patvirtintos vietos.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
3) Naikupės g. -> Minijos g.
4) Dubysos g. -> Minijos g.
5) Agluonos g. -> Minijos g.
6) Plieno g. -> Šilutės pl.
7) Vingio g. -> Šilutės pl.
8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
15) H. Manto -> Liepų g.
16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
18) Pilies g. -> Minijos g.Paskutinis taisė Briedis; 2019.12.13, 20:08.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai reiškia, jau veikia Klaipėdoj? Nežinau, kokia čia sankryža, bet Klaipėda nebūtų Klaipėda, jei pirma neįrengtų papildomos sekcijos su atskiru skydu kaip vokiečiai ir kaip numato naujos šviesoforų taisyklės
Heh, neįprastai ir net juokingai atrodo šviesoforas be "kepurių" virš lempų. Tikiuosi jas uždėjo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPosūkis iš H. Manto g. į Liepų g. Na tai ko gero veikia
Heh, neįprastai ir net juokingai atrodo šviesoforas be "kepurių" virš lempų. Tikiuosi jas uždėjo
Comment
-
Šakiai turės dvi papildomas sekcijas į dešinę vienintelėje miesto šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje.
Modernizuoja naująjį šviesoforą
Ilgus metus tarnavęs vienintelis miesto šviesoforas šių metų kovo mėnesį pagaliau buvo pakeistas nauju, efektyvesniu, nereikalaujančiu didelės priežiūros šviesoforu. Tačiau...
Neilgai trukus žmonės pastebėjo ir trūkumus – įrengiant naują šviesoforą buvo atsisakyta prie raudono šviesoforo signalo papildomų lentelių, kurios leisdavo, degant raudonam šviesoforo signalui, sukti į dešinę V. Kudirkos ir Kęstučio gatvėse. Tokių lentelių atsisakyta, nes jos nuo 2020m. nustoja galioti. Tačiau gyventojai pastebėjo, kad jų vietoje buvo galima įrengti papildomas žalias šviesoforo sekcijas, kurios leistų sukti į dešinę. Dėl papildomų sekcijų ne kartą savo nuomones yra viešai išsakę tiek seniūnas Dalius Jasevičius, tiek Šakių rajono policijos komisariato viršininkas Aušrys Kvederevičius, tiek savivaldybės Ūkio, architektūros ir investicijų skyriaus specialistai, Eismo saugumo komisija. Specialistų nuomonės šiuo klausimu išsiskyrė – vieni matė problemas dėl didelių kamščių, o kiti tų problemų nematė, nes „kokie čia kamščiai“ tokiame mažame mieste. Visgi savivaldybė nusprendė įrengti papildomas žalias šviesoforo sekcijas, kurios leistų sukti į dešinę. Be jų, ant šviesoforo dar turės būti sumontuotas mygtukas pėstiesiems su garsiniu signalu, kuris skirtas silpnaregiams. Visi šie papildomi darbai savivaldybei atsieis apie 6 tūkst. eurų, o kovo mėnesį šviesoforo modernizavimas atsiėjo 12 tūkst. eurų. Tiesa, šie darbai bus atlikti tik tada, kai iki šviesoforo bus atvestas papildomas kabelis, kurio ir pritrūko, kad šviesoforas iš pirmo karto būtų įrengtas tinkamai. Kabelį tiesiantys darbininkai darbus jau pradėjo praėjusią savaitę, o kitus šviesoforo modernizavimo darbus atliks UAB „Saugus eismas“ – ta pati įmonė, kuri ir statė naują modernų šviesoforą.Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.14, 02:04.
Comment
Comment