Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tenais bendros rekonstrukcijos eigoje. Aš turiu omenyje dešimtis (o gal ir šimtus) dar kabančių lentelių pakeitimą sekcijomis. Kas šiais laikais neturėtų būti labai brangu ir sudėtinga. Ypač tokiose vietose; https://goo.gl/maps/S4tpErCGbE4CGUuG9
    Kažkur skaičiau, kad savivaldybė lyg ir ruošiasi atlikti pakeitimus keliolikoje sankryžų, bet kur ir kada detalesnės informacijos nerandu.
    Tai tos keliolika sankryžų yra pagal seną tvarką. Lyg trys bus pagal naują, bet ten dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų, taigi taip ar taip su pėsčiaisiais nebus leidžiama.

    Jūsų minima Naugarduko -Gerosios Vilties sankryža yra vienas iš daugelio pavyzdžių, kai naująją tvarką galima pritaikyti ne tik kad nepabloginant, bet ir pagerinant situaciją. Tik perėjoje per Naugarduko gatvę būtų reikalingas pėsčiųjų mygtukas. Nesant pėsčiųjų, būtų galima sukti per raudoną su papildoma sekcija kartu su sukančiais iš Gerosios Vilties g. Jau esu rašęs apie Kalvarijų - Juozapavčiaus sankryžą, ten net mygtukų nereikia.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Grįžtu prie Vilniaus Kalvarijų - Juozapavičiaus sankryžos. Dabar kabo lentelė iš Kalvarijų g. Atskira juosta į dešinę yra.

    Click image for larger version  Name:	20191025_211915.jpg Views:	1 Size:	205,8 kB ID:	1760862

    Kaip vyks eismas nuėmus lentelę? Degant žaliam signalui, bus sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Ir viskas? Numačius įrengti papildomą sekciją pagal 2019 m. šviesoforų įrengimo taisyklių redakciją, atsiranda galimybė dešinį posūkį leisti kartu su važiuojančiais iš Juozapavičiaus g. Tokiu būdu dalis automobilių į dešinę pasuks netrukdomai, o degant žaliam signalui sumažės automobilių, kurie suka į dešinę kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais. Šiuo atveju papildoma sekcija nepablogina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, o priešingai - jį padidina.

    Click image for larger version  Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius - Copy.jpg Views:	1 Size:	181,9 kB ID:	1760863
    Click image for larger version  Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius.jpg Views:	1 Size:	187,0 kB ID:	1760864
    Pasidalinsiu įžvalgomis su miesto savivaldybės eismo specialistais.
    Panagrinėkit Vilniuje ir daugiau vietų, kur galima būtų pritaikyti naują tvarką. Nuėmus lenteles ten be reikalo stovėsit degant raudonam signalui. Matot, kad savivaldybės mąstymas lėtas, siųskit pasiūlymus patys. Aš nuolat bendrauju su Kauno atstovais, nes aš noriu, kad eismas Kaune būtų kuo kokybiškesnis.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.06, 21:41.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą


      Panagrinėkit Vilniuje ir daugiau vietų, kur galima būtų pritaikyti naują tvarką. Nuėmus lenteles ten be reikalo stovėsit degant raudonam signalui. Matot, kad savivaldybės mąstymas lėtas, siųskit pasiūlymus patys. Aš nuolat bendrauju su Kauno atstovais, nes aš noriu, kad eismas Kaune būtų kuo kokybiškesnis.
      Panašiai galima daryti Savanorių-Vilkpėdės sankryžoje https://goo.gl/maps/Lm9yDSEPaKtcox5 Tik nežinau, ar ten juostą būtina išskirti.
      Siunčiau bendro pobūdžio užklausimą į VMS, tačiau gavau tik atsirašymą: "bus daroma". Reikės užklausti dėl šių konkrečių sankryžų, kas man šiek tiek aktualu.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Panašiai galima daryti Savanorių-Vilkpėdės sankryžoje https://goo.gl/maps/Lm9yDSEPaKtcox5 Tik nežinau, ar ten juostą būtina išskirti.
        Siunčiau bendro pobūdžio užklausimą į VMS, tačiau gavau tik atsirašymą: "bus daroma". Reikės užklausti dėl šių konkrečių sankryžų, kas man šiek tiek aktualu.
        Tikrai judinkit. Kartais reikia tik idėjų, kad pajudėtų

        Pirma nauja papildoma sekcija į dešinę pagal seną tvarką įrengta Ozo - Buivydiškių g. sankryžoje iš Ozo gatvės nuo Akropolio.

        Click image for larger version

Name:	78535777_2566878283425401_8987633333655568384_o.jpg
Views:	64
Size:	114,5 kB
ID:	1767752

        https://www.facebook.com/susisiekimo...epa=SEARCH_BOX

        Comment


          15min skaitytojas Alytuje gruodžio pradžioje nufilmavo situaciją, kokių lapkritį ir gruodį pasitaikė nemažai. Sankryžoje degant raudonam pagrindiniam šviesoforo signalui, tačiau...

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Tikrai judinkit. Kartais reikia tik idėjų, kad pajudėtų

            Pirma nauja papildoma sekcija į dešinę pagal seną tvarką įrengta Ozo - Buivydiškių g. sankryžoje iš Ozo gatvės nuo Akropolio.

            Click image for larger version

Name:	78535777_2566878283425401_8987633333655568384_o.jpg
Views:	64
Size:	114,5 kB
ID:	1767752

            https://www.facebook.com/susisiekimo...epa=SEARCH_BOX
            Papildoma sekcija salele atskirtam dešiniam posūkiui, bet... kartu su rodyklėmis pagrindiniame žaliame? Ir tvorelė įdomi...

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Papildoma sekcija salele atskirtam dešiniam posūkiui, bet... kartu su rodyklėmis pagrindiniame žaliame? Ir tvorelė įdomi...
              Nu tai šimtą metų, kai kabojo lentelė, posūkis į dešinę kartu su pėsčiaisiais buvo įprastas dalykas. Kai nuėmė lentelę, pasirodo, tai labai nesaugu Tai sudėjo juodas rodykles, kad kai eina pėstieji, nebūtų galima sukti į dešinę. Kaune tokioje sankryžoje su salele būtų galima sukti į dešinę visose fazėse. Tiesiog einant pėstiesiems degtų žalias pagrindinis ir nedegtų papildoma sekcija.

              Comment


                Kaune Savanorių pr. - Žukausko g. sankryžoje ruošiamasi lentelės nuėmimui. Įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Žukausko g., veiksianti pagal naują tvarką.

                Click image for larger version  Name:	20191205_114028.jpg Views:	2 Size:	127,8 kB ID:	1767785

                Click image for larger version  Name:	20191205_114040.jpg Views:	2 Size:	130,3 kB ID:	1767787

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Tenais bendros rekonstrukcijos eigoje. Aš turiu omenyje dešimtis (o gal ir šimtus) dar kabančių lentelių pakeitimą sekcijomis. Kas šiais laikais neturėtų būti labai brangu ir sudėtinga. Ypač tokiose vietose; https://goo.gl/maps/S4tpErCGbE4CGUuG9
                  Kažkur skaičiau, kad savivaldybė lyg ir ruošiasi atlikti pakeitimus keliolikoje sankryžų, bet kur ir kada detalesnės informacijos nerandu.
                  Naugarduko - Gerosios Vilties g. sankryžoj papildoma sekcija galėtų veikti analogiškai kaip Kaune, Neries krantinės - Varnių g. sankryžoje. Pėstieji skersine kryptimi turi atskirą fazę. Todėl dešinysis posūkis iš Neries krantinės gali vykti kartu su sukančiais iš Varnių g.

                  Comment


                    Kaip suprantu, Vilniuje Ateities - Baltupio sankryžoj nuimta lentelė ir įjungta papildoma sekcija pagal naują tvarką. Tiesa, sukant į dešinę degant žaliam signalui, kai papildoma sekcija išjungta, nieko nereikia praleisti, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos. Jeigu būtų perėja, sekcija veiktų pagal seną tvarką, nes Vilnius nenori leisti dešiniojo posūkio kartu su pėsčiaisiais.

                    Viena pirmųjų tokių sankryžų Vilniuje – norint saugiai įveikti, vairuotojams teks prisiminti KET

                    Click image for larger version  Name:	564927-407161-1287x836.jpg Views:	1 Size:	22,4 kB ID:	1768457

                    Nuo lapkričio 1-osios įsigalioję kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai jau matomi sostinės sankryžose. Iki 2020-ųjų sausio 1 dienos neturi likti ne tik žalių rodyklių, leidžiančių vairuotojams pasukti į dešinę net jei dega raudonas šviesoforo signalas, bet keičiami ir šviesoforai, kuriuose buvo matyti rodyklių fragmentai.

                    Prieš kiek daugiau nei mėnesį įsigalioję KET pakeitimai ne vienam vairuotojui tapo mįsle. Pakeitus KET 75 punktą, kuris reiškė, kad vairuotojas negali pasukti atitinkama kryptimi, kol neužsidegė vadinamoji žalia rodyklė (sekcija). Dabar vairuotojai nebeturės stovėti prie šviesoforo ir laukti, kol užsidegs žalia rodyklė (sekcija) leidžianti atlikti posūkį.

                    Sankryžose sumontuoti nauji šviesoforai, kuriuose pagrindinis žalias signalas yra be rodyklių, todėl jam užsidegus, vairuotojas galės judėti visomis kryptimis (tiesiai, sukti į kairę ir į dešinę pusę) prieš tai praleidęs pėsčiuosius ir kitas transporto priemones, atvažiuojančias priešpriešais.

                    Viena pirmųjų sankryžų, kurioje sumontuoti nauji šviesoforai, yra Ateities–Baltupio gatvių sankryža.
                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...prisiminti-ket


                    Nusiteikit, kad bus stovinčių degant žaliam signalui. Net ir policijos vadas nesusigaudo, kaip važiuot...

                    Taisyklės dėl posūkių į dešinę suglumino net naują policijos vadovą: žada vairuotojams nuolaidų

                    Naujasis policijos generalinis komisaras Renatas Požėla sako, kad jį patį glumina Kelių eismo taisyklės dėl posūkių į dešinę.

                    Pareigūnas teigė, kad policija kurį laiką toleruos nepiktybiškus pažeidėjus. „Tikrai daugumai eismo dalyvių, ypač vairuotojų, kyla klausimų. Tiesa pasakius, ir aš dar ne iki galo esu įsigilinęs, bet, aišku, laiko šiek tiek dar yra", – interviu BNS sakė R. Požėla. „Natūralu, kad jeigu dėl nežinojimo įvyks pažeidimai, kurie nėra tyčiniai ar iš anksto planuoti, natūralu, kad turime rasti geriausią balansą tarp teisėsaugos įstaigų (įsikišimo) ir visos visuomenės", – pridūrė jis. „Šiuo atveju galime kalbėti apie toleranciją, bet negalime kalbėti apie toleravimą priežasčių, dėl ko žūsta žmonės, dėl ko atsiranda visos kitos blogybės", – kalbėjo policijos vadas.
                    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=82995995

                    Comment


                      Parašė Riedis
                      Gerai, kad yra daug laiko (2 kartai per ciklą) išsukti apsaugotai, tačiau nedegant papildomai sekcijai, o degant pagrindiniam žaliam tuo pačiu paleidžiamas priešpriešinis eismas.
                      Chaos at it's finest.
                      Nežinau. Pažiūrėjau vaizdo įrašą du kartus, bet chaoso (apart kelių aklų vairuotojų, kurie važiuoja per raudoną) nepamačiau.
                      O kokia problema, kad paleidžiamas priešpriešinis eismas, kuris sukdamas į kairę turi praleisti visus čia sukančius į dešinę?

                      Comment


                        Sankryžą stebėjau ilgiau. Užfiksavau video pakankamai sklandų judesį, nors trūkumų yra. Tokių važiuojančių per raudoną bei kitokių, sustojusių ties žaliu kaip video, pasitaikė nemažai. Garsinis signalas skambėjo. Čia tik loterija ties kuo paklius nauja fazė ir kiek veiks bandos jausmas. Pasitaikė iš įpročio tiesiog per raudoną sukančių.

                        Atrodytų yra 2 juostos atskirai išsukt, tai kol pataiko į juostas, netrukdo vieni kitiems. O VT lieka paskutinės šviesoforo sekundės, po lekianćių per mirksintį žalią.

                        Po adaptacijos turėtų gerai veikti sankryža.

                        Sakykim chaosu pavadinčiau tuo, kas čia būtų be ilgai degančios žalios sekcijos ir su pėsčiųju eismu.
                        Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.09, 21:13.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          15min.lt 2019.12.10
                          Vairuotojai klysta „lygioje vietoje“: sukdami į dešinę važiuoja per raudoną, stoja degant žaliai

                          Lietuvos miestų savivaldybės iki gruodžio 31 d. turėtų pabaigti svarbų darbą – panaikinti „žalias rodykles baltame fone“, iki šio leisdavusias sukti į dešinę net ir degant raudonai.(...) Tačiau akivaizdu, kad toks eismo organizavimo „patobulinimas“ nukabinant „lenteles su rodyklėmis“ ir pakeičiant šviesoforų veikimo tvarką (pagrindinėje sekcijoje nurodant važiavimo kryptis bei pridedant papildomą sekciją), kelia vis daugiau chaoso. Akivaizdu, kad bent jau kol kas, kuo daugiau lentelių nukabinama, tuo daugiau chaoso.

                          Baltupio gatvėje – didžiulė spūstis
                          Pasak įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovės Miglės Bielinytės, Vilniuje jau pakeistos 42 lentelės, o liko dar 78. Sankryža, kurioje eismo reguliavimo tvarka pakeista paskiausiai – Baltupio ir Ateities g., ties buvusia „Ventos“ gamykla. Čia antradienio rytą ir lankėsi 15min GAZAS žurnalistas. Nedramatizuojant situacijos galima trumpai pasakyti taip: vairuotojams susisuko galva, todėl jie tikrai nemoka važiuoti per pertvarkytą sankryžą. Dėl šios priežasties didėja rytinės spūstys – automobilių uodega užsisukusi net iki Geležinio Vilko gatvės viaduko.


                          Važiuoja ir per raudoną
                          Filmuotoje medžiagoje išryškėjo ir kita tendencija. Jei dalis vairuotojų nedrįsta sukti į dešinę net ir degant pagrindiniam žaliam šviesoforo signalui (kai nedega papildoma sekcija),


                          tai kita dalis važiuoja bet kaip. Netgi degant raudonam šviesoforo signalui ar mirksint geltonam. Tarsi norėtų kuo greičiau ištrūkti iš šios šviesoforų zonos. Reikia atkreipti dėmesį, kad ši sankryža – viena paprasčiausių. Nes iš Baltupių g. sukant į dešinę (Ateities g.) net nereikia praleisti pėsčiųjų, nes ten nėra galimybės pereiti gatvę (ji atitverta tvora).


                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1244604

                          Comment


                            Kas paradoksalu, tai degant raudonam signalui su išjungta papildoma sekcija į dešinę, varo net nesustodami. Užsidega žalias, stovi.

                            Comment


                              Taip, šiandien iš priešingos pusės mačiau, kaip degant žaliai nesukama dešinėn į Ateities gatvę link Fabijoniškių .
                              Nesupranta žmonės tų inovacijų...

                              Comment


                                Reikia laiko. Ypač Vilniuje, nes yra šimtai šviesoforų su papildomomis sekcijomis tiek į kairę, tiek į dešinę, ir draudžiama sukti, kol nedega sekcija. Dabar atsirado pirma, kur leidžiama. Žmonės pasimeta.

                                Kaune po mėnesio įvyko kažkoks lūžis. Absoliuti dauguma suka į dešinę, kai dega žalias ir nedega sekcija. Bet vienas kitas atsiranda, kuris stovi arba dvejoja.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Kas paradoksalu, tai degant raudonam signalui su išjungta papildoma sekcija į dešinę, varo net nesustodami. Užsidega žalias, stovi.
                                  Košmaras kažkoks, žmonės lygtais raudono šviesoforo signalo nematę Juk tik važiavimas degant žaliai su neįjungta sekcija yra realiai kažkoks taisyklių pasikeitimas ar reglamentavimas, o dėl važiavimo per raudoną greičiausiai žmonės įpratę prie to, kad ten būta žalios rodyklės, ir visiškai nežiūri šviesoforą arba piktybiškai pažeidinėja.

                                  Aš priešingai nei mūsų generalinis komisaras visiškai nematau, ką čia toleruoti

                                  Comment


                                    Dėl raudono pritariu. Net jei jie įsivaizduoja, kad ten yra lentelė, tai turi bent sustoti ir tuomet važiuoti.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Kaune po mėnesio įvyko kažkoks lūžis. Absoliuti dauguma suka į dešinę, kai dega žalias ir nedega sekcija. Bet vienas kitas atsiranda, kuris stovi arba dvejoja.
                                      Ko gero todėl, kad Kaune per gana trumpą laiką atsirado daug naujų sekcijų. O čia tik pirma, tai nėra ko norėti, kad visi iškart susigaudytų. Aišku, važiavimas per raudoną netoleruotinas, bet žinant kaip Vilniuje važiuojama pro lenteles, toks vairuotojų elgesys prie naujosios sekcijos nestebina.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Dėl raudono pritariu. Net jei jie įsivaizduoja, kad ten yra lentelė, tai turi bent sustoti ir tuomet važiuoti.
                                        Tiesa, su sąlyga, kad sustodavo kai ten lentelė buvo. Realybė bent Vilniuje buvo daug liūdnesnė buvo su tais sustojimais. Vien dėl to džiaugiuos, kad nurenka lenteles, tikiuosi sumažės pažeidimų (aišku video važiavimai per raudoną mane stebina, tikiuos liausis, arba generalinis komisaras ateis į protą ir nustos toleruoti šį visas ribas peržiangiantį įžūlumą) ir pagerės visuomenės moralė nebematant pastovaus taisyklių laužymo ir nebaudžiamumo.

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Ko gero todėl, kad Kaune per gana trumpą laiką atsirado daug naujų sekcijų. O čia tik pirma, tai nėra ko norėti, kad visi iškart susigaudytų. Aišku, važiavimas per raudoną netoleruotinas, bet žinant kaip Vilniuje važiuojama pro lenteles, toks vairuotojų elgesys prie naujosios sekcijos nestebina.
                                          Man atrodo, dar ir dėl to, kad mažai yra likę šviesoforų su sovietinio stiliaus sekcija, todėl lengviau priprast prie naujo standarto sekcijas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X